Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Změna zaměstnání

Od: pavel210 odpovědí: 5 změna:

Dobrý den,

měl bych za nějakou dobu nastupovat do jiného zaměstnání a stále si nejsem jistý zda dělám správné rozhodnutí, tak bych si rád poslechl názor jak to vidíte vy. Momentálně pracuji jako lakýrník a vydělám si celkem slušné peníze ( nad republikovým průměrem ), ale v této práci byli doby kdy jsem byl hodně nespokojený, neustálé nové nařízení s vedení a kontroly, téměr neplnitelné normy a když tomu člověk věnuje během směny veškeré úsilý .. Ale můj nadřízený je s mou vykonávanou práci velmi spokojený. Mohl bych nastoupit na pozici CNC obsluhy a dle referencí známého je to celkem pohodová práce a je tam spokojený. Bohužel je toto zaměstnání odemne vzdáleno 30 Km, oproti tomu momentálně pracuji přimo u nás kde bydlím ( dojíždění do 5 minut ). Také bych si pohoršil řádově o několik tisíc + náklady na dojíždění. Jak by jste řešili tuto situaci, šli by jste za práci kde by jste mohli mít svůj klid ale s menším platem a také dojíždění? Také to beru s hlediska toho že jsem mladší 23-letý a mohl bych si na CNC udělat praxi, která je v dnešní době u většiny zaměstnavatelů nezbytná věc. Nevím zda se držet raději dobře placené práce, nebo zkusit i něco jiné. Vážně nevím jak se rozhodnout.

Děkuji za nározy a rady. Pavel

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

Podle mého názoru si musíte porovnat všechny hypotéky, jejich plusy a mínusy a co z nich je pro vás důležité. Např. peníze - potřebujete ten vyšší plat na splátky hypotéky, na rodinu apod., nebo jste svobodný a ztrátu pár tisíc lehce oželíte? Taky myslete na budoucnost - chcete zůstat u lakýrčiny, nebo se vám bude CNC praxe hodit víc? A co mezilidské vztahy na obou pracovištích, které vychází líp? Dá se spoléhat na referenci známého, že je tam celkem pohoda? Zkrátka si sedněte, ujasněte si svoje priority a podle toho se rozhodněte...

hodnocení

0x

Je to jenom o tom, jaké máte priority.