Hleny s krví

Od: Datum: 22.12.15 14:39 odpovědí: 1 změna: 22.12.15 15:31

Dobrý den mám hleny užívám warfarin a po ránu a večer vykašlávám hleny i když trochu ale s krví koupila jsem si mukosolvan.Po rentgenu mi zjistili krvavou skvrnu na píci píchali mi injekce do břicha asi warfarin.Chtěla jsem se zeptat čím to může být že se mi to slabé krvácení objeví.Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 22.12.15 15:31
avatar

Chodíte na kontrolu srážlivosti krve QUIK? To je potřeba. Při nepřiměřeně malé srážlivosti byste mohla krvácet kdekoliv. Třeba do kloubů. Najděte doktora, který má tento přístrojek http://medistra.cz/mereni-srazlivosti-krve/ pak je měření otázkou minuty.


doplněno 22.12.15 17:29:

Na toto vyšetření se chdí cca co 5-6 týdnů.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.