Psi, kočky, hospodářská zvířata, je to možné?

Od: Datum: 01.04.16 14:14 odpovědí: 21 změna: 03.04.16 14:01
avatar

Kočky a psi, jako potravina? Od letoška legálně!

Slyšeli jste to? Je to vůbec možné? Je to pravda? - http://www.burani.cz/clanek/k…-potravina-od-letoska-legalne


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.04.16 14:19
avatar

Dneska je kolikátého? *smich*

Od: pt®
Datum: 01.04.16 14:22
avatar

strejc, ani nevíte, jak se mi ulevilo...*uf*

Datum: 01.04.16 14:26
Běžně to jíme a je to lepší jak vepřový maso..
Datum: 01.04.16 15:26
avatar

Fuj, to snad nemyslíš vážně

Od: ben®
Datum: 01.04.16 14:27
avatar

Dobrý den, zde je také hezká věc k uvěření . Zdravím!

http://technet.idnes.cz/eu-ch…110330_161421_sw_internet_pka

Od: ccc
Datum: 01.04.16 14:27

Článek je z 22.4.2015

Od: pt®
Datum: 01.04.16 14:32
avatar

Tak, jak to tedy je? *nevi*

Datum: 01.04.16 14:32

apríííl!

Datum: 01.04.16 14:37
avatar

pes 100x jinak a pokaždé, lehký, chutný a stravitelný

Datum: 01.04.16 14:55

Zase máte možnost krmit bio, to je přeci hit.

Datum: 01.04.16 16:49
avatar

čistě technicky - "sežrat" se dá všechno - je to nakonec podstata života, kdy jeden druh přežívá na úkor druhého.


doplněno 01.04.16 19:04:

Liduš - já jen konstatuju smutnej fakt - velice hluboce s tím nesouhlasím, ale to je asi vše.

Jinak - já mám například moc ráda nejen kočky a psy, ale taky krávy, kachny, husy, atd... - jejichž pojídání a zabíjení je zcela "legální" (kachnu jsem nikdy ani nejedla) ... a což teprve srnky ... ! Ale - darmo povídat ... - "tento způsob života" se mi pranic nelíbí, ale co nadělám. Jenom - asi by bylo nanejvýš spravedlivé, kdyby se jedli i lidi, ne?

Datum: 01.04.16 16:55
avatar

Že zrovna ty Marcelko*smich*. Vnučka si pořídila morče a děda ji řekl, že až ho už nebude chtí uděláme si ho v troubě, dva dny s dědou nemluvila a pak z hrůzou zjistila na internetu, že by jejího mazlíčka někde klidně sežrali. Svoje kočky nedám ale cizí si klidně uvařte, u nás se ani kuřata co z nich byli kohouti, nesměli zabít. Budu zas ta špatná ale psa jsem kdysi dávno jedla a je to dost dobrý.

Od: radikal
Datum: 01.04.16 19:05

A vepřové vám nevadí? Prase asi není živej tvor než je z něho řízek?


doplněno 02.04.16 19:00:

isteron

Je jedno jestli je to apríl nebo ne, o to nejde.Jde o to, že si někdo dovolí nakrmit třeba čokla prasetem a pak moralizovat, když někdo spapá čokla.

Od: isteron
Datum: 01.04.16 19:50

1. apríl !

Od: mcfajt
Datum: 01.04.16 20:34

Já spíš nerozumím tomu, kdo si dovoluje mi zakázat sníst psa. V Ásii je to běžné a z jakého titulu mi kdo může zakázat sníst psa.. Jak si může nekdo vyhrazovat takové právo. Kráva, prase, slepice, pes, nebo červík v třešni, všechno jsou to hovádka k naší případné pochutině a konzumaci. Rozdíl mezi králíkem nebo psem považuji za nulový nebo zanedbatelný.

Datum: 01.04.16 22:45
avatar

mcfajt-

- já osobně navíc nevidím moc rozdílů mezi živým tvorem - zvířetem a živým tvorem - člověkem. Ledaže není většího "hovádka" nežli právě nad člověka - to, co "dokáže" člověk - žádný jiný tvor nesvede - a to nemyslím právě v tom kladném slova smyslu.


doplněno 01.04.16 23:05:

mcfajt -

máte pravdu - ale k čemu je člověku všechen rozum a moc, kterou má, když je schopen (a neváhá) ji použít k sebezničení? Právě to kolem sebe sledujeme.

Od: mcfajt
Datum: 01.04.16 22:53

"to, co "dokáže" člověk - žádný jiný tvor nesvede - a to nemyslím právě v tom kladném slova smyslu."

Ten vtip je v tom, že to platí jak v záporném smyslu, tak také v tom kladném a to právě vytváří ten nekonečně obrovský rozdíl mezi živým tvorem zvířetem a člověkem.

 

Od: pepr®
Datum: 01.04.16 23:20
avatar

Ono je jednoduché hned napsat zapálený komentář jaké jsou lidi hovada, ovšem pravda je mnohem jednodušší.

...

V odkazovaném článku je:

Odstavec 2 § 21 novely zákona zní nyní takto: Jatečná zvířata pes a kočka, s výjimkou jedinců mladších 3 měsíců, mohou být poražena, jsou-li jejich maso a orgány určeny pouze pro spotřebu v domácnosti (domácí porážka). Toto maso a orgány nepodléhají veterinárnímu vyšetření, nestanoví-li krajská veterinární správa se zřetelem k nákazové situaci jinak.

...

Oproti tomu poslední aktuální znění z 1.1.2015 §21 odstavce 2 zmiňovaného zákonu je:

(2) Jatečná zvířata s výjimkou skotu staršího 24 měsíců, koní, oslů a jejich kříženců mohou být poražena v hospodářství chovatele, jsou-li jejich maso a orgány určeny pouze pro spotřebu v domácnosti chovatele (domácí porážka). Toto maso a orgány podléhají veterinárnímu vyšetření, stanoví-li tak krajská veterinární správa se zřetelem k nákazové situaci.

Že by ta novela ještě nevyšla v platnost? A proč by z toho vyhodili koně a skot?

...

Takže, co? Takže nic!

...

A další, opravdu si myslíte že toto by veřejně řekl ministr vlády: "Určité skupiny obyvatel prostě nemají jinou možnost, jak doplnit organismu potřebné proteiny, bílkoviny a tuky, než že si prostě chytí na ulici nějakého toho pejska nebo kočičku. A my jim to nemůžeme mít za zlé, pro různé nízkopříjmové skupiny je to opravdu jediným řešením. ..."

Lidi myslete aspoň trochu.

Datum: 02.04.16 13:50

Pakliže se to zakládá na pravdě, tak rákosníci mají zelenou, nemusí již tajně a proto to v jejich kamrlicích tak chutná, mňam mňam

Od: lego®
Datum: 03.04.16 10:11
avatar

I mimo april.
Je pravda ze pes byl vyskrtnut ze seznamu jatecnich zvirat, ale zaroven neni zakazano ho jist.

Datum: 03.04.16 14:01

Kolega říká : Víš jakou životnost má toulavý pes u nás na vsi? Dvě hodiny.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.