Nejste přihlášen/a.
Názor je to jistě zajímabý, ale v mnoha bodech nepoužitelný...alespoň pro mě.
1. ze zázvoru se mi délá zle. Nejen že ho nemám ráda, ale způsobuje mi žaludeční nevolnost. Něco podobného platí i o skořici v množství více než srtopovém..pravda, větvičky jsem nezkoušela.
2. nemohu si dovolit potit se, protože musím brát ohledy na okolí (lidi v buse, ve vlaku, v práci...) a pokud se spotím v noci, musím vstát o hodinu dřív a vykoupat se (namísto běžného umytí v umyvadle)
3. v zimě musím velmi intenzivně pracovat. Pracuji jako pokladní a právé tou dobou je nejvíc práce (předvánoční nákupa a pak lednové slevy), po příchodu domů musím zatopit a dřevo se samo nenaštípe a uhlí nenanosí.
Takže sice OK, ale zítra v 5.00 jdu na bus a vrátím se po 19. hodině. Dám si ohřát polévku z dneška a půjdu zatopit. Ještě nanosím uhlí na přiložení a zalehnu, abych byla schopna vstát vas a neujel mi bus v 5.00
Ono s tím zdravím je to složitější. Tzv. západní medicína si myslí, že skoro všechno už pochopila a že to napraví touhle chemií a tímhle a tímhle. Není to pravda, doktoři ani zdaleka nechápou všechny souvislosti a i když něco vypadá stoprocentně, je to poněkud jinak.
Názory pana Luckého jsou ... jaksi kouzelné a tajemné. A řekl bych, že taky ne všechny úplně správné. Ale oba směry (západní i východní) vycházejí ze zkušeností a do jisté míry pravdu mají.
Třeba s tím pocením je to určitě pravda a že antiperspiranty nejsou pro zdraví prospěšné, to nakonec připouštějí i západní lékaři.