Musi se lekari v nemocnicich prezouvat?

Od: Datum: 27.11.15 16:47 odpovědí: 7 změna: 27.11.15 20:42
Musi se v CR lekari v nemocnicich prezouvat, nebo si mohou nechat boty?
Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Od: uska®
Datum: 27.11.15 16:52

To myslíte jako, že se mají přezouvat do károvaných bačkor s přeskou? Zatím jsem viděla každého lékaře v botech.

Datum: 27.11.15 17:00

tak do kárových bačkor asi ne, ale do pracovní (bezpečnostní) obuvi ano - i když tedy ta povinnost záleží na vnitřním předpisu nemocnice, nakolik řeší pracovní oděv včetně obuvi.

Datum: 27.11.15 17:45

Přezouvají se, hlavně z důvodů přenosů MRSA atd.

doplněno 27.11.15 17:46:

Když jdeš na aro, nebo na operační sál, tak tam mají i takovou speciální lepící podlahu, kterou musí projít.

Datum: 27.11.15 17:47

Bílé obrovské galoše, pytlíkové návleky, to vše jsme tu už měli. Bylo to funkční jen pro uklízečky. Dovedete si představit funkčního doktora, co se musí přezouvat vždy, když vstoupí na jiné oddělení?

Od: paw®
Datum: 27.11.15 18:57
Prevlekaji se do munduru a berou si pracovni boty, ve kteryhc chodi cely den. I po venku v nemocnici. Videt dochtora vbcernych lakyrkach by bylo jako pohrebak v bilem plasti.
Od: buss®
Datum: 27.11.15 20:16

Já bych se ptal v té které nemocnici či na MZčr, pokud je mi známo, nic takového nevydalo, ale vydává hygienické požadavky. Přezouvají se kdejací doktoři, sestry ve své ordinaci? Dnes už nejsou ani přezůvky v nemocnicích, že? Ale čtěte provozní řád, či jak to nazývají. Přetouvání návštevníků je ubohé, ponižující...

Datum: 27.11.15 20:42

U nás v nemocnici chodí doktoři ve zdravotní obuvi - klasické sandály, které se kupují v lékárně nebo ve zdravotnických potřebách. Na operačních sálech je samozřejmě režim jiný. Návštěvy na oddělení se pouští v normálních botách, návleky se už nenosí.