Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Voják z povolání - zkoušky

Od: vojakk odpovědí: 2 změna:

Dobrý den.

Předem bych chtěl napsat všem pisálkům co o tomto tématu nic neví, aby se neúčastnily diskuze, nemám zájem číst trapné názory nebo urážky a doufám že mi v dobrém smyslu někdo poradí.

V roce 2012 začátkem dubna jsem absolvoval testy do Armády ČR, jsem vyučená elektrikář samožřejmě s vyhláškou a v té době se hlásilo přes 3890 uchazečů a mě byla dána také šance.Byl jsme jak malé natěšené dítě, co se těší co bude pod stromečkem ... dokud mi nezavolalo skryté číslo že mám příjet na 2 dny do Prahy na testy.Tak jsem tak udělal, jelikož chci být od mala vojákem tak jsem to řekl i šéfovy v práci kde mě to stejně nebavilo.Takže sjem dal výpověd s tím že přinejhorším půjdu na podporu.

Udělal jsem tak a vyrazil jsem v daný datum do Prahy na testy.Nejvíce jsem se bál psychologických testů a byla to chyba, zvládnul jsem to o 100% , testy byli logické ale ne moc těžké a psycholožka byla moc příjemná a skvěle jsme si popovídali.Pak přišli na řadu zdravotnické testy na které mi zbyli pouhé 4 hodiny, jelikož pak se všichni musí hlásit u ředitele nemocnice který zhodnotí jestli budete připuštěni k fyzickým testům.Oběhal jsem komplet celé tělo a poslední stanoviště - Kožní Ambulance - mi našla na zádech škrábance a nepustili mě a dali mi neprospěl.Mám alergie na pyl , roztoče a prach , mám to napsané i na papíře s kterým jsem tam dřív byl.Ale ještě jedna věc, měl jsem operaci slepáku - to nevadilo.Operaci nusních dutin - to taky nevadilo.Operaci střev -jizva 13 cm a také nevadila - mám zase papíry že můžu sportovat a že jsem zdravý.Ale co jim vadilo že mám papír na ekzém.Kde mám napsano, Přichází po 7 letech ... bez obtíží , bere Zodac ... A nepustil mě komisař, řekl že s tímhle prostě šanci nemám.

Byl jsem hodně zklamaný jelikož člověk si říká, když jsem dal psychotesty tak mě už nic nepřekvapí.Tak bacha na to :(