Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Ošklivý kluk

Od: radek555 odpovědí: 25 změna:

Zdravím, prosím vás mám problém se svým vzhledem. Je mi 18 let, studuji střední školu ale taky pravidelně sportuji. Každý říká že jsem ošklivý kluk, jsem jako milý, hodný a usměvavý kluk. Jedna kluka mě řekla i do očí že jsem ošklivý. Tak nevím jestli jde o chování nebo o můj vzhled. Díky a přikládám foto

25 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

mate59
hodnocení

0x

Ta kluka je ošklivá.Ty jseš normální kluk.

radek555
hodnocení

Prominte, byla to holka.

hodnocení

0x
Ahoj.Buď v klidu.Ošklivý tedy nejsi.
Řekla bych takový indický typ ;)
doplněno 21.06.15 20:16: Nemyslím opálení.
Máš rysy Inda.
radek555
hodnocení

Jsem jen opálený. :-D

oblicej

Mně ten obličej připadá přihřátý a ne opálený

ohneta*
hodnocení

0x

Každý říká že jsem ošklivý kluk, jsem jako milý, hodný a usměvavý kluk. Jedna kluka mě řekla i do očí že jsem ošklivý.

První větu nechápu, její konec vyvrací její začátek a naopak. A co je to kluka? No a podle mě jsi normálního vzhledu.

hodnocení

0x

Neres skaredy nejsi , na kazde zbozi ceka kupec. Ta prava se najde :)

mahan

Vůbec nejsi ošklivý, jsi pěkný kluk a Ti,kteří o Tobě říkají,že jsi ošklivý na ty se vykašli.

522xboy*
hodnocení

0x

Neexistuje osklivy kluk-muz, existuje pouze hloupy clovek!

buss
hodnocení

0x