Prostřeno- zrežírovaná fraška?

Od: Datum: 21.01.16 18:52 odpovědí: 59 změna: 25.03.17 21:04
Viděli jste dnes Prostřeno? Myslím hlavně jak pana Bohumíra vyhodila manželka z bytu?
Mě přišlo, že vše bylo zrežírované aby nám ukázali jak hodná muslimka zachrání Bohumíra před ožralou Češkou. Vede mě k tomu např. to,jak se zúčastnění k situaci vyjadřovali. Byly to až strojové, klidné a naučené odpovědi. Navíc si Bohumír v tom stresu a překvapení po vyhazovu bere kytaru a všechny suroviny? A proč na konci jela Ekaterina autem, když se končilo u ní doma?
Také Vám to přijde jako nahraná fraška abychom viděli, jak jsou ti muslimové mírumilovní a hodní?
Děkuji za názory

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.01.16 19:00
avatar

No, přihlašte se a dozvíte se. Ale stejně se s námi o to nebudete moci podělit... někdy je ta režie opravdu velmi patrná, ale jde o zdramatizování pořadu, aby byla zajištěna sledovanost. Já myslím, že tento pořad bude končit v okamžicích, kdy soutěžící budou u stolu nazí a zábava bude končit grupáčem v přímém přenosu. ;) Možná poteče i krev. Sledovanost stejně upadne a bude zase jiný program, který bude sledovat cokoliv jiného, ale pro lid opět lákavého. Vždyť to chceme! Proto se na to díváme, ačkoliv většina lidí vám řekne, že je to hovadina, na kterou se nedívají. *smich* Výměna manželek je nemlicht to samé.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hromotluk
Datum: 21.01.16 19:03
Režie je někdy patrná, ale dnes to byl extrém. Udělali z toho film a ne zábavný pořad.
Ale výměna manželek kravina je
Datum: 21.01.16 19:46
avatar

Ano, každý si může vybrat, co ho zajímá, tak proč urážet něčí vkus. Na jakékoliv vaření se nedívám, ale uznám, že mě sice nezajímá, ale jiného může, protože má třeba k vaření blíž, než já. Výměna manželek mě zajímá, protože ráda pozoruju psychiku lidí, jejich reakce, povahové rysy. Nemám zase ráda fotbal, hokej, neříkám ale, že je to kravina, jen proto že se to nelíbí mně.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.16 19:04
Větší frašku jsem neviděl.
Holt masáž národa na jiný způsob.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: nick®
Datum: 21.01.16 19:26

Jasne je to vsechno zrezirovana fraska, dokonce o tom hovorili uz v minulych seriich nekteri ucinkujici, kterym se nelibilo, ze museli hrat stupidni konflikty mezi sebou a pak vypadali jako primitivni prudiči. Jinak by pry byla mala sledovanost, takze ostre strety se po nich nekompromisne vyzadovaly.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.16 19:29
avatar

Potvrzuji - jedna naše známá také byla účastna tohoto pořadu - a měla přesně stanoveno, co musí jak dělat a co musí zkazit. Prostě divadýlko. Ostatně naprosto stejně byly zrežírovány ty pořady s Pohlreichem.

Ovšem když se najde někdo, kdo se na tzo dokáže koukat - tak proč by to takhle nedělali, že?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.01.16 18:59

Mam dotaz, ta Vase znama je normalni nebo se rada ukazuje, je nejaka zakomplexovana, extrovert, introvert? Myslim to vazne, zajima me, jak se nekdo muze do takoveho poradu dobrovolne prihlasit, jaky to je clovek, co ho k tomu vede, ze se jde takhle predvadet.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.01.16 19:17
avatar

To ani ne, je to normální ženská, velmi dobře vaří a holt jim skočila na peníze.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.03.17 21:04

Myslím si když podepisují smlouvu,tak tam je něco jako,že budou postupovat podle režisera a jeho pokynů,a když to nesplní tak pokuta? Člověk,který se v tom prostředí nepohybuje neví,že to může být použito zčásti i proti němu,aby to bylo zajímavé hlavně kuli sledovanosti... to je můj názor

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: mot
Datum: 21.01.16 21:16
rad jste se nechal namasirovat,ze?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: strakatypes
Datum: 21.01.16 19:31

Také jsem ze zajímavosti dívala. Při představování řekl Bob, že ho do pořadu přihlásila manželka. A ta samá osoba je všechny z bytu v půlce pořadu vyhodila. To víte, že to je masáž. Dnes již nemůžeme věřit ničemu, lidé i pracovníci médií mají strach o práci a protože zaplatit nájem, služby, jídlo musíme všichni, tak mnohdy skousnou od zaměstnavatel i různé návrhy, vydírání.

Manželka nemusela tento výstup mít zadarmo a mohl být dobře zaplacen.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.16 19:53
avatar

Většina těchto pořadů jsou dopředu naplánované. Ta ženská, která si tam hrála na muslimku to byl vrchol. Ona je v Česku, tak co ten šátek na palici? Jednou jsme byli v Tunisku, je to už hodně let. Moje máma měla na krku křížek a to jste měli vidět, jak se u toho čertili na tržišti muslimáci když to viděli. A my jim tady v Evropě máme jejich zvyky jako trpět? Ať si táhnou odkud přišli.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.16 20:28
avatar

Co tu řešíte? Je to tel. pořad. Kdyby tomu nedali napěti, tak se na to nedá koukat vůbec. Přeci to není dokumentární film?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.01.16 07:28
avatar

Vadí mi, že hromotluk tuhle otázku navlékl na politiku. A vypadá to na stihomam, když do toho tahá roli muslimky. Jasně, že je to scénář a režie. A kde není? Na poklidný večer, s nezajímavými recepty, by se nikdo nedíval. A o to jde. :-D Vzpomínáte si na starší Výměnu manželek? Hezká mladá paní, starší, rozpačitý manžel a nový, ke kterému šla, kluk, ji kontroloval a ukazoval, kolik zase zvládla, vypila. Chlastala. V lednici, na mražáku, tajně i veřejně v hospodě. Nezapírala, bavila se, užívala si. A pak takle ožralica, asi za půl roku, celá pěkná, napravená, vařila v Prostřeno. *hej*Tož, asi nejsou lidi. Hromotluku, přihlaste se. Vymyslete si svou zajímavou legendu, dostanete práci. Ikdyž nevyhrajete, toto je práce, opravdu dobře placená práce. Jen musíte dodržet smlouvu, to znamená scénář podle pokynů režiséra.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.01.16 10:03
avatar

No já se na prostřeno dívám, protože mi pořád nešlo na rozum, co to je za lidi, kteří se tam přihlásí, protože evidentně vařit neumí a někteří ani neumí přečíst to, co "sami napíší" do menu. Věděla jsem, že je režií vybírána pouze zvláštní sorta exhibicionistických "exotů", jinak by to nebylo vůbec ke koukání, protože o vaření tam přece vůbec nejde, ale o střety stolovníků. Asi to budou mít dobře zaplacené všichni účastníci, nejenom ten, kdo vyhraje nakonec. Protože jinak si nedovedu představit, kde se u nás bere pořád tolik pitomců kteří jsou zlí, závistiví, nepořádní, úskoční a tak dále. Na denním pořádku je tam minimálně jeden, který se veřejně přizná k tomu, že má sviňský charakter a že mu jde o peníze a i kdyby tam všichni uvařili velmi dobře, tak on jim dá minimální počet bodů a ve všem se bude naschvál šťourat a všechno pomlouvat. A nejlepší na tom je, že on sám nakonec bydlí jako čuně ve chlívku, o vaření nemá ani páru, jídlo mu padá na zem, nebo ho tam klidně sám i položí a nechá kočku, aby se přes pekáče procházela. No a co předvedli včera, tak to už opravdu ukazuje i na chabého režiséra. Pořad je samozřejmě sestřihaný, takže to stěhování z místa na místo proběhlo úplně jinak, a muselo být důkladně připravené, aby na nic nezapomněl a to se by nebylo možné, kdyby se to stalo tak, jak to "zrežírovali". Tedy že by do bytu vtrhla opilá manželka a všechny je ihned vyházela z bytu a pak klidně přihlížela na kanapi, jak z bytu stěhují její nádobí a jídlo.

Muslimka, která ani mluvit nesmí o tom jaké má vlasy aby nevzbudila v mužích nestydaté představy, klidně týden dřepí před kamarama s odhalenou tváří. A navíc je známo, že oni se na televizi ani dívat nesmí a že když je u nich doma manžel přistihne sedět u televize, tak jí rozbije čumec. No prostě už je vidět že ten pořad mele z posledního. A také je to vidět na tom, že stále častěji opakují dřívější díly, asi už se jim tam hlásí méně nových adeptů na ostudu...

Takže docela dobře rozumím hromotlukovi, který o tom mluví a kterého to zřejmě nadzvedlo ze židle.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mp
Datum: 22.01.16 10:21

Plně dávám Suzymon za pravdu. Ale řekněte, není to zábava, když vidíte lidí, o kterých si myslíte, že jsou blbější, než Vy sami. Mě to osobně vždy potěší a pozdvihne mě to sebevědomí. Proto taky miluju tento typ pořadů (manželky, prostřeno, pošta, Pohlreich, vyvolení, farma a další).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.01.16 11:00
avatar

Tohle mi včera vůbec nedošlo. Je pravda že z Muslimky se udělala světice. Překvapivě. A teď kdo v tom má ty své prsty.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.01.16 19:26

Ovčani potřebují kvalitní zábavu, dostatek levného žvance a poté dají pokoj

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 22.01.16 19:35

Dívám se málokdy, ale tohle jsem kus viděla. Máte pravdu, normální masáž, abychom viděli, jak se dá "vše" při dobré vůli zvládnout. To bylo jasné hned, co si máme jako ovčané myslet!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.01.16 15:40
avatar

Mně se nelíbila ta masáž, se kterou rusanda masírovala ostatní účastníky: Já nepiju alkohol a chtěla bych proto, aby byl tento týden nealkoholický. Aby ALKOHOL NEBYL ANI NIKDE NA STOLE.

A všichni kývali jako ovce. Řekla bych jí: V /např./ pátek to bude večer můj. Na svůj stůl ve svém bytě si mohu dát, co uznám za vhodné. Když alkohol nepiješ, dostaneš limonádu, ale ostatním budu servírovat jako přípitek šampáňo /například/. Já Ti také nezakazuji např. mít na Tvém stole kuře. Nebo brambory. Proto Ty mi nebudeš rozkazovat, a diktovat, co na mém stole nesmí být.*ee* Tečka.

Kdyby nám řekla, že pod svým hábitem nenosí kalhotky, přišli by i ostatní účastníci s holým pozadím? Pochybuju. Zůstala jsem koukat, jak zmasírovala 4 lidi. A přesně tohle nás asi čeká, že nám budou muslimáci diktovat.

Zažili jsme v pořadu už různé lidi. Cikány, Makedonce, Egypťana, Řeka, Itala, Ukrajinku bez ledničky... teď i muslimačku. Pořad musí mít spád, aby se lidé dívali. Když se bude jen vařit, servírovat, chválit a děkovat, víc diváků to nepřinese.

Čekám, kdy bude vařit yetti, Obama, Zeman nebo Kája Schwarzenbeg. Možná i Merkelová. Když to začalo muslimy, kdo jiný by mohl vhodně pokračovat? :-D Jaga.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.01.16 15:59
avatar

A že jí nikdo nedokázal říct, "a já nenosím hábit a nehalím si vlasy, tak bych si přála, abys tento týden tu maškarádu sundala". Jenomže i kdyby to tam někoho napadlo, tak by to režie nedovolila. Docela jsem byla překvapená, že se téhle komedii propůjčil i syn Dany Medřické. Ta by asi chudák koukala, kam to její syn dopracoval.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.01.16 16:03

A vo to tady jde. Abychom koukali, diskutovali, psali, aby ti, kdo se nedívali se příště také podívali. Já chytám Prostřeno jen na konci,protože koukám na jiný ,,hodnotnější pořad", kterým je Soudkyně Barbara a Súdna sieň. A o tom by se také dalo diskutovat. Ale je to moje zábava, stejná, jako když chlapi čučí na hokej nebo fotbal a pak o to diskutují. Jinak fotbal je také zrežírovaný, ale sofistikovaně a za jiné peníze. Ale je dobře, když jako ovce nevěříme, ale jsme si schopni říci, ,,tak tahle by to ve skutečnosti být nemohlo".

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ju®
Datum: 23.01.16 18:01

Jak jsem to přepnul a uviděl tam tu čarodějnici - tak jsem šel jinam.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pt®
Datum: 23.03.17 18:54
avatar

Viděli jste dnes "Prostřeno"? Je mně velice líto nemocného Karla, který je vážně nemocný a opravdu se snažil uvařit, jak nejlépe uměl. Nevím, proč i nemocný člověk by se nemohl přihlásit do soutěže. Je velice smutné vidět dva dospělé muže, kteří se nemocnému člověku posmívali a neměli důvod. Měli jíst a hodnotit jídlo a nic jiného. Byla to ukázka netolerance, neempatie, prostě něco velice nelidského. Je mně z toho hodně smutno. Jako jediný člověk, který se zachoval lidsky, byla soutěžící a mladý student gymnázia, ještě nezkažený a jako člověk, který má svědomí...*klik*


doplněno 23.03.17 19:01:

"sebod"...*placni*

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 23.03.17 18:59

pt. Co chceš od alkoholika a "namachrovanýho" blbečka.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: vhozze
Datum: 23.03.17 19:05
vy jste naivní Karel je úplně normální člověk je to plzeňský herec a pouze to hraje.primě jste to sežrali i snavijakem:)
Ohodnoceno: 0x
 
Od: pt®
Datum: 23.03.17 19:11
avatar

"vhozze", pokud je to herec, dejte sem důkaz. V tom případě by se mně hodně ulevilo. Já si jen myslím, že nejde nahrát, že má někdo lupénku. Prostě Vám to nevěřím, je to vše podle pravdy a naživo.


doplněno 23.03.17 19:36:

"majsterjoe", ano, ulevilo by se mně, pokud by se jednalo o herce, který hraje roli, pak by byl vhodný na "Oskara". Ale vím, že to tak není, že je to vážně nemocný člověk a chování vůči němu mně velice pohoršilo a ukázalo charakter těch dvou dospělých mužů, posměvačů...

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 23.03.17 19:22
avatar
Ulevilo? Mě to pohoršilo, dělat si legraci z nemocných lidí.
doplněno 23.03.17 19:24: A prima pochopitelně ví,koho ma ve svémpořadu
Ohodnoceno: 0x
 
Od: iv®
Datum: 23.03.17 19:39
avatar
Najděte si na netu Karel Ondrka, třeba na csfd.cz a uvidíte kdo ve skutečnosti je.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: pt®
Datum: 23.03.17 19:48
avatar

"iv", pokud je to vážně on, "pan herec", tak by měl fakt nárok na "Oskara". Je zřejmé, že o tom ostatní soutěžící nevěděli? Pokud soutěžící nevěděli nic, tak alespoň projevili svoji povahu a charakter. Pokud to bylo celé podfuk i na diváky, tak "Prostřeno" ztratilo svůj účel a už se na ten pořad nikdy dívat nebudu.

Tady všichni vidíme, jak umí média zklamat, když vydávají lež za pravdu...


doplněno 25.03.17 14:12:

Takže jediná pravda v "Prostřeno", byla "Karlova" lupénka. "Pavel" s ním byl domluvený a oba udělali na diváky podfuk:

http://www.extra.cz/karel-vyp…al-organic&utm_campaign=extra

Ohodnoceno: 0x
 
Od: iv®
Datum: 23.03.17 20:09
avatar
Už dávno to neni pořád o vaření a dobrém jídle. ..což je velka škoda.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.03.17 20:13
avatar

Iv, tak jsem si to našla. A není mi z toho o nic lépe. Už na tenhle pořad se.u. Oni přece věděli koho tam berou. Považuji to za urážení diváků. Ten kluk za nic nemůže, je mladý a chce se prosadit za každou cenu. Hnus je ta manipulace s divákem. Ti dva co to komentují už snad ani nebudu jmenovat jejich jmény. Jsou to ubozí zaprodanci za pár šestáků. Chudák Medřická, ta by se těžko k něčemu podobnému snížila, i kdyby měla jíst suché brambory každý den. Ale těmhle dvěma je to stejně jedno co si myslí nějací lidé, hlavně že dostanou zaplaceno. Peníze dělají z některých lidí odpad. Tu lupenku a všelijaké pupínky na krku a obličeji mu teda maskéři udělali velmi dobře.

Ale souhlasím s Nikdo. Vyprovokoval ty tři blbečky aby ukázali co v nich vězí. Těhotná s manželem a ten alkoholik. Doufám že ted už i oni vědí že se nechali napálit.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.03.17 19:55
avatar

I kdyby to hrál, tak to tomu alkoholikovi ani té pipce s manželem, nedává právo, takhle se chovat. Zachovali se jako, u nás tomu říkáme, "inteligent prase". Vysmívat se nemocnému je ubohost. A i kdyby to ten ajťák jen hrál, tak se mu povedlo ty tři dokonale odmaskovat, co je to za lidi. Je mi smutno, k čemu se TV dokáže v zájmu sledovanosti snížit. A obou komentátorů je mi líto.

V.Vydro a J.Boušková, to už jste na tom opravdu tak zle, že musíte komentovat i takový škvár?


doplněno 23.03.17 20:42:

@magdon Datum: dnes 20:35,

Jistotu, že nehrají všichni "pět", samozřejmě nemá nikdo. Jen si myslím, že kdyby to bylo jak říkáte, už by to nebyla reality show, ale divadlo. A tolik si snad k divákům primy dovolit nemůžou. Doufám. I když, kdo ví? Že by ano?


doplněno 23.03.17 20:47:

A poslední doplnění použiju na další argument, proč si myslím, že nehraje všech pět. Ta panika Viktora a Pavla uvnitř, když se zabouchla rakev, ta mi nepřipadla hráná. No, možná dobrej oddíl...

Ohodnoceno: 1x
 
Od: pt®
Datum: 23.03.17 20:11
avatar

"nikdo"...*placni*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vhozze
Datum: 23.03.17 19:09
Jsi normální pt? Karel není nemocnýhraje to
Ohodnoceno: 1x
 
Od: alik®
Datum: 23.03.17 19:07

Měl v té rakvi zůstat déle, aby pochopil co je to strach a šok, takový přece prožil Karel a spustilo mu to tuhle šílenou nemoc.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: vhozze
Datum: 23.03.17 19:08
Není nemocný hraje to
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.03.17 19:45
avatar

Jasně, hraje i tu lupenku. Nevím jak dalece pravdivá je ta nutnost říkat sprostá slova, nikdy jsem se s tím nesetkala a moc se mi to nezdá, ani ty záchvaty vzteku. To přiznávám, to mi je trochu podezřelé. Ale ten kluk není bez inteligence, má to v očích, v obličeji a také v mluveném projevu. Kretén neitelignetní je ten opilec a ten chlap co zastupoval manželku. Je docela možné, že ten kluk přehrává svou roli po nějaké dohodě s režií. To nevím a nikdo to nemůže s určitostí tvrdit. Ale co je úplně jasné, tak je to to, že nás už opravdu berou za naprosté kretény také. prostřeno, výměna manž. všelijaké soudkyně, nebezpečné vztahy, farmář hledá ženu, a tak dál. V té bedně už fakticky není skoro nic, na co by se dalo koukat bez pocitu hnusu a podezření, že si ze mne banda nějakých vychcánků dělá rukojmí tím, že se snaží mne udržet u televize lží a podvodem.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 23.03.17 19:15
avatar

Jsem doslova znechucena vším. Ten alkoholický idiot co vařil včera všechno z pytlíku, tak z toho se mi chce zvracet. Ta těhotná nána s manželem jsou mi hnusní jako lidé a nejhorší na tom je to, že to ta těhotná bohužel vyhraje. I kdyby ta paní zítra uvařila dobře. Je jen jediná možnost. Student jí dá 10 bodů, ten nemocný kluk také a ti ostatní, pokud nedají po jednom bodu, by mohli konečný výsledek zvrátit. Já bych jí to hodně přála. Ne kvůli ní, ale aby ty peníze neshrábla ta těhotná krůta a nemohli se doma s tím připitomělým ubohým manžílkem doma mnout ruce. Podezírat toho nemocného kluka z vypočítavosti je hnus, protože nejvypočítanější jsou oni dva. Kdybych mohla, plivla bych tomu oholenci s divnou "kakadou" s chutí do obličeje. Asi se už na to nebudu koukat, protože se mi nelíbí jak postupuje Prima při výběru hráčů. Je to hyenismus toho nejhoršího kalibru. Zneužít evidentně nemocného člověka pro sledovanost pořadu je hnusné a nelidské.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: vhozze
Datum: 23.03.17 19:31
Suzymon kdo je nemocny
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.03.17 19:52

vhozzr. teď jde o to, jetli ti ostatní soutěžící ví, kdo ten Karel opravdu je. Jestli to nevědí, tak je přeci jedno, jestli to ten Karel hrál nebo ne.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: angel
Datum: 23.03.17 20:07

No teda himlhergot - neni ta rozkacena Suzymon k pomilovani? *ua*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.03.17 08:13
avatar

Angel, rozkacená jsem opravdu byla. A hlavně zhnusená těma lidma. Kluk to zahrál dobře, byl dobře nalíčený. Bylo mi to trochu divné, protože mi to nějak logicky neštymovalo. Ta jeho první hláška, že trpí nepřetržitou erekcí, to mi přišlo za vlasy utažené, ale na to jsem během pořadu fakticky zapomněla, protože to vidět nikdy nebylo. Ale ten tik, jak to neustále cvakalo a trhal hlavou, to byl asi výkon. Protože to musel udržet po celou dobu vysílání. A hlavně tím musel oblbnout i ty "kolegy". Jenomže pak jsem si všimla, že má inteligentní výraz v očích a když mluvil, tak se dokázal velmi dobře vyjádřit. Nadávky jsem já nepostřehla. A jestli jim tam sprostě nadával, tak nemohu než souhlasit. Já bych si k tomu ještě vymyslela jinou nemoc. Jako že mám neovladatelnou potřebu rozdávat facky a první by dostala do nosu ta čůza i když je těhotná. Bůhví jestli je, klidně mohla mít to břicho vycpané, to není nic složitého. Já jsem se na tenhle pořad dívala, ale už nebudu. Je to jako ty ostatní krávoviny pro blbce a z toho už jsem vyrostla, abych ze sebe dobrovolně nechala dělat blbce. A je moc dobře, že dnes se dá každý podfuk odhalit. Těm lidem co to dokáží fandím a jen houšť. Ať to všechno hezky zveřejňujou, snad to napomůže k tomu, že těm všelijakým hajzlíkům klesne sledovanost a budou v háji. Okopírovali to všechno z Ameriky, ale nemají koule na to, aby to dělali jako tam. Ale asi to bude také národem. Tady by asi přece jenom lidé nešli do televize veřejne se porvat a nakydat na sebe všechnu špínu. Jsme malá zem a lidé se přece jenom mezi sebou znají. V Americe je to fuk. Tam se žije jinak, protože je tam obrovská anonimita.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.03.17 20:35
avatar

Kde berete jistotu, že to celé není hraná fraška, že to nehrají úplně všichni, podle předem napsaného scénáře? Pořad o vaření? Soutěž amatérských kuchařů? Těžko. Spíš hraný pořad pro zvýšení sledovanosti TV. Je snadné zblbnout lidi.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 24.03.17 09:41
avatar

Taky se přidám, Karel je momentálně v oboru, pár informací z linkedin.com

Karel Ondrka
Žádný telefon si nezaslouží rozflákat. Nekteré si ale nezaslouží opravit...

Mobil Pohotovost

Střední odborná škola multimediální a propagační tvorby, s.r.o.

A dále

Jmenuji se Karel Ondrka a je mi 28 let.
Zabývám se teorií práce s informacemi.
Poskytuji poradenství ohledně uživání a personalizace mobilních systémů Android a Windows Mobile, stejně tak desktopovými systémy Windows 8, 8.1 a 10.
Jsem schopen psaní analytických textů a rozborů zabývajících se filmovou teorií a praxí.
Hledám práci na pozici "Tester", jsem schopen i vedení menšího týmu lidí.
Potřebuji práci, při níž budu mít přístup k moderním technologiím a také práci, která mi umožní být v pohybu.

Doplním - takže bere i PRIMU...vždyť se jedná o hru...

Pak další http://wiki.pirati.cz/lide/karel_ondrka


doplněno 24.03.17 09:59:

Účinkoval i v VIP Prostřeno už poměrně dávno, letos to nebylo poprvé...a tady jeho tvorba


doplněno 24.03.17 10:08:

Poslední doplnění ... Windows 10

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.03.17 10:21
avatar

Nonku, to teda čučím! Jak puk! *sok**ee**sok*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.03.17 10:25
avatar

A další "soutěžící" ; no, je to evidentně obsazováno vybranými osobami...co dodat...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.03.17 10:34
avatar

Nonku, vy mi dnes berete úsměv alespoň na půl dne.*bzum* Vlastně vy ne, vy jste v tom nevinně.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.03.17 10:41
avatar

Takže on tu lupenku opravdu má. Je to vidět na druhé fotografii co poslal Nonek v posledním odkaze. Má ji zřetelně vidět na hřbetu levé ruky. A pak už stačilo jenom nemyté vlasy, trochu jeté oblečení a to sluchátko do ucha, které asi vydávalo to cvakání a dávalo mu impulsy k tomu cukání hlavou.


doplněno 24.03.17 10:52:

Teď jsem zhlédla foto té "těhotné". Takže oni to v tomto dílu, asi kromě toho kluka co sbíral produkty u popelnic a té starší paní jsou všechno jenom komedianti. Je docela možné, že jediná pravá je tam ta paní. A nebo vůbec nikdo. To by ale mohla být dobrá zpráva. Znamenalo by to, že už se jim do pořadu moc "normálních" lidí nehlásí, nebo jsou tak normální, že to režii nevyhovuje. Byla by to nuda pro diváka, kdyby se tam nějaký obyčejný amatér jenom pokoušel uvařit něco k jídlu. Tím pádem sahají po této alternativě a doplňují to ze "svých" řad, aby do pořadu vnesli nějaké to vzrůšo. Co ale budou dělat, když si to všichni diváci uvědomí a přestanou se na to dívat, jako třeba teď zrovna já? Asi to pak budou muset "zabalit". *uf*

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.03.17 14:40
avatar

https://www.super.cz/491928-p…-ho-znaji-coby-recesistu.html

Právě jsem na toto narazila. Sledovanost je holt sledovanost, štěstí, že v té době je na ČT1 Háma s docela poučnou soutěží i když kdo ví jak to je. I AZ kvíz se předtáčí a zasahuje do toho režie, prostě soutěžícího stopnou a on musí odpovědět na otázku jinak, prý je to z důvodů dodržení vysílacího času.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.03.17 15:04

A tak mně se kluk líbil.;) Jestli to pojal jako recesi a snahu ukázat, jak se lidé lidé dají vyprovokovat k nestandartnímu jednání, tak se mu to opravdu povedlo. Jestliže ti tři blbci (rozuměj alkoholik a manekýna + její manžel ) jednali podle sebe, nikoliv podle scenáře, tak se předvedli móóóc hezky. *zed* A je jedno, jestli je Karel opravdu nemocný, nebo to jenom hrál.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.03.17 18:57
avatar

Teď jsem dokoukal poslední-páteční díl. Ať už to Karel hrál, nebo ne, zostudil před všemi diváky Viktora a Lindu naprosto dokonale. Dát jim 2000kč, které mu Jana dala ze své výhry, když jim tak hrozně o tu výhru šlo, a necouvli před ničím, byl geniální tah. Tomu člověku to myslí.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 24.03.17 20:21

nikdo. Je vidět, že peníze oné modelce a jejímu partnerovi opravdu nesmrdí. Tím je teda utřel opravdu parádně.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 24.03.17 19:46

Tento pořad se stal těžce bulvární záležitostí a již hodnou dobu jej nesledujeme. Možná ještě tak první rok, kde šlo opravdu o vaření. Musím se jen smát, když si lidé kolem mě stěžují na jeho průběh. Každý má svůj vkus a nikomu svůj postoj nevnucuji, jen se sám pozastavuji nad tím, proč pořady tohoto typu vůbec ještě někdo sleduje. Podobně jako Výměny manželek, nějaké ty soudní síně, hledání manželky a podobné ...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: manyy
Datum: 24.03.17 21:08

Tak já soudní síně někdy sleduji a vůbec mi nevadí, že to hrají herci, jde o téma kvůli kterému se lidé dokáží soudit v reálném životě...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.03.17 18:49
avatar

Manny, máte částečně pravdu. Jenomže mi na tom vadí ten příšerný amatérismus. Snad to jsou skutečné příběhy, ale to, že tam někdo ke konci říká jak to pak s těmi lidmi dopadlo, není vůbec směrodatné. I to může být součástí režie, aby to vypadalo jako skutečné příběhy, a diváci byli oklamaní a čuměli na to i přesto, že to "hrají" ubozí "herci" a nějací stálí totální amatéři kteří tam jsou vlastně pořád jako "právníci". No já mít ve skutečném problému s nějakou kauzou takovéhoto advokáta, který si neumí v hlavě srovnat větu souvislou a rozvitou a koktá a mektá hovadiny, tak bych ho na místě vyhnala ze soudní síně "sviňským krokem" a raději bych se obhajovala sama, než mít takového pitomečka jako zástupce v soudní síni. Ono je třeba alespoň jednou do takové soudní síně zajít jako divák, aby si mohl udělat opravdový přehled o tom jak to chodí doopravdy. Tady v tom pořadu je soudce svým chováním úplně mimo mísu a advokáti také. Podle mne jsou opravdu lepší ti náhodní představitelé určitých rolí, kteří si alespoň trochu pamatují text a dokáží se do situace vžít. Ale ti soudci co udělují pořádkové pokuty jsou naprosto směšní. A jestli mi někdo bude tvrdit, že to u nás v Čechách u soudu takto běžně vypadá, tak je to přímo k breku a není divu co všechno je u nás možné.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: hoboken
Datum: 25.03.17 18:56

Upřímně, Prostřeno je hrozná hovadina, jako všechny show tohoto typu, zastávám názor 1000 lidí, 1000 chutí.. ale.. ale

Dodnes nechápu rodiče, kteří už rychle rychle domů. aby stíhali další * bezduchý drama ve stylu Big Brotheru *

Takže určitě v tom nehledejte nikde logiku.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.03.17 19:02
avatar

Vadí mi to, co už tady zanělo, že neumí vařit, neumí prostřít, spoustu věcí nejí.*stop* Ale opravdu nejvíc hodně mi vadí chování u stolu. Sedí s čepicí, kojí u stolu, jí jako nějaký všežravec, skloněný s obličejem v jídle, sedí na kostrči a zádech, příbor drží šíleným způsobem, rve do pusy nůž, nepoužívá ubrousek, sklenici má upatlanou od mastných rtů, atd atd. *plac*Velice často je to smutný příběh.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.