Nejste přihlášen/a.
Prosím pouze o diskuzi, případně rady. Reklama v televizi či rádiu, to chápu. Je to finanční zdroj existence těch stanic i když si myslím, že by za ty velké prachy by mohly nabídnout něco lepšího a novějšího. Co ale nechápu, že inzerenti a cenovky v obchodech všechny ceny uvádějí končící devítkou. To snad bylo účinné za Bati, dnes to uráží inteligenci zákazníků. Proč se mi zjevují reklamy na všech webech na zboží, o které jsem měl před časem na e-shopech měl zájem? Mělo by jim být jasné, že zboží jsem si už vybral, tak proč mi cpou další? Sám si přece vyberu nejlépe, co mi nejvíc vyhovuje. Reklamy jsou často vysloveně pitomé, nenápadité a vzbuzují spíš odpor. Otravuje mě to a bránit se můžu jen tím, že stanici přeladím, nebo vypnu zvuk. Jde to i jinak?
Už jsem viděl, že někdo prodával ojeté auto za 99 999 kč. Co na to říci? Magor! Netvrdím, že všechny reklamy jsou hloupé, jsou i vtipné a originální, ale slyšet či vidět je 10 x denně, to už může být na Chocholouška. A že za tv a rozhlas nic neplatíme? Ovšemže ano. Jde o státní stanice, reklam mají minimálně, dodržují vysílací čas a nepřerušují 4 x film. No a fungují. U komerčních stanic je to samozřejmě jinak, žijí z reklam, ale za ty jejich prachy bych čekal něco lepšího, než 10 dílů Simpsonů za sebou. Rád bych si připlatil, ale nejde to...Tož tak.
Irituje mě slovo iritovat. Proto ho používám jen v případech, kdy bych byla sprostá. Rozhodně ho použiji, když každou půlhodinu slyším v rádiu tu samou reklamu (v práci, kde to nemohu vypnout). Nezaměnitelnou "vtipnou" zpívanou...a pak se toho nemůžu zbavit celý zbytek dne. Ano to mne velmi irituje. A asi o to jde. Být vidět (slyšet) i negativním způsobem. Mona
Souhlasím s otravující reklamou, narušuje děl sledovaného pořadu - a jak babička říkala - dobré věci se prodávají samy, lidé si o nich řeknou. Sice je čas při reklamě si odskočit, udělat si kafe, kouknout co dávají na jiném programu, ale stejně občas něco nechtěně zaslechnu - a co z toho plyne - ženský si povídajkí s vagínamy a bakteriemi a plísněmi v nich, hodně prdí, jsou nafouklé, mají zácpy, neudrží moč, neumí vyprat prádlo, potí se a smrdí, jsou chlupaté, 9 z 10 lidí převlečených za zubaře dorporučuje různé zubní pasty - a všechny jsou to nejlepší, . Pak tam bývá nějaký debilní Aleš co si myje každou půlku hlavy něčím jiným, pak se tam někdo chlubívá co kdy kde sežral a že mu to chutnalo, že žádný spej nedokázal přehlušit ten jeho smrad, až ten poslední - ovšem za rok řeknou, že to stejně tak nebylo a že to nefungovalo jako ten další atd. Prostě podle reklamních debilů jsou lidé nesvéprávní, a musí se jim říkat co si mají kdy a kde koupit, maby nezůstali bezradně sedět hladoví a špinaví na ulici.
Oni ti debilové ani neví jaké nesmysly v reklamách uvádějí - např. na nějakou přísadu do omáčky - chuť masa vám při dlouhém vaření zanikne, proto jsme pro vás připravili přísadu, kterou jsme vyrobili pomalým vařením ... :D - To, co se vám doma nepovedlo, jsme pro vás stejným způsobem připravili.
Také dobrá reklama ( i telefonické otravování) na 150 TV programů. Když se tazatele zeptám na kolik programů se dokáže sám dívat - na jeden, ale že si může vybrat. Tak se ptám, jak dlouho mu trvá než si projde programy 150 TV stanic, jestli si vybere, nebo už je čas vypnout televizi a jít spát. To samé blbosti že něco k něčemu dostanete zadarmo, nebo se slevou za nějaké "výhodné slevové" body - otázka - je to výhodné nebo a potřebuji to vůbec? Hodně lidí slyší že je něco se slevou nebo zadarmo k něčemu - ale kdyby toto nevyužili by naopak ušetřili a neshromažďovali dopma krámy co překáží - ale "bylo to výhodné" :D
Třeba taková otravná Alza (kupoval jsem tam dřív, ale jejich reklama mě odpudila) - navíc co halasně vydávají za slevy a akce, je ze 70-80% bazarové a výprodejové zboží, které na stránkách nabízejí měsíce i léta, u ostatního za ceny jako v jiných obchodec, ne-li i tak dražší. U reklam si schválně porovnávejte ceny z jiných obchodů na heureka.cz - budete těmi "akcemi" překvapeni. Já si říkám - nebudu přeci kupovat zboží u firem, které mě reklamou otravují, navíc abych se zakoupením výrobku v ceně ještě podílel na placení reklamy, co tak otravuje.
Dobrý den. Reklamu nevnímám. Vůbec. Maximálně mě rozčiluje při sledování nějakého filmu, jelikož pak ten film skončí kvůli stupidním vložkám anebo arginmaxu někdy k půlnoci, místo klasicky o půl desáté. Někdy si dělám srandu v tom, že jsem si sedla k televizi, abych se podívala na reklamy přerušované filmem. Ještě že nejsem televizní maniak a bednu sleduji jen občas. Rádio nějak neposlouchám vůbec a denní tisk nečtu. Maximálně na netu a tam reklamy taky nějak nevnímám, snad jen jako obtížný hmyz, ale nečtu je, nezajímají mě. Prostě jedním uchem, okem tam, druhým ven. Tak asi tak nějak.
Tak reklamy mě taky štvou, ale asi to v dnešní době jinak nejde Jinak na internetu se dá reklamě relativně dobře vyhnout, když si člověk nainstaluje do prohlížeče nějaký adblock
I ty reklamy na youtubu jdou naštěstí (zatím) přeskočit.
- reklamy o erekci (ty s červeným ďáblem Clavinem ) mi připadají sexuálně zvláště "prasáčkovské" ! - je to tím, že už jsem stará, anebo opravdu prasáčkovské jsou?
- pokud jde o ceny, můj mozek si je taky automaticky zaokrouhluje, jak říká "ladin" - ale je zajímavé, že mi lidi často říkají - "no ale to nestojí 40 kč., ale jenom 39 !" - takže to asi funguje !
- pokud jde o reklamy - miluju reklamy typu Fio banka s Kohákem, nebo reklamy s I.Trojanem apod.. - takže i na reklamy se dá někdy koukat a často si hraju tak, že si jednorázově koupím potraviny nebo zboží, jejichž reklama se mi líbí. Svého času (když běžela reklama na kulajdu) - jsem prostě musela kulajdu za každou cenu ochutnat ! - zajímavé bylo, že když byla na tuto polévku přechodně sleva - byl tento druh (alespoň v našich kaufících) - zcela vyprodán.
Takže reklama prostě funguje, ať se nám to líbí, nebo ne - ale naštěstí jde "přeskočit" nebo přepnout.
No, já už jsem taky chlap s prošlou dobou expirace, ale reklamy na Clavin mi jako prasečinky nepříjdou, spíš jako lechtivé. Když vidím reklamu na kulajdu ve vaničké, dostanu na ni chuť a uvařím si ji. Rozhodně nepoběžím kupovat ošizené a předražené sračky do Kaufu. Na mně tedy reklama funguje spíš opačně a zaujme mě jen, když mají pro mně nějakou informační hodnotu. Dokonce nepodléhám ani momentálním nebo nesmyslným módám. A jsem na na hrdý!
bruno-
- pokud jde o Clavin - záleží vlastně na "úhlu pohledu" - Vy asi koukáte spíše na ty holčiny - a ty jsou pěkné ! - zatímco já "mám oči" jenom pro ďáblíka, který mi moc sexy nepřjde, ale asi je to fakt otázka věku a zvláště u ženské.
Ale vtipné reklamy miluju - a pokud tvůrci dokážou udělat opravdu nápaditou reklamu - koupím si ze zvědavosti klidně i "ošizenou a předraženou sračku" ! - jinak moc věcí nekupuju, zvláště k jídlu, protože bych se nevešla do dveří ! Ale ráda si hraju, takže se zajímavou reklamou ovlivnit nechám docela beze studu a s chutí.
doplněno 07.08.15 16:24:- ale pokud na nějakou reklamu tzv. "nalítnu" - je to moje chyba (což se mi možná asi právě stalo !) - těžko to mohu zazlívat "podvodným reklamám" - dnes už to nemá kdo hlídat, jako za komoušů, musím se holt hlídat sama.
9 psychicky působí furt, není to zakázáno, není to podvod. Co třeba dnes není prodáváno ve slevách, výprodej, doprodej, vaše cena...?
E šop dostal email, bývá uvedeno, zda chcete dostávat oznámení, jsou nějaké podmínky nebo napište, ať už neotravují.
Reklamy se mohou vysílat, co s tím? Vyhodit R, TV? Ano. Napište radě RTV. Kšeft je kšeft. Není povinnost poslouchat.
Jsou jiné ruchy, silniční, letecký provoz, žena, děti atd atd a co s tím?. V pralese zvířata ...
Podvod ale je, když deklarují že je zboží "ve slevě", když to samé zboží bez slevy pořídím levněji jinde. Většina reklam je lživá, nebo aspoň tendenčně zmanipulovaná, s jediným cílem: prodat co nejvíc a co nejdráž. Nikdo nemá právo mě cíleně oblbovat, otravovat, či rušit mou volbu, na co se chci dívat v tv. A když chci nějaké zboží, vyberu si sám.
Není, u nich ve slevě je a co je jinde je nemusí naprosto zajímat. Nepíší nejlevnější je to u jen nás, pak ano, klamali by.
Ale kolik lidí to práskne ČOI? Tak to spolknout.
Toto má ve zvyku Elektroworld takové "akce" a "slevy" uvádět v reklamách. Třeba "výhodný set" - něco s nějakým ležákem. Pamatuji, jak nabízeli TV a nějaký mobil jako "výhodný set", kde jste ale vázáni za uvedené značky. Když jsem si to porovnal jinde, vyšlo mi, že když koupím každé zvlášť, vyjde to levněji, navíc si vyberu značky a modely co vyhovují mě. Nebo hurá akce - pouze tento čtvrtek (příklad) tato TV jen za ... - když jsem porovnal jiné obchody, polovina měla onu TV levněji a nejen ve čtvrtek. Nevěřte slovům levné, nejlevnější, ale porovnávejte. V těchto případech nedůvěřujte a vždy prověřujte. Hesla " likvidace skladu" nebo "výprodej skladu" neznamená žádné slevy - to je prostě obchod, zboží co mají (na krámu nebo vzadu ve skladu) je potřeba prodávat, na uvolněné místo navážet zboží další a to opět "vyprodávat". To je obchod, prostě koloběh zboží. Navíc - pokud koupíte "ve slevě", vůbec neušetříte, naopak utratíte. Kdybyste neměli pocit o "výhodnosti" koupě, peníze byste neutratili, zůstaly by vám na nákup něčeho co vás potěší víc než pocit láce
A všímáte si, že už se prodává málo za koruny, ale většinou za "jen"y, "pouzy", že ať je to 19 nebo 259.999,- je to všechno "pouze"? A just nekupuji čím otravuje reklama, případně rovnou firma. Zda něco koupím si rozhoduji sám, a pokud, tak i co, kde a za kolik
Bohužel to si trochu fandíte. Ta reklama bohužel funguje. Mě se třeba odjakživa líbí Citroen, protože s ním lítal Fantomas, a ten film se mě líbil. To podvědomí prostě funguje, ať si to připouštíme nebo ne. A ta dobrá reklama prostě na to cílí. Ale je fakt, že REXONA mě dnes moc neochránila, asi moc teplo, a tak jsem jí věřil.
To, že někde něco vidím neznamená, že po tom začnu toužit - a když se mi někde něco zalíbí, bez vnucování reklamou, dám si otázku: koupím, přinesu domů, a co s tím dál? Jak moc to budu používat? A potřebuji to vůbec nebo se mi to jen líbí? Nejvíc si uvědomuji o dovolené co je doma nepotřebných krámů. O dovolené jsem mimo domov - a kupodivu mi ty krámy vůbec nechybí, je pořád co dělat a užívat si, nezávisle na nakupování. A jsem alergický když mi někaký kripl chce radit, co bych si měl kupovat - když se mu to líbí, ať si to koupí, ale mně je po tom kulový, stejně jako jestli nějaké krávě něco chutná nebo ne. Kupuji co se nám léty osvědčilo, pokud něco nového, tak jen pokud to poznám u někoho kdo si to koupil, a poznal jsem že je to něco lepšího. Některé firmy - výrobci, poskytovatelé žijí jenom z reklamy. Něco vyrobí, je na to reklama, ti, na které je to cílené a podléhají reklamě to nakoupí. Poté, co poznají že je to šmejd, nemá to parametry co byly v inzerci, přestanou to kupovat. Tudíž výrobce s tím přestane, začne vyrábět podobný šunt, jiného vzhledu a jména, a reklamou dosáhne opět u určitých osob prodejnosti - a tak se to opakuje dokola. Všimněte si, kolik výrobků takto průběžně mizí a nových se objevuje :D Pokud se týká něčeho co jsem viděl ve filmu, bylo to kdysi s Bellmondem, líbilo se mi, že měl v autě telefon - a tím líbením to i skončilo, žádná touha to mít.
Jediná reklama na něco byla s Pavláskem o nějakých chytrých telefonech (samo o sobě už hovadina) - jak prohlásil, že to tedy není nic pro ně.
Ale chápu, že na někoho reklama funguje, však na tu část obyvatelstva je také namířená, na tu, která napřed koná (nakupuje) a pak teprve přemýšlí .
Uvědomil jsem si, že čím méně chodím do obchodů, tím méně toho potřebuji, a přitom doma nic neschází.
Po pravdě řečeno, reklama je nutné zlo u soukromých rozhlasových a televizních stanic - bez ní by nemohly existovat. Ale neskutečně mě s..e veřejnoprávní rozhlas a televize s jejich "sponzory programu" a samozřejmě i bezostyšnou reklamou. Jen laickým výpočtem se dostanete k ohromující částce kterou jim prostřednictvím koncesionářských poplatků zaplatíme. Kde tyto peníze končí? Vydržte chvilku u závěrečných titulků nejakého pořadu veřejnoprávní televize a budete žasnout co lidí se tam vyskytuje - a ztraceně dobře placených. Najdete zde i jména, která Vám budou jistě povědomá: bývalý ředitel ČT, bývalá produkční a další, pro které někdo našel pěknou "trafiku". Jen tak na okraj - měl jsem možnost navštívit studio soukromé televize v Hradci Králové. Pracovalo tam p ě t lidí! Čtyři technici a hlasatelka zpráv.
Chicht Asi jste byl u toho ******** v kinu Vesmír. Víte, proč tam bylo tak málo lidí? Asi ne, ale já vám to prozradím. Plat před pár lety 50 na hodinu, jízdy na/z reportáže neplacené, časté výjezdy o víkendech a extrémní sankce v poměru k výdělkům.
Např. 8h amatérské zaškolení předchozím technikem na střižnu bylo ohodnoceno ve smlouvě na 50 000,- a kdo chtěl odejít dřív než za dva roky, musel to školení uhradit.
Vidíte, já měl na mysli spíš plat toho nenažraného a hamižného ředitele a jeho posluhovačů, ale - když třeba srovnáte plat zaměstnance rozhlasu a strojvedoucího, je to o něčem jiném, a jaká zodpovědnost? A kolik tisíc koncesionářů jen platí ředitele a ten jeho hampejz? Tolik není snad ani lidí, co je jim rádio ukradené. Je to banda debilů - jejich úsudek, že když se díváte na TV, tak druhým uchem posloucháte i rádio je na Chocholouška. Lidé mají doma také vodovodní přípojku, tak z toho by asi vyplývalo, že by měli přispívat na lodní dopravu
Nechci se hádat, v podstatě souhlasím, ale vaše poslední věta je neuvěřitelně naivní. Copak vy si myslíte, že Zeman a jeho parta socanů chtějí rozkrást Vodní koridor Dunaj–Odra–Labe ze svého? Asi těžko, žejo, chtějí příspěvek od každého plátce daní u nás...
Nenapadl mne hned uvedený vodní koridor, jen jsem vztáhl logiku na zdůvodnění koncesionářských poplatků - máte elektřinu? = nejspíš tedy musíte mít televizi, máte televizi? = tudíž máte rádio, máte vodovod? = tak provozujete lodní dopravu, vaříte doma? = provozujete pohostinství, plaťte z toho daně, musíte mít zdravotní průkaz, ... atd. Rozvedeno dál - koho to máte ve vládě? = Jste národ Bendů, Kalousků a dalších diagnóz
Mě strašně moc irituje slovo irituje daleko víc než ty reklamy, ať jdou NAPŘÍČ jakýmkoliv zbožím
- a co děláte?
doplněno 09.08.15 13:23:je fakt, že jsem v mládí i ve středním věku televizi ani neměla - ale teď už mne nic ani nebaví, jedině si archivovat filmy a to všechny, jak umělecký, tak i ten "pokleslý" žánr.
doplněno 09.08.15 13:27:- televizi navíc potřebuju jako zvukovou kulisu, protože nesnáším ticho a radio mne moc "nebere".
doplněno 09.08.15 13:33:sebod-
- a to já i usínat musím při televizi ! - vždy si naprogramuju vypnutí po 30 minutách. Zatím to ještě zaplaťpánbůh funguje !
Myslíte, že ten, kdo neposlouchá radio a nekouká na televizi, nic nedělá? Řekl bych, že je to skoro naopak. A jinak občas koukám na ČT24 na netu, a též si občas něco pustím z archivu českého rozhlasu, pokud mě tam něco zaujme. A co převážně dělám ve svém volném čase, jsem zde nedávno popsal ve vlákně o koníčcích.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.