Televize dělá z nás hlupáky?

Od: Datum: 06.12.14 19:44 odpovědí: 32 změna: 20.12.14 17:31

Také Vám připadá,že televize už dělá z lidí hlupáky?Jakoby to bylo cílené?Např dnes-večer není ani jediný český film,samé americké aj.srágory a podobně.To samé je pořád.Je plno krásných českých,slovenských,polských,francouzkých a jiných filmů.Jen u nás se neustále točí neustále samé tupé levné soutěžní pořady,americké stupidní filmy o samém zabíjení.Nic co by podporovalo českou kulturu ale naopak naší kulturu snad cíleně zabíjelo.Jakoby to bylo cílené vymývání mozků českého člověka.Nějaké dokumentární pořady z Čech,to všechno bylo zrušeno.To i slovenská televize je o hodně lepší


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 06.12.14 19:59
avatar

Dobrý den, tak si zapněte ČT24 - bez reklam, nezábavné, poučné, naučné a informační. Zdravím!

doplněno 06.12.14 20:13:

Jinak - nemyslím si, že by TV dělala z lidí hlupáky, ale hlupák si jen neumí vybrat (nebo TV vypnout).

Od: wamp®
Datum: 06.12.14 20:03
avatar

Souhlasím s Benem.Také se často dívám na ČT24 nebo ČT2 a také Zoom,tam jsou krásné a zajímavé dokumenty,historie,zeměpis,atd.,atd.

Datum: 06.12.14 20:00
avatar

No já nevím, ale zrovna dnes odpoledne šly dva české filmy na jedničce. "Bílá paní" a pak "Fany". Je tedy fakt, že to nebylo večer. Ale večer máte také na jedničce "Bídníci" to je francouzské drama. Jinak jsou dost zajímavé pořady na Prima Zoom. Jinak také nemám ráda "zabíjecí a kulometné" filmy bez děje. Tak zvané akční, kde se jenom hromadně vraždí, pořádají se šílené honičky v autech a smysl v tom žádný není, ale když se chce tak se někdy vybrat dá. Někdy, to je fakt. Proto si třeba zrovna já raději stáhnu z počítače co se mi líbí a pak si to na televizi přehrávám. A tam si můžete opravdu vybrat, co se Vám líbí. Ale dokumentární filmy z Čech nevymizely, velůice často jsou na dvojce, ale spíše v odpoledních hodinách.

Od: jmlc®
Datum: 06.12.14 20:01
avatar

Bych řekl, že právě naopak - TV chce přimět lidi, aby se na TV nedívali a aby místo toho byli se svou rodinou, případně si četli knížky, hráli doma naučné hry či chodili po návštěvách a zlepšovali tak mezilidské vztahy...

Datum: 06.12.14 20:03
avatar

A proto se na televizi vlastně už ani moc nedívám... Tak se na to taky vyprdněte a máte pokoj. Anebo si pusťte Déčko, to je dětský český televizní kanál, tam jedou pohádky bez reklam, všechno dobře dopadne, no prostě balzám na duši.

Datum: 06.12.14 20:05
Takze treba Shawshank se vam nelibi jen proto, ze je to americky film?
Datum: 06.12.14 20:05
avatar

Kdybyste si zaplatil KinoCS, mohl byste se dívat na kvalitní český film Náš dědek Josef. Upřímně řečeno, to je taková srágora, že na to ani ty americké nemají.
btw na ČT1 ve 21.15 je první díl Bídníků s Lino Venturou - podle mě jedno z nejlepších zpracování (francouzsko-německé).
Český film byl na Nova Cinema v 18.30 - Ukradená vzducholoď. Sice "jen" pro mládež, ale dost dobrý (1966)

Datum: 06.12.14 20:26
avatar

No jo, ale dneska se uz takove filmy nenataci.

Datum: 06.12.14 20:12
avatar

Českých filmů i dokumentů je dost. Mně spíše vadí zpravodajství ČT a výroba dokumentů v její režii. Zmetky jako Paterčata, provokační šunty klanu Janžurů, apod. V poslední době se z ČT také stala hlásná trouba lumpenkavárny. Na tom by v zásadě nebylo nic špatného, kdyby lumpenkavárna financovala provoz ČT ze svého. Bohužel se tak neděje. Skvělým řešením by byla privatizace ČT, ale to dříve vyjdou na nebi dva Měsíce. *nevi*

Od: aldurnx
Datum: 06.12.14 20:22

Americká společně s britskou produkcí natáčí spoustu mimořádně kvalitních filmů. Takovéholt češi natáčet neumí. Jsou tam samozřejmě i nekvalitní snímky, ty si stačí odfiltrovat a podívat se jen na ty významné. Ale to už by byla vyžadovánavaše aktivita a to už je asi moc náročné. Možná by vám pomohlo csfd.cz

Od: aldurnx
Datum: 06.12.14 20:34

Dnes třeba Shawshank. Nejlepší film v historii dle nejslavnějších filmových serverů. Toto si dovolí kritizovat jen opravdu vyšinutý ***. A jinak dnes jsem viděl Crash (2004), Perfektní dílo. V česku se točí většinou filmy, na které se nedá dívat, ne jako mnohé zahraniční. Česko je ve filmové produkci za opicema, v létě se o tom také hodně mluvilo na ČT. Proto je o české filmy minimální zájem. Až se začnou točit kvalitní, tak se možná něco změní.

Datum: 06.12.14 20:54
To je pravda a proto mam plno stazenych ceskych a slovenskych filmu starych dob do roku max 2000. Na tv koukam tedjen na Vinare.
Od: esme*
Datum: 06.12.14 21:14

Když vám televize nesedí, tak ji zrušte. My to udělali už dávno, skoro vše co za to stojí vidět se dá najít na netu, a navíc ještě aspoň nemusíme platit "výpalné za nic" (televizní poplatky). :-D

Datum: 06.12.14 21:15
avatar

Výběr je na Vás. Já mám na "bedně" pouze čt1, čt2, čt24 a hlavně Prima ZOOM.

Jinak mi můžou všichni políbit.

Nedávno u mě byla mamka a ta seriály (jako správný důchodce) houževnatě sleduje.

Když jsem to zmerčil, tak jsem ji do toho začal kecat a "dabovat" herce. Po pár minutách

zjistila, že mám předvoj před dějem, jelikož to je pro malé děcka.

Dnešní režiséři seriálů sledují pouze peníze a to, že je to "umělecké dílo" pro jednoduché lidi.

Jinak opravdu nedokážu vysvětlit třeba to, že slovenská herečka neumí česky vyslovovat. *bum*

Dietl se musí v hrobě obracet.! *blee*

Datum: 06.12.14 21:16

Nejlepší české filmy se točili za komunistů. Ty dnešní české filmy většinou nestojí za nic. Jinak souhlasím předplaťte si CS film a podobné kanály. Dávají tam všechno pořád do kola, ale máte české filmy. Jinak nechápu, proč se pořád zvyšují poplatky za Českou televizi, když tam pořád dávají ty samý voloviny a tyto poplatky musí platit i ti, co se na ČT nedívají.

Datum: 06.12.14 21:46
avatar

V poslední době jsou dobré dokumenty nebo i filmy na ČT 2. Dobrá je taky Prima Zoom.

Ale na dobrý akční film, komedii, nebo i horor z cizí produkce se ráda podívám, jako na protiváhu uměleckých, nebo i rádobyuměleckých filmů ať už z české, nebo i cizí produkce. Je dobře, že se promítají, člověk nemůže být pořád jenom vážný a "kvalitní".

Datum: 07.12.14 07:30

A zapomněl jsi na válku. Několikrát týdně je nám připomínáno,jací byli Němci švarní hoši a Hitler měl vlastěn smůlu,že bývá v Rusku mráz.

Datum: 07.12.14 07:45

Protestní akce s názvem "Reklamace ČT - chceme zpátky svoji televizi" je svolána na tuto neděli od 14:30 před pražskou centrálou ČT na Kavčích horách.Podstatou je :/citace z EU SETVERU/ Česká televize se ve svém zpravodajství naprosto zvrhla a manipuluje s českými občany, kteří si lži ještě platí z vlastních kapes. "To je neuvěřitelný paradox. Kdyby to dělala nějaká soukromá televize, je normální, že její majitel má určité zájmy. Ale ČT má přinášet strohé objektivní informace bez komentářů a podsouvání názorů. My nejsme zvědaví na názory jednotlivých redaktorů, kteří navíc jako náhodou všichni myslí stejně, jsou proti Rusku, proti prezidentu Zemanovi, podporují ukrajinské fašisty a havlisty.Když se v Praze koná demonstrace proti sankcím na Rusko a přijdou stovky lidí, Českou televizi to nezajímá. Ale když se před Pražským hradem sejde partička dvaceti pravdoláskařů s nějakou obskurní peticí nebo červenými kartami, celý den ve zprávách neposloucháme nic jiného. Jak je to možné? Oni si tu televizi zprivatizovali nebo spíš ukradli. Ukradli ji nám občanům, kteří si ji platíme z vlastních kapes

A co s tím? "Máme-li dále platit koncesionářské poplatky, musí veřejnoprávní televize projít nějakou zásadní proměnou, reformou a výraznými personálními změnami a musí se nastavit fungující kontrolní mechanismy. Anebo se vykašleme na poplatky a ať si to hrstka ‚vyvolených‘ z pražské kavárny financuje sama,"

Datum: 07.12.14 08:33
avatar

Ano, dělá. Ale nikdo Vás nenutí se na ni dívat. Řada lidí televizi nemá (nebo se jí zbavili) ...

Datum: 07.12.14 10:30

Občas kouknu na fotbal, motorismus, předpověď počasí a tím veřejné prolhané blábolky končí

Datum: 07.12.14 21:02
avatar

Potápníku, mne se to nezdá, že televize dělá hlupáky. Někteří jsou i bez televize, některé ani televize neudělá hlupáky, páč jim o přemýšlí v hlavě..

Datum: 08.12.14 06:33
avatar

Na americké filmy se nedíváme. Máme rádi hlavně ZOOM, nebo ČT 2. Dokumenty´o přírodě, o zvířatech. Sledujeme třeba Cestománii, Kameru na cestách. Máme moc rádi dokumenty s panem Čáslavským, nyní třeba Vltava v obrazech, nebo dokument o českých řekách Zpět k pramenům s panem Munzarem. Když postavili vodní nádrž Želivka a zatopili nádraží v Dolních Kralovicích, brečela jsem, jak mi bylo té krásné vesničky, která musela ustoupit vodě, líto.

Jinak si stáhneme na počítači, co chceme, nebo si to pustíme do televize přes Youtube. Tak jsme nedávno shlédli znovu Cirkus Humberto, nyní koukáme na krásné strýce Pagáče a Kláska /pány Velena a Krónera/ v seriálu Slovácko sa nesúdí. Pak jsme se dohodli na seriálu Byl jednou jeden dům, který co do hereckého obsazení nemá konkurenci.

A tak nejsme závislí na TV programu. Dneska si každý může vybrat, co je mu libo a nemusí být na Tv programu vůbec závislý.

Ale včera se mi dostal do rukou vánoční program. To bude pohádek! A samé princezny: Se zlatou hvězdou, Pyšná, ta co ráčkovala, ta co jezdila na koloběžce, ta šíleně smutná, ta co udělala peklo, ta co bydlela ve mlejně, obě Popelky, Mrazík, Večernice. Jedno hezčí než druhé. Je mi, jako bych držela přísnou dietu a postavili mě před švédský stůl plný lahůdek. Budu koukat a koukat a koukat a...Moc se na pohádky těším, člověka to aspoň chvíli přenese do dětství. ještě, že je máme. *palec* Kam se hrabe celá Amerika na české pohádky. Jaga.

Datum: 08.12.14 07:49
avatar

Opravdu mi vadí, když někdo kritizuje americké nebo britské filmy jen z podstaty toho, že jsou americké/brtitské. Pardon, ale opravdu si myslím, že filmy jako 1984, Vesmírná odysea, Perfect sense, Memento nebo i "romantiky" typu PS:I love you, stejně jako zmiňovaný Shawshank, mají mnohem větší uměleckou a duchovní hodnotu než leckteré české "klasiky" (filmy s Tomášem Holým, Slunce, seno... atd.). Jenže to by člověk musel u filmu přemýšlet, což je pro velkou část populace dost náročné... (jasně, taky se někdy ráda podívám na něco "jednoduchého", co už jsem viděla xkrát, protože vím, že mě to nemůže nějak překvapit a můžu u toho třeba dělat nějakou jinou činnost, ale jestli někdo kritizuje zahraniční-angloamerické filmy, tak jich buď moc neviděl nebo je nepochopil). Ale beru, že když už u nás nějaký americký film dávají, tak je to většinou nějaká kravina dělaná rovnou pro televizi (což je právě problém - ani Američani televizním filmům neholdují, a je proto důležité rozdělovat americkou filmovou produkci televizní a pro kina).

Datum: 15.12.14 15:10
avatar

souhlas - mně tedy staré české pohádky a některé české filmy už dost nudí.! - Ale jsem stará a pro děti mohou být hezké a kouzelné, to je fakt, ale taky je fakt, že si děti a mladí stejně sami vyberou, na co koukat a obávám se, že to čistě česká produkce nevyhraje. !

Datum: 08.12.14 09:19
avatar

Televizor potřebuji čím dál méně, než nějaký americký film nebo reality, raděj pohádku nebo film pro pamětníky. Vnučce jsme na Vánoce koupili hru Lovení rybiček a tak jsme s manželem včera místo televize lovili a lovili.

Od: ala1970*
Datum: 08.12.14 10:03

Ano, nebála bych se toho, že TV NOVA je pořádný výplach. Překrucování údajů a Láďa Hruška. Strašné.

Datum: 15.12.14 14:49
Já taky již několik let nevlastním a nepoužívám TV a R přijímače, ušetřím měsíčně tři stovky za poplatky, které ovšem zaplatím za internetové připojení, protože mě nebaví reklamní a dezinformační masáž. Na internetu mě sice reklamy také obtěžují, ale dá si jim snadněji vyhnout. A najdu si tam ty informace, které potřebuji já a nikoliv ty, které mě chtějí TV a R média vnutit. A na pěkný film je lepší si zajít do kina
Datum: 19.12.14 13:39
avatar
Na české a slovenské TV se skoro nedívám. Filmy jsou někdy dobré na HBO a dvouhodinový film trvá dvě hodiny, kdežto u nás klidně tři a půl hodiny, takže člověk z toho nic nemá a dozví se jen to, kde je levnější jogurt, který nikdo nechce, nebo to ze potřebuje tablety na vodní kámen. Jinak jestli z nás dělají hlupáky? Záleží čemu člověk věří. Politici obvykle říkají to, co slyšet chceme nebo nebudu jmenovat, někteří strašili Řeckem, což bylo úsměvné, protože i ten nezaměstnaný řek se měl líp, než pracující Čech na minimální mzdě.
doplněno 19.12.14 22:24:

Jo to máš pravdu, filmy se opakují, ale hbo má víc kanálů, i film box je slušný nebo eurosport a hlavně je to bez rušivých reklam. Drahé to je, to máš taky pravdu, takže lidi to raděj oželí. Já neplatím ani korunu, takže proto...

 

Datum: 19.12.14 21:56

Štíreček: na HBO sice dávají nové filmy, ale taky to opakují několikrát za měsíc. A navíc HBO je dost drahé a když si chce člověk platit HBO, tak si musí nejprve předplatit nějaký balíček programů.

Datum: 20.12.14 09:27
avatar

Dám krk za to, že kdyby na Vás byli v práci lidi hnusní denně, x hodin, stěžovali si, vyhrožovali, občas naznačili i fyzický útok a poslali Vás na lecjaká místa, tak večer vypnete mozek u rádobyzábavného pořadu a dost raději, než u komplikovaného kvalitního filmu, kde musíte pečlivě sledovat děj:)

Od: klaban*
Datum: 20.12.14 16:25

no jo v tv běží strašný sračky někdy. Nesnášim reklamy a všechny ty rádoby zábavné pořady, kde se jen snaží vycucat horko těžko nějaké vtipy a pustí si tam digitální smích, protože těm trapárnám by se nikdo normílní nesmál. Holt pryč jsou doby Menšíka a jiných velikánů.Jinak na Novu prakticky nekoukám, takže ČT1, ČT2,Zoom apod.

Datum: 20.12.14 17:31

Je pravda, že i když má člověk přes 120 kanálů ( z čehož 60 jsou ty samé jen v HD kvalitě nebo i nekvalitě :D ), tak má co dělat, aby si vybral. Pokud chci nějaký konkrétní film vidět, tak si ho stáhnu z internetu, nebo se na něj přes internet podívám. Vesměs se dívám na slováky, i když o tolik lepší to také není. Mrzí mě, že jeden a ten samý film dávají na jednotce, pak na nově (na jednotce ho v týdnu ještě 3x zopakují), pak ho dávají na markýze, další den na primě a na markýze ho zas 2-3x zopakují (neberte to doslova, jestli tam nebo tam je to jedno, prostě to člověk vidí 14x v týdnu z různých stanic). Nejhorší na tom je, že tam toho fakt tolik není. Tak jako za mlada se opět vracím k dokomentárním pořadům discovery,history,prima zoom apod. a ve svém věku se konečně začínám pomalu zajímat i o sport v televizi. Souhlasím tedy s tím, že TV dělá z lidí tupce, ani ne tak výběrem filmů (který není valný), ale spíše reklamami a "zábavnými" pořady. Neuvědomují si, že to co bylo vtipné v roce 1995 není vtipné dnes, když to člověk slyší 20let vkuse..stejně tak i rádia (např. pomsty, mrázkové apod.). Souhlasím však i s ostatními, že život se má žít a ne prosedět u počítače či televize. Několik let jsem zbytečně proseděl u PC, nyní k němu usedám na pár minut denně, odkliknu hru, proběhnu email, novinky, idnes a vypínám.

 

 

 

Poslední otázky Poradny volná diskuze
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.