Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak pomoci kamarádce

Od: tp* odpovědí: 14 změna:

Dobrý večer všem

Potřeboval bych poradit jak bych mohl pomoct jedné slečně co to v životě nemá opravdu jednoduché,a sama si pomoct nedokáže,potom co si prožila je zakřiknutá a jenom přežívá.

Je jí 26 let,má 2 děti a je na vše sama.První vztah jí nevyšel, přítel jí opustil.A druhý byl prý peklo,a v tomto vztahu vydržela 5 let a potom od něj utekla,duvod byl že ji fyzicky a psychycky týral a omezoval ji na svobodě,poslední rok jí prý mlátil obden,byl i děti,a něž od něj utekla tak ji zmlatil tak že měla polámaný žebra,hlavu samý monokl,popáleniny od cigaret měla po celém těle,ale to nejhorší asi co mohl udělat mladé holce tak je že jí vymlátil asi 8 zubu.dostal jenom 5 let.

Slečna pracuje jako zdravotní sestra,a někde pečuje o staré lidi,to nevím kde přesně, o děti se stárá dobře mají vše co potřebují,chodí čistě oblečené,vždy pozdraví,jsou uctiví,a chodí si hrát k našim na zahradu se psíkem.

Klučina i mojí mamce pomůže na zahradě,a nikdy si nic nevzal i když mu mamka dávala na bombony tak si nevzal,vždy řekne že je rád když si muže hrát se psíkem.A tět k věci s čím bych jí chtěl pomoct,a po čem ona touží.

Chtěl bych jí nějak pomoct k tomu aby si mohla nechat udělat nové zuby.Říkala že byla u jednoho zubaře a ten jí řekl že když mu donese 70 tisíc tak jí ty přední zuby udělá,a taky jí řekl že pojištovna nic neproplácí,což se mi zdá divné.Myslím si že by to nějak šlo.Má vojenskou pojištovnu.

Potřeboval bych vědět,kam zajít a optat se jak jí nejlíp pomoci.

Jestli existuje nějaký příspěvek od státu,nebo jestli by jí něco připlatila pojištovna,nebo jestli by to šlo udělat na pojištovnu.

Potřebuji někoho kdo si tím prošel,a dovedl věcně poradit.

Předem děkuji za odpovědi.

14 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ju*
hodnocení

0x