Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Tak jsem se odhodlal pozvat jí na rande

Od: maschin odpovědí: 27 změna:

Pracuju jako kurýr zásilkové přepravní společnosti a rozvážím lidem zásilky. Už před půl rokem jsem poprvé přivezl balík jedné holce, která se vždycky usmívala. Tak jsem si řekl, že bych jí mohl zkusit vzít na rande. Ale měl jsem strach. Chtěl jsem to zkusit už dvakrát, ale pokaždé se bál. Pak několik měsíců jsem jí nic nevezl. Až dneska. Řekl jsem si, že dneska musím. Alet ten balík jsem jí předával v řeznictví a byly tam lidi, tak jsem se bál jí zeptat. Říkal jsem si, že jsem zase prošvihl neobyčejnou šanci a byl jsem z toho špatnej. Napadlo mě, že bych jí mohl zavolat, ale to jsem nejprve zavrhl. Ale nakonec že to přece jen udělám. Pozdě odpoledne, když jsem jel domů, tak jsem se celý nervózní odhodlal a zavolal jí. Byl jsem nervózní, že jsem se zakoktal. Odpověděla, že to nepůjde, že má přítele a dnes spolu jedou na chatu. Její hlas nezněl, že bych jí nějak obtěžoval nebo tak.

Když nechce, tak nechce, to je jasné. Ale mě se vůbec neulevilo. Myslel jsem, že ze sebe budu mít velkou radost, že jsem se konečně odhodlal k něčemu pro mě tak nevídanému. Buď řekne ano nebo ne a je to, život jde vesele dál. Proč nemám radost, že jsem to alespoň zkusil a vím na čem jsem? Nejsem už nervózní, není proč. Ale jsem plný různých pochyb, obav a nejistot. Co když jsem jí tím zeptáním se nějak ublížil? Co když jí to šokovalo a vyděsilo, že o ní má zájem nějaký kurýr? Co když jsem jí tím nějak urazil, ublížil? Co když jsem se ztrapnil a ona to bude se smíchem vykládat příteli? Co když jsem špatně udělal to, že jsem jí zavolal, protože tak se to třeba nemá dělat a má se to dělat jen při osobním styku? I když do telefonu říkala, že chápe, že jsem se jí nezeptal v té plné masně.