Výhřez plotény- skákání přes švihadlo

Od: Datum: 08.12.15 17:17 odpovědí: 6 změna: 09.12.15 12:02

ahoj chtěla bych se zeptat, zda nemá někdo zkušenost. Mám výhřez ploténky 7mm momentálně s pomocí

cviků udržuji v normě, skoro bez bolestí. Mám ho už rok a ted od léta se to hodně zlepšilo.

cvičim Mckenzie denně a chodím na procházky dodržuji rady lékaře.

Chtěla bych se zeptat zda je vhodné pro mě skákat přes švihadlo, jestli mi skákání spíše neublíží.

Tedy již jsem to vyzkoušela pár dní po sobě 500 přeskoku docela bez bolestí v pohodě,

včera jsem skákala 1000 a po skákání v pohodě, po tom jsme si lehla chvíli a začly bolesti v zádech

i se mi bolestivě vstávalo, ale ráno bylo vše v pořádku, Tak nevím zda je to ze skákání či z únavy..

Prosím kdo má výhřez at poradí, lidně i co dělat za jiné cvičení na hubnutí. díky Nikita


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jmlc®
Datum: 08.12.15 17:25
avatar

ploténka - se má cvičit zejména plaváním, cvičením atd. - ale pohyby bez skákání a prudkých dopadů - např. jízda na koni, skok do dálky (atletika), sporty se zatížením kostry tímto způsobem ploténce škodí.

Datum: 08.12.15 17:51
avatar

Sama píšete, že

včera jsem skákala 1000 a po skákání v pohodě, po tom jsme si lehla chvíli a začly bolesti v zádech

tak to asi něco znamená. Nic se nemá přehánět. Hlavně nic těžkého nezvedat.

Datum: 08.12.15 19:57

Cvičím McKenzie. Je třeba (a jak, píšete, u Vás to tak je) být důsledný a nenechat se ukolébat momentálními bezpříznakovými stavy. Švihadlo asi není to nejlepší, ale raději rozložit na více porcí - ne 1000 skoků najednou. Držím palce ;)

Datum: 09.12.15 08:22
avatar

Na váš problém patří posilování svalstva nejen kolem páteře plaváním, protahovaním, mírnými rotacemi. Ale otřesy při skákání přes švihadlo mi příjde jako šílenství. Proč švihadlo? K jakému posilování nebo nápravě, skákání? Boxeři skáčí aby posílili a zrychlili práci jednotlivých vlákének dlouhých svalů. Ale vy? *sok*

Od: buss®
Datum: 09.12.15 10:47

Skákat? NE, mně stačí, když špatně došlápnu nohou mimo rovinu.

Datum: 09.12.15 12:02
avatar

Zdravím,

také mám zkušenost...a musel jsem změnit svoje pohybové návyky - ne volejbal a méně jízda na kole...

lépe obyčejné procházky a jízda na koloběžce...samozřejmě neklepší jsou cviky pro posílování svalů podél páteře (ale to mě teda moc nejde a hlavně nebaví)...plavání mě kupodivu nešlo - ještě větší bolesti

paradoxně delší sezení je pro záda horší než přirozený pohyb a lehčí práce

PS: měl jsem těsně před operací a na poslední chvíli mě srovnal jeden léčitel

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.