Jak dohnat platama a důchodama západ

Od: Datum: 13.02.16 09:18 odpovědí: 68 změna: 17.02.16 20:27

Zaslechla jsem, že se nevyrovnáme zdaleka západním ekonomickým zemím EU.Bylo řečeno tenkrát bývalým prezidentem Klausem, že za 20 let doženeme západ a nakonec skutek utek. Většina lidí tu přežívají v bídě a nemají peníze sotva na základní životní potřeby. Platy většiny čechů navrhované vládou 9300Kč.hrubého nepokrývají ani základní potřeby.V Německu je minimální mzda 42tis.Kč(po přepočtu) A to bysme měli příjmout ještě měnu euro, abychom byli úplní chudáci v Evropě.Jak to tady vidíte vy? Asi by bylo lepší jít do Německa za lepším životem.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 13.02.16 09:37
avatar

jj, rozdíly v platech a v životní úrovni vidíte nejen mezi státy, ale i v pobočkách nadnárodních firem. Hlavní faktor, který v nadnárodních firmách rozhoduje o velikosti vaší výplaty, je národnost. Prostě to tak je. Dostat se z této škatulky a prosadit se mezi zápaďáky je dlouhý a tvrdý boj, ale dá se vyhrát. Jenom nesmíte sedět a fňučet jako soudružka Růža III.

Od: mot
Datum: 13.02.16 09:44
vetsina lidi v bide nepreziva. a asi musite vic makat, sam se blahobyt nedostavi.
Od: ruza3
Datum: 13.02.16 09:59

Ještě, když jsem pracovala ve fabrice a dělala přesčasy, tak mne to zdanili a vyšla jsem jen o 1200Kč.navíc, ale s těma přesčasama se platy západu asi dohnat nedají.Vezměte si ukrajince, makají 12-16hodin.i o víkendu a stejně nad 20tis.Kč( 740euro) se nedostanou. A němec by Vám za 740euro makat přesčasy nešel. To není podle mne o přesčasových hodinách, ale o základu na hodinu. Čech má základ 59 Kč.na hod (2eura na hod.). a Němec má v průměru 15euro na hodinu(400Kč.)ve fabrice. V tom je podstatný rozdíl. Němec nemusí dobrou životní úroveň honit přesčasama. Už jsem teď starobní důchodkyně.

Od: uska®
Datum: 13.02.16 09:48

Prosím, tuhle větu co jste napsala, jste někde četla? Kde? Ráda si jí také přečtu od jiného autora než od paní Růži 3.

. Většina lidí tu přežívají v bídě a nemají peníze sotva na základní životní potřeby.

Od: bour
Datum: 13.02.16 09:54
shnilé euro nebrat
Datum: 13.02.16 10:09
avatar

"Asi by bylo lepší jít do Německa za lepším životem".
Máte pravdu. Nashledanou. A nezapomeňte zhasnout.

Datum: 13.02.16 10:34
avatar

Ruzo3, většina lidí se tu má dobře. Nikdo tu nepřežívá, to jsou jen takový hospodský kecy. Znám hodně lidí, co mají plnou hubu toho, jak na nic nemají a přitom sedí v hosůdce, kouří jednu za druhou, pijí pivko. Na víkend někam na výlet autem, jak jinak a pak zase nadávat. Asi žiju v nějaký zvláštní krajině, kde nikdo nepřežívá, neznám nikoho takového.


doplněno 13.02.16 10:37:

po přečtení ostatních bych jen doplnil. Za posledních 7 let jsem už měl asi 8 dní dovolené, dělám víkendy a kdykoliv je potřeba a mám se podstatně líp, než většina Němců. Chce to jen nehekat a dělat.

Od: jofa®
Datum: 13.02.16 11:49

Honbu za pěnězi lze považovat jako nemoc. Znám mnoho lidí co takto předčasně skončilo život, zbláznila se, nebo jsou z nich udřené trosky. Přeji Vám, aby jste se ve zdraví dožil a užil důchodu.

Datum: 13.02.16 18:36
avatar

Ještě jsem se nezbláznil a cítím se celkem dobře.

Datum: 13.02.16 10:40
avatar
Růžo, median platů v ČR je něco kolem 21 tisíc hrubého, což znamená, že polovina zaměstnaných lidí v ČR vydělává víc než tuto částku. Pokud chcete založit nějakou diskuzi, nepište tam bludy, jak většina lidí bere 9 tisíc hrubého, když to není ani zdaleka pravda.
Jinak, jak už jsem psal dříve, vaším hlavním nepřítelem, že se máte špatně, je hlavně vaše myšlení.
Lidé, kteří si jen stěžují a hledají chyby u druhých nebo v samotném systému, se mají vždycky špatně.
Pokud tady v každém vašem vlákně píšete, že byste se měla odstěhovat do Německa, tak to prostě udělejte. Dneska máte tu možnost žít skoro kdekoliv v Evropě, pokud si opravdu myslíte, že je to tady v ČR taková hrůza, tak není nic jednoduššího než se přestěhovat tam, kde vám bude lépe.
Od: ruza3
Datum: 13.02.16 10:58

A zajímalo by mne teda, když tvrdíte, že minimální plat 9300Kč.většina našich občanů nemá, tak proč většina rodin u nás žije od výplaty k výplatě a bere si tolik lidí půjčky, aby vůbec mohli utáhnout svoji domácnost a uživit se? Porodnost klesá, nejsou peníze na založení rodiny. Já myslela, že tuto částku, kterou zaměstanavatelé většinou rádi nabízejí na pohovorech lidem, že takto polovina národa žije, nebo se snad mýlim? Je to málo peněz a nedá se s tím vyžít a zaměstnavatel Vám řekne, že ho to nezajímá. Proč si to češi nechají líbit a nejdou třeba do stávek za zvýšení minimální mzdy. Alespoň by ubylo chudých lidí a bezdomovců. Nechci zažít, aby polovina národa byla kvůli špatným ekonomickým podmínkám namizině a v chudobě na ulici. Nesmíme si to nechat libit. Musíme společně bojovat za demokracii a důstojný život.

Od: mot
Datum: 13.02.16 11:09
to sou bludy a kecy, jako fakt.
lidi zijou od vyplaty k vyplate,protoze neumi hospodarit. znam i domacnosti co maji cisteho minimalne 50 a taky ziji od vyplaty k vyplate.
pujcky si berou na zbytecnosti - televize,dovolene atd.
kdyz se podivate,jake rodiny maji deti uz v brzkem veku-obvykle ti co vydelavaji nejmin. lidi s vyssimi prijmy je maji pozdeji. takze o penezich to rozhodne neni.
zvyseni minimalni mzdy nic neresi, kdyz misto 9000 dostanete 15, budete spokojena?
Datum: 14.02.16 18:16
avatar

mot Datum: 13.02.16 - 11:09

Jak to že nic neřeší, dostat 15 000 místo 9 000 řeší hodně.

Datum: 13.02.16 11:10
avatar

tak bojujte a furt nebrečte ! Dneska může jít do politiky i důchodce.

Datum: 17.02.16 08:42
avatar

"Musíme společně bojovat za demokracii a důstojný život"

Tak, tak. Vyrobte si transparent a společně vyražte na nejblišší náměstí. Třeba se někdo přidá. Ale musíte hned, "Vítězný únor" začíná právě dneska! *haha*

Od: ben®
Datum: 13.02.16 11:05
avatar

Dobrý den, jejda, to je zase pláče. Takto si ten svůj ("nicotný") důchod ani neužijete a stále se trápíte. Každý den jste zahořklá - kdo Vás potká, tak nebude dlouho veselý. Jít do Německa?

Vždyť jste zde nedávno psala, jak se bojíte sexuálního obtěžování od migrantů. Tak, to je přeci nesmysl, když Německo je plné migrantů a čekají na starobní důchodkyně, protože jejich chtíč nezná věkové hranice. Volte směr východ - tam Vám bude lépe. Zdravím!

Od: marketka
Datum: 13.02.16 11:39

Růžo, většina lidí u nás rozhodně nepřežívá v bídě. Já myslím, že jsme na tom ještě velmi dobře. Máme tady relativní klid od migrantů (narozdíl od Německa), nikdo tady neumírá hladem, máme bezplatné vzdělání a zdravotní péči na poměrně dobré úrovni, můžete jít ven bez toho, abyste se obávala, že vás někdo zastřelí... Mně připadá, že se tady stejně máme jak prasata v žitě, i když vyděláváme méně než Němci. Buďte ráda, že jste se narodila jako Češka a ne třeba jako Malajsijka nebo Somálka, protože to byste se ani žádného důchodového věku nedožila.

Od: ruza3
Datum: 13.02.16 12:18

A proč zaměstnavatelé ve fabrikách hromadně propouštějí lidi, nebo jim dají smlouvu na 6měs., kterou 2x prodlouží a potom, jak se jim skončí, tak je bez milosti propustí a tito lidé končí často na ulici, jako bezdomoci, které neoprávněně propustili z práce, protože nejsou zakázky. Dříve byla 3.měs.zkuš. lhůta a pak práce na dobu neurčitou. Kde je nějaká ochrana zaměstnance, aby Vás zaměstnavatel, jen tak nemohl propustit z práce, jak se mu zlíbí? Odbory už moc nefungují dneska, jako dříve. Dneska v práci, zítra už možná na lavičce.Nejistá doba! A to má být vpořádku. Lituji chudáky bezdomovce a občas se s nimi podělím o svačinu. Nikdo jim nechce dát práci, protože je náš národ nemá rád, kapitalismus je tvrdej. Nechává si v práci jen protekční lidi a rodinný příslušníky. Slušný občan v dnešní době o dobrou práci ani nezavadí. Proč tomu tak je?

Od: nick®
Datum: 13.02.16 12:34

Nedavno jsem tady polozil podobnou otazku ohledne zivotni urovne u nas a jak bylo patrno z odpovedi, vetsina ze "zdejsiho vzorku" byla s zivotni situaci celkem spokojena, ale mozna zalezi na vzdelani a sirsim rozhledu *jasne*. Jako mladsi duchodce jsem v pohode, protoze mam krome duchodu i jine financni zdroje, ale vidim kolem sebe cim dal vetsi chudobu cca 80% bezneho ceskeho byvatelstva a s prijetim eura se rozdily jeste prohloubi. Uz jenom porovnani ceny prace je alarmujici, kdyz za tutez odvedenou praci dostanete hned vedle za zapadni hranici nekolikanasobne vyssi plat a pritom ceny zbozi jsou podobne a casto lepsi, nez u nas. Neni divu, kdyz kvalitni pracovnici pak radeji zvednou kotvy a ceska zemička opet ostrouha *sok* a nadale chudne *plac*


doplněno 13.02.16 12:58:

Ona ta minimalni mzda vedle v Nemecku, ktera je pro radove zamestnance bez vzdelani a bez ambici neceho dosahnout, je mnohem lepe k preziti, nez prumerna mzda u nas... *nevim*

Od: uska®
Datum: 13.02.16 11:59

Holt Růža 1 až xxxx se nemá špatně, netrpí bídou, je to jen Růža PROVAKATÉR.

A´t založí jakékoliv vlákno s jiným názvem, vždy se jedná o jedno a to samé - kecy, závist a lež. Růžo, je mi vás líto, srovnejte si to v hlavě třeba pomocí odborníků a užívejte si.

Od: buss®
Datum: 13.02.16 11:43

ááá už zase breky. Většina lidí tu přežívají v bídě a nemají peníze sotva na základní životní potřeby. Jo jo už moc nezbývá a zajdou hladem. Mrtvoly na ulicích...Jen nechápu ty plné vozíky v hypersuper, vdovy v třípokojových bytech. Já to vidím tak, že je nesmyslné srovnávat, jsme někde jinde. Proč máte bohaté sousedy? Zajistěte, aby naše výrobky byly kvalitní a dobře ve světě prodejné, aby se o ně prali, porazli jsme konkurenci, využití pracovní doby, perfektní služby světu a budeme se mít fajn, tygři €vropy.
Když se vám to nelíbí, jděte kam chcete, dejte se do politiky a změňte to k blahu lidu! A nekafrejte, neotravujte ovzduší, od vás utíkat. Kecy se to nespraví!


doplněno 13.02.16 13:15:

Snad jste je volila, tak máte co jste si zvolila, řekněte to jim a NE mně!
Evropské komisi překáží, že Slovensko preferuje domácí potraviny, když obchodní řetězce musí povinně zveřejňovat procento nabízených slovenských potravin. Slovensku dokonce kvůli tomu hrozí žaloba ze strany Bruselu.
Takže z nich dělají chudáky.

Od: ruza3
Datum: 13.02.16 13:12

Říkáte, že kecy se to nespraví. A jak makají pusou pro náš národ naši politici za naše peníze-daně?

Od: mzxy
Datum: 13.02.16 12:10

nevím jak vy, ale já tu minimální německou mzdu mám, protože se snažím pro to něco udělat, takže nemám důvod stěžovat si...

Pokud jen pasivně sedíte na zadku u poradny.cz a natahujete ruku a čekáte, co vám dá stát, jste parazité a v našem raném kapitalismu se nebudete mít nikdy dobře...

Stačí na sobě zapracovat a jde to...

Od: bmbx®
Datum: 13.02.16 12:32

mzxy:

no, " při snažení proto něco udělat ", dosáhnout na minimální německou mzdu - žádná sláva *haha*

Datum: 13.02.16 12:26

Je nějaký důvod, aby se otroci měli stejně dobře, jako otrokáři?

Od: ruza3
Datum: 13.02.16 13:00

Já už mám v životě odmakáno a zasloužený starobní důchod, tak teď jsou na řadě ti mladí. Jinak si malinko přivydělávám teď, jako pomocná asistentka v azylovém domě pro bezdomovce. Tam často slýchám nářky nad touto krutou a zlou dobou.Mne osobně jen vadí, drahota cen za potraviny, služby a zdravotnictví. Dlužím nemocnici na hospitalizaci na regulačních poplatcích dosti peněz, protože jsem na to neměla, tak mám exekuci na starobní důchod. Za komunistů se za pobyt vnemocnici neplatil, to udělali chamtiví kapitalisti. Teď mám po zaplacení nákladů na bydlení a srážek jen 2tis.Kč.měs.na jídlo. Připadá mi to, že nevystačím v dnešní kapitalistické době. Za komunistů jsem na jídlo měla více než dnes a rohlík nestál 2Kč,ale 20hal., mlíko nestálo 20Kč,ale 2,10Kč. Chápete, že v dnešní době 2tis.Kč.( 64Kč.na den) na živobytí je na dnešní výši cen málo? Kolik Vy utratíte na jídlo za měsíc?

Od: nick®
Datum: 13.02.16 13:17

Pokud nemusite jist vybrane lahudky, tak 2tis na jidlo by melo stacit. Jinak nemocnicni poplatky se uz neplati a nektere drivejsi dluhy by se mely stornovat - zjistete si jak to je podle noveho zakona, neco o tom bylo nedavno zverejneno !

Od: ruza3
Datum: 13.02.16 13:23

Jestli to tak je, jak říkáte, že dluhy za regulační poplatky v nemocnici mi budou odpuštěny i zpětně, tak jak se mám zbavit toho exekutora, který mne neustále škube a neví to? To by bylo velice fajn,jestli je ten zákon už schválený.Jak dál postupovat? Děkuji pane "nick" za dobrou radu. To by bylo vysvobození pro mne.

Od: nick®
Datum: 13.02.16 13:40

0hledne zruseni vymahatelnosti regulacnich poplatku - mate prece internet - snadno najdete potrebne informace :)

Datum: 13.02.16 13:43
avatar

"Kolik Vy utratíte na jídlo za měsíc?"

Netuším, nikdy jsem to nepočítal. *frajer*

Od: uska®
Datum: 13.02.16 18:07

No za dva tisíce se jedna osoba dostatečně nají. Chcete-li baštit nějaké lahůdky, tak zrušte internet, zde bude klid a vy máte pětistovku v kapse. Dobrý nápad, že jo paní Růžo.

Od: pt®
Datum: 13.02.16 13:20
avatar

Růžo, zřejmě si děláte vzorek národa a z nás tady blázny. Podle mně Vám nechybí naprosto nic, nudíte se a to je celé. Možná nejste žádná Růža, ale chlap, který se má sakra dobře. Měli jsme u nás jednoho člověka, který když vešel do krámu, nedělal nic jiného než nadával na ceny a na všechno. Při tom mu děti vystudovaly, dokonce i v zámoří a to nějakou kačku stojí, nebyl to žádný chudák, měl majetek a k tomu ty "kecy".

Jedno přísloví říká: "Co nenajdeš u stejskala, u vejskala nenajdeš..."

Od: buss®
Datum: 13.02.16 13:37

Jsme nadávací národ kterému se nikdy nevyhoví.

Datum: 13.02.16 13:29
avatar

Přiznám se, že jsem to vše nečetla. Nelze srovnávat jen příjmy ale musíte srovnávat i náklady na živobytí. Nedávno jsem na facebooku četla, že tří členná rodina utratí za jídlo + drogerii, měsíčně 22 000,- hned se přidalo asi pět dalších co jim tato částka ani nestačí. Jedna mamina samoživitelka si dovolila napsat, že jí stačí 5000 na měsíc a žije z toho královsky i s dítětem. Pustili se do ní, že je to na sociálku jelikož dítěti dává nekvalitní jídlo a pere v nekvalitním prášku.

Já bych s tím Německem počkala, mohla byste zjistit, že ta částka není velká a že je tam toho mnohem víc co musíte zaplatit. Stát může rozdat jen tolik kolik má, pravda je, že u nás se toho politiky dost rozkrade a pak holt nezbyde na druhé.

Od: ruza3
Datum: 13.02.16 13:39

Ano, paní "liduš" máte pravdu, dost peněz se v našem státě rozkrade a to je špatný. Je nějaké řešení, jak pomoci bezdomovcům, kteří přišli neprávem o práci a bydlení? Myslím tím nějaký projekt, začlenění těchto sociálně vyloučených lidí zpět do života. Oni za to nemůžou, jak dopadli, to z nich udělala tato krutá a nespravedlivá doba. Já, když budu dělat doprovod bezdomovci na pohovor na práci, tak mu ji stejně nikdo nedá. Tak mne jde o to, jak těmto chudáčkům pomoci?

Datum: 13.02.16 13:46
avatar

"Je nějaké řešení, jak pomoci bezdomovcům?"

Berte si je na noc domů, to Vás nebude nic stát a jim nebude v noci zima. ;)

Od: pt®
Datum: 13.02.16 14:07
avatar

Růžo, během chvilky píšete z jiného PC. Kolikpak jich máte, když jste taková chudinka? Nevěřím Vám už ani slovo a myslím, že jsem Vás odhadla dobře. Žádná reakce na můj příspěvěk, takže mám pravdu. Úplně mně připomínáte jednoho člověka, který tady dříve chodil a jen nadával, až mu to tu zatrhli.

Od: ruza3
Datum: 13.02.16 14:21

Paní "pt", proč si myslíte, že mám více počítačů a píši pokaždé z jíného? Vy mne v kameře snad vidíte až domů a počítáte moje stolní počítače v pokoji? Třeba jich mám 10...křápů starých. Existuje takový přenosný počítač a říká se tomu " tablet nebo notbook " To nemusíte sedět u toho doma, ale brát si to sebou kam chcete a jste mobilní. Dostala jsem vánoční dárek, víte.

Od: pt®
Datum: 13.02.16 15:36
avatar

Růžo, já si to nemyslím, já to vím a to ani nemusíte mít deset starých křápů, ty asi neměly ani tu kameru. Je jedno zda máte PC nebo NB nebo tablet, ale jisté je, že nejste chudinka, za jakou se vydáváte a pokaždé píšete z jiného PC, ať tomu říkáte, jak chcete...

Datum: 14.02.16 18:45
avatar

Paní ruza spíše má dražší internet, který jí poskytuje každou chvíli jinou IP adresu nebo používá anonymizer.

http://www.mojeip.cz/anonymizer/

Staticka = nemenna adresa pridelana ISP nebo spravcem site pro PC
Dynamicka = pridelovana DHCP serverem po pripojeni do site, ma dobu expirace,atd
Verejna = je videt do internetu
Neverejna = vetsinou schovana za nejakou Gateway poskytovatele

pro upresneni

Staticka je pevne nastavena u tebe v pc pripadne ta IP ktera se nezmeni ikdyz se odpojis a pripojis. Staticka muze byt pridelena i DHCP serverem, ale musis mit jistotu od providera ze mas jen tu a tu a ze se ti nikdy nezmeni.
Muze byz jak verejna tj jedinecna IP videt z internetu ci neverejna, tj ip z vnitrniho rozsahu Providera

dynamicka je taka IP ktera se ti prideluje automaticky a muze byt pokazde jina. Ono IP adresam a pridelovani se prirazuje cas platnost a po vyprseni hohoto casu ti muze server pridelit jinou, pokud neni v nastaveni vazana na nejaky udaj, vetsinou MAC adresa, Dynamicka muze byt opet verejna, jedinecna videna s internetu ci neverejna dodana vnitrni IP providera

Verejna je takova adresa, ktera je videna s internetu a mas ji jen a jen ty a nikdo jiny.

neverejna je zase taka adresa ktera z netu nejde videt a vetsinou je schovana za verejnou ip ALE NENI NA NI SMEROVANA KOMUNIOKACE TJ NIKDO SE NA NI NEDOSTANE. NA TOTO JE POUZIVAN ROZSAH 192.168.x.x pripadne rozsah 10.x.x.x. Je schovana za routerem.

Paní ruza je asi tedy ajták v důchodu, což by měla mít i velmi slušný důchod.

Jinak by měla dobré uplatnění v Německu, o kterém, pořád píše.

Kdo vystudoval Informatiku, nemůže být chudák, špatně placený.

Takže provokatérka. Či provokatér?

Datum: 14.02.16 19:17
avatar

Wasube, jste chytrá holka! Jestli si to oslovení mohu dovolit. Věděla jsem, že "ruza", "janm" a teď naposledy ten "vernon", je jedna a tatáž osoba. (Mimochodem se kvůli tomu do mne nepěkně pustil jeden ze zdejších uživatelů a doufám, že mu konečně spadly šupiny z očí), ale nevěděla jsem, jak to dělá. Vy jste mi dala vysvětlení. Já jsem přesvědčená, že to není žádný důchodce a není to žena. Je to chlap a zneužívá důvěřivosti a naivity některých lidí. Jenom nechápu jeho cíl, protože zatím všechno co dělá spočívá v tom, že zneužívá notoricky známá fakta, která trápí určitou skupinu lidí a štve je proti vládě a tady na poradně i proti sobě. Pro mne je to nebezpečný člověk bez skrupulí a bez morálního cítění. Osobně se mi takoví lidé hnusí, protože jediné co je baví je to, že poštvou lidi proti sobě.

V minulém vlákně to došlo tak daleko, že někteří začali napadat jiné uživatele jenom proto, že měli na tohohle člověka jiný názor. Nakonec to Ben nahlásil a otázka byla uzavřena. Já osobně jsem si nesla následky ještě i potom. Teď ten samý člověk založil novou otázku na úplně stejné bázi. Proč, to nevím. Ale myslím si, že toho za chvíli tady na této poradně nechá. Asi netušil, že se někteří z nás nedají tak lehce manipulovat a že se vzepřou.


doplněno 14.02.16 19:30:

Důkazem toho je i to, že se naposledy objevil jako Vernon ve 14.24. pak sám na sebe klasicky reagoval ve 14.44 a už se neobjevil. Myslím, že si ale přečetl všechno to, co bylo napsáno mezi tím a zjistil, že to tady fakticky nemá smysl a odporoučel se. Zanechal po sobě jenom nepříjemný zápach zloby, jako to bývá v pohádkách, ale já jsem přesvědčena, že ten se za chvíli beze stopy rozptýlí...

Datum: 14.02.16 21:06
avatar

suzy, nepovažuji se vůbec za chytrou holku a oslovovat mě můžete, jak chcete, nevadí mi to.
Jen jsem chtěla vysvětlit, že i kdyby měla ruza doma 10 počítačů a 20 routerů, pořád jí to dá jen jednu IP adresu, kterou jí dalo třeba UPC například..

Já píšu z notebooku, z tabletu či stolního pc a pořád mám stejnou IP adresu.

Ovšem pokud si řádně připlatíte, může to být i tak, jak jsem to zkopírovala z netu, skákavá IP adresa, ale většina lidí používá programy jako právě anonymizer. Zvláště mladí lidé.
Také myslím, že může jt o vtipálka, co mu dělá radost, když naštve lidi.
Pokud ale píše z chytrého telefonu, může se napojovat na net různě, u nás v domě jsem koukala že jsou tři nezajištěné routery, takže se tam nabourat není žádný problém a nechápu majitele, proč si to nezahesluje.
Že mu není třeba nápadné značné zpomalení internetu a ví že nemá ale zavirovaný počítač.

Datum: 14.02.16 22:26
avatar

Mněla jsem na mysli to oslovení "holka". Nějak mi to nešlo napsat jinak. Prostě chytrá holka. Chytrá paní, nebo slečna mi nějak nešlo pod prsty...;) takže to vyznělo trochu familiárně a nechtěla bych Vás urazit.

Datum: 14.02.16 22:35
avatar

Neurazila jsem se suzy, nebylo přece proč.;)

Od: pt®
Datum: 14.02.16 20:17
avatar

"wasube", krásně rozepsané. Ale ať má Růža vymoženosti, jaké chce, tak se vždy prozradí, jen o tom neví...

Datum: 14.02.16 21:09
avatar

Ano, prozradí se každý, stylem písma, obsahu, typem klávesnice, slovosledem a počtem gramatických chyb. Můžou být nepatrné, ale opakují se. Není moc těžké ruzu rozpoznat.

Datum: 13.02.16 16:56
avatar

I pro bezdomovce řešení existuje (třeba bezdomovec (myslím, že Pavel) co zde dík paní Lidce začal nový život On totiž chtěl! V tv v zimě PČR nabízela bezdomovcům ubytovnu, stravu a většina neměla zájem, ono se tam totiž nesmí chlatat a brát drogy, ono se tam totiž musí dodržoat jakási pravidla. Bezdomovec co žije už několik let v sudu u rybníka tam kde máme chalupu, nemá zájem o žádnou práci (třeba naložit kontejner suti, ořezat stromy...) jediné co umí je, že zazvoní a ptá se "slivovici dáš" nebo 20 korun. Nabízela jsem pomoc s vyřízením dokladů ale prý je na nic nepotřebuje, kolo ukrajina co dostal na ježdění obratem ruky vyměnil za pivo. Jak jemu a podobným chcete pomoct? "Neprávem " přišel o práci, víte ono právo na práci není, vím, že práce je málo ale aspoň brigáda nebo sezonní práce se najít dá. Myslím, že i ti bezdomovci mají nějaké příbuzné ale jak říkám, mnoho z nich o začlenění nestojí.

Od: jenda2
Datum: 13.02.16 13:56

Je to jen a jen politick otázka. Není sebemenší zájem tento stav měnit a hlavně změnit.

Od: vernon
Datum: 13.02.16 14:24
ČR je skanzenem levné pracovní síly pro zahraniční korporace, které tady mají své montovny a mezisklady. Tyto korporace se tento stav snaží udržet a daří se jim to, a bude to tak i v budoucnu. ČR tedy západ NIKDY nedožene a my s tím nic neuděláme. Jedinou možností je opustit loď a nalodit se na jinou...
Od: ruza3
Datum: 13.02.16 14:44

Krásná formulace a výstížná " ČR je skanzenem levné pracovní síly pro zahraniční korporace, které tady mají své montovny a mezisklady" My se tu nadřeme s montáží dílů do auta a bereme za to almužnu a němec si jen lepí etikety na výrobky finální a je někde jinde s příjmem. A pracovní agentury tomu daly korunu. Je jich 2300 a téměř všichni šidí a podvádí, že obírají zaměstance. Nemají lidi placené noční, víkendy, přesčasy, státní svátky, prémie, bonusy, stravenky, 13-14plat. Žádná motivace do práce, jen čistý základ 59 Kč.na hod.a od firmy dostanou 4x tolik a zbytek jim jde jako odměna do kapsy. Kdo dělá pod agenturou, tak mi to potvrdí. Já dělala celý život ve fabrice pod firmou a poslední rok před starobním důchodem ve 2 pracovních agenturách a už nikdy více.

Od: mot
Datum: 13.02.16 16:00
a ze treba pro cesky firmy vyrabi cinani za jeste vetsi almuznu vam nevadi?
Od: mp
Datum: 13.02.16 18:36

Náš průmysl není,zemědělství taky ne...Vláda to ví a proto je ráda,že se tady drží alespoň ty montovny.Nikdy nebudeme mít platy jako oni,to by se mohli vrátit do německa.Ale co by potom nastalo?A to,že někdo maká jako magor,nemá volno jen proto bay měl německou minimální mzdu?Jeho volba-jeho hloupost..

Datum: 13.02.16 20:13
avatar

"Ruza 3", já nevím proč se v tom pořád vrtáte. Pod agenturou nedělejte, šidit se nenechte a dluhy splaťte, když jste si je nadělala. Vidíte, já žádné dluhy nemám a nikdy jsem neměla. Je mi dobře, s důchodem jsem spokojená, těším se na Jaro, protože mi pokvete zahrádka a budu si pěstovat zeleninu. Budu si určitě kupovat všelijaké kytičky do truhlíků a také mám v plánu si koupit nějaký citroník a mandarinku. Budu pokračovat ve tvoření venkovní mozaiky, budeme si na zahrádce grilovat a v altánku hrát karty a Vy budete bezzubá sedět doma u počítače a budete se užírat závistí a zlobou a jediným Vaším rozptýlením bude zakládat podvraťácké otázky. Abych pravdu řekla, jste opravdu k politování...

A jelikož jste dosud nic nedokázala a zřejmě už nedokážete, tak si na konci života budete moci říci jenom jedno: "Tak jsem tady byla na ho.no".

Od: uska®
Datum: 13.02.16 20:43

*palec**ua**hej*

Datum: 13.02.16 16:58
avatar

Vernone, ČR nikdy západ dohnat nemůže, to si amíci a němci ohlídají.

Datum: 14.02.16 21:13
avatar

- mně by docela zajímalo, jak by se takoví lidé jako "růža" (- ať už se podepisuje jak chce) - chovali, kdyby se angažovali v politice, byli úspěšní, zbohatli a dostali se i do vládnoucí pozice - naprosto nevěřím, že by jim stále leželo na srdci jen blaho ostatních ! - jinak řečeno - všechno jsou to jen kecy - lidi jsou sobci, žádná spravedlnost není - co si neurveš to nemáš a nikdy to nebude jinak.

Datum: 14.02.16 22:35
avatar

Culdo, samozřejmě že jsou to jenom kecy a hloubení díry do vody klackem. Jakmile klacek z vody vytáhne, voda teče dál zrovna tak jako předtím... Vůbec nad tím nepřemýšlej. Nestojí to za to.

Datum: 15.02.16 05:32
avatar

culdabuldo, chovala by se přesně jako většina politiků a nejen u nás.
Před volbami soucítí s lidmi až je to k nevíře a někteří si to až vsugerují, ale když jim pak lidé uvěří, rychle na sliby zapomenou, empatie je pryč a zbyde jen zájem na vlastní zájmy.

Všichni to známe, kolik špíny vyplave po skončení mandátů na povrch. Media jsou zahlcená.
A politici, kteří šli do politiky s nahým pozadím a zázračně zbohatli. Nakonec to lze prezentovat na příkladu Stanislava Grosse. Kolik nadějí v něj lidé skládalí a zklamání bylo velké. A nebyl to jen Gross.

K moci se u nás dostávají lidé, kteří svými povahovými vlastnostmi tam nemají co dělat. Sociopat nikdy nebude soucítit s národem i kdyby šlo o bytí národa, pokud z toho nemá osobní prospěch.

A také svou odborností.
Babiše vůbec nemusím, ale on je vystudovaný ekonom, takže ví co říká, o čem mluví a z hlediska podnikatele dvojnásob, zatímco Kalousek je pouze vystudovaný chemik a je otázka jestli si kdy uměl spočítat vlastní výplatu. Jestli na to nepotřeboval poradce.
Je pohádkově bohatý, ale je mu to málo.
Protože on má potřebu aby každý uvěřil že on je jediný, který dělá všechno správně a nejsem si jistá, ale myslím že tomu věří i on sám.
Podle mě je jen ale výjimečný prospěchář. Miluje peníze a proto jim rozumí a má na ministra financí státu. Si myslí jen on.

Velice mi vadí turisté v politice. To jsou ti, co je zvolíte za jednu stranu a oni v průběhu mandátu vstoupí do jiné. To je politický zločin a mělo by to být už dávno zakázané. Ale politici si pod sebou větev lámat nebudou.

Já bych jako politika ráda viděla Klause ml.
On být ministrem školství, zvedne uroven školství i respekt ke vzdělání. Nebot máme pořád u nás dost hloupých rodičů, kteří nechápou význam vzdělání a respekt k učitelům. Nejsem učitelka, ale je mi hanba za stát který neumí ocenit náročnou práci učitelů, aby se z nevzdělance stal kultivovaný akademik. Tam dlužíme učitelům mnoho. A nejen na odpovídajících platech.
Jak mají mít žáci respekt ke svým učitelům, když ho nemají ani politici ani národ a na mládeži je to silně znát. Bohužel. A to se nám vymstí.

A ruza plácá nesmysly aniž by zaznamenala, že nám hrozí velké nebezpečí - národ negramotů, ale s diplomem.

Datum: 15.02.16 08:03
avatar

wasube -

-souhlasím s V.Klausem ml. - co mu "pánbůh" ubral na vzhledu, stokrát mu vynahradil na rozumu. Škoda, že takových lidí není ve vrcholové politice vic - i když - nedělám si iluze - všichni se pak změní !

Proto celkem věřím p.Babišovi, který se od počátku svým bohatstvím a podnikatelskými zájmy netají. No - nic s tím nenaděláme - vždycky se po volbách utvoří stejná koalice, ať zvítězí kterákoliv strana.

V této souvislosti mne docela štve, že se v žádné koalici nepočítá se zastoupením KSČM, ačkoliv je 3.nejsilnější stranou ve státě. A už nejsou 50-tá léta, Stalin aj. jsou dávno mrtví a KSČM není KSČ (jednoduše řečeno). A přitom se stejně zločinná církev roztahuje ve všech pozicích ! - Tak ahoj.


doplněno 15.02.16 08:08:

- jo - a ještě mne nesmírně štve, jak si kdejaký "zločinec" dovoluje hlásat, že jedná ve jménu "národa" kteý ho zvolil ! - to vidím červeně.


doplněno 15.02.16 10:42:

bene

- toho nejmenovaného jsem nikdy neměla ráda, vždy mi byl svými bonmoty hodně protivný - ale časy se nějak začaly měnit, ne?


doplněno 15.02.16 10:45:

- a rozhodně k těm změnám, které se nikomu nelíbí, nepřispěl on ! - to je dílo někoho jiného, nebo jiných...

Od: ben®
Datum: 15.02.16 10:16
avatar

Dobrý den, sice nikoho nejmenujete, ale s Vaším doplněním souhlasím. Také nebudu nikoho jmenovat, ale znám člověka, který toto hlásá opakovaně a byl zvolen v přímé volbě, což mu (dle jeho mínění) dává moc neomezeného vyjadřování a skutků. Zdravím!

doplněno 15.02.16 11:01:

culdabulda1 - já jsem nikoho nejmenoval a nyní vůbec "nevím", o kom píšete Vy .

Datum: 15.02.16 13:26
avatar

bene - vždyť je to jedno - ono to nějak dopadne ...

Datum: 15.02.16 15:22
avatar

Culda - Já toho pána taky rád nemám a doufal jsem, že se do politiky nevrátí. Ovšem to, že ho národ zvolil je fakt, ať se Vám to líbí, nebo ne. Já si na něm cením toho, že si nenechá do ničeho mluvit, stojí si za svým názorem (i jdyž třeba odlišným od mého) a bez obav šlape bolestivě na kuří oka těm, kdo si mysleli, že bude skákat, jak oni pískají. Že řekne na plnou hu.u, co si myslí (i když by měl vážit slova a říkat to trochu diplomatičtěji). Zdaleka nesouhlasím se všemi jeho názory, ale takový člověk na téhle funkci ještě nebyl. Koho byste na jeho místě viděla radši? Potetovanou opici, nebo snad senilního aristokrata, usínajícího na schůzích, který neumí mluvit? (Aby bylo jasno, o jejich inteligenci rozhodně nepochybuji).

Datum: 15.02.16 17:14
avatar

magdon-

zase jsem se asi špatně vyjádřila - nikdo jiný se tenkrát volit nedal - a teď si můžeme jedině gratulovat, řekla bych.

Ale ve svém původním příspěvku jsem myslela, že za "národ" - a "pro dobro lidu této země" se dnes velkohubě vyjadřuje každý, kdo vlastně koná proti zájmům tohoto lidu. Tato formulace na mne působí jako hadr na býka ! - jen toto jsem měla na mysli a už vůbec ne onoho "nejmenovaného" !


doplněno 15.02.16 17:18:

- pokud jde o EET - tak s Vámi celkem souhlasím - sice tomu nerozumím, ale jsem si naprosto jista, že to lidé budou obcházet - nemyslím obyčejné "trouby" - ale velké zloděje, kteří v tom umějí chodit.

Datum: 15.02.16 15:30
avatar

Culdo, musím s Tebou souhlasit v tom, že i mně je Babiš hodně po chuti. Vůbec mi nevadí, že je bohatý a hlavně ani nevím jak moc. I když mu to neustále spousta lidí vyčítá při jakékoli diskuzi, nějak jdou ty informace mimo mé uši, nezajímají mne, ale zajímá mne to co říká a co se snaží prosadit. Nakonec to přece ta nejlepší jeho vizitka, že dokázal nashromáždit takové jmění, to ukazuje na to, že je schopný ekonom a že ví co dělat a jak to dělat. Lidi nadávají kvůli těm pokladnám a já pořád nemůžu pochopit proč. Jak může taková pokladna zruinovat obchodníka, to mi nejde na rozum.

 

Datum: 15.02.16 15:54
avatar

"Jak může taková pokladna zruinovat obchodníka,"

Ony ty pokladny nejsou zrovna zadarmo a menšímu živnostníkovy takový výdaj vleze citelně do rozpočtu, ale nemyslím, že by někoho zruinovaly. Mně spíš není jasné, jak taková pokladna zabrání hospodskému, aby koupil rum u viatnamců a následně ho bez účtenky rozprodal po skleničkách hostům. A už se vidím, jak zaskočím naproti do hospody na panáka a budu čekat, až mi někdo vystaví účtenku. Jak třeba prodavač zmrzliny někde v mobilním stánku bude muset mít připojení na Internet a po prodeji každé porce zrzliny bude zadávat příslušná data do pokladny. Nehledě na to, že se jakýkoliv drobný prodej čehokoliv časově velmi zpomalí. A teď si představte třeba sněhovou kalamitu, zpřetrhané elektrické vedení, několik desítek obcí bez proudu třeba i pár dní... To není nic až tak mimořádného. V té době si nekoupíte ani housku, protože nebude fungovat spojení pokladny s příslušným úřadem. Vzniklé škody drobným živnostníkům nahradí kdo?

Řada vykuků stejně najde způsob, jak ty pokladny obejít a celý ten experiment časem vyšumí do ztracena. Ovšem nemalé výdaje za pokladny (pak už zbytečné) už nikdo podnikatelům nevrátí. Podobných pokusů (vesměs neúspěšných) už tu bylo několik.

S ostatní obsahem Tvého příspěvku ale souhlasím.

Datum: 15.02.16 18:52
avatar

Magdon, tak jak je možné, že jinde ve světě opravdu dostanete účet z pokladny i v "hospodě", i kdyby sis dal třeba jenom ráno jednu kávu a dva croisanty. Nebo kávu samotnou, nebo lahev sodovky, nebo jeden ten croisant bez ničeho, To je úplně fuk, ale prostě automaticky je cena namarkovaná a zákazníkovi je vydán účet. A to už trvá dlouhatánské roky, mimo naši republiku teda. A také tam nikoho ani nenapadne, aby se nad tím pozastavoval. Ale určitě by se pozastavil, kdyby mu barman, číšník řekl cenu do "ouška", nebo napsal na kus papíru. Já si myslím, že to je jenom o zvyku a že jde spíše o ten strach, že ta kontrola bude daleko spolehlivější a že už to nepůjde tak snadno švindlovat. Když se chceme teda přizpůsobit západu, tak tohle tam je zavedené dávno a nikoho nenapadlo se proti tomu bouřit. A znám i tady obdchodníky, kteří tu kasu mají už od komunistů a neexistuje, že by něco prodali mimo zaúčtování. A také fungují a vydělávají. Nebo že by to byly nějaké jiné kasy a já bych tomu nerozuměla? I to je možné.

A neříkali něco o tom, že ty kasy bude částečně hradit stát?

Od: nick®
Datum: 17.02.16 20:27

Oni si budou muset na EET zvyknout vsichni i u nas a pokud nekteri dosud fixlovali a kradli jen aby prezili, tak holt krachnou a nebudou nikomu chybet *jasne* ostatni budou muset svoji zivotni uroven prizpusobit svym schopnostem :)

Od: jenda2
Datum: 17.02.16 19:42

Nákup kasy je jedna dost citelná položka. Druhá položka je počet zákazníků. V ČR jak víme se obchody hýbou pouze velkým firmám s vazbami na strany.

Je vhodnější živnost položit a nechat se živit státem. Jestliže doposud živnostník po státu nic nechtěl a platil, což asi někomu vadilo, tak pak ať je to jak u nepracujících občanů, kteří pobírají dávky celý život a je to v klidu. Na jedné straně miliony letí oknem za nějaké kravky na dobrodružné sexuální cestě do muslimských oblastí a na druhé straně bude mít kominík za čas kasu. Tak jestli je toto nějaké okrádání státu, tak pak už tedy nevím...

Mimochodem některé státní firmy jsou největší opoždění platiči. To vám nevadí?

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.