Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Čínská návštěva - co je to za letadlo?

Od: xy odpovědí: 13 změna:

Zdravím, milí rádcové

vidím ve zprávách záběry z návštěvy čínského prezidenta, a říkám si, co je to za letadlo? Jaký typ, myslím.

zámek
strejc uzavřel tuto otázku
Diskuze se již zcela odklonila od původního dotazu!

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ben®
hodnocení

0x

Dobrý den, bude to Boeing 747 (B-2472). Zda americký či jeho čínská kopie, tak to nevím. Zdravím!

doplněno 28.03.16 14:24:

xy - Boeing jsem poznal, ale přesný typ jsem dohledal. Také nejsem odborník na letectví.

majsterjoe - máte pravdu - měl jsem použít slovo padělek .

doplněno 28.03.16 14:43:

majsterjoe - jestli si za to Čína nemůže sama, když její současný rozvoj a vzestup měl počátek v průmyslové špionáži i výrobě kopií a padělků. Jinak, její historický přínos světu nikdo nezpochybňuje (hedvábí, papír či porcelán nebo střelný prach). Ovšem, to už jsme mimo téma dotazu. Letadlo bude originál.

majsterjoe*

Co je čísnlá kopie?

doplněno 28.03.16 14:37:

@ben Mě docela mrzí, že když se vysloví čína, všichni si představí padělek. Přitom čína vyrábí většinou to o co je ve světě bohužel zájem. Jsou v tom peníze. Co se týče samotné číny, tak je to velmi moderní země. Jedna z nejmodernějších a překvapivě to není díky padělkům. A co si budeme nalhávat, čína má na tomto světě důležité místo a to i kvůli vynálezům, které z této země pocházejí.

xy
hodnocení

díky, já už ty typy letadel vůbec nepoznám.:) budu se muset na to víc soustředit. Kdybych byla pražačka, tak se chodím na letiště dívat

ben:

po 2. světové válce Japonci dělali taky rozsáhlou průmyslovou špionáž po světě, nejspíš ve větším měřítku než Čína, protože narozdíl od Japonska se v Číně postavila hromada věhlasných fabrik. Boeing nemusí kopírovat, stačí že pro Boeing vyrábějí díly, až se jich tam bude vyrábět 100%, tak si jej jen složí *haha*