Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Administátorské heslo u Vodafone

Od: leniska27 odpovědí: 3 změna:

Zdravím, když se přihlašuju do Vodafone samoobsluhy, jsem tam vedená jako uživatel a chtějí po mně uživatelské heslo. Znamená to, že je administrátorem mého účtu někdo jiný?

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

solenza*
hodnocení

0x

Přihlašujete se pomocí telefoního čísla a hesla, které má 4 - 6 znaků (číslic.) Administrátorský účet u předplacenek a fyzických osob určitě není, možná tak u firemních účtech.

 

mowla*
hodnocení

0x

Jistě - administrátorem tvého účtu je Vodafone, ty jsi uživatel.

 

jamamba*
hodnocení

0x

Zdravím,

administrátorské heslo, je heslo majitele účtu u Vodafone, majitele daného telefoního čísla/smlouvy, tedy Vaše. Pokud ho neznáte, zavolejte si na samoobsluhu Vodafone a oni Vám ho po alternativním ověření vydají znovu. Uživatelské heslo má nižší oprávnění, nemůže tedy např. měnit podmínky smlouvy. Například u firemní smlouvy je pouze jeden administrátor, který může měnit podmínky třeba 10 uživatelů (zaměstnanci se služebními telefony), kteří mají nižší oprávnění k daným číslům.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]