Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Stardance aneb když tydýt netančí!

Od: roman68* odpovědí: 70 změna:

Zdravím,

nezdá se vám podivné, že dostává pan Pavlásek tolik hlasů? Mně ano. Mám podezření , že jeho účast sponzoruje společnost, pro kterou dělal reklamu ..aneb proč nezhodnotit naši reklamu ještě více a neudržet našeho reklamního maskota v hlavním vysílacím čase? Pár tisíc sms přece pro nás není problém, že?

co na tom, že ze zábavní taneční soutěže uděláme frašku, která znechutí pár lidí? Jsem zvědav, jak se k tomu postaví třeba moderátor Eben, který je slušný a docela inteligentní, ab pochopil , že tady cosi smrdí !

samozřejmě pokud nejsou zveřejňovány výsledky hlasování (počty hlasů) a může se hlasovat vícekrát z jednoho mobilu, těžko můžeme takovou soutěž brát vážně..zvláště jestliže je to formát převzatý ze zahraničí na úrovni Superstar.

jaký je váš názor na účinkování pana Pavláska?

 

 

70 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar jenyk
Já na to nekoukám, ale v okolí znám několik lidí, co tvrdí, že nikdy žádný SMS nikam neposílali, ale teď už jen tak že srandy pár SMS poslali. Pro Pavláska.
Tak nevím, osobně mě to nechává zcela klidným.

 

mustang
hodnocení

0x
Já na to přestal koukat protože už na Pavláska začínám být alergický.

 

mot
hodnocení

0x
pro kterou spolecnost dela reklamu?

Mot, přidávám se k vám s toutéž otázkou: Pro kterou společnost dělá? *hej*

Jenom úvaha: Je možné, že mnoho z nás se vidí v postavení pana Pavláska. Já bych se asi na parketu také tak motala. On měl odvahu. Mi se líbí. Navíc, bezvadně zhubnul, tolik pohybu mu prospělo. :-D Kdysi jsem řekla, že jediné místo na světě, kde se člověk nemůže zasmát, je hřbitov. Byla jsem vyvedena z omylu. Na jednom pohřbu, když pohřebový řečník zapnul mikrofon a začal: "Vážení pozůstalí" se ze zesilovačů začalo řinout, na plný ceres: Moooravanka, to je chasa veeeselá. . . Kluci zvukaři říkali, že mikrovon fungoval jako přijímač. *haha*

eivlis*

babkazov, ctu si tady obcas nekoho v odpovedi na tazatele a vy jste me ted tady moc pobavila s tim, ze se zacala rinout Moravanka.. Neni nad humor.. Ja jsem na Moravance vyrostla, protoze moje mamca si ji porad doma poustela.. Muj chlap,ktery je muj rocnik, je na Moravanku alergickej, ale ja ji mam do dnes rada, protoze se vratim do detstvi.:)

 

hodnocení

0x
avatar bimbam

Ze všech ročníků Star Dance jsme viděla jen dva díly, a to poslední díly současného ročníku. Důvod - na vlastní oči vidět, jak Pavlásek tanční.

Ano, tančí hrozně. Ale hned za tímto faktem musím dodat, že jsem se ohromě bavila. Jenže potom jsem si četla diskusi k pořadu na ČT. Bezprostředně po posledním dílu byla neuvěřitelně negativní a doslova plná jedu vůči Pavláskovi. Myslím, že neprávem. I kdyby se do pořadu cpal (což nepředpokládám), hlavní slovo při výběru tanečníků má jistě režisér. Pavlásek byl vybrán jako už údajně jiná taneční kopyta v předchozích ročnících. A zaujal. Nic víc, nic míň.

Mnozí diváci se zlobí, že v taneční soutěži stáýle postupuje nejhorší tanečník. Jenže slova tanec a soutěž jsou vlastně jen takové vějičky pro jiná a z hlediska ČT určitě důležitější slova: přitáhnout diváky k obrazovce. A toto de opravdu daří. A daří se i zasílání SMS. Vnímám to tak, že dnes už Pavláskovci a Antipavláskovci soupeří kdo s koho. A všichni telefonní operátoři si mnou ruce.

Kdybych se chtěla dívat na kvalitní a spravedlivou soutěž v tanečním umění, jistě si někdy v televizních programech najdu soutěž profesionálů, kde hodnotí odborná porota a kde vyhraje ten nejlepší. Ale možná se budu dívat na další díl Star Dance a chechtat se u Pavláskových kroků. A zároveň se vracet do mládí a nostalgicky vzpomínat na některé tanečníky v tanečních hodinách. I kdyby snad Pavlásek postoupil do finále a i kdyby snad dokonce celou soutěž vyhrál. Co na tom? Vždyť celá slavná Star Dance je především zábava.

sebod*

Bimbam *palec*. Doteď jsem náhodou semtam zahlédla kousek nějakího dílu. Nyní se ale koukám a bavím se...


doplněno 12.12.15 12:55:

nějakího *zed* to jem teda tydýt *smich*

 

dylin
hodnocení

0x

Takhle milé dámy a páni vznikají konspirační teorie :D Když si to neumím vysvětlit, tak je za tím "NĚCO"... přitom je to úplně jednoduché - lidi posílají Pavláskovi hlasy právě za to, že se chtějí bavit nad jeho dřeváctvím.

 

hodnocení

0x

Sice na tuhle soutěž nekoukám ale četl sem ve čtvrtečním Magazínu MF Dnes rozhovor s Lukášem Pavláskem a můžu říct že to bylo docela zajímavý čtení.

 

culdabulda1*
hodnocení

0x

- třeba se zvyšuje sledovanost - protože lidi, které tancování nebaví, by na pořad jinak nekoukali ...

 

hodnocení

0x
avatar clayman
Pavlasek je jediný důvod, že jsem nějaký díl viděl. Jak je vidět stačí pobavit, není nutno precizně odvést žádaný výkon.
A jinak ten tydyt je jinak vcelku chytrý pán. ;)

 

hahanaj*
hodnocení

0x

Tak je to snad zábavný pořad...pak je tam tydyt na správném místě - je fakt, že se na televizi nedívám ,ale už jsem tom četla...

 

plavest*
hodnocení

0x

NIkam jsem neposílala sms , ale kdybych posílala, tak jenom Pavláskovi.Protože díky němu se směji. Nesměji se Marešovi, kerý kvůli soutěži přestal pít a střídat baby. Nevím, proč by mě to mělo fascinovat, že nepoložil další 3 missky. Vůbec, je mi nesympatické, že vybrali tančit,,hvězdy". Proč nevzali obyčejné lidi z ulice e nedali si s nimi tanečníci, vizážisti, maskéři apod práci? Copak Mareš potřebuje, aby si s ním dal někdo ještě větší práci? Vždyť si takzvané,,hvězdy" dělají za naše peníze reklamu.Takzvané malé domů. Příště si Mareš někoho z účinkujících pozve do své trapné show.

Stardance jsme zakoupili od britské BBC a musíme tedy principy soutěže dodržovat. Proto nebylo možné vzít lidi z ulice. Domnívám se, že diváci by měli posílat hlasy tomu, kdo nejlépe ten který tanec zvládl a ne tomu, kdo je nejvíc rozesmál.

pobrdny*

Píšete správně,"zakoupili".Pokud tím myslíte všechny,co si platí koncesionářské poplatky a za jejichž peníze se licence zakoupila, tak ti mají taky právo rozhodnout, komu svůj hlas pošlou :)

asd1

Nebo by měli posílat tomu kdo podal nejlepší výkon - a to je Pavlásek, protože takový dřevo když zvládne kymácení do rytmu, tak za tím je obrovská dřina. Mnohem větší než u profitanečníka který udělá jednu chybičku. Pokud bych hlasoval tak pro Pavláska, už kvůli tomu jak kvůli němu prskaj fandové Mareše a podobných primadon :D Je otázka jestli je opravdu tak namyšlený nebo prská na přání režie...

V každém případě každý hlasuje jak chce a Pavláskovi dalo hlas nejvíc lidí. To je fakt a ten je třeba přijmout. Konspirační teorie jsou nesmysl.

plavest*

DIváci nemusí nic a mohou vše za svou smsku.

 

hodnocení

0x

Každého potěší, když vidí dřeváka ještě většího, než je on sám ..

 

lucie*
hodnocení

0x

V Superstar jde o výhru peněz,to ve Stardance není.Nebo se mýlím a známé osobnosti vyhrají velký obnos?Potom tedy jde o zábavný pořad a né o profi soutěž.Tak proč by něměl mít p.Pavlásek úspěch?Konečně se baví u televize i ti lidé co tohle nikdy nesledovali...např.já:)

Za ty konsesionářské poplatky by mě měli bavit někdy i víc,než jednou do roka vystoupením Pavláska.

volba

Zamýšlím se nad inteligencí televizního diváka, který se baví nad vystoupením Pavláska v rámci tohoto pořadu. Na to jsou jiné pořady. A jen tak mimochodem, nikdy nedosáhne umění Štěrcla, Holmana a dalších.

roman68*
hodnocení

docela mně chybí duo Šimek- Bubílková..prostě nějaká politická satira a humor tohoto typu..Partička to není moje gusto..

ale Holcman a jeho svérázný humor mě vždy dostal (aneb scénka s paní janžurovou Včera , dnes a zítra - pamatujete?)


doplněno 18.12.15 18:41:

*vtip*

 

ronyx*
hodnocení

0x

Učinkování Pavláska ve Stardance? Podle toho, co je vlastně Stardance - jestli je to soutěž nebo je to show.
Prezentují to jako taneční soutěž celebrit, proto tam je také odborná porota a proto jsou partnery celebrit profesionální tanečníci.
Takže pokud je to soutěž, nemá tam Pavlásek už dávno co dělat.
Pokud je to show, je tam zbytečná odborná porota a profesionální tanečníci a učinkování ve Stardance pro ně musí být docela nepříjemné. Upřímně velmi obdivuji Pavláskovu partnerku Lucii Hunčárovou, musí to být opravdu profesionálka par excelance, protože jinak by ho kopla do p***le po jeho prvních krocích.
K Pavláskovi jako takovému co by "tanečníkovi". On nejenže neumí tančit, což se dá pochopit a případně pokud má dotyný zájem naučit se, ale on "šlape zelí" zcela mimo rytmus. Tančit s ním musí být doslova za trest.
Že Pavláskovi posílá SMS tolik lidí mne upřímně vůbec nepřekvapuje. Stačí se jít podívat na nějaký ples, jak Češi "tančí". Kolikrát při návštěvě plesu nebo jiné podobné akce, kde se tančí klasické tance, není s kým jít tančit, pokud si člověk s sebou nepřivede partnerku či partnera tanceschopného. Svědčí to o úpadku společnosti co se společenského chování týká. Přitom ještě v 80 letech minulého století platilo, že umět tančit je společenská povinnost a kdo tančit neuměl, byl modením slangem řečeno zcela "OUT".Jakýkoli vedoucí čehokoli byl za trapáka, pokud se konala nějaké akce, on měl provést parketem své podřízené a místo tance "šlapal zelí". Žena, která neuměla tancovat či tančila špatně, seděla v koutě. Dnes je pomalu "IN" přijít na ples místo v pefektně padnoucím obleku oblečený jako strašák do zelí, v džínách a ve svetru. Mladí do tanečních nechodí (dříve se tomu vyhýbali někteří kluci, ale dnes už se tanečním vyhýbají i holky. Dřív šlo přijít na ples a bež nějakého podrobnějšího zkoumání žen a dívek pro kteroukoli z nich vyrazit a požádat ji o tanec a jen málokdy se člověk spletl a narazil na dámu tančící stylem "šlapák na šest". Pokud se to ale povedlo, většinou byla dotyčná tanečníkem opuštěna když ne po první skladbě, tak po první taneční serii. Dnes vyrazit tzv. "na blind" pro nějakou dámu, kterou člověk předtím neviděl tančit, je riziko trapasu skoro vždy, protože buď dotyčná tančit neumí vůbec a nebo se v hodně případech nenechá ani vést partnerem, což je snad to nejhorší, co může pána na parketě potkat. A to nemluvím ani o tom, že pokud je na plese 100 žen. tak se možná najde tak 1 - 2, se kterýma se dá tančit krom klasického valčíku či polky i tance jako je třeba jive (džajv) nebo chacha (čača), o tancích foxtrot, slow fox, tango ani raději nemluvě. Pokud budu psát vyloženě za sebe, zábava typu "hrají Holky z naší školky, nebudeme šlapat zelí, ale dáme si na to polku" už nehrozí, protože dnes když začnou hrát nějaký ploužák a partnerku místo ploužákového držení vezmu do klasického držení a učiním pokus o klasický tanec podle příslušného rytmu, tak na mne každá kouká jako na zjevení.
Holt i Stardance je, tak jako mnoho jinýh věcí, odrazem doby a divácké hlasování podle toho vypadá. Jen by mne docela zajímalo, která z žen hlasujících po Pavláska by s ním šla tančit (tedy pokud sama tančit vůbec umí)...


doplněno 12.12.15 16:51:

Jen ještě doplním, že Stardance nesleduju pravidelně (TV už 13 let nemám), ale pouze nárazově, to když si myslím, že by dotyční tanečníci stáli za vidění. Pavláskův pokus o "šlapání zelí" jsem viděl jen jednou a stačilo.

roman68*
hodnocení

to jsme na tom stejně.taky nemám TV , ale sleduji ji 1x týdně u rodičů - no asi to moc beru vážně..

šlo mně o princip hlasování - si představte , že by takto fungovali volby do parlamentu !

dost dobře nechápu ,proč není možné posílat jen jednu sms z jednoho čísla a zveřejnit počty hlasů...ale vlastně -vždyŤ je to převzaté ze zahraničí a musíme dodržet "formát"...

takto to na mě, ale působí jen jako komerční fraška ...kde smyslem hlasování je jen lidi přitáhnout k TV a dělat reklamu sponzorům - něco jako volba miss a podobné akce..

a díval jsem se na Stardance, protože se mě prostě tanec líbí - líbí se mi, když to partnerům ladí a užívají si to...

teĎ mě nějak přešla chuŤ - na komedii se mohu dívat jinde ..

tanec

Ronyx můj člověk. V neděli jsem si zajel 200 km na Barču. Pražáci vědí o co jde. Takový taneční klub důchodců. Žádná polka. Většinou velmi dobře zvládnuté figury do waltzu, čači, rumba,samby i jive. To vše zvládaly i babky okolo 80. To je aktivní život a ne ho trávit u TV,PC a obdivovat Pavláska jaká s ním je sranda.

roman68*
hodnocení

no jo..to víš že máš pravdu...

pohyb je život...užij si to...já jsem v zimě prostě medvěd uložený k zimnímu spanku a ožívám až v březnu - kolo, koloběžka, pěší turistika, ženy..tak měj trocha pochopení anevytahuj se!*palec*

 

mili*
hodnocení

0x

Snobský pořad pro snoby s prolhanou ČT. Iidi ho bojkotují způsobem, že z něj udělají frašku,s celým Ebenem a všudepřítomnou Kostkovou.

mili, proč tolik nenávisti? Máte to zapotřebí?


doplněno 13.12.15 10:53:

Mili, musím se vám omluvit. Máte pravdu. Já jsem byla pod dojmem vyslechnutého rozhovoru dvou lidí v busu, na téma Proč jsou lidé na sebe tak zlí. A nedalo mi to, musela jsem se namontovat k vaší odpovědi. Myslela jsem si, že když vám nikdo z těch lidí, na které jste hodila svou zlobu, nic neudělal a nic vám nedluží, je právě tohle jako příspěvek do vyslechnutého hovoru. Navíc, přišlo mi, že když má člověk v televizi víc jak 30 programů, není nic snadnějšího, než překliknout. *sok* Byla to vážně míněná otázka. Opravdu by mě zajímalo, proč máte zapotřebí používat taková slova a tak se jedovat. Plavest s vámi souhlasí, ale já stále nechápu. Proč?

mili*

Paní nepsala jsem nic o tom, aby jste reagovala na moji odpověd a jestli mám nebo nemám něco zapotřebí. To je moje věc, a vy bud odpovídejte tazateli na otázku, nebo mlčte. Já vaše odpovědi taky nekritizuji. Je na tazateli, jakou odpověd si vybere, ne na vás.

mili*

Paní mohla by vám oponovat, kde vidíte v mé větě nenávist, zlobu a jedy, asi jste se špatně vyspala a chcete se tady hádat, ale já s vámi už nechci komunikovat, říkám jen, je to marný, je to marný, je to marný vy to prostě nepochopíte! Konec.

culdabulda1*

babkazov -

pokud lidi kritizují něco, co se jim nelíbí, nebo s čím "krutě" nesouhlasí - bývají často ve svých formulacích nevybíraví a nekompromisní, ale ve skutečnosti to třeba ani tak "nenávistně" nemyslí, jak by se dalo z jejich odpovědi soudit - to byste nakonec měla vědět sama, protože se ani Vy občas nevyhnete neadekvátní reakci na dotaz, který vám přijde, řekněme nemístný.

Není nic snadnějšího, než diskutovat, doložit argumenty. Je rozíl mezi dskuzí s argumenty a hádkou, ve které se jedna nebo druhá strana snaží ublížit, urazit. Nehádejme se, diskutujme!

roman68*
hodnocení

no je fakt že žádná fakta ani argumenty nemám..jen domněnky a pocity ve smyslu "tady něco smrdí"..ale , jak zde už bylo řečeno- postup tydýta , může být jistým protestem proti filozofii našich masmédií, která přebírají cosi ze zahraničí, co nám není vlastní..

Upřímně..už jsem také přesycen americkými thrilery - nepamatuji se. že by za socíku nám sem Rusové cpali pod tlakem svoji kulturu tak jako dnes kdosi...

plavest*

Souhlasím s mili.

 

roman68*
hodnocení

předpokládám , že snad většina z nás ví, pro jakou společnsot pan Pavlásek dělal reklamu na tV (T-mobile?)...

Je pravda, že jsem panu Pavláskovi , tak trochu, fandil..protože jsem na tom s klasickými tanci podobně...jen mě trochu zarážejí ty rekace "lidu" , které neodpovídají popularitě pana Pavláska v soutěži...soudě dle zaslaných sms.

Musím ale uznat, že je to Osobnost a dokáže si s tím docela inteligentně poradit , viz jeho vystupování a projev..

PS: možná hledám asi jisté paralely tam, kde nejsou..připomíná mně to volbu lidového prezidenta Zemana..také poněkud podivné, soudě dle "sympatií" médií a "humanistů" a přitom je mezi lidem tak oblíbený..

 

roman68*
hodnocení

aneb zvykejme si na "pozitivní diskriminaci" :)

 

mp*
hodnocení

0x

Můj osobní názor na Lukáše Pavláska je veskrze pozitivní. Myslím, že oživil letošní Stardance. Hvězda alespoň u nás bezesporu je, takže tam patří. Samozřejmě jeho taneční umění je takové, jaké vidíme... Pravda je, že zašvindlovat lze lecos, i esemesky, to nevím. Problém by asi nastal, kdyby soutěž opravdu vyhrál. Ale nakonec, když jsme si zvolili za největšího Čecha Járu Cimrmana (samozřejmě s tím souhlasím, ale přeci jen zadání bylo z existujících osobností - ale kdo ví, že?), tak stát se to může. To už by teda bylo trochu, nevím jak to nazvat. Ale určitě se to nestane. Sázím na Jitku Schneiderovou. Nějak jsem minulá Stardance moc nesledoval, ale myslím, že tak nějak v každé řadě byl někdo takový, mírně řečeno ne moc tanečně nadaný. Akorát tentokrát to Lukáš Pavlásek se svým osobitým projevem dotáhl tak daleko. Holt každý má své koně, své favority. Vyhrát může stejně jen jeden, a určitě není dobré znevažovat soupeře.

Pavlásek je frajer vlezl do soutěže i když věděl že tančit neumí,možná si říkal že srandy a reklamy neni nikdy dost *smich*a že ho diváci stejně brzo vyřadí ale určitě nepočítal stim že tam bude trpět tak dlouho *frajer*

já mu přeju aby vyhrál *palec*

 

culdabulda1*
hodnocení

0x

- mně to připadá, jakoby lidé dnes zase začali vyjadřovat odpor vůči "aroganci" vládnoucí moci jakýmikoliv způsoby - byť třeba zdánlivě nesouvisejícím vítězstvím Lukáše Pavláska v klasicky uznávané umělecké soutěži - už se zase vrací doba "Chart", "Antichart" a podobných akcí - pokud se mýlím, tak pardon - jen můj názor obyčejné ovce...

roman68*
hodnocení

no něco na vašem náhledu je ! Jak vlastně dneska vyjádřit nesouhlas, aby byl slyšet? Moc možností není. vyvěsit trenky na Hradě? střílet kuličkovou pistolkou na prezidenta? malovat kandidátům na plakátech vousy? spíše úsměvné než účinné , že?

a různé iniciativy, prohlášení ..dnes zanikají v informačním chaosu...

někdo může také svůj nesouhlas vyjádřit neplacením daní nebo ignorováním voleb...ale stále to není tak "hrdinské" jako za socíku podespat Chartu nebo 2000 slov ...

ale přesto , čím více bude takových výše uvedených protestů, tím více budou ti mocní ztrácet autoritu ..

 

jaroslaw
hodnocení

0x

dobrý den

s Pavláskem to je celkem nevinná Švejkovina, spíš mi vadí způsob, jak se dostal k moci současný president.

roman68*
hodnocení

no prezident je taky takový "švejk" :) ...ale já volbu lidu respektuji..je to i můj prezident a prezentuje vcelku věrohodně aktuální atmosféru v naší společenosti

lidus*

Mohlo by prosím být aspoň jedno vlákno bez toho aby se do něj tahala politika? Na stardanc- šou pro diváky, nekoukám, chci-li podívám se na taneční závody kde profíci opravdu umí. Pavlásek nebo Machálková, vždyť je to jen šou.

culdabulda1*

liduš - jenže ta "politika"všude je, ať chceme, nebo ne !


doplněno 15.12.15 11:34:

- no nějaké "odlehčení"se i v té politice najde, to je pravda.


doplněno 15.12.15 19:57:

- no - ale stejně trvám na tom, že se "politika"míchá do všeho - v té souvislosti jsem si vzpomněla například na případ Zd. Trošky - proč by tedy nemohl z nějakého podobného důvodu zvítězit i Pavlásek? - všechno ovládají nějaké klany.

ahaonline.cz/...

lidus*

Marcelko to bych chtěla vědět co má společného Stardanc-zábavný pořad a politika. Když to přeženu tak už to tu došlo tak daleko, že na dotaz "mám malý penis" nějaký dobrák napíše, že ten či onen politik ho má menší. Opravdu už neumíme nic jiného než do všeho tahat politiku, uprchlíky?

roman68*
hodnocení

no ono vše souvisí se vším..třeba žena jistého politika není uspokojen proto, že její manžel ministr , má problémy s uprchlíky..

a myslet si , že politika je odrtržená od praktického života? uznejte - to opravdu není..až vám zvednou poplatky za elektřinu, vodu , nájem ..pak pochopíte , jak malý(nebo neaktivní) penis vlivného politika může ovlivnit váš soukromý život !

ha ha ha :)

 

hodnocení

0x
avatar samurraj

No vidíte mě osobně je to úplně jedno, protože na nesmysly typu stradance, superstar apod. ze zásady nekoukám :)

 

ubohost
hodnocení

0x

No většinou se baví ti, co sami neumějí ani šlápnout a říkají si že někdo je ještě blbější, než oni sami. To že degradují svými hlasy pro Pavláska, umění a především poctivou snahu těch ostatních , tak to jejich omezené mozečky nedomyslí.

roman68*
hodnocení

nemusíte umět "šlápnout" ..

ono stačí mít normální estetické cítění - *dril*

tedy pokud víte , co je to "cit pro ladnost a krásu"

 

dejavu*
hodnocení

0x

Co jsem zachytila na facebooku reakce, vítězství Pavláska je opravdu myšleno jako švejkovina a truc proti neobjektivním zpravodajství ČT. Lidi se sdružují do skupin, které mu fandí a posílají jen z tohoto důvodu SMS, aby potrestali ČT. Což je docela úsměvné, protože protestovat proti někomu tím, že ho vycpávám penězi za SMS a zvyšuji mu sledovanost, se poněkud míjí účinkem.

Pavláskovy hlasy zcela jistě nesponzoruje žádná firma. Pavlásek sám je z vidiny vítězství upřímně nešťastný, protože tančí strašně, ví to a ví, že si vítězství v taneční soutěži nezaslouží a nestojí o něj. Chtěl z ní odstoupit, ale smlouva mu to neumožňuje. Není to žádný protestní hrdina a z nenávisti, na kterou neni zvyklý, mu není dobře po těle.

Pokud někdo považuje za veselé se v taneční soutěži dívat na skákajícího učinkujícího s dyspraxií, je to věc osobního vkusu. Pro mne opakovaný vtip přestává být vtipem a Pavlásek mne nikdy nebavil ani jako komik, takže já to nesleduji. Souzním s tím, co kdysi řekl Jan Werich, že dřívější klaun mohl hodinu lidi bavit předstíráním, jak neumí hrát na housle, ale v závěru pak vytasil malé housličky a vyfikl perfektně serenádu. A to dnešní klauni neumí a zůstane jen u toho předstírání, jak nemehlo předvádí, jak je ještě větší nemehlo.
Je mi spíš líto soutěžících, kteří se snažili. Musí to být opravdu demotivující, hlavně pro ty profi tanečníky, co se tak nadřeli. Ale, jak se říká, Vox populi, vox dei. Lidi budou mít, co si zaplatili a zasloužili - lidovou zábavu a svého pitvořícího komika a pro ostatní je vždy možnost to vypnout nebo přepnout.

Taková švejkovina se neděje poprvé, třeba v soutěžích miss několikrát málem zvítězila ta největší nesoudná ošklivka, které lidi posílali hlasy ze srandy, ale před koncem to pořádající vždy kopli nějak do autu, aby se tak nestalo (pamatuji to u Miss Internet v r. 1999 a u Letní miss Blesku). Kdysi hlasovali ve Zlatém slavíku lidi ze srandy pro mentálně retardovaného Rudyho Kovandu, kterého též vytřídili před závěrem a vůbec se do tabulky nedostal.

Ale nejde opravdu o nic, jen o pořad v tv. Horší je, když to lidi popadne u volby prezidenta a na truc začnou volit nějakého blázna nebo excentrika a neuvědomí si pak, že by nás nějaký šašek měl 4 roky zastupovat a vtipné to nebude, jen smutné. Snad nás to nepotká.

ben®

Dobrý den, jenom reakce na přímou volbu prezidenta, kterou zmiňujete. Ta je na pět let a Vaše varování přišlo pozdě - již se zadařilo . Zdravím!

volba

A zadařilo se velmi dobře. V tehdejší době ani nic lepšího nebylo.

roman68*
hodnocení

dejavu - asi to tak bude. je to výraz jistého protestu...ale na Stardance se už dívat nebudu - tohle opravdu podporovat nebudu.

 

hodnocení

0x

parlamentnilisty.cz/...


doplněno 18.12.15 15:02:

Sice už je to skoro 2 týdny starý ale ...

pavlabrychtova.blog.idnes/...

roman68*
hodnocení

to je pěkný článek od paní Brychtové - a v podstatě má pravdu..proč hned za vším hledat nějakou konspiraci...

prostě hlas lidu-hlas boží ! a je to fajn, že velká část národa má smysl pro humor a je nad věcí *jasne*

 

ronyx*
hodnocení

0x

Docela by mne zajímalo, co si chudák Lucka v tuhle chvíli myslela..
blesk.cz/...

roman68*
hodnocení

aneb Tydýt vrací úder ! *tanec*

No jestli jsem dobře pochopil hlášku, že to bylo poslední hlasování diváků, tak se čété pojistila proti možnosti, že by hlas lidu protlačil exota až do finále tím, že o vítězi rozhodnou porotci. Takže Pavlásek má třetí místo jisté a vášnivé debaty o tom že byohl vyhrát jsou bezpředmětné. Tím pádem můžou autoři konspiračních teorií a nenávistných anonymů usínat spánkem spravedlivých.
roman68*
hodnocení

ano je třeba korigovat hlas lidu a dát tomu "lidovému nadšení své meze"

vždyť my přece víme nejlépe ,co je pro spoečnost, stát i lid to nejlepší !

podepsáni:

humanisté, demokraté, , rektoři , soudci a vůbec lidé s IQ nad 100 bodů..vyznávající ideály svobody, pravdy a lásky

roman68*
hodnocení

Lucka to je fakt ženská do nepohody...asi taky nevěří tomu, kam až se s tydýtem dostali...

 

hodnocení

0x

Neviděla jsem ani jeden díl, nikdy, protože jak tančí někteří herci, mne vůbec netankuje. Zrovna tak mne vůbec nebavilo koukat, jak herci vaří. Ale teď jste mne tak nabudili, že se teda na toho Pavláska kouknu...

2kedar*

Ztracený čas...

Místo toho radši upečte sádlové koláčky, nebo linecké.

Bude to užitečnější.

Já taky neviděl jediný díl a nemyslím si, že bych v životě o něco přišel.

Jsou to stupidní kraviny, pro hlupce. *zed*

ubohost

No umět tančit vždy patřilo a bude patřit k základní společenské povinnosti. A zesměšňovat snahu a umění jiných dovede skutečně jen hlupák. Myslím, že spíš se obejdu bez Facebooku než neznat aspoň základy tance.

A pokud něco směšného je, tak se dívat na tyto kritiky co na parketu šlapou při nějaké společenské události. Většinou ani nepoznají 3/4 a 4/4 takt.

roman68*
hodnocení

ano kdo netančí s námi, tančí proti nám !

*pivo*

roman68*
hodnocení

přeji vám tedy hluboký umělecký zážitek a kulturní obohacení *tanec*

 

eivlis*
hodnocení

0x

Ja bych to tak neprozivala.. Jak uz tady bylo psano nekde vyse, tak ja jsem tuto soutez nikdy nesledovala a ted diky Pavlaskovi se na to i podivam a fandim mu.. Hlasy neposilam, na to kaslu, ale on me vzdy pobavi, takze do souteze pritahl pozornost i tu mou.. To jak tanci jako Medved je kouzelne a velmi ocenuju, ze bojuje jako lev.. Co se Ebena tyce, tak toho vylozene mam moc rada.. Je to velmi prijemny, inteligentni, sarmantni chlap se smyslem pro humor a stejne tak se k cele veci i postavi..:)Co se Kostkove tyce, tak nekdy uz mam pocit, ze jak pustim telku, tak je doslova vsude a uz mi to snad i leze krkem, ale musim uznat, ze i ona je velmi prjemna a mila dama..Jak rikam, neprozivejte to tak.. Jedno moudro zni, ze neberte ten zivot tak vazne, protoze z nej stejne nevyvaznete zivy...:)

 

danica*
hodnocení

0x

Ale není to přece o tom, že jen tupci a ti, co nemají vkus posílají hlasy. Je to i o sympatii. Já nemusím paní Machálkovou a pana Mareše, ti uměli tančit, vypadli, a mně to nevadí. Lukáš Pavlásek neumí tančit, ale snaží se. Ráda poslouchám jeho komentáře po hodnocení poroty. Souhlasím s tím, co jsem někde četla, on byl do pořadu pozván, nemůže za to, že ho lidé posílají do dalších kol. Nikomu neubližuje. Já mu fandím, dnes se podívám. Když vyhraje, budu mu to přát, když nevyhraje, nevadí, o nic nejde. Myslím si, že snad ani on sám si nepřeje být vítěz. Vyhraje Maruška, Jitka nebo Lukáš. Mám ráda ty tři páry, které jsou ve finále. Jsem zhnusená tím, jaká kritika se na toho člověka snesla, jak ho dokáží lidé zesměšňovat a urážet. D.

 

 

roman68*
hodnocení

Dokonáno jest !

Vyhrála Maruška - mně nejvíce sympatická v celé této řadě... *hej*

Pan Pavlásek splnil svoji roli a byl dobrým zpestřením soutěže, která upadala do rutiny a už začínala být okoukaná..

PS: Dnes jsem se nedíval-vysledoval jsem to na netu

 

culdabulda1*
hodnocení

0x

vidíte - nakonec to dobře dopadlo.

roman68*
hodnocení

ano divák se nažral a ČT zůstala celá *smich*

 

hodnocení

0x
avatar babkazov

Ale stejně, říkejte si co chcete, pan Pavlásek má můj hluboký obdiv. Musí mít úžasné sebevědomí, když si vybral životní cestu, bavit lidi takovým způsobem, jakým to dělá. Zhostil se toho vynikajícím způsobem. I v taneční soutěži. Ti kteří ho nemusí, mají jednu obrovskou možnost, která se jmenuje ovladač televize.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]