Nejste přihlášen/a.
Vážení
Jsem držitelem Vaší kódovací karty k provozu satelitní televize evidované pod číslem xxx.
Při nákupu mi bylo sděleno Vaším prodejcem, že se jedná o bezplatnou službu, jejíž úhrada je zahrnuta v prodejní ceně zařízení a karty. K 31.3.2012 došlo ke sloučení firem a Vy jste toto použili jako argument k zavedení tzv. Servisního poplatku ve výši 29,- Kč měsíčně s tím, že mimo jiné bude zvýšena kvalita poskytovaných služeb. Tuto částku bylo možno uhradit buďto měsíčně anebo jednorázově v částce 348,- Kč což odpovídá 12 ti násobku měsíční platby. V roce 2014 mi přišla složenka na úhradu 498,- Kč za rok ( případně 899,- Kč na roky dva) což představuje 43 % zvýšení poplatku bez jakéhokoliv zdůvodnění. Pro rok 2015 jsem obdržel nový rozpis pro úhradu, kde mě informujete, že došlo k dalšímu zdražení a to následujícím způsobem ( pro mě naprosto nepochopitelným) : Měsíční platbou na 55,- Kč, roční platbou 935,- Kč - tj. 78,- Kč měsíčně a platbou dvouletou ve výši 1485,- Kč - což odpovídá 62,- Kč měsíčně. Při roční platbě 935,- Kč je toto další zvýšení o 268 % proti původní platbě. Když odmítnu myšlenku, která se přímo nabízí, že se jedná o ničím nepodložený zvyšovaný zisk, žádám Vás o vysvětlení těchto rozdílů, vysvětlení důvodů zvyšování poplatku tímto způsobem a perspektivy Vašich zákazníků v této oblasti tak, abych byl přesvědčen, že se mi vyplatí u Vaší firmy zůstat.
Za Vaši odpověď děkuji
Váš zákazník
Ale pláčete hezky.
Tak jako všichni, i vy máte na výběr.
Buď se smíříte s placením servisního polatku a budete službu využívat i nadále
nebo servisní poplatek platit přestanate a přestanete využívat příjem signálu ze satelitu. Potom si musíte zařídit jiný zdroj signálu pro televzní přijímače (pozemní vysílání DVB-T).
Další možností je, že se přestanete na televizi dívat úplně.
K rozsáhlým diskusím na téma zvyšování servisního poplatku byl všechno napsáno už asi stokrát a opakuje se to pořád dokola.
Můžete napsat na e-mail firmy Skylink a třeba pro vás sepíšou nějakou odpověď.
Bohužel jejich zdůvodnění servisního poplatku už je taky známé (náročnost údržby systému pro správu přístupových karet a široká nabídka programů v základním balíčku).
A víte proč je paradoxně měsíční platba levnější než roční či dvouleté předplatné. Protože se připravuje další zdražení. Příkladně na 80 Kč a pak již měsíční platba nebude výhodná.
To již se stalo, když se měsíčně platilo 33 Kč, ročně to na měsíc také vycházelo více než 33 Kč, ale jakmile předplatné zvedli na 55 Kč, tak ti co měli předplacenou jsou ve výhodě.
Ahoj. Ano, jak už to píše Colombo. Smiř se s tím. Já jsem s tím smířen už od začátku. To měsíční placení jsem zařídil už třem známým. Mají to přes své SIPO. Má to tu výhodu, že se částka může zvýšit při nějakém zdražení sama a není třeba něco víc zařizovat. Tak to prostě je. Když mám špatný terestrický příjem anténou, jiné lepší řešení není. I kabelovka od O2 se musí platit a vychází to dráž. UPC jsou taky pěkní darebáci. Tak co, jdeš do toho?
Já bych se na ně vykašlal už dávno (kdybych u nich byl). FIlmy si zákonně stáhněte z internetu, nebo se na ně dívejte i online. Zpravodajské kanály jsou na internetu také, pokud se přinutíte dívat na zahraniční, zlepšíte si jazyk a vidíte i něco jiného, než naše zprávy. A na satelitu jsou i kanály zdarma (teda hlavně v němčině)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.