Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Je tekutina na DNU voda nebo čaj z bylin?

Od: misa503® odpovědí: 6 změna:

Dobrý den.

Na DNU se prý má pít 3 - 4 litry tekutiny každý den.

Stačí pít na DNU bylinné čaje nebo se musí pít na DNU jen holá voda - jako nejlepší tekutina?

Četl jsem někde, že na DNU se má pít jen holá voda, že bylinné čaje nestačí.

Do tekutiny na DNU se počítá i například mléko?

Jestli se musí při DNĚ pít jen holá voda, tak proč je špatně pít na DNU bylinné čaje?

Domníval jsem se, že je jedno co se pije, hlavně že se "hodně" pije, aby se odplavovala kyselina močová - problém DNA.

Při pití čaje, mléka ... se neodplavuje kyselina močová?

Děkuji

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

ht*
hodnocení

0x

nejsem odborník,ale myslím si, že je dobré pít bylinky určené na dnu.Musí být účinnější než holá voda.Mléko není tekutina je to potravina.Já si myslím,že nejdůležitější je úprava strav-nejíst vývary,obsahují puriny-látky podporující vznik dny.Nejíst to co obsahuje vysoký podíl k. močové tj.kuřecí,uzeniny,celkově omezit maso.Nepít alkohol,vit. b je taktéž nevhodný při dně-tj,vše co je zelené omezit.A pozor vrací se to, takže je nutná dieta.

luha*
hodnocení

0x

Metabolickou poruchu nemůžete odstranit pouhým zavodněním organismu. Nasbírejte si bršlici k.n., tužebník jilmový - kvetoucí nať, mochyně ž.t. - plody. Dobře funguje i ocún, ale ten není vhodný vzhledem k jedovatosti pro amatérské použití.

doplněno 21.12.15 10:50:

Experimentovat s mlékem taky není při této nemoci moc dobré. :)

jentak*
hodnocení

0x

Pijte kopřivový čaj. Alespoň jednou denně hrníček. Kopřiva čistí krev. Na dnu ji mám odzkoušenou. Vždy tak asi měsíc, potom jeden až dva měsíce přestávku. Není dobré pít ji trvale. A funguje i sušená z lékárny. I ta pytlíčková, ale ta má trochu odlišnou chuť. Asi to už není ono.

hodnocení

Moc děkuji

pohanka*
hodnocení

0x