Nejste přihlášen/a.
Přeji všem hezký den,
Jelikož naší Octavii 1,9 TDI je již 15 let, začal jsem s rodinou uvažovat o nějakém novém přírůstku. Koukal jsem opět na Octavii a podobná auta v této kategorii a vždy mi cena vyšla na nějakých 700 - 800 tisíc (dle výbavy). Když jsem se koukal pak na měsíční leasing, bylo to nějakých 12 - 13 tisíc... No a zde nastává kámen úrazu.
Když si představím, že 5 let (na víc si nemá cenu půjčovat na auto) si budu z platu ukrajovat takovouhle šílenou částku, tak mě to od jakéhokoliv nákupu odrazuje. Ne, že bych to neuplatil (plat čistého cca 21 tisíc), ale představa, že budu mít sice nové auto, ale 5 let budu živořit mě děsí.
To raději budu jezdit v ojeté popelnici bez klimatizace, ale nebudu muset v restauraci, obchodě atd. koukat, jestli si to můžu či nemůžu dovolit. Ano, můžete namítnout, proč chci auto za 700 - 800 tisíc, ale kdybych už ho kupoval, tak pořádné a v plné palbě, žádný kompromis.
Jinak když se koukám po silnici, co lidí má nových aut a i důchodců, tak se sám sebe ptám, jestli já osobně beru tak málo nebo mám přehnané požadavky Je to tedy otázka jakéhosi životního standardu.
Zajímalo by mě, jak toto máte nastaveno vy, ve Vaší rodině.
No právě. Ta Oktávka je opravdu neuvěřitelný držák. Nic zásadního se na ní za těch 15 let nepodělalo, tedy jedno ano a to, že se utrhnul rozvodový řemen a tudíž jsem vypláznul 12 tisíc za opravu, ale za to si můžu sám, že jsem to nehlídal a nenechal vyměnit. Ano trošku zlobí turbo, že to při určitých rychlostech padá do nouzáku, ale jinak nic. A spotřeba 4,5 je supr.
Kdybych byl sám, tak si leasing vezmu, ale že mám dvě děti, manželku a hypotéku ještě na pár let, tak je koupě nového vozu pro mě scifi. Ale tiše závidím těm, kteří si to mohou dovolit
...kdybych už ho kupoval, tak pořádné a v plné palbě, žádný kompromis...
1. Plnou palbu stejne nikdy v zivote nevyuzijes. K cemu potrebujes neco, bez ceho si se dotedka v pohode obesel? Protoze je to in? Protoze to ma soused? Protoze to rikaji v reklame?
2. Ne kazdy ma holt na to koupit si nove auto za 3/4 melounu. Taci holt sahnou po ojetine a nebo po levnejsi variante.
3. Nevim, zda mas prehnane pozadavky na auto nebo beres tak malo, ale pokud se spokojis s platem 21t. cisteho, proc by ses nemel spokojit s autem za rekneme 300 tisic? Tim chci rict, kdyz se spokojis s malem na jedne strane, proc se nedokazat spokojit s malem i na druhe strane.
Nemluve o tom, ze to malo u auta za 300t ve skutecnosti ani malo nebude a bude to splnovat preakticky vsechno, co si od auta jenom muzes prat.
Samuraji, já stále tak nějak nechápu, co lidi na těch autech mají.
- nekoukejte na auta kolem, spousta jich je pořízena na dluh, to, že má někdo lepší, nic neznamená
- chcete se autem chlubit, nebo po něm chcete základní funkce, chcete se jen někam dopravit?
- 15 let na oktávku není nic, pokud je jinak dobrá, hlavní pro vás je, aby se opravy do ní vyplatily a prošla technickou. Nic víc, nic míň. Nepřistupujte k tomu jako ostatní konzumní společnost.
- když kolem sebe vidím, kolik jezdí ještě škodovek vyrobených za československa a jak vypadají dobře, myslím, že to bohatě stačí. Na malé ježdění, nákup vám bohatě stačí auto dejme tomu do 50 tisíc.
Znovu opakuju, stále mi hlava nebere, co na tom lidi vidí, mít stále nové auto nebo auta za stovky tisíc. Nevím jak vy, já peníze investuji do jiných věcí, a za auto bych víc jak 50 tisíc nedával, i to mi přijde moc.
Rodiče mají ještě starší oktávku, než o které píšete vy, byly na ní dělány mnohem větší opravy, než o kterých píšete a jezdí prakticky jako nová a to nepřeháním.
Možná jsem výjimka, ale já při tomhle stojím při zemi a nějaký kasání se autem mě fakt nebere, ale každý máme jiné priority.
Tady máš za 150 000 de fakto nové auto - 6 700 km .
Oprava - 6300 km - stačí hledat a najdete v relaci do 170 000 kusy s velmi nízkým nájezdem a dle zkušeností se to klidně rovná novému vozu - jen je o dost nižší cena než u nového vozu .
To opravdu někdo dá 150 litrů za 6 let starou krátkou Fobii 1,2?! :D
To že má najeto jen 6000 km je spíš na škodu - auto které stojí stárne rychleji než to co jezdí.
Dobrá otázka... pro rodinu bych koupila auto především praktické a spolehlivé, styl a krásu bych dala až na další místo. Nechce se mi věřit, že by takové auto muselo nutně stát 700-800 tis. a zatížit vás na tak dlouhou dobu. Do toho bych nešla, jsou rozumnější řešení, jen si dát práci a hledat.
Většina aut jsou služební nebo dovezené a omlazené ojetiny na lízačku. Nevidím v okolí moc lidí, kteří by si kupovali nové auto. Podívejte se někdy na parkovišti na ta velká SUV a zjistíte, že to jsou staré modely, u kterých už bylo třeba v zemi původu řešit drahý servis, a tak se prodaly do CZ. A proto se to u nás slepuje a jezdí to skoro na hladkých pneumatikách, protože nové by vyšly na 50k.
Auto je pro mne předmět denní spotřeby, něco jako pračka nebo myčka. Takže dokud to funguje a nezvyšují se extrémně nároky na servis, tak výměnu neřešim. Do nového auta bych nešel, protože jen když projedu branou autosalónu, tak přijdu o 15% ceny. Stejně tak bych si na něj nepůjčoval, protože než ho splatim, tak bude mít hodnotu posledních tří splátek. Pokud mě auto neživí, tak to není investice, ale vyhozené peníze. Když se naskytne ojeté služební auto od slušného známého, tak má smysl do toho jít. Za 40-60% původní ceny máte 3leté auto jehož cena už tak rychle neklesá a snad 10let vydrží. Navíc ta 150k příplatková výbava už zvýší cenu ojetiny třeba jen o 30k.
Jestli máte slušnou jedničkovou oktávku 2001, tak bych ji dojezdil. Pro mě to byla nejhezčí novodobá škodovka do aktuální oktávky nebo superba. Znáte její historii a víte, co od ní máte čekat. Navíc nemusíte vykukovat z okna, jestli tam ještě stojí. Na nějaký symbol sociálního statusu se vykašlete, to je pro lidi, kteří si potřebují zvednout ego takovýmhle heverem.
Do toho bych nešla,ikdyž by jsme si to mohli dovolit. Šla bych zase do Octávie,tak 1-3 roky staré,první majitel,garážovanou,servisní knížka + kontrola na Cebii.I teď takovou máme,byl to dobrý kup a dokuď bude O.K.,tak se jí nevzdáme i když by už pak byla starší než ta vaše. Garáž je vhodná a pro nové auto už skoro ,,povinná,,.Nechtěla bych 5 a možná i více let kvůli autu živořit,to raději pěkné dovolené,výlety,zážitky,koupit něco pěkného sobě, vnoučatům a někam s nimi vyjet atd., atd.,jen můj názor.Je pravda,že zase až tak moc nejezdíme,tak 5000-6000 km ročně.
A je nutné si kupovat nové auto? Podle mě je to vyhození peněz z okna, cena auta klesne hned po koupi o dobrých sto tisíc a každý další rok klesá dál a dál. Co takhle nějaké auto po oparativním leasingu? Máme VW Passat v plné výbavě, nový by stál kolem milionu, ovšem jako čtyřletý dovezený z Holandska po skončení operativního leasingu vyšel na 350tis. V bazaru se ani neohřál, v pondělí ho dovezli a ve středu byl v garáži. Zkuste se podívat po něčem takovém.
Jinak tedy, asi máte hodně nízké životní náklady, že uvažujete z Vašeho platu splácet víc než polovinu za auto.
Zdravím, můžu jen napsat svůj názor Máme ojetou Thalii, jezdí velice slušně, ještě mě nenechala ve štychu a na dálnici vytáhne i 160. Cena před nějakými 10 lety cca 30 000,-. Klimu ani centrál nemá, ale obejdu se bez toho, i když někdy nadávám.
Tak zatím jsem vždy jezdil v novém autě. O to mě připraví asi až náš nový ministr financí. Jenže ten nakonec nasere všechny.
Slovák šalený
Za osobní auto bych takový prachy rozhodně nedal a nemusel bych to "lízat". Pracovní je něco jiného, tam je návratnost. Osobní auto jsou svým způsobem "vyhozený prachy" a na luxusní ježdění s rodinou stačí jetý Superb, kterýho pořídíte do pětikila v plný palbě s TV, panaromatickou skleněnou střechou a kde čím. A pokud máte jen 21 čistého, jste zatížen hypotékou, máte malé děti, tak bych se skutečně díval jen po ojetině. Může přijít cokoliv, potřeba nové myčky nádobí, nové pračky, nové televize a nebo taky ztráta práce a co pak? Já jsem si naposledy koupil nové osobní auto v roce 1998 a už bych to neudělal.
Ahoj,
za mě absolutní nesmyslkupovat tak drahé auto. Octavia je dobré auto, dojezdil bych ji. Pokud bych chtělnovější, šel bych do octavie II.
Sám jezdím v autě v hodnotě cca 60 tis, diesel , spotřeba cca do 5 l. Max. spokojenost.
Osobně bych dal za auto max 140 tis. Ikdyž finančně bych si nyní mohl dovolit luxusnější auto. Jen je mi líto těch vyhozených peněz.
Děkuji všem za názory, vážím si toho. Přesně jak tu někdo psal, mít nové auto, ale mít prázdnou "ledničku" to je věc, která mě právě nejvíce odrazuje od koupi. Rozhodně nechci auto kvůli nějakému machrování před ostatními. Z toho už jsem dávno vyrostl. Tak si asi tu mojí "babičku" ještě nějaký rok nechám Mě na ní vydí to, že nemá klimu. Když jedeme s dětma na výlet v 35°C, tak to je očistec.
Také zde padl zajímavý názor, že staré auto můžu nechat stát kdekoliv a nikdo mi to neukradne. To je asi fakt. Asi tedy dám na Vaše názory a prostě budu dál jezdit v té mé popelušce a holt budu udržovat a prodlužovat její stav. Na druhou stranu budu mít komfotnější život v ostatních věcech žití
Drž se nohama na zemi. Při tvém platu si nemůžeš moc vyskakovat a ani není důvod.
Pokuď by jsi koupil nové auto za 800tis, tak prní rok či dva, budeš vydělávat méně, než auto bude strácet na hodnotě. Takže je to pro tebe ekonomický nesmysl.
Já teď chtěl také novější auto do rodiny. Chtěl jsem dostatečně výkonný benzín AWD. A koupil jsem Volvo V50 T5 AWD.
Nové stálo 1.3mil (dle faktury). po 10letech a 80tis km najeto ztratilo hodnotu 1,1mil . A o tolik peněz pouze na hodnotě auta už nejsem ochoten přijít. Proto jsem koupil starší.
Pokud mě auto živí a musim v něm trávit celý den, tak klima smysl má. Nechápu ale, kam by jelo rodinné auto celý den.
Když pojedu v léte s rodinou ze z Plzně do Jeseníků, tak vyjedu brzo ráno, vyhnu se hicu a ještě užiju zbytek dne. A zpátky pojedu zase na noc.
A jestli myslíte cestu na dovolenou do Chorvatska, tak místo aby zaplatil 400E za apartmán a 12000 za cestu, tak přidá jednu nebo dvě ušetřené splátky nového auta a na dovolenou v klidu poletí do Řecka, Turecka nebo třeba Thajska.
Samurraj se ptal na smysluplnost pořízení nového auta. Nakonec konstatoval, že si nechá zánovní a že ho jen štve chybějící klima. A my mu tu potvrzujeme, že i bez klimy se dá žít a zvládnout výlet v hicu a že je nesmysl, kvůli několika výletům v tropických dnech pořizovat nové auto.
Když je 35st, tak má smysl jet někam na hřebeny nebo k vodě. Obojí je lepší udělat hned ráno, protože pak se silnice ucpou chalupáři a výletníky s klimou, kteří za pár hodin ucpou i dostupná parkoviště. Rána bez lidí jsou na horách i u vody úžasná a ten víkend je prostě delší.
V 6h ráno je 30st možná někde v centru nebo na rozpáleném sídlišti, ale na vesnici nebo ve volné přírodě to vždycky klesne alespoň na 25st.
Klima je dost zásadní výhoda a rozhodně ne zbytečnost. V létě ráno ok, ale od 9 h kdykoliv na slunci zastavíš tak je během 5 minut rozpálený auto a už to neochladíš. Pak zbývá mokrý ručník přes kolena.. Taky jsem jezdil bez klimy. Poslední roky léto není několik tropických dnů, ale od května do září je horkých dnů hodně. Už jen na ochlazení rozpáleného auta které stálo na slunci je klima obrovská výhoda, to bez ní neuděláš. Pak se dá vypnout a jet bez ní. Je to jak oheň - taky bez něj přežiješ, ale mít ho je obrovské ulehčení.
Jo určitě klima je dobrá, ale nikoliv nezbytná a auto bych jen kvůli ní neměnil. Používám ji jen občas na vychlazení před jízdou, jinak mě z toho bolí hlava případně ještě dostanu rýmu. Když mám druhé auto bez klimy, tak ho strčim někam do stínu a před jízdou otevřu dveře, pustim větráky a taky to jde.
Přirovnal bych to spíš k topení na chalupě - buď mám plynový kotel a jen zmáčknu knoflík anebo mám v každé místnosti kamna a před chalupou hromadu dříví, které někdo musí pořezat a naštípat. Někdo tam jezdí celoročně a já hlavně v létě, kdy se netopí.
Kolega před pár lety pořídil SUV za 750.000kč. Pak si našel přítelkyni, hledal byt, zjistil, že mu těch 0,75mil Kč chybí. Havarijko ho stojí cca 25k za rok. Autem se bojí jezdit, aby mu ho někdo nepoškrábal, tak jezdí do práce favoritem a "miláčka" parkuje v garáži
P.S.: za mne auto bezpečné, co nejlevnější. Ušetřené peníze bych investoval do vylepšení domu. V autě strávím denně cca 30min, v domě jsem přes 10h denně.
Pepa
ok...takže 40min x 5 plus 6h o víkendu vychází cca 9h za týden. Pokud beru můj čas strávený doma - z práce přijdu v 16h, pokud nejdu ven, tak ráno vstávám cca v 7h, takže nějakých 15h doma DENNĚ...tj. doma strávím daleko více času než v autě...pokud mám peníze na krásné bydlení a luxusní auto, proč ne...pokud si ale mám vybrat mezi luxusním autem a nic moc bydlením, moje volba je jasná - BYDLENÍ...které mohu za pár desítek let předat dětem...komu předáte za 30 let luxusní auto? Vrakovišti? Omluva za sarkamus
... kdyby tatík dnes vytáhl z garáže a věnoval starou Felicii kabrio, 1000MBX nebo T603, tak by mohlo být na nové. Ale kdo by to vyměnil za ty nové krabice na airbagy?!
Jestli můžu radit potom --neberte si auto na takové šílené splátky..stát se může cokoliv a budete ve srabu,můžete přijít i o to, co máte.Co potom bude s vaší rodinou..nešilte a nepodlehněte okamžitému impulsu - já to udělám,pak se uvidí.Radši jezdíme 5 let starou Feldou,která je spolehlivá a dojedeme všude,nežli každej měsíc hrůza peněz a každý marodění strach a každý propouštění děs...to z vád bude otrok.
jestli si koupite popelnici bez klimatizace to uz je na vas, ale do 100k poridite auto, ktere i tu vasi pomyslnou novou Skodovku utre jak snopel a samozrejme bude mit ve vybave klimatizaci, vsechno v elektrice a klidne i 6tikvaltovou prevodovku.
proc si myslite, ze mam potrebu machrovat, auto mam na jezdeni a ne machrovani, momentalne spis na rekonstrukci domu, ale 800k utratit za auto (skodovku!) s 21 cisteho... neni to trochu hloupost? Kor kdyz si Skodovka necha vybavu nalezite zaplatit. Mam lantru s motorem mitsubishi 86kW benzin, ABS, klima, vsechno v el. i zrcatka, koupil jsem ji cca v roce 2007 po nejake zenske podnikatelce (vyrytou picu do laku na kufru jsem prelepil CR vlajkou) za 55k dokonce v prazskem bazaru (najeto mela okolo 110-20tkm), ihned oprava a rozvody (8k) a vymena praskleho predniho skla (5k), diky kteremu bylo auto levnejsi, dalsi mechanik+STK 6k, a nakonec minuly rok v lete+STK 10k, to je vse... uz jsem chtel davno obnovovat za nove, ale poridil jsem si nakonec dum v cene 2 aut pro @samuraje a vic se mi hodi auto, u ktereho nemusim hlidat lak, a jestli se 100 cihlami vzadu neurvu tlumice
Pro stav cen na trhu jednotlivych znacek a motorizaci doporucuju tipcars.com a nastavte si peclive vybavu, po ktere jdete a limit treba do 150k
jinak napr. tipcars.com/... 660k
Jenže on si žádnou naleštěnou omlazenou a přetočenou bídu kupovat nemusí, protože má auto jehož historii zná. Jenom nemá klimu.
Co to máte s tim strkáním do kapsy? Machrujete takhle s pračkou nebo s kotlem? Projedete kolonu rychlejc než ostatní?
Aut je mraky a je spíš problém prodat. Za 100k se dá už opravdu vybírat. Za 200k kdykoliv seženeš větší auto se slušnou výbavou ve výborném stavu. Kupovat to samý nový za 500 - 800 tisíc je ekonomicky nesmysl. V okamžiku kdy vyjedeš z autosalonu tak přijdeš o 100k a po roce to prodáš max. za 300 - kdo má prachy vezme nové a kdo je nemá ten víc jak 300 za ojetý nedá...
Protože už jsme s manželem oba ve starobním důchodu, nemohu srovnávat cenu auta s platem.
Jsem ráda, když to jezdí a neprší na mě. Na motorce jsem si zažila deště ažaž. A jako bonus beru, když to není žádná shnilá šunka. Jinak: na červenou musí zastavit super bourák stejně, jako trabantík. Na dálnici může jet 130, i když by to dalo třeba 220 km/h. Ale vyhláška platí pro všechny stejně. Tak na co nějaký koráb?
Koupili jsme si před 3 roky dvojkovou Fábii. Hrozně se nám líbila. Majitel, starý pán, ji koupil novou, najel 2.500 km. Pak mu sebrali ŘP za zbytkáč. Řekl si, že už jezdit nebude a takřka nové auto prodal.
Mám ho hrozně ráda. Dobře se ovládá, všude se s ním vejdu při parkování, oproti minulému F Mondeo. A navíc má barvu, která o mně hodně vypovídá. Vzhledem k našemu příjmení.
Myslím si, že už je to naše poslední auto, vzhledem k tomu, že jsme za zenitem. Žádné auto není nejlepší. Žádné auto není nejhorší. Každé je takové, jak ho člověk řídí.
Je jen na tom, jak se člověk snaží, aby ho dovezlo do cíle cesty v pořádku. Jaga. A VO TOM TO JE.
Zabít se může člověk v posledním typu Mercedesu, stejně, jako ve shnilém žigulíku. Záleží jen na /ne/štěstí.
Bohužel, je to tak. Stačí se podívat na crash testy, kterých je plný internet. V některých autech nemá člověk šanci, zatímco z jiných vyleze a nic mu není. Většina starých aut řidiče sešrotuje.
Měli jsem do nedávna starou Felici. Báječné auto, spotřeba nafty do 5l, opravy za hubičku, naprostý pocit bezstrarostnosti, jestli to někde opřu při parkování. Samé přednosti, jen jednu obrovskou nevýhodu. Člověk se v tom nesmí nabourat. Bylo jí 18 a letos v lednu prošla STK úplně v pohodě. Pak jsem s ní začala jezdit v pražském provozu do práce a ne jen kolem baráku po nákupech, protože cesta autem znamená oproti MHD ušetřených 45min denně. Partner viděl v televizi pár nehod, kde řidič seděl ve Felici a šla z domu.
jj, dohle je největší nevýhoda Felicie - i relativně malé drcnutí je průšvih. Pokud do sebe půjdou čelně Felda a jakékoliv modernější auto v 50 kmh, tak z novýho vystoupí jen napudrovaný, ale ve Feldě bude motor místo předních sedaček a vepředu mrtvoly. Jasně že se štěstím to může být na pravou stranu a zrovna tam nebude sedět spolujezdec a řidič bude OK, v moderním autě nepřežije, ale to jsou vyjímky, statistika hovoří jasně v neprospěch Feldy... Většina bouraček je z kila dobrzdit na menší rychlost a bum a to je s Feldou průšvih a oproti bezpečným autům velký rozdíl. Nad 100 kmh do stromu je už celkem jedno v čem člověk jede, normální netrénovaný člověk by nepřežil ani ve formuli...
Takhle dopadl první Favorit při zkoušce čelního nárazu do nedeformovatelné bariéry v rychlosti 48 km/h. Felda je zase o něco dál a Felda po faceliftu zase dál. Nikde nevidím motor na sedačkách.
Neříkám, že je to super bezpečné vozidlo, ale do města na hrcání okolo 50km/h bezpečnost dostačuje. Co mají dělat pak lidé na kolech, motorkách... Ani malá městská novodobá vozidla nejsou na tom s bezpečností moc dobře. Euro ncap testuje pouze samotné vozidlo. Takže když se potkají dvě tyto vozidla, tak OK. Ale když potká 3t SUV, tak se karta obrací.
Sedět bych v tom nechtěl Výsledek stejně mizerný, možná ještě horší než miniauta pro puberťáky: auto.cz/...
Prostě bezpečnost je naprosto mizerná i pro městský provoz. Navíc ten test byla funglovka, 15 let starý hnilky jsou na tom mnohem hůř = při 50 kmh motor místo sedaček skončí...
Před 15lety se už nevyráběl ani Favorit a ani Felicie.
Tyhle miniauta musejí mít maximálně 350Kg, takže i taková facelift Felda s hmotností 975–1025Kg (dle typu) je proti tomu buldozer. U Feldy je aspoň výhoda, že prakticky nereznou nosné části kastle. Takže jejich bezpečnost se dramaticky nesnižuje.
Tohle se třeba stalo u nás. Čelní náraz Citroën Saxo vs Felda. V obou vozech všichni mrtví. Ale to Saxo dopadlo daleko hůře, tam neměl šanci přežít nikdo ani na zadních sedadlech. Ale i kdyby tam jel někdo ve velkém SUV a najel do něj náklaďák, tak je zase mrtvej. Prostě osud.
A jak už jsem psal. Pořád je lepší po městě jezdit Feldou, než na kole, motorce, skůtru a nebo jako chodec přecházet přes silnici. Tam totiž je ochrana rovná nule.
Pane wachmajstr, vy jste hlava... Ale docela jsi to Opičáku, uhodl, jsi hódně, hódně blízko. Možná víc, než si myslíš.
Ono se neříká nadarmo: Je chytrý jako opice. No a Opičák ještě víc! Jaga.
Hezký den!
Napíši jen svůj názor a své pocity Samurajjovi
V roce 2000 jsem si koupil novou škodu felicii v originál decentním tuningu milotec.Byla to 1.6 GLX v krásné stříbrné barvě.Stála majlant.Kde jsem přijel, třeba jen na benzínku všude jí ohlíželi.Pocity naprosto krásné.Pak si Ženuška udělala řidičák a auto jsem jí musel odevzdat (po 2 letech) .Na další NOVÉ jsem neměl.Stavěl se dům a přišly děti.Koupil jsem si krásnou vínově červenou Mareu, resp. Fiat Marea 1.9 JTD. 2.5 roku stará a relativně levná.Kde jsem přijel, tak jsem byl na druhé koleji.No prostě FIAT a bylo jedno jestli je to Punťa , nebo velká Márea.I přesto , že jsem byl naprosto spokojený uživatel, byl jsem vnitřně flustrován.Proto další vozidlo byla Nová Octavia a rázem jsem zpět tam, kde jsem byl s Felicii.Nejsem a ani jsem nebyl žádný geroy který si honil ego autem,ale tady jsem krásně viděl, jak značka auta může ovlivnit vnitřní spokojenost.
Moje rada je, že jestli chceš mít bezpečné auto pro sebe i ostatní které vezeš a mít klidnou mysl v otázkách minulosti tvého auta (stočené tacho, opravy po nehodě apod.), a hlavně radost z toho všeho, tak jdi do nového dle vlastních představ a nároku.
Takhle přesně fungujou český Pepíci. Marea ho frustruje protože Fiat a s nostalgií vzpomíná na Feldu (která je asi 50x horší), pak vezme Oktávku s kterou se jezdí hůř než s Mareou, je z ní hůř vidět, prostorově je hůř řešená, krade se atd. a je spokojenej jakože má něco lepšího :D (Nic proto Oktávce, ale kdybych si měl vybrat jestli Mareu (Weekend 1,9 JTD) nebo Oktávku tak beru Mareu. A sousedi ať se ksichtěj. (O1, O2 i Mareu znám dobře - najeto několik tisíc km)
Zajímavý úkaz je, když někoho v Oktávce předjede Fiat tak mu to zatemní mozek, začne závodit, agresivně se lepit na zadek a hned chce předjíždět zpátky (přidám plyn, dvě zatáčky, ujedu mu o 200 metrů a dá pokoj). Když ho předjede "Oktávka v dehtu" tak zůstane v klidu a jede pořád stejně. Ať žije ego a představa že Fiat je něco míň než Šáde :D
Pokud je člověk ošklivý zjevem nebo když otevře ústa, tak všichni koukají co to přišlo za exota, pokud nemá úspěch u žen popř. má malého kašpárka, pak si to holt musí kompenzovat někde jinde, jak zde píše michalbc. Takže pokud na to nemáš, tak jezdi s tím co máš!
Viděl jsem pár lidí, kteří si měli velký silný "bezpečný" auto a už tady nejsou. Buď to valili jak blázni s tím, že přeci oni mají velký auto a pak to někam poslali nebo holt měli smůlu a dostali to z boku na dveře a sloupek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.