Nejste přihlášen/a.
Zdravím, když se přihlašuju do Vodafone samoobsluhy, jsem tam vedená jako uživatel a chtějí po mně uživatelské heslo. Znamená to, že je administrátorem mého účtu někdo jiný?
Zdravím,
administrátorské heslo, je heslo majitele účtu u Vodafone, majitele daného telefoního čísla/smlouvy, tedy Vaše. Pokud ho neznáte, zavolejte si na samoobsluhu Vodafone a oni Vám ho po alternativním ověření vydají znovu. Uživatelské heslo má nižší oprávnění, nemůže tedy např. měnit podmínky smlouvy. Například u firemní smlouvy je pouze jeden administrátor, který může měnit podmínky třeba 10 uživatelů (zaměstnanci se služebními telefony), kteří mají nižší oprávnění k daným číslům.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.