Možnost těhotenstvi

Od: Datum: 08.02.16 11:42 odpovědí: 2 změna: 08.02.16 11:52
Ahoj,
beru prvni měsíc hormonalni antikoncepci belaru, za par dní (2-4) mam doprat platicko a dostat menstruaci, předevčírem asi jsem myslela ze krvacim ale ted si tim nejsem jista, vypada to jako trochu ruzovy az hnedy.vytok, neni to asi krev. Prvni prasek jsem vzala prvni den menstruace. Ted Asi 4 dny me bolela silne hlava a nateklo mi oko dokonce. Nez pujdu k doktorce, chci se zeptat zda nejsem tehotna, nebo tak neco prosim. Prosim o radu. Pritel pouziva kondom a asi dvakrat jsme uz s HA byly bez ale neudelal se do me
diky za rady :)

Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ria®
Datum: 08.02.16 11:51
avatar

Nic není stopocentní.. jak už jsem zde psala sestra deset let brala prášky a koho pak tu ob den houpu v náručí?.. :D ale je to malá pravděpodobnost.. ;)

Od: abc123abc
Datum: 08.02.16 11:52
Diky. :) snad nejSem v tom

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.