Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

SUV, dum - kde na to syn vzal?

Od: andreaandrea odpovědí: 12 změna:
Syn zil 5 let s pritelkyni v byte 3+1, meli spolecne auto - octavii. On pracuje jako obchodni vedouci a plat ma necelych 20 tisic a jeho pritelkyne teprve pred rokem nasla praci po dlouhe dobe nezamestnanosti. Ona ma plat cca 15 tisic. Zili prumerny zivot a dovolena jednou za dva roky do zahranici.
Pred tydnem me pozval na kafe a prijel pro me v Audi Q7 a jeli jsme do uplne jineho mesto 40 km daleko od jejich puvodniho bydliste. Zustala jsem hledet. Maji veliky prizemni dum s bazenem ve ctvrti obdobnych pozemku. Pak na me vychrlil, ze se za mesic budou brat.
Otazka kde.na to vzali byla ihned zodpovezena, ze nasetrili a meli oba uspory a jeho pritelkyne dostala nejake penize (dedictvi). Tohle vsechno jsem zjistila po 4 mesicich co jsem s nima nebyla v kontaktu.
Preji jim to, ale neverim tomu jak k tomu vsemu prisli. Mam strach, ze v necem jedou a nebo ze zadluzili. Ted casto jeho argumentem je, ze je podeziram z nejake spiny.
Nejde si to nejak overit, nebo mam jim jednodise verit? Je to hruza.

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

0x

Dobrý den, zřejmě máte už nějakou špatnou zkušenost se synem, resp. už Vám někdy zalhal. Na jednu stranu to není Vaše věc (to náhlé zbohatnutí), ale té obavě rozumím.

Může to být pravda a štěstí se usmálo. Také to může být třeba i "výnos" z kriminální činnosti. Možná je to vše pořízeno na dluh (hypotéka, půjčka nebo úvěr). Vy si můžete snad jen ověřit na KN (přes internet), na koho je dům napsaný a kdo je jeho majitel. Nic dalšího si neověříte, protože Vám (jako cizí osobě) nikde žádnou informaci neposkytnou. Zdravím!

ctenar*

To by mě zajímalo, jak velkou jistinu musí složit, aby jim někdo půjčil zbytek na barák na těch jejich 35 tisíc příjmu, z nichž 15 tisíc je u člověka s krátkou prac.historií) *ee*

Taky bych si chtěl ušetřit na Q7 z mého platu :)

doplněno 09.04.16 09:40: