Nejste přihlášen/a.
Dobrý den zaprvé se omlouvám, že píši sem, ale už opravdu nevím jak dál. Také se omlouvám za to že tato otázka bude zřejmě dlouhá, ale sám zatím nevím jak to popsat natož jak to napsat. Ale budu rád když si to kdokoliv přečte a popřípadě mi poradí.
Začal bych asi takto ano vím, že moje problémy jsou pro ostatní malé a bezvýznamné a určitě jsou na světě lidi co potřebují pomoci určitě více jak já, protože jsem jen troska která si život zřejmě spackala sama. A pokud někdo toto chce napsat tak si to můžete odpustit protože to už vím.
Nejdříve se charakterizuji aodpovím na otázky které by stejně určitě padly. Jsem Vysokoškolský student technického oboru kombinovaného studia přičemž nemám práci a jsem na úřadu práce. Proč to tak mám je dlouhá historie prostě mě vyšplouchly a nevzaly na jedno pracovní místo kde jsem měl nastoupit při škole. Nemám žádné přátelé, nemám v podstatě nikoho jen rodinu podle, které dělám vše a vždy pouze špatně.