Loprais a MAN - budete mu fandit?

Od: Datum: 04.01.15 22:07 odpovědí: 5 změna: 05.01.15 20:14

Ahoj. Mladej Loprais nejede s Tatrou. Má MANa. Budete mu, i přes to fandit? Po první eRZetě je na 3-4 místě.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 04.01.15 23:40
avatar
Ano budu , zivot jde dal. Na dakaru opet rozhoduji z velke casti penize , podpora tymu a nejvic technika. Doby kdy se vzala tatra vymenilo se par soucastek je pryc. Tyto kamiony nemaji nic spolecneho s kamionem civilnim , technika jde dopredu a jestli chce se drzet vepredu musi mit pristup k nejlepsi technice... Fandim mu , man je kvalitni
Datum: 05.01.15 06:04
avatar
Ono to není úplně o tom že jede na Manu protože chtěl přejít k lepší technice. On tvrdí že někdo nejspíš podmáznul komisaře a ti mu na poslední chvíli sebrali homologaci pro tatru kterou už měl nachystanou. Řekli mu to tak pozdě že už nestačil na tatře udělat požadované úpravy. Proto pro něj ta nabídka jet na Manu přišla jako záchrana za pět minut dvanáct.
Datum: 05.01.15 08:19
avatar
Jenze zas se tvrdi , ze se zmenily pravidla na dakaru on to moc dobre vedel a neudelal nic a ted se vymlouva... Takze kdo vi...
Datum: 05.01.15 08:35
avatar

Zcela upřímně - motoristický sport - auta (rallye - včetně Dakaru , okruhy, vrchy, autokros) to mne kdysi velmi zajímalo. Ale to bylo v době, kdy závodily převážně sériové vozy, s minimálními úpravami. Tam bylo vidět, co která značka umí udělat. A taky co který řidič umí. S postupným nástupem všelijakých speciálů, kde už to není ani tak o řidičském umění, ale o penězích a o výkonu, mne to přestávalo bavit. Protože šlápnout na plyn umí každý blbec...
Platí to i pro "Dakar" a jeho jihoamerickou podobu. Dokud to jezdily takřka seriové tatry a liazky, sledoval jsem to velmi pečlivě a poctivě jsem fandil. Byl jsem hrdý na to, že to jsou auta, která takřka sériová, jsou česká a že máme české fabriky s českými lidmi, které to umí vyrobit tak, že tahle auta v té své sériové podobě umí dát "na prdel" i světově vyhlášenějším značkám. Ale na co mám být hrdý dnes? Na to, že auto, které má štítek Tatra, je splácené ze všeho možného, co kde po světě sehnali, že to má společný se značkou Tatra pouze ten název a už to nemá ani tatrovácký motor? A že kromě závodění už to auto není vhodný k ničemu jinýmu?
Takže - ne, nesleduju ani jestli nějaký Loprais jede s tatrou (teda s něčím, co není tatra, ale jmenuje se to tatra) nebo s nějakým MANem, ani jak na tom kdo ze závodníků je a co se jede. Je mi to ukradený.

Datum: 05.01.15 20:14

Ahoj. To co tvrdí Ronyx, je taky do jisté míry pravda. Podobné je to s okruhovýma trakama. Tam soupeří soukromá Baghíra s nabušenýma továrnama zase MANú a Renaultů. Asi by obě tyhle skupiny vozů, měly mít vlastní šampionát. Ale, to by se musely půlit i Formule 1.Tam taky, ta druhá půlka, dělá jen stafáž, nebo pojízdný retardéry.

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.