Nejste přihlášen/a.
Ahoj. Tak jsme dnes hovořili. S kámošem, že bude renovovat koupelnu. Tak jsem ho naváděl na oslavu jejího dokončení. Tím přišla řeč na grilování. Co máte radši? Ozobávání třeba křidýlek, nebo pořádnej kus stehna? Nebo pořádnej kus hovězího dobytka? Mě teda baví ty křidýlka. Jak to máte vy, kolezi?
Ahoj. Ano Belusko, kus ze svině je taky dobrý. Takhle, když se točí a pak se začne ořezávat a všichni se cpou jak nezavření. A pak se sejde pár utrhávačů těch pár nejlepších kousků za pohybu. Nebo to čuně sundáte, naporcujete a už nad oheň nejde?
Eulí, nedělej vlny a aspoň si k té dobrotě někdy čuchni. Vždyť to je vyjímečný zážitek.
Na rybky jsem trapně zapomněl. Ty já taky klidně můžu v jakýmkoliv množství. Kostě a kostičky pro mě nejsou žádný problém. Jsem přímo odborník na rozebírání rybek. Takovej zdegenerovanej okounek, když se upraží na pánvi obalený v opaprikované mouce. Ten pak křupe s ploutvema jako brambůrek. Jen se vytáhne páteř. Takovej ,,had,, úhoř zase má jen chutně obalenou páteř. Doporučuji návštěvu Třeboně a tam kousek pod náměstím a kousek od nádraží rybí bufet s i posezením. Tam toho dobrého mají.
Šla jsem z nějaké pochůzky a koupila jsem ve velké sámošce čerstvý chleba a za zatáčkou měli grilovaná kuřata. A prý, jestli chci se stehnem nebo s křidélkem. Miluji obírání, tak jsem nezaváhala a koupila přední čtvrtku. Když rozdělím rodině na talíře kačenku, vezmu si záda a krk a jsem celá spokojená. Na vánoce ocásky z kaprů jsou moje. Všichni to vědí a nikdo se k nim nehrne.
Když jsem přijela na návštěvu domů, už i se svou rodinou, vždycky jsme po obědě zůstali sedět, povídali si a oždibovali kosti, co na talířích zůstaly. Chlapi popíjeli pivko a ženské jsme si od nich cucli. Vlastně chlapi neoždibovali. Jen my, ženské. Pohoda!