Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nový OP

Od: bramborka* odpovědí: 1 změna:

Dobrý večer,

zítra mám jet do Německa, je to pro mne důležitá cesta. Jízdenku jsem si koupila dopředu (jinak stojí přes 3000,-) potíž je v tom, že jsem dnes ztratila OP - potřebovala jsem číslo OP, abych si mohla koupit jízdenku přes eshop, které mi ve vlaku budou kontrolovat.

Před měsícem jsem si měnila trvalé bydliště a zítra budu mít novou OP na úřadě, chtěla jsem si ji vyzvednout až se v příští týden v pondělí vrátím.

Takže teď nevím co dělat... jistě si ráno půjdu pro nový OP, ale nejsem si jistá, jestli jde nějak výřešit ta zatracená jízdenka, protože na nové OP budu mít jiné číslo.

Nebyl prosím někdo v takové situaci?

Na ČD jsem již psala, ale nikdo se neozývá.

Děkuji.

 

 

1 odpověď na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hh
hodnocení

0x

Jak vrátit doklad s nesprávnými údaji nebo nevyužitý doklad?

Právo z přepravní smlouvy (vrácení jízdenky) z důvodů na straně cestujícího je možné uplatnit pouze na celý doklad (i na více listech) představovaný jedním kódem transakce výhradně na stránkách eShopČD, dovolují-li to tarifní podmínky dokladu.

Lze tak učinit:

kliknutím na tlačítko "Vrátit jízdenku" v úvodním menu eShop ČD a následně zadáním kódu transakce vraceného dokladu a e-mailové adresy uvedené při nákupu,

vybráním dokladu ze seznamu dokladů v menu Historie nákupů (pouze registrovaní uživatelé, přistupné po přihlášení) a volbou tlačítka "Reklamovat".

Jak vrátit doklad s nesprávnými údaji nebo nevyužitý doklad?

V písemné žádosti se uvede číslo dokladu eTiket, jehož kopie musí být rovněž přiložena. V případě, že byl vnitrostátní doklad vytištěn v jízdenkovém automatu nebo u pokladní přepážky, je podmínkou pro uplatnění reklamace předložení tohoto dokladu (k uznání v tomto případě nepostačuje pouze dokument PDF).

Uznané návratky budou cestujícímu vyplaceny výhradně bezhotovostním převodem na účet vázaný k platební kartě, kterou byla provedena úhrada elektronického dokladu. Pokud byl doklad uhrazen prostřednictvím služby PaySec, bude uznaný návratek převeden na konto PaySec, z nějž byl nákup uhrazen.

Vyřízení práva z přepravní smlouvy beze srážky na účet EP lze uplatnit pouze v případě, že byl nákup proveden zákazníkem registrovaným a přihlášeným do eShopČD a žádost o UPPS je podána po přihlášení v historii nákupů. Lze použít libovolnou platnou (neblokovanou) In Kartu po zadání čísla In Karty a data narození držitele.

POZOR : Doklady Včasná jízdenka Evropa nelze z důvodů na straně cestujícího vrátit, změnit ani vyměnit.

Doporučuji Vám se obrátit osobně na infocentrum ČD a nebo telefonickou linku ČD +420 840 112 113 a zkusit se na to zeptat, třeba to ještě není ztracené a nějaké řešení se najde. Na e - maily Vám tak rychle neodpoví. Bohužel nejspíš o jízdenku přijdete, pokud se jedná právě o Včasnou jízdenku a budete si muset navíc koupit novou. Těžko spoléhat na to, že při vaší cestě půjde hodný průvodčí který to řešit nebude.


doplněno 11.04.16 01:28:

Pokud bych neuspěl u ČD , zkusil bych ještě získat na tom úřadě nějaké potvrzení o té ztracené občance a jejím čísle, třeba by to nějak bylo možné získat a toto by už český průvodčí určitě uznal, nevím ale jak byste s tím uspěla v Německu u německého průvodčího.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]