Nejste přihlášen/a.
Nikdy bych nevěřila, že se to stane zrovna mě, ale muselo mi něco v tom předvánočním ruchu a objednávání dárečků uniknout a musím konstatovat, že jsem i já naletěla internetovému podvodníkovi.
Objednala jsem zboží ze stránek velvet-smooth.cz a dle potvrzení objednávky z mailu jsem zaslala kvůli levnější dopravě peníze předem, Chyba... Dáreček nedorazil a tak jsem začala pátrat. Internetové stránky již neexistují, na mail mi zřejmě nikdo neodepíše (prozatím neodepsal) a když zavolám na pevnou linku, tak mi automat ohlásí, že volám mimo pracovní hodiny i když dle informací z mailu by v tu dobu pracovat měli.
Jakým způsobem nahlásit takovýto obchod? Na ČOI? Na policii? Co všechno jako důkaz doložit? Máte s tím prosím někdo zkušenost? V bance mi majitele čísla účtu určitě sdělit nesmí, jedině nahlásit omylem zaslanou platbu. Ale i tam se nejdříve řeší tak, že se pošle info majiteli účtu a až když ten nereaguje, smím ho nahlásit. Ale majitele se zřejmě nedovím...
Asi na polici v místě vašeho bydliště.
Nějaký článek o podvodech je zde:
Celníci teď vyzývají lidi, kteří si z podvodných internetových obchodů zboží objednali a nedorazilo jim, aby se obrátili na telefonní čísla 545549859 nebo 545549648
brnensky.denik.cz/...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.