Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Pracuje tady někdo jako obsluha CNC strojů?

Od: sobul odpovědí: 6 změna:

Ahoj, mám dotaz.

Chtěl bych se zeptat, zda je tu někdo, kdo pracuje jako obsluha cnc strojů, ještě se tomu např. říka operátor cnc.

Mám vystudovanou střední školu, přímo zaměřenou na cnc stroje (konkrétně obor mechanik seřizovač). Můj dotaz spočívá v tom, myslíte, že se má cenu hlásit na pracovní pozici, kde hledají obsluhu cnc strojů, jenomže problém je v tom, že jsem od maturity tuhle profesi v oblasti cnc nedělal (je to již cca 7 let). Po střední jsem šel na Bc. studium, to jsem úspěšně vystudoval, poté jsem pracoval ve strojírenské firmě jako technik (ale to mně nenaplňovalo) a proto mám možnost ted jít dělat operátora CNC strojů. Jen by mne zajímalo, jak se na mě firma bude dívat, když mám vystudovaný tento obor, ale 7 let jsem to nedělal? Budou si myslet, že to umím jako když bičem mrská nebo mě zaškolí?

Přirovnal bych to k ježdění autem. Udělám autoškolu, mám řidičák, pak přestanu a 7 let nejezdím. Po 7 letech sednu do auta a zjistím že mi to chcipe atd.

Ještě jednou děkuji za názor

Luboš

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Já z pozice servisáka školím často právě obsluhy CNC. Ze zkušenosti usuzuji, že nebudete mít problém, protože každý trochu normální majitel stroje nechá nováčka zaškolit - jde přinejmenším o to, že každý stroj má své odlišnosti, liší se úkony údržby a spoustu dalších věcí. Navíc musí obsluhu zaškolit v takových těch formálních věcech - tzn organizace programů, kontrola obrobků atd.

sobul
hodnocení

a kolik myslíte, že bych si měl říct nástupní plat?

cnc