Zaměstnatelnost versus nezaměstnatelnost

Od: Datum: 05.09.14 12:31 odpovědí: 30 změna: 06.09.14 13:39
avatar

Zdravím, zrovna jsem dočetla příspěvek o navýšení min.mzdy. Jsou tu příspěvky pro a proti. Zkusila jsem najít na internetu statistiku ohledně nezaměstnanosti a ejhle co mi vyšlo. Že na každé nabízené místo v čr je 15 lidí. Asi to není přesné k dnešnímu dni, ale jde o princip. A to nemluvím o tom, že lidičky s SOU nemohou dělat lékaře a pod. Takže když bychom zadali filtr, který by obsahoval jen "má" data, je to ještě horší. Má to s minimální mzdou pramálo společného, ale když si vezmete problém v globálu...pravděpodobnost zaměstnanosti je prachbídná. Co myslíte?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 05.09.14 13:05

Souvislost to má. Pokud zvednete minmální mzdu, utáhnou "ti nahoře" šrouby. A půjdou další z kola ven. Ti, co zůstanou, dostanou přidáno (ale víc práce, než peněz), bude víc nezaměstnaných a víc sedřených. Lidí "v audinách" neubude, zase se to odehraje v dolní části spektra příjmů. Včera jsem poslouchal v televizi p. Sobotku. Řekl nám ohromnou novinu, že za ninimální mzdu se nedá žít. Jen neřekl, jak to udělat, aby se tu dalo žít obecně. Pokud to řekl, tak to do televize nepustili...

Datum: 05.09.14 13:24
avatar

Mám sice ekonomku, ale už docela dlouho ;), ale asi bych nedala dohromady, jak to udělat, aby se minimální mzda vstahovala na co nejmenší procento lidí. A proč vlastně minimální mzda?A proč ji určovat? Zaměstnavatelé, kteří nebudou mít na vyplacení zaměstnance a nabídnou málo, nikdo jim pracovat nepůjde a oni budou nuceni buď navýšit nabídku nebo...

Datum: 05.09.14 14:19

To ovšem zapomínáte na svůj původní dotaz. Tohle by fungovalo za předpokladu, že nabídka pracovních míst převyšuje poptávku. A my jsme na tom přesně naopak. Pokud zrušíte minimální mzdu, začnou jsem agentury kromě Ukrajinců a jiných národů bývalého SSSR valit ještě Rumuny, protože jestli někdo dělá za mizivé prachy, jsou to právě oni a bude ještě víc nezaměstnaných. Nebo ne?

Datum: 05.09.14 14:26
avatar

No a co "zakázat" pracovat nečechy? A to ještě nekomentuju fakt, že každý ministr si "může" přivést dva sekretáře :-P. To by pak byla nezaměstnanost ještě vyšší, že jo ;)

App. jen v naší firmě pracuje 1/3 nečechů jako brigáda a mohou si (na rozdíl od zaměstnanců Čechů ) nadělávat hodin kolik chtějí. Čecháčci ne pač by nebylo na pracovité brigádníky z jiných zemí.

Datum: 05.09.14 16:24
avatar

.

doplněno 05.09.14 18:44:

Omlouvám se, změnila jsem názor, nechci do volné diskuze přispět, protože zde někdy sklouzne jinam ...

Datum: 05.09.14 16:41
avatar

To máš pravdu, jen to beru asi víc jako ... třeba například beru stát jako rodinu...nemám na to jet na kanáry a tak jedu na Moravu. Na to mám. A určitě by "otec", který podniká nezaměstnával cizí lidi, když jeho syn je nezaměstnaný.

Takže proč se v naší zemi dovolují zaměstnávat "nečeši", když Češi práci nemají? Koukala jsem kolik je zaměstnaných a nezaměstnaných a když jsem to sečetla, tak mi vyšlo, že nás tu je o několik stovek tisíc víc *smich*

Od: lmgify
Datum: 06.09.14 05:46

proč se v naší zemi dovolují zaměstnávat "nečeši", když Češi práci nemají?
Nečeši u nás můžou pracovat ze stejného důvodu, proč můžou Češi pracovat kdekoliv v Evropě. Samozřejmě problém v tomto případě je s Ukrajincema a Vietnamcema, ale tam kolují takové úplatky úředníkům na cizineckém oddělení, policii a dalších úrovních, že nikdo nemá zákon ten příval zastavit.

Koukala jsem kolik je zaměstnaných a nezaměstnaných
Nezaměstnaných by mělo být asi 600 tisíc a pracujících jsem myslel, že je asi polovina obyvatel (5 mil), ale aby byla nezaměstnanost cca 9%, tak to by vycházelo asi 6,5 milionu lidi.

S tou nezaměstnaností si podle mě lidé neuvědomují, jak to je. Když je řekněme pro jednoduchost 10%, tak to neznamená, že 10% lidí permanentně nepracuje, kdežto těch 90% lidí naopak pořád dělá. Ne, tak to není. Znamená to, že momentálně si 10% hledá jinou práci a za pár týdnů nebo měsíců si ji najdou. Čili ty lidi se pořád obměňují. Kdybychom si pro jistotu představili, že člověk si najde práci za 2 měsíce, tak ti, kteří jsou ve "frontě" 2 měsíce si práci právě našli a odcházejí pracovat a na konec fronty se připojí stejný počet nových lidí, kteří si začínají hledat práci a takhle to jde pořád dokola. Jediný rozdíl, když je vyšší nezaměstnanost (řekněme pro účely našeho příkladu, že bude 15%), je ten, že ta fronta se prodlouží a bude trvat ne 2 měsíce, ale třeba 3 měsíce, než se člověk dostane z konce fronty, kde začne s hledáním práce, až na její začátek, kdy si ji najde a začne od přístího dne dělat.

Z tohoto pohledu je proto velmi zavádějící ten údaj "15 lidí na jedno pracovní místo". Ačkoliv to vypadá jako že není prakticky vůbec žádná práce, ve skutečnosti je to jen jiný způsob, jak uvézt tu délku té fronty. Tedy že před člověkem ve frontě je těch 15 lidí, kteří si nejprve musí najít práci než "dojde řada" na mě.

Největší problém nezaměstnanosti jsou dlouhodobě nezaměstnaní, kteří si nemohou sehnat práci déle než tuším rok, že se počítá pro účely statistiky. Takových je v ČR snad polovina všech nezaměstnaných. Na druhou stranu je to dobrá zpráva pro ty, kteří si práci najít dokážou - budou čekat ve frontě jen polovinu doby, než by odpovídalo dané úrovni nezaměstnanosti.

Závěrem dodám, že jsi jsem vědom toho hrubého zjednodušování, kterého jsem se při vysvětlování nezaměstnanosti dopustil, ale šlo hlavně o to, aby to tazatelka pochopila. Jestli si tam někdo chce dosadit skutečná čísla a průměrné čekací doby, tak ať to klidně udělá.

doplněno 06.09.14 06:02:

Oprava: "... tam kolují takové úplatky ... že nikdo nemá zájem ten příval zastavit ..."

Také koukám, že jsem odpovídal na téma "nezaměstnanost" a možná se tazatelka ptala na "zaměstnatelnost", což sice nevím, co si pod tím přesně představuje (že by to bylo těch "15 míst na každého nezaměstnaného"?), ale snad i tak nebylo to moje vysvětlení úplně zbytečné.

Datum: 05.09.14 14:41
avatar

Takhle to ale nefunguje.Protože,kdyby ano,tak u těch zaměstnavatelů co platí málo,nikdo nepracuje.A to přece není pravda.Pokud je nezaměstnanost,pak nemůže fungovat-když mi někde platí málo půjdu jinam.A to nemluvím o tom ,když je někomu přes 50 let.To Vás nevezmou ani když chcete dělat za málo.Minimální mzda zkrátka existuje i jinde,nevím proč by neměla být tady.Když ten zaměstnavatel je na tom tak špatně,že nemůže jednou za drahná léta akceptovat navýšení mzdy,tak by asi bylo lepší nepodnikat a nechat se zaměstnat.Třeba za tu minimální mzdu a ve firmě,kde se ani neproplácí přesčasy,protože takových je dost.POdnikatelé tu jsou zkrátka pod ochranou pravice a to i za cenu podvodů na daních.Znám pár malých podnikatelů a ni jeden z nich neplatí poctivě daně,protože říkají,že by si nevidělali.Kalousko-Nečásům to nevadilo-jsou to přece jejich voliči.Vezmeme si to na těch pitomcích,co se jim to strhne z platu,pak obereme nemocné,ty se můžou bránit nejméně,spíš vůbec.Vrhli jsme se holt na kapitalismus a stali se papežštější než papež,jak už to v téhle zemi bývá.Když si vzpomenu na 17.listopad 1989 a poté, jak k sobě byli všichni ohleduplní a podívám se dneska,tak je mi na nic.Když se bavím se zapřísáhlími odpůrci komunismu,mezi které patřím,tak říkají,ať to bylo jak bylo,tak lidi k sobě měli blíž.Po převratu znám vraždy,přepadení bank za bílého dne,zlodějny,rozkradený státní majetek.Samozřejmě,že se i spousta věcí zlepšilo,ale ty to nepředčí.A doslova nenávidím,když někdo řekne,že to je daň za demokracii.Pokud ano,pak takovou nechci.Demokracie si totiž,jak je vidět, se zločinem neumí poradit.A pokud vyjímečně ano,pak se najde vykuk.který s pozice své moci,udělá amnestii a ty lumpy pustí,protože si s nimi ještě před pár lety podával ruku.Klasickou ukázkou je ,že nikdo neví kdo onu amnestii připravil.To se nedá vysvětlit ani pochopit.Ale on to ani vysvětlit nikdo nechce.

doplněno 05.09.14 14:44:

Zamotal jsem se trochu jinam,jenže ono to včechno souvisí.

Datum: 05.09.14 14:57
avatar

S tou minimálkou jsem jen přemýšlela nahlas, jen mě napadlo vzít si třeba někde v jiné zemi příklad. Třeba u té, co má nejmenší nezaměstnanost, nebo nejmenší kriminalitu a nebo...prostě trochu opisovat od "lepšího". Taky možnost, ne?

PS: třeba jak to bylo dříve, v 15ti šlo dítě k nějakému řemeslníkovi vyučit se. Ten mu dával jíst, oblečení a jiné a po několika letech byl vyučený a musel u řemeslníka několik let zůstat, aby mu náklady na jeho vyučení mohl vrátit. Pak mohl do světa na "zkušenou" kde si něco málo vydělal a měl i vlastně praxi a každý ze zaměstnavatelů napsal doporučující dopis.

Jen takový momentální nápad jak zatočit s nezaměstnaností mladých bez praxe a t d .

Od: hm®
Datum: 05.09.14 15:12
avatar

S nezaměnstnaností nezatočíš, dokud budou muset pracovat lidi, co už měli (a chtěli by) jít dávno do důchodu. Produktivita pořád roste, tak co by se dělalo a pro koho?

Datum: 05.09.14 15:27

JJ. Takhle nějak to funguje nebo aspoň ještě poměrně nedávno fungovalo v Německu. Tedy západním. Ve firmě byli lidi všech věkových kategorií. Začínalo se dole, o postup se člověk musel zasloužit. Firmu táhli lidi ve "středním věku" a lidé v předdůchodovém věku byli používání coby studnice moudrosti. Všichni věděli, že takový člověk má míň energie, zato kupu vědomostí. Několik let před odchodem do důchodu začali předávat svoje vědomosti někomu z těch mladých, aby si vychovali nástupce. Ovšem za to dostali A) přidáno k platu, B) bylo jim garantováno, že je do dosažení důchodového věku nikdo nepropustí. Takové mám reference.

A tady? Zaměstnavatel potřebuje ušetřit, tak lidi před důchodem propustí. Na jejich místo vezme někoho mladšího, s menšími zkušenostmi, zpřetrhá veškeré vazby. Výsledkem je pokles výkonu firmy, méně peněz pro všechny. Ti schopnější co zbyli, odejdou jinam. Tam ovšem začínají znovu, tudíž ani nová firma nejede na plný výkon. Do toho přicházejí mladí bez praxe. Nikdo nemá sílu a čas je učit. Valná většina z nich má znalosti mizerné, taky proto že je učila generace učitelů, pracující za chleba a vodu. Kruh se uzavřel. Národ degeneruje. To, co nezvládli Němci uskutečnit za 6 let (zavření vysokých škol) a komunisti za 40 let (zavření hranic a omezený přístup k informacím) zvládla "demokratická společnost" ve slušném čase. Taky jsem zvonil klíčema, ale vědět tohle... Revoluce požírá své děti. Dneska se nemají naše manželky kam vrátit do práce z mateřské a zítra nebude na důchody.

doplněno 05.09.14 15:36:

Kdyby snad někoho zajímal můj aktuální politický postoj, tak jsem se dostal do stavu, kdy koukám, aby bylo na živobytí a nějaká politika...

Jediné, co mě napadá jako vhodný příspěvek na odlehčení je citát z Černých baronů: Jsem já dělník? Ne! Jsem rolník? Též ne! Tož já budu asi ten pracující inteligent.

Od: hm®
Datum: 05.09.14 15:18
avatar

Jen poznámka k té amnestii: za amnestii odpovídá vláda. V Ústavě to je napsáno naprosto jasně a jednoznačně. Není potřeba nikoho dalšího hledat. Lidová slovesnost a různé dojmy jsou v tomto případě zcela bezvýznamné. Za amnestii odpovídá vláda. Tečka.

Datum: 05.09.14 15:43
avatar

Ale mě nejde o to,kdo za ni odpovídá ale o to kdo ji připraviil.Ostatně kvůli tomu probíhalo soudní řízení.Chápu jak to ústavně je,že za to odpovídá vláda.Ale někdo ji připravil pro prezidenta a ten ji podepsal..Žádný seznam lumpů nepřipravila vláda.Ta to jen posvětila,resp.její vykutálený premiér.Nehledám nikoho dalšího.Není proč.Je dostatečnš známý.A dojmy s tím nemají nic společného.Přece dobře víte,že pravice i levice si vysvětlují zákony i ústavu jak se jim to zrovna hodí a to včetně prezidentů.

Datum: 05.09.14 15:37
avatar

Smutné na tom je že ti malí podnikatelé mají pravdu... Nejde o voliče, ale je zajimavé že to říká 99% lidí co pracují pod někým... Živnostník který ví jak to je neremcá, jen každý rok poslouchá co vše zvednou, a že když je bohužel někdo němocen musí veškeré odvody platit dále, že už za první republiky byla pravda to že malý živnostníci nejvíce peněz donesou se vědělo... A ten kec pokud nemůže zvednout plat ať se nechá zaměstnat, a to se jako nechají ze dne na den všichni zaměstnat, a to jako a jak kde když všichni budou chtít být jen zaměstannci a neumět se alespon trochu postarat o vlastní prdel, nakonec je to vše o lidech, dnes by každej nejradši seděl v kanclu a ruce si šetřil na nevím co, znám xy mladých lidí kteří si dokázali ve 20ti vydělat staticíce, měli dobrý nápad, chtěli pracovat prorazit a něco ukázat, prostě nebyli liní což se dnes o moc lidech říct nedá... No vidíš, je rozdíl zaptat se někoho kdo byl za komouše zašitej a dělal že nedělal...ale je rozdíl zeptat se někoho kdo kvůli toho že otec nebyl ve straně nemohl na vysokou na kterou bohužel měl ae kádrový posudek založen už od školky tomu nedosvědčil tak dělal někde idiota s lahvema, zkusit se na to podívat třeba z oné doby očima vozíčkářů...je zajimavé jak tito lidé za komunistů "neexistovali" ...oni dnes umí o té době velice dobře mluvit... Jak na onen západ kde bylo tak zle byla cesta z ostnáče a pomalu nášlapných min. To že strana nenapsala neznamená že se statní majetek nekradl směrem ven...tak se to nedělo? Spíš platí a platilo nevědomost je sladká... Lidi kteří za komoušů věděli tak už té době věděli o vraždách jen se o nich nepsalo neb opět, neinformovaný lid=blbý lid=spokojený lid. Bratr mámy jako celník znal veksláky kteří so za den dokázali vydělat 50-70 tis ZA DEN takže ty kecy že se nekradlo či nepodvádělo jsou jen kecy těch doma tlačili kousek masa kterej sehnali akorát tak po známosti jinak smolík, mě své jisté a že vedle souseda zavřeli za posleech rádia které asi tak trochu mluvilo pravdu, to už raději neviděl.. A co se demokracie týče tak je to stovky let dokázáno jako nejlepší státní zřízení, které se bohužel zatím lepším nepovedlo nahradit/vymyslet. A když bylo za komoušů tak košér tak co havel a spol...tedy pokud tušíte co se onehdá dělo nebo jen sedíte doma na zadku a čerpáte info z růdého práva.Klaus je podle něho žabař a víceméně jen pokračovatel... Nakonec jedna důležitá informace odhadem tak 70% vládnoucích jsou vše bývalí kovaní komouši kteří dodnes sedí v těch křeslech a pod jménem demokracie jeedou své stare koleje...a idioti je stále volí ve stejně přihlouple pojmenovaných stranách...takže demokracie spíš papírově... Ono na těch podvodech a spol jde vše pěkně vidět... Pak tu máme čuráčka Humla který řekne o Kvitové něco co nepochopili ani v Británi v Times nebo kde to bylo... On to ten trenér kvitové řekl jasně. JSME ZE SVĚTA ZVYKLÍ ŽE SE ÚSPĚCH ZÁVIDÍ, JE TO BĚŽNÉ ALE JEN V ČESKÉ REPUBLICE CHCOU ÚSPĚCH PRO JISTOTU I TRESTAT. Tato věta i ten komouš co v životě nemakal ukazují víc než jasně kterých lidí ke v této zemi nejvíc...a od toho se defakto odvíjí úplně vše... Projevuje se u vás klasická senilnost staré dobré doby, kdy lidská mysl vylačí to špatné a pamatuje si jen to dobré... PS: pokud je zde tak špatně tak doporučím výlet do KLDR kde to komouši úspěšně vedou a dařím tam tak jak nikde,... PS2:Víte že veškerý materiál pro výrobu čehokoliv jaderného kteří komobolševici dohodili do SSSR pěkne tuna materiálu za tunu uhlí by z nás v teoreticky dnešní době udělal zemi s bohastvím na úrovní dubaje/emirátů obecně...bylo by to asi zbožné přání ale většina te smradlavé korupce která tak všechny žere tu přišla z východu...to vám potvrdí každý kdo cestoval směr rusko... Soráč za chyby, píši ve spěchu.

Zase budu sežrán, a nemám pravdu vím, ale vždy to rád napíši ať to alespoň někde zůstane...

Datum: 05.09.14 15:55
avatar

Já říkám, že je jedno, která strana vládne, je to jen o lidech. Jako v náboženství...když chodím do kostela...jsem zbožný...blbost, že? A dneska to je taky tak. A nemyslela jsem napadat jednu nebo druhou stranu. Vždyť ve většině případů, kde ve státě aspoň trochu dobře hospodaří jsou demokratická zřízení, ne? A propó...taky jsem už v letech a dost pamatuju ;).

Datum: 05.09.14 17:05
avatar

Ten Váš příspěvek je takové páté přes deváté ale proč by Vás měl za něj někdo žrát?Jasně,že byla kriminalita,ale to snad nebudeme vůbec srovnávat.Už v roce 1994,říkal Ruml-tehdejší ministr vnitra,že kriminalita vzrostla o 400% a to je 20 let!Jasně,že se kradlo,jenže dneska si podvodem ten někdo přijde třeba na 500 000 000.Stačí se kouknout na televizi nebo do novin už na ty odsouzené,abysme ctili presumpci u těch ve vazbě.Co se týče demokracie-ano je to to nejlepší co bylo vymyšleno,jen si to každý vykláda trochu jinak a právní systém si s tím nějak neví rady.Pak jste zdůraznil ten český kolorit o závisti.Já jsem navštívil několikrát americkou Floridu,měl jsem tam od 50 let příbuzné a ty mě vyprávěli o závisti-jak to tam je.Nejsme závistivější než kdekoli jinde.Napadlo Vás někdy,že se nejedná mnohdy o závist ale o obyčejnou nas...t z nespravedlnosti.Třeba právě z toho,že někdo ukradne nebo vezme ůplatek ap.Já přeju každému,když je to poctivé.A je mi fuk jestli má desítky nebo stovky milionů-nebo miliard.Nepsal jsem ani slovem,že je tady všechno špatně.Jen mi toho horšího připadá víc.A podotýkám,že nejsem voličem KSČM.To ale neznamená,že musím,slepě kývat na všechno,jenom proto,že je jiná doba.Ale Vy přeci sám píšete,že 70% těch dnešních vyčůranků jsou bývalí komanči a demokracie spíš papírově.A o podvodech.Vždyť se v tom shodnem.Jen mě to možná víc vadí,Nebo mě to aspoň tak připadá.Váš příspěvek je dlouhý a bylo by toho hodně na psaní.Ve spoustě věcí se shodnem,v některých asi ne.Za chyby se také omlouvám.

Datum: 05.09.14 17:23
avatar

Já myslím, že se historie opakuje. V již zmíněné Americe ...měli problémy s kriminalitou (a mají asi dosud) která se najednou svého času zvyšovala a to rapidně, nebo problém s korupcí atd. Ale museli to řešit, jinak by demokratické zřízení dostalo na pr...l Proč se zákony nekopírují, nebo aspoň ty dobré? Vždyť i soused který vyhnal krtka nějakým způsobem a řekne mi jak, tak to zkusím taky a je to. Vím, je to trochu nadnesené, ale v principu to samé. *zed*

Datum: 05.09.14 19:41
avatar

Ano, projevilo se mé odskakování za více činnostmi.

Mě by zajímalo jak mohl vědět že se něcoo zvýšilo o 400%.

Dost jsem si toho vyslechl o jednoho úředníčka která osobně měnil čísla jak se to hodilo...je tu i otázka kdo to zvýšil.

Co se týče nějakých 500mega..ano, byla zde strana která asi jednná měla v programu reálnou odvolatelnost těchto lidí...

Jak dopadla vímě, místo toho je tu sobotka který za pakatel prodal OKD i s byty Bakalovi za pakatel...

A jiné strany které to tu tak krásně velebí, a kdo je čísly u kormidla...nemusíme hádat...ti stejní zloději.

Pro mne z toho vyplívá že tento národ chce být okrádán a je mu to jedno, snad se mu to i líbí...

Co se závisti týče, nevím v rakousku na nás čučeli jak na ufo, vy odnášíte z auta navigaci, vy se zamykáte, vy máte jen ventilačku v tom teple...bylo toho víc, takový náš místní kolorit a zvyklost...

Jak říkal Kvitové trenér závist je všude na světě běžná ale úspěch by tretali jen u nás (hlavně kdo by ho trestal)

Jen papírová demokracie je chybně napsáno...

ALe šlo o to píšete za komančů všé lépe nekradlo se...

Já říkám kradlo ale nevědělo, dnes se krade ví se o tom, a kradou ti co dle Vás dříve nekradli...

Datum: 05.09.14 19:46
avatar

národ chce být okrádán a je mu to jedno, snad se mu to i líbí...

A lze něco dělat? Co konkrétně? Já nevím.

Datum: 05.09.14 21:19
avatar

Ale já se ani slovem nezmiňuju,že za komančů bylo lépe.Naopak píšu,že je dneska plno dobrých věcí.Pouze se mi zdá,že těch špatných je víc.Těch 400% je Rumlův výrok a jak to počítají nevím,ale ty % slyším v rúzných obměnách dodnes.A pochybuju,že by se pravice chlubila těmahle čísly,kdyby na nich něco nebylo.Píšete o Sobotkovi v souvislosti s Bakalou.Máte pravdu.Ale co dělal Klaus?To samé.Sobotka paběrkoval.Píšete ,že kradou ti,co podle mě tenkrát nekradli..Já jsem nic takového nepsal.Ale souhlasím s tím.Jenže Vy už nepíšete o těch co ani tenkrát krást nemohli,protože to byli děti.A dneska kradou.Protože jestli jsou tady odsouzení ve věku 40let +-.tak ty za komančů určitě nekradli,ty už se to naučili.Mám samozřejmě na mysli hospodářskou kriminalitu,ne ukradenou peněženku v obchodě.JInak mojí tetě na Floridě ukradli auto 14 dní po mé návštěvě a rozsekali ho na šrot.A třikrát jí za 26 let vykradli.Třeba je to v Rakousku a možná i jinde trochu jinak,ale všeobecně se krade skoro všude,nejsme žádnou vyjímkou.Teď mám ale na mysli spiš ty peněženky nebo navigace.Já myslím,že národ nechce být okrádán,ale neví co má dělat,protože ať jsou tam praví nebo leví,staří nebo noví,je to pořád skoro 25 let stejné.Já na to sám radu neznám,ale volit neustále někoho jiného nepomáhá.

Datum: 05.09.14 21:52
avatar

Těch špatných je víc protože v běžných médiiích nic normálního zlokrádeženehody není...o tom to je to za komoušů neexistovalo..všechny plány jely na 120%, a v novinách byl akorát zloděj oplatky...

Klaus nikdy nebude mít na Havla...nemám moc informací z USA, jen z austrálie...

Mno pokud se tam volí stále stejná pakáž...ják říkám, na nové se kašlalo...

Všude se opavdu stejně nekrade, to jste těžce na omylu...

Datum: 05.09.14 22:44
avatar

Já jen okopíruji tu větu,jak jsem jí přesně napsal:Třeba je to v Rakousku a možná i jinde trochu jinak,ale všeobecně se krade skoro všude,nejsme žádnou vyjímkou.Nepíšu ani slovo,že se všude krade stejně.

A na nové se nekašlalo,zvolili se VV-ty byly nové a jak to dopadlo.Okamura-a jak to dopadlo.

Datum: 06.09.14 01:24
avatar

Že by Rakousko byla jedinné země kde se tolik nekrade, pochybuji...zase něco co nechcete vidět...

Já nevím, kolik že měl okamura hlasů...

Kolik že měli piráti hlasů..? Ti asi jedinní chtěli zákon totálního zveřejnění všech kšeftů...

A co jsem od nich četl tak současná garnitůra ten zákon pohřbí a předělá tak aby vše bylo při staré...

Sakra, vždyt tam sedí pořád ti stejní zloději 80% soudruzi..a sedí tam stále...

Jo, VV a jak dopadli, už nejsou...a ÚPLNĚ STEJNĚ MĚLA DOJET ŠSSD A SPOL, ale jak jsem již psal tento národ asi z idiotů se nechá okrádat rád... jediná změna vyhrál tak trochu rozdavač koblih a prakticky viník našeho přispívání na ekobionaftu a největší čerpač eu dotací...jak jsem již psal národ idiotů, lituji tímto Vás i původní tazatelku kteří patří mezi ty kteří to akorát nedobrovolně vyžerou..

Navíc stále brovské množství lidí tady stejně chce komouše zpět, což vypovídá úplně o všem...

Datum: 06.09.14 09:15
avatar

Tak jo,nikde se nekrade,jen u nás.Žijte dál ve svých naivních představách.A piráti?Teprve teď jsem pochopil,že si děláte srandu.

Datum: 06.09.14 11:41
avatar

Asi pravda příští volby budu volit komouše, bylo za ně líp skoro se nekradlo, o 400% nižší krimi.

Až budete mít pro srovnání víc než jednu přiblblou floridu pochopíte, byla tam myšlenka Taiwanu, Korei a kupy dalších.. (ne ta Korea které se tak dobře s místním vedením daří orat krávama políčka.)

Třeba na takovém taiwanu tam prakticky lidi nechápou proč by něco měli krást...ale je to stále o lidech...

Převážná část těch malých zlodějíšků je buď východ anebo připečenější rasa...

Nakonec má myšlenka byla ve smyslu ano vykrást vás mohou ale jde o to myslet na to...

Jít a zaparkovat auto a jít domů anebo jít zaparkovat auto, přes nářadí hodit deku, vytáhnout navigaci, rádio, schovat vše co vypadá jako taška...o tom celou dobu mluvím...

Datum: 06.09.14 13:39
avatar

Volte koho chcete,Floridu jsem dal za příklad stejně jako Vaše přiblblé Rakousko.Možná by pro Vás bylo lepší odstěhovat se do Zimbabwe,tam se třeba taky nekrade.

 

Od: 111®
Datum: 05.09.14 18:57

nepletete si zamětnanost a zaměstnatelnost? a nezaměstanatelnost s nezaměstaností? Není to totéž.

zaměstanelná jste tehdy, když vystudujete oborponěmž je poptávka, ale pokud takové místo neseženete, budete nezaměstaná.

Nezaměstantelná jste dehdy, když třeba nemáte vzdělání, nebo když vystudujete obor,po němž není na trhu práce poptávka, pak jste nezaměstnatelná a tedy i nezaměstnaná.

Datum: 05.09.14 19:56
avatar

JJ. Opravdu jsem měla na mysli "nezaměstnatelnost". Třeba u nás je to hlavně strojírenské obory pro ženy. Jsme docela nezaměstnatelné protože jistojistě většina z nás NEMÁ toto vzdělání a proto ženy s maturitou a jazyky jsou nucené dělat s kovem, ale za poloviční hodinovou mzdu než za tu samou práci muži. A to jen proto, že mají strojírenský obor. Proč? A i proto jsem myslela nezaměstnatelnost.

Od: 111®
Datum: 06.09.14 09:21

tak v principu, čím budete všestrannější a víceoborová, tím větší je předpoklad zaměstnatelnosti..

Datum: 06.09.14 13:23
avatar

Tak to je pravda, pod to se podepíšu.

Př. kuchař,číšník, provozní ekonom, řidičák na B,VZV, tahač a jeřáb, anglina,němčina,ruština, PC , 3x program, skladová evidence TPCA, mistrová, prodavačka, pokladní...a už nevím. Myslíte, že toho je málo? JE. ! :-D *pivo*

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.