Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Jak mám přibrat?

Od: sendersas* odpovědí: 9 změna:

Čaute lidi chtěl bych přibrat,(nejsem zas tak chudý ale chci přibrát víc)-(vážim 60kg),nemáte nějaký tip počem se dobře přibírá,např myslím cpát se rohlikama nebo chlebem, něco jednoduššího než drahý recepty něco snadšiho. dáíky předem :)

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

paw*
hodnocení

0x
Treba ponkazdem jidle 2 banany jako zakusek. Pomaha to velice.
jinak musis mit prijem vetsi nez vydej. A abys nenabral jenom spek kolem pupku, je dobry i pohyb.

hodnocení

0x

A co takové ovesné vločky, tvaroh a banány? Alespoň se tím cpou kluci, kteří chtějí nabrat svalovou hmotu při cvičení..

ladinpraha*
hodnocení

0x

#jak+přibrat

hodnocení

0x

Když jsem byl student, měl jsem stejný problém jako ty. To, co mi hodně pomohlo na přibrání, byly obyčejné ovesné vločky, Obsahují hodně sacharidu, takže jsou dost kalorické, ale jsou zdravé. Míchal jsem si je jen s mlékem a kakaem. Chuťově to tedy není nic moc, ale je to levné (což pro mě jako studenta v té době byl největší argument) a nabral jsem po nich 10 kilo za půl roků (jednu dobu jsem je jedl i třikrát za den).
Ideální je ale to toho sportovat nebo posilovat, jinak naberete jenom tuky.

petr02
hodnocení

0x

Před spaním vaničku nízkotučného či polotučného tvarohu. Ale po nějaké době vám z toho může být blbě, ne každému sednou takové dávky tvarohu, pak stačí ubrat, třeba jen půlku tvarohu.

paw*
Tvaroh na noc ne, byvaji z toho tezke sny. Ale treba to nekomu sedi

bruno*
hodnocení

0x

Odpověď je jednoduchá. Tuky mají asi dvakrát vyšší energetickou hodnotu, než sacharidy či bílkoviny:)

hodnocení

0x
Jestli chceš tuk, tak je dobrý začít pít. Každý den 2 drinky a půjde to samo. Nebo si dej bůček, klobásy prostě něco tučného.
Kdyby ti šlo o svaly tak ke snídani ovesné vločky, kaši a každý den tvaroh, pokud ho sneses. No a začít cvičit. :)
doplněno 12.08.15 17:46: To byla nadsázka
bruno*