Nízký krevní tlak?

Od: Datum: 02.12.15 20:57 odpovědí: 4 změna: 13.12.15 19:03
Dobrý večer, asi tak hodinku si ležím na lůžku a dívám se na TV. Rychle si stoupnu, udělá se mi černo před očima, přestávám cítit tělo a mám co dělat abych se udržel jako bych měl zemřít. Je mi jen 20 let.
avatar
Upozornění od sys ladinpraha 12. 12. 2015 22:13:11
!Pravidlo Z6: je zakázáno pokládat stejnou otázku vícekrát po sobě.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 02.12.15 21:08

Jo a včera mi říkal doktor nejlepší lék - slivovičku, štamprličku - ale to je věky osvědčená pravda a ne fór

Od: cechacekvzite
Datum: 03.12.15 09:55
Příčin může být mnoho, je-li to sekundár či primár na př. stavba těla, lenoch, sportovec, srdce, cévy, žlázy, nadledviny a mnoho dalších komplikací
Od: radkapod*
Datum: 13.12.15 13:42

Mám také. Není ale každý den stejný, někdy je to horší někdy lepší. V lepších dnech se mi jen trochu motá hlava když se postavím. Někdy je to horší. Černo před očima, brnění končetin a několikrát se mi stalo že jsem omdlela. Kdysi dávno jsem se na to ptala doktorky, poradila mi stejně jako píše někdo výše, kapku něčeho vysokoprocentního, zvedat se pomalu a když to jde, něčeho se přidržet.

Od: jean®
Datum: 13.12.15 19:03

Tak trochu vím o čem je řeč.Nevstávej rychle ,trochu pomůže i káva. Záleží na tom jak nízky tlak máte.Pokud je pod 100, káva pomůže málo. Alkohol nelze brát jako lék. V každém případě si zajděte k lékaři k zjištění situace.Duvod může být různý. Jsou na to léky.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.