Nejste přihlášen/a.
Ahojte lidi, jmenuji se Helena a je mi 18 let. Studuji gymnázium, ale asi před měsícem jsem začala chodit každý den za školu nevím co mě k tomu vedlo. A včera volala třídní učitelka že mě hrozí ředitelská dutka, trojka z chování, a vyhazov ze školy nebo mám hodně neomluvených hodin a před chvílí jsem došla z gymnázia a opravdu mě ze školy vyhodili šla jsem si pro věci a vrátila jsem všechny učebnice. Ale mrzí mě to a chtěla bych se zpátky do školy vrátit nebo tam mám hodně kamarádků a kamarádek. Chodím s klukem, který studuje obor automechanik v Praze a kdyby se toto dozvěděl tak by mě zabil. moji rodiče už o tom ví ale o vyhazovu ještě neví. jak budou reagovat? díky
doplněno 24.06.15 08:59:Ještě dodám: měla bych jít na úřad práce? protože vím že budu jenom dělat pomocné práce, brigády atd.
Dobrý den, řekl bych, že reakce rodičů bude obdobná jako reakce Vašeho kluka. Sice to zabití neudělají, ale den jim to nezpříjemní. Myslím, že student gymnázia (a ve věku 18 let) by mohl mít už rozum a předpokládat následky svého chování. A nějaké varování ve škole určitě bylo. Abych pravdu řekl, tak Vám toto moc nevěřím - nebo dnes studují gymnázium takto nezodpovědní mladí lidé? Zdravím!
P.S. Ve kterém jste byla ročníku?
Bez urážky.Ale dle Vašich názorů a otázek mi přijde že nestudujete gympl ale zvláštní školu.Chodíte za školu nevíte proč...
A uplně mi dostal otázka jak na to budou reagovat vaši rodiče? Jak budou reagovat? Budou mít strašnou radost.Vezmou Vás za to na večeři a dostanete za odměnu drahý dárek v hodnotě tisíců...
Začíná tu být stále více otázek že si říkám ty lidi si dělají legraci a nudí se proto vymýšlí příběhy,nebo nejsou opravu normální nebo třetí možnost že je to tak správné a normální nejsem já...
.
Nejen podle podle názorů a otázek,
ale ani pravopis neodpovídá žákovi gymnázia.
Automechanik a gymnázium ► nejde o studenty, nýbrž o žáky.
———