Začíná konec Evropy?

Od: Datum: 01.07.15 12:20 odpovědí: 31 změna: 12.07.15 11:37

Jaký máte názor na Evropu a naše setrvání zde po tom, kam všude se rozlézá islámský stát?

doplněno 01.07.15 12:26:

Myslíte si, že tady IS rozpoutá válku a budeme žít ve strachu?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.07.15 12:23
avatar

Já zde setrvám, kam bych měl jako chodit?

Datum: 01.07.15 12:34
avatar

Dneska se mi zdál sen, že jsem šel přes nějakej zakrvácenej dvorek či co, a byli tam nějací islámisté a řvali na mě, že jsem křesťan a to že je jejich území a já tam naprosto nemám co dělat. Tak jsem jako přidal, abych šel pryč, ale nevěděl jsem, kde je vlastně území, kde teda můžu být. Probudil jsem se s divnými pocity a tady už je to dneska druhý článek o nebezpečí salámistů pro evropu.

Datum: 01.07.15 12:36

junkers - tak islamisti už Vám zabrali i kadibudku na dvoře... :)

Datum: 01.07.15 12:35
avatar

- křesťani se ve středověku taky "rozlezli" za pomoci násilí po celém světě - teď se holt podobně rozlézá islám ! - jestli to přežijeme - ví "Bůh".

doplněno 01.07.15 13:00:

- bomba -

- tak se "rozlezli" dřív - historii v malíčku nemám - ale faktem je, že se křesťanství násilně rozšířilo do celého světa, ať lidi chtěli, nebo ne !

Spíše mne překvapuje, jak je možné, že náboženství a fanatická víra v "boha" je stále tak silná (snad i silnější nežli dříve) a pro život lidí rozhodující, přesto, že lidi dosáhli tak fantastického technického pokroku ! Vůbec to nechápu a děsí mne to !

Datum: 01.07.15 12:50
avatar

On středověk je poměrně rozsáhlá etapa věku, ale pokud je mi známo, tak v pozdním středověku došlo na jihovýchodě Evropy k mohutné expanzi osmanů a pod stálou hrozbou Turků byly Uhry i další země střední Evropy.

doplněno 01.07.15 13:22:

@culdabulda1: já bych to upřesnila-totiž ten početnější náboženský fanatismus přetrvává především u muslimských radikálů, kteří ještě v dnešní době dělají veřejné popravy a kamenování a jiné zvěrstva. Ve Staré Lhotě jsem si teda opravdu nevšimla, že by tam křesťani ukamenovali sousedovic "nevěrnici" jen proto, že měl někdo domněnku.

Datum: 01.07.15 14:18
avatar

- bomba -

dovolila bych si tak trochu připomenout svatou inkvizici a upalování kacířů a čarodějnic a vlastně i těch nevěrnic.

Datum: 01.07.15 14:31
avatar

culdabulda1- ano tuhle skutečnost nikdo nepopírá, ale znova bych se opakovala, tak pouze připomínám, že to bylo v naprosto jiné době, nikoliv v současnosti.

Datum: 01.07.15 13:01

Ehm... Culdabulda... a víte o tom, že křížové výpravy v 11. století byly odpovědí na islámskou expanzi na křesťanská území ve století sedmém a osmém?

Nicméně myslím, že nemá smysl se hrabat v minulosti a řešit co komu kdo kdy udělal, ale soustředit se na současnost a budoucnost.

P.S. Navrhuji přesunout tuto debatu do volné diskuze...

Od: odpoved*
Datum: 10.07.15 17:08

Například v knize "Střet civilizací" od S. Huntingontona, který postřehl, že celosvětové obrození náboženských problémů je reakcí na ateismus. Důsledkem ateistické společnosti došlo k velkému rozvoji konzumního života a orientace na blaho, které nabízí. Jenže konzumní život lidi zklamal i ve vyspělé společnosti a tak se lidé vracejí k Bohu.

Huntinton píše o osudu civilizací: úpadek nastává při problémech ekonomických, demografických a hlavně při morálním úpadku.

čerpáno z knihy "Civilizica a mravnost" - M. Král - http://www.beletrie.eu/knihy/civilizace-a-mravnost.html

http://www.rybkapub.cz/rybka/…ngton-Samuel-Stret-civilizaci

Datum: 10.07.15 18:54
avatar

Je dost lidí, kteří se bojí smrti. A jsou ochotni celý život věřit něčemu čemu hodně lidí nevěří, protože jsme silně ateistický stát. Jedné co mi na tom vadí, že spousta komunistů a svazáků se po revoluci začala paktovat s církví. Nejvíce to bylo vidět při církevních restitucích a jejich schvalování, kdy se exsvazák Nečas neštítil už jako silně věřící oklamat elý národ a povolat z kriminálu zločince a tím církevní restituce, největší podvod století byly odsouhlaseny. Protože nejsem proti aby se majetek církvím vrátil, ale jsem proti amatérskému pojetí, kdy církev získá i to, na co neměla a nemá právo na ukor všech občanů. A tak někteří lidé mají deprese z vědomí, že zestárneme a zemřeme všichni a jiní hledají utěchu v kostelích. Bojí se pekla. A o tom by mohlo vyprávět půl českého parlamentu.

Od: aaaa
Datum: 01.07.15 13:27

Von to není celej islamskej stát, nýbrž ti pitomci co si myslí že kdo nevyznává iláha nemá žít atp ...

Od: lakros
Datum: 01.07.15 20:07

Tohle vsechno je sice hrozne, ze radikalni IS vrazdi a roztahuje se vsude, ale nemuselo by to takhle vypadat, kdyby evropsti lide meli otevrene oci a nebyli blbi... Podivejte se, kdo se z tech vrazd a islamskch zverstev nejvice raduje? Kdo z toho nejvice ma? A kdo je v nejmin nebezpecne oblasti k proninkuti IS? A kdo je vyzbrojuje a financne pomaha k psychologicke "ociste"? Kdo vytvoril tento novodoby radikalni islamsky stat? Kdo vytvoril terorismus jako takovy, ktery nam predkladaji v televizi? Kdo tu medialne ocernuje nevinne miliony muslimu, kteri s IS nemaji nic spolecneho a nedotkli by se ani mouchy? Kdo chce proti sobe postvat evropsky a muslimsky lid?

Tohle vsechno by nemuselo byt, kdybychom nebyli tak egoisticti blbci, kteri vsechno vi a zavrhnou vse, co je pro ne nesmysl.

Na vsechny tyto otazky, ktere jsem vypsal, je jen jedina odpoved... Tak hledejte v dusi... A valka brzo bude, a kdo to nejvic odnese? A kdo z toho bude inkasovat? A kdo sejme dve mouchy jednou ranou ku svemu prospechu?...tshe...

Datum: 01.07.15 21:16
avatar
Tenhle strach je přesně to, co IS oslavuje jako úspěch ;) u mě se toho nedočká, natož abych se kvůli němu stěhovala...kam taky.
Datum: 01.07.15 21:40

Něco se děje?

Datum: 01.07.15 23:51

Ano, konec civilizace jak ji známe během pár let, možná dřív

Datum: 02.07.15 06:07

Gdořykal?

doplněno 02.07.15 13:27:

A ono se něco děje?

Datum: 02.07.15 11:10
avatar

ra252

- aby Vás ta sranda brzy nepřešla - až se budete muset modlit k Alláhovi, tak se pak budete moct jedině tak akorát ptát : gdo to je? - a ještě potichu, aby Vás bachaři nezaslechli.

doplněno 02.07.15 13:32:

- danys -

to jsem ráda, že máme taky takové hrdinné bojovníky, jako jste Vy ! - zdraví připosránek !

doplněno 02.07.15 13:35:

- nemusíme se bát vlka, nic ...

Od: jentak
Datum: 02.07.15 12:27

Stejně si za to můžem sami. Kdo vyzbrojuje IS? Nevšiml jsem si, že by v Jordánsku, Iráku nebo v Líbii, byly zbrojní fabriky, nebo fabriky na výbušniny. Všechno s čím se tam bojuje, čím tam po sobě střílej, a čím ničej památky, jim dodala některá z "vyspělých" zemí západu, nás nevyjímaje. Ono totiž pořád platí: "peníze nesmrdí". A ve jménu peněz, klidně prodáme náboje protivníkovi. Co na tom, že s nima potom bude střílat po nás. No a to čím ty zbraně financuje? Zase od nich někdo tu ropu musí kupovat. Takže odpověď je jasná. Moc k němu nechybí.

Datum: 02.07.15 13:30

Ano pro připosránky a vyplašence už konec Evropy nastal

Datum: 03.07.15 09:58

Kéž by

Datum: 10.07.15 07:40
avatar

Dříve politici lidi strašili Ruskem, pak Islámem, ted obojím. Komunisty vážně nemusím, ale pro informaci.

http://www.parlamentnilisty.c…eba-radikalne-zakrocit-383254

Tam se říká a je to rozhodně pravda, že jsou cíleně rozpoutány občanské války a zabiti diktátoři. Ovšem to byla chyba a USA kdyby měla svá uzemí v Evropě tak by to neudělala. Aby nebyla ohrožena jejich země.

Ti diktátoři to tam měli pod kontrolou a třeba Kadáfí, ačkoliv diktátor to byl velmi pokrokový a ze středověku se dostávali na kulturní i sociální uroven Evropy byl zbytečně zabit. Po jeho likvidaci nastala katastrofa, ti lidé nebyli schopni si vládnout a nenašli ani schopného vůdce. V takových chvílích se vedoucí role ujímají zločinci. A to se stalo.

Jde tedy hlavně o zkoušky nových zbraní, prodej zastaralých, jde o vysokou přelidněnost planety a v neposlední řadě pocit kohosi, že by měl a má právo vládnout celému světu. Ted nemyslím muslimy, ani Rusko. Nemá to řešení jiné než válku. A jen hlupáci si pouští do svého středu nepřítele. Nikdo nepomáhá druhým tak, aby zničil sám sebe, jako to dělají ted evropané. A proč to dělají? Protože mám za to, že EU je řízená američany a ty nesmysly s nuceným přijetím uprchlíků nařizují pravě oni, protože jak snadné bude po řádném vymývání mozků lidí médii zde zřídit americké základny jako tomu bylo v boji o Ukrajinu a namířit zbraně přímo na Rusko. Ten Fučík řekl jednu historickou a nadčasovou větu - Lidé bděte. A měl setsakra pravdu. Protože někdy nejsou věci takové, jakými se zdají být.

Datum: 10.07.15 07:58

Naši předci, kteří bojovali s Turkem, se musí v hrobě obracet... Ve středověku se rozlézali všichni všude, ale existovaly prostředky, jak tomu zabránit. Dnes nám leze muslimská verbež do Evropy a my na to akorát čumíme s otevřenou hubou. Přitom řešení existuje - po vzoru Austrálie.

doplněno 10.07.15 08:01:

Mimochodem - největší chyba byla likvidace režimů ve státech v oblasti severní Afriky. Kdyby tam Saddám nebo Muammar zůstali, ti by si to už vzali do latě. A byl by klid v Evropě.

Od: fik
Datum: 10.07.15 17:19

Já nikam nepůjdu,pokud mě budou chtít zabít,budu s nima bojovat,co nejvíc těch svi*í pošlu příámo do pekla a poslední kulkou se zabiju,živýho mě nedostanou a můj dům taky ne

To je můj názor na muslimy všeobecně

Datum: 10.07.15 19:17

Mého psa jste rozesmál, až spadnul s gauče ...

Datum: 10.07.15 23:10
avatar

Dnešní způsoby zabíjení jsou více civilizovány. Nikdo Vás nebude chtít zabít v boji muže proti muži, jako kdysi dávno, ale jsou už velmi rafinované způsoby. Lze hodit nebezpečné bakterie do vody a pozabíjí se na mor a choleru víc lidí než za 2 světové války. I když si ještě nikdo netroufne na jadernou válku, protože ještě není možnost aby vyvolení včas opustili planetu a žili na jiné planetě, tak jsou už zbraně hromadného ničení, že pověstné ruské katuše se budou hanbit před nimi. Zabíjet lze i pomocí plynu a dalšími způsoby takže se nebojte že v případě světové války na to budete sám.

Datum: 11.07.15 00:42
avatar

Nejen Evropa ale tak všeobecně je očividně potřeba trochu očistit lidstvo od blbosti. Války a přírodní pohromy tak relativně fungovaly, ale asi to chce něco většího. A konec světa pořád nikde. Už to i podle příspěvků tady vypadá, že blbost bude asi opravdu věčná. Nebo nakonec blbost sama sebe zničí? Pokračování příště...

Datum: 11.07.15 09:05
avatar

Ano, po přečtení Vašeho příspěvku o blbosti s Vámi plně souhlasím že blbost je věčná.*smich*

 

Datum: 11.07.15 20:07
avatar

Zajímavé, měl jsem přesně obdobné pocity u vašich příspěvků. To nebude náhoda, to opravdu ne. *klik*

Datum: 12.07.15 00:20

Opakuje se historie. Evropané zeslábli, nedávno jsem viděl video kde dostával klub od tří islamistů. Byla přesila, ano, ale nevzmohl se ja jediný malý protiúder. Jsme líní, rozmazlení. Takhle dopadl řím, a poté je porazili zaostalí barbaři (v dnešní době islamisté pro nás). Pokud se něco nezačne dělat, tak postupně zanikneme. Jestli to zažijí i mí rodiče, já, nebo mé děti...To asi nikdo nepoví.

Od: bmbx®
Datum: 12.07.15 06:18

Pokud se něco nezačne dělat? Není co, je to prostě nevyhnutelná, neovlivnitelná zákonitost.

Datum: 12.07.15 11:37
To se mýlíte, tohle vše by šlo zastavit. Klidně bych na pobřeží rozestavel hlídky a osobně bych do tech imigrantů střílel. Stačí se poučit. IS zatím nemá dost členů a má spoustu nepřátel, pokud se něco nezačne dít, což se opravdu neděje, tak nepřežijeme

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.