Nejste přihlášen/a.
Zkoušel jste přemýšlet nad tím, jestli to není proto, že každý vagon je jinak vysoký? Ne všechny vagony jsou od stejné firmy a proto se taky liší typem konstrukce. Je to stejné jako u aut, kde např. Škodovka bude mít jiné parametry než Jeep apod.. Taky jsou různě široké ale jezdí po stejné silnici.
A navíc např. Pendolino, které je o něco nižší než obyčejný osobní vagon by na vyšší nástupiště doplatilo tak, že by se zase z vlaku vystupovalo z kopce, protože by bylo nástupiště vyšší.
Takže jasně a stručně je to proto, že každý vagon je jiný
Jaké východoněmecké příšery?! Hold některé vozy jsou vyšší, protože jsou starší a dráhy nemají na nové. Pokud se ale renovují nádraží, snaží se udělat perony vysoké aby dosáhly ke schůdkům. Pak třeba rozšířené CityElephanty žádné schody nemají a na nových nádražích podlážka krásně sedí s peronem a ať se propadnu jestli kecám. Ono udělat to tak, aby to sedělo není jednoduché, to je o milimetry. Stačí aby někde bylo o milimetr víc a je na světě VELIKÝ problém.
PS.: Buďte rád, že jste nebyl v Londýnském metru. Tam to dokonce hlásí rozhlasem "Mind the gap." mezi nástupištěm a podlahou vozu bývá díra tak veliká, že není problém si do ní zašprajcnout nohu.
doplněno 10.06.13 20:09:Co vím, tak interiéry se modernizují. Bohužel se vozy přelakovávají na tu hnusnou modrobílou kombinaci, které se říká Najbrt, za mě spíše "Naprd". Je to hnus velebnosti. Nevím co se všem na té zelenobílé kombinaci nelíbí.
doplněno 10.06.13 23:19:Tahle renovace interiéru je v nižší cenové relaci. Ta dražší renovace vypadají takto:
Jaké východoněmecké příšery?!
Neslo mi ani tak o "diru" mezi vagonem a nastupistem, jako spise o ty schody. Dira se da vzdycky zakryt nejakou tou vyklopnou plosinkou ze dveri. Jenze to by se musely namontovat nove dvere do vagonu a to je asi strasny inzenyrsky problem pro strojare. Nebo na to nejaky ekonom u vyrobce napalil takovou cenu, ze se to nevyplati. Odnekud ty kaprici ke zprstredkovatelum a lidem v ridicich pozicih musi pritect.
Nevím co se všem na té zelenobílé kombinaci nelíbí.
Vagóny jsou barevné až až. Většinou pomalované synáčky bafuňářů kteří v životě ve vlaku neseděli. Svoji sedel vozí v něčem jiném s osobním řidičem.
Možná že by ČD měli dost peněz kdyby neexistovali hovada, která co je nové, tak mají obrovskou touhu to poničit.
doplněno 10.06.13 20:49:Neřeším barevné kombinace. Spíš mi vadí nafintěná blondýna která své fracky nechá běhat v botech po nových sedadlech. A aby toho nebylo málo, tak si nakonec své hnáty i s botama taky natáhne na protější sedadlo.
Predpokladam, ze maji jen 3 sedacky na sirku a klimatizaci. Proto take mohli konecne vymenit ta hnusna okna, ze kterych mi vzdycky bylo na zvraceni, jak byla spinava.
Rika se, ze podle urovne zachodu clovek pozna uroven dane civilizace, takze v tomto duchu bych poprosil o odkaz na obrazky toalet
Libi se mi to ciste nadrazi za oknem. Nikdy jsem nepochopil, proc je takovy problem koupit WAPku (vysokotlakovy cistic) a budovu a nastupiste tim oplachnout.
Já mám zkušenost, že největší moralisti jsou největší prasata. Nejvíc škody na majetku ČD (nejsem ani nebyl zaměstnanec) nadělají cestujici.
Cestujici urcite maji na svedomi nejakou spinu nebo skody ve vagonu, ale vinit je treba za to, ze budova nadrazi je tak zaprasena, ze nejde skoro poznat barva nebo ze je nastupiste podelane od holubu, protoze nekdo nedokazal dat na tramy pod podhledem draty, aby tam holubi nemohli pristat, mi prijde trosku divne.
Nehlede na to, ze co jsem videl v zahranici, tak lide tam zase o tolik mensi prasata nejsou. Jediny rozdil, co jsem videl, byl ten, ze tam to vzdycky uklizeci uklidili a proto to vypada, ze tam nikdo bordel nedela, protoze ten hned zmizi a tak neni videt.
Nebal bych se priznat, ze spatna kvalita uklidu v CR je vysledkem nekolika faktoru:
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.