Volby 2013 - koho ne/volit?

Od: Datum: 18.10.13 15:37 odpovědí: 71 změna: 05.11.13 23:53

Neporadil by mi někdo koho volit? Tak nějak se nemůžu rozhodnout. Díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 18.10.13 15:43
avatar

Vol podle sebe, nikdo ti nemůže říct, vol toho a toho. Žije se ti dobře? Vol toho, koho jsi volil v minulých volbách. Žije se ti špatně? Vyber jinou stranu. Toť vše.

Datum: 18.10.13 15:56

Pokud nejste za tak dlouho dobu rozhodnut, vyberte si pár stran, mezi kterými tápete, vložte do klobouku a táhněte.., nejlépe třikrát, většina je pak pro vás ta pravá !

Od: fisa*
Datum: 18.10.13 16:22

Můj názor je, že z toho co tam je už to nepůjde zlepšit, ale ani zhoršit... Volil bych mezi stranami, které tu ještě nebyli, ale zároveň v nich nejsou typičtí politici. :)

Datum: 18.10.13 16:42
avatar

- vzhledem k tomu, že lidé budou dnes volit spíše malé strany - tak se voličské hlasy opět bezvýznamně "rozdrobí" - a vládnout bude zase stejná "koaliční sebranka" - která zde byla doteď - vsaďte se.

doplněno 18.10.13 16:58:

- ještě bych dodala - Češi mají takovou vládu, jakou si zaslouží - všichni reptají a nadávají - ale všichni volí stále stejně - vůbec nechápu, proč - ! - ale no - užijte si to.

Datum: 18.10.13 17:32
avatar

Bohužel, důsledky toho, že ve skutečnosti není koho volit, si užijí všichni plnou měrou... *blee*

Od: pb®
Datum: 20.10.13 18:40

Ano, lidé mají takovou vládu, jakou si zaslouží. A jestliže tu krade každý ne druhý ale první, tak se není co divit, že nám vládnou zloději.

Datum: 18.10.13 17:43
avatar

Zdravím,
zkuste volební kalkulačku - podle vašich priorit vám spočítá, která strana splňuje to, co hledáte.

Od: ifkali*
Datum: 18.10.13 19:15

Nemusíte volit, to bylo kdysi.

Když nevíte, tak nevolte. Je to lepší, než volit z pocitu nějaké povinnosti a v podstatě co se týče Vás , tak spíše nerozhodnosti.

Předvolební sliby budou...

Od: video
Datum: 19.10.13 14:52
Datum: 19.10.13 18:42
avatar

video:

Pěkné video, nepopírám věci, které v něm byly řečeny. Ale...
Ptali se tam lidí, co řékají na to komunismus. Ptali se lidí, co jsem viděla, většinou to byli vysokoškoláci, profesoři a jeden repper.
Kdo se zeptal prodavčky, zedníka, člověka bez práce, maminky na mateřské dovolené?
Kde jsou názory těch, kteří na komunistický režim u nás vzpomínají v dobrém?
Každá mince má dvě strany, ve videu bohužel jen jednu.

Datum: 19.10.13 16:17
avatar

Nejdřív musím poradit sobě.

Ale zkuste si přečíst Piˇhu:http://evropskehodnoty.cz/wp-content/uploads/2013/10/Bro%C5%BEurka-Volby.pdf

doplněno 19.10.13 16:17:

Petra Piťhu

Od: video
Datum: 19.10.13 17:08

dÍK za článek, str. 54 a 55 je dost zajímavá

Datum: 19.10.13 18:18
avatar

Díky, kolego *palec*

Od: zabu
Datum: 23.10.13 17:35

Z mého pohledu je ti ideologicky jednostraně zaměřená slátanina, nemající nic společného s objektivitou.

Od: zabu
Datum: 20.10.13 13:10

Lidi, co se ptají koho mají volit, vůbec nepochopili význam a smysl voleb.

Od: narf
Datum: 21.10.13 15:10

Pochopili. Myšlen je výběr objektů k volení. Že by mohl být lepší.

Datum: 20.10.13 13:26
avatar

Další zajímavé video k volbám 2013:
http://vimeo.com/77060504

Od: video
Datum: 20.10.13 14:02

Ale no tak, ptát se konkrétního člověka a tento uměle vytvořený kousek, je velký rozdíl.

Od: papaja*
Datum: 20.10.13 13:58

Když nevím, tak nevolím

Datum: 20.10.13 16:30
avatar

Když nevolíš - tak volíš ODS nebo TOP 09 - záleží na tom kolik je Ti let a co od nové vlády očekáváš- ! - Pokud jsi "netýkavka" jako David p - tak se omlouvám - ale Tvůj dotaz se mi zdál "tykací" - Zdravím. Marcela.

doplněno 20.10.13 21:06:

- no, před 20-ti lety jsem volila samozřejmě OF, jako asi všichni - a pak po ca 2 letech jsem volila zelené (anebo, jak se tenkrát jmenovali) - a ta strana po volbách zanikla, aniž splnila naše očekávání.

Od té doby si na volbu malých stran dávám pozor. Buď zaniknou, anebo udělají (po domluvě se silnými stranami) v politice velkou "paseku" , aby se obohatily a zvýditelnily. Ráda bych se mýlila - ale zatím to tak vždy bylo.

doplněno 20.10.13 21:09:

- no, před 20-ti lety jsem volila samozřejmě OF, jako asi všichni - a pak po ca 2 letech jsem volila zelené (anebo, jak se tenkrát jmenovali) - a ta strana po volbách zanikla, aniž splnila naše očekávání.

Od té doby si na volbu malých stran dávám pozor. Buď zaniknou, anebo udělají (po domluvě se silnými stranami) v politice velkou "paseku" , aby se obohatily a zvíditelnily. Ráda bych se mýlila - ale zatím to tak vždy bylo.

doplněno 20.10.13 21:26:

oprava - zviditelnily

Datum: 20.10.13 16:41
avatar

Co je to za nesmysl? Když nevolím, tak nevolím. Když i připustím, že můj "nehlas" může někomu prospět (no, možná nějak sofistikovaně ano, v každém případě je součástí voleb a v jejich výsledku se projeví, i když minimálně, tedy každý jednotlivý hlas či nehlas se projeví minimálně,jde o jejich součet), jak to probůh záleží na tom, kolik je mi let?

Datum: 20.10.13 16:37
avatar

Když nevolíš, tak nevolíš a ne že volíš ODS (nebo TOP09, nebo komunisty, nebo co já vím).

Datum: 20.10.13 17:04
avatar
Když nevolis, tak volíš, jen o tom nevíš. A ten kdo volí malé strany, nahrává tomu, co už tady bylo - trojkoalici! Tedy TOP ODS ANO. VV je pod palcem Okamury. Tedy dalo by se říct, ze se to jmenuje sice jinak, ale jsou tam ti samí lidé schovaní za známé tváře-opět podnikatelské, takže nic se nezmění. Lidi by měli podpořit velké strany, které mají šanci. Rozdrobenim hlasů nahrává tomu bordelu. ANO a ÚSVIT je dílem ODS a topky,protože ví, ze nemají šanci. A hlasy které nepůjdou volit se pomerove rozloží mezi ostatní.
Od: zabu
Datum: 20.10.13 19:27

Když nevolíš, tak volíš velké strany. Je to způsobeno tzv. dontovým přepočítávacím systémem, který se při výpočtu hlasů používá. Podívej se na minulé volby. Kolik hlasů na jeden mandát potřebovala ODS nebo SocDem, a kolik třeba některé malé strany.

Datum: 20.10.13 21:42
avatar

Ha, jeden, který tomu rozumí. Můžeš mi prosím tě, vysvětlit, proč když nevolím, volím velké strany? Ale ne slovy "to je způsobeno tzv. dontovým přepočítávacím systémem", prosím konkrétně jak. Já tomu nerozumím a nechám si to rád vysvětlit.A taky by mne zajímalo, jaký je rozdíl mezi neplatným a nevhozeným lístkem. To jsi netvrdil, to mi tu sugeruje někdo jiný, ale kdybys to náhodou věděl, byl bych rád.

Od: martin1965*
Datum: 21.10.13 20:59

Pro Kartagince a Zabu - Zabu má přesně pravdu - kdo nevolí zvyšuje sílu hlasů těch ostatních. Hypoteticky - kdyby k volbám šlo jen 100 lidí a ostatních cca 6 milionů (nebo nevím přesně kolik je v Česku voličů) nevolilo, tak těch sto lidí rozhodne o volebním výsledku. Pravě pro demokracii je dobré, že k volbám chodí jen uvědomělí lidé (nepřipomíná Vám to něco - jak hlavně komunisti chtěli, aby co nejvíce lidí bylo uvědomělých). Ti ostatní svojí neuvědomělostí předávají hlasy nám, kteří k volbám jdou. Děkujeme.

Datum: 22.10.13 09:47
avatar

Děkuji za odpověď, ale tak otázka nezněla. Po pravdě, takovou banalitu vím taky, to mi opravdu nemusíte říkat.

Od: zabu
Datum: 22.10.13 11:46

Vlašín má pravdu. A to "kouzlo" nerovnosti se skrývá v tom druhém skrutiniu, které Vlašín přeskočil jako nepodstatné. Tady se právě rozdělují zbylé mandáty už jen mezi strany které se dostaly do parlamentu a v poměru v jakém se tam dostaly - myslím tím poměr jen stran v parlamentu, nikoliv celkový.

Od: zabu
Datum: 22.10.13 21:09

Moje omluva za popletení jména. Ta přepočítávací metoda, která se u nás v ČR používá se jmenuje DHondtova. Podrobnosti najdete na Wikipedii. Myslím, že nemá cenu to sem opisovat. A kartaginec jako matematik profesionál, to pochopí určitě rychleji než já.

http://cs.wikipedia.org/wiki/D%27Hondtova_metoda

Datum: 22.10.13 10:04
avatar

Tak tomu nerozumim..kdyz nevolim, tak prece se pocitaji jen hlasy co jsou v "urne"...Nechapu, jak muze nekdo muj NEHLAS pripocitat jinam...

K volbam pujdu, ale muzete mi to vysvetlit "po lopate"? Dekuji...

Datum: 20.10.13 18:24

Kdosi tady napsal, že když nevolím, tak volím ODS, nebo TOP09, nedá se nic dělat, budu muset tedy po mnoha volbách bez mé účasti vyrazit a hlas dát KSČM, přecejen z těch stran co byly u koryta je jediná, jejíž soukmenovci si nakradli nejméně a to je diskriminační, jak by řekla Dežomila Stehlíková. Tedy nemyslím si, že budou méně nenažraní, než dosavadní politická elita, ale evropská unie, nebo organizace chránící práva utlačovaných by mohly vznést protest. Takže moje volba je jasná...

Od: miro®
Datum: 20.10.13 19:58

Když nepůjdete k volbám, je to stejné jako když nenastoupíte ve sportovním utkání proti soupeři, nad kterým usilujete vyhrát. Prohráváte kontumačně. Zásadně jít volit i když odevzdám neplatný hlas. Malé strany, které nemají minulost- tradici, jsou jen na jedno použití, k řešení jen právě aktuálních problémů. Nemají dlouhodobou představu o činnosti společnosti, ani strategické cíle, kterých by chtěli dosáhnout, Nemajím k dispozici žádné podložené zdůvodnění svého snažení filofofy a klasiky o fungování a směřování lidské společnosti. miro

Od: pt®
Datum: 21.10.13 19:48
avatar

Volby 2013: Koho volit? - http://orgo-net.blogspot.cz/2013/10/volby-2013.html#more

Díky čtenáři za zaslání docela trefného pojednání o nadcházejících volbách ()

Takový klid byl v české kotlince, v okolí kopce Říp
Dubí Hora 19.září 2013

Na české politické scéně panoval vzorný pořádek u koryt a krmelců. Ozývalo se tu jen spokojené mlaskání, bučení a grkání, kýbl se šrotem jen omylem občas převrátilo jakési nové, tupé tele - Karolína. Prasata napříč politickým spektrem spokojeně chrochtala, přibírala na váze, funkcích a majetku a to vše činila pro blaho nás - občanů. Občas se někdo z nich blahem namísto uprdnutí posral a musel být vyměněn za jiný kus. Mastné tlamy politiků se na nás smějí z bilbordů a slibují ještě lepší a šťastnější zítřky.

Celý tento páchnoucí spolek řídil chytrý Kalousek ze stáje TOP-Omnipol. On rozhodoval, kdo bude první u státních krmelců, kdo se bude moci rochnit v bahýnku státních zakázek a evropských dotací a taky kdo bude od koryt odstaven. V erbu sice má tato stáj jakéhosi senilního spícího dementa, ale tento hodný maskot snad ani netušil, kde se mezi touto bezcharakterní verbeží zapomněl z dob Vaška Havla. Navenek byl sice náčelníkem tohoto bordelu pravicový svazák Péťa, ale jak se později ukázalo jeho straně a lidu šéfovala za pomoci modré vagíny a vojenské rozvědky jeho konkubína, Mata Hary Nagyová.

Hlavní úkol tohoto zaprodaného stáda - církevní restituce, byl již splněn. Zbývalo jen dokrást v klidu zdravotnictví, rozehrát funkce na další sezónu a připravit Temelín pro dodavatelské firmy kmotrů. Nic jiného v této zemi k ukradení nezbylo. Kmotři mohou mít ze svých loutek radost.

Od: narf
Datum: 22.10.13 11:48


Průzkum veřejného mínění dopadá zajímavě. Chybí zelená...)


Od: zabu
Datum: 22.10.13 17:37

To je průzkum z minulých voleb, ne?

Datum: 22.10.13 17:48
avatar

zabu, to nevadí, ale je tam nějaký obrázek...

doplněno 22.10.13 17:50:

Ne, nemám pravdu, stačí si zvětšit obrázek a pak teprve psát bláboviny. Omlouvám se. za poznámku.

Od: zabu
Datum: 23.10.13 14:37

No tak dobře. Je letošní, ale z 25.7. A to už asi zase neplatí.

Datum: 22.10.13 12:00
avatar

Divam se, ze se tu kritizuje volba malych stran. Prijde mi to jako munice stran velkych, ktere se boji, ze by nejaka ta mala stana mohla dorust v konkurenci. Kdyz si budeme porad volit strany, ktere jen slibuji a sliby neplni z obavy, ze by se to nahodou pomerne pricetlo i stranam ostatnim, tak se nezmeni nic. Kuprikladu pravicove strany, ktere se bily do prsou ze nbudou zvysovat schodek rozpoctu. Vysledek? Schodek navysen. Uz ale maji v programu tu samou vec. Da se takove strane verit? Za me neda. Budu volit stranu malou a to Svobodne. Nikdo tu moc konkterne nepise, ale ja se za sve preference nestydim. Jsou programove nejbliz memu smysleni. Zda se mi, ze jako jediny resi priciny a ne nasledky narpiklad zrusenim zbytecnych uradu.

Takze si proctete volebni programyi a potom se rozhodnete. Nezapomente se zamyslet, jestli to neni jen kec.

Preji dobrou volbu!

Od: naoko
Datum: 22.10.13 18:09

Takže volíš bývalé odeesáky ti totiž stály u zrodu Svobodných . Pak nevím proč ti vadí pravicové strany. A nevím proč řeších rozpočtový schodek, ten přeci bude v každém případě zase.

Taky se zkus zamyslet nad Soukromníky, třeba by ti mohli vyhovat pokud ti nevadí že se mezi ně tiše vtlačili LIDEM .

Soukromě si řeš tohle, to je rozhodně zajímavější:

Voda z kohoutku zdražila za posledních 23 let v Česku stonásobně. Další zvyšování cen plánují vodárenské firmy i pro příští rok. Vodné a stočné by u většiny z nich mohlo v roce 2014 zdražit přibližně do pěti procent.

Datum: 23.10.13 09:24

Taky fandím Svobodným a soukromě si zase řeším, že cena kyslíku se z předrevolučních 12 Kčs vyšplhala 100x na dnešních 1200 Kč za flašku. Ještě nějaké další debilní argumenty...?

Od: bmbx®
Datum: 23.10.13 10:03

Úplně debilní argument to není, s kyslíkem tě nenabádali šetřit aby v okamžiku kdy by jej lidé kupovali méně tak zdražit aby byli opět na svém S vodou to tak ale bylo a je .

Od: naoko
Datum: 23.10.13 11:02

danykovi se zda, ze jako jediny resi priciny a ne nasledky narpiklad zrusenim zbytecnych uradu.

Bohužel přehlédl, že mají v programu zrušení 26 úřadů. Při tvé vysoké inteligenci by ti to nemělo ujít, když si všímáš debilit.

Datum: 23.10.13 21:41

Chápu, pán je zřejmě zaměstnancem některého úřadu a klepe se o práci. Byrokrati budou vždy proti.

Od: naoko
Datum: 24.10.13 15:46

Je vidět, že jsi vůbec nečetl nebo nepochopil, což je ještě horší, co píše danyk.

Jemu se nelíbi pravicové strany tak bude volit Svobodné... Nelíbí se mu, že se ruší úřady, tak bude volit Svobodné...

Danyk neví, že Svobodní jsou erc pravicová strana a že mají mj. v programu rušit 26 úřadů.Neví, že na začátku vzniku stály členové ODS, na které se tak nějak nedostala funkce a tak nějak se s kolegama straníka rozhádali. No nic...

A na tvý bláboly , kterými se snažíš urazit, ani reagovat nebudu.

Od: naoko
Datum: 24.10.13 15:48

stáli -----abys nedostal šok

Od: buss®
Datum: 24.10.13 15:26

Radit druhému a pak mu nadávat? Lidi si zvolí kdo dá koblihy, roznese jitrnice ( i když mu nemohli přijít na jméno), nasliibuje nesplnitelné, ale dobře se to poslouchá (to platí obecně, na co lidi naskočí). Se to pozná.

Datum: 24.10.13 15:44
avatar

"buss" právě jsem z poštovní schránky vytáhla docela slušnou oranžovou síťovku (škoda, že prázdnou)., že bych tedy měla jasno?

Od: pt®
Datum: 25.10.13 20:17
Datum: 26.10.13 17:48
avatar

Ahoj lidi -

tak je po volbách - a začíná boj o koalice - ! - myslíte, že se tentokrát podaří sestavit smysluplnou vládu, která by byla schopna vládnout tak, aby myslela na zájmy občanů - a ne se jenom hádala o své zájmy-?

- zatím všechna rozhodnutí vládnoucích stran směřovala PROTI lidem. Mám známého, který volí zásadně pravici - v minulých volbách se však dost přepočítal - zkrouhli plat jemu, i jeho manželce - přesto dnes znovu volil TOP 09. No, zdravím. Marcela.

Datum: 26.10.13 17:55

markus - otázku jste položil, dostal jste pár odpovědí, zda jste si vybral či nevybral nevím, ale přesto - koho jste volil?, tedy pokud to není nějaké tabu ...,

Datum: 26.10.13 18:29
avatar

Nejvíc mě pobavil Babiš, samé nevím, nevím, jsem taqdy nový. Do koalice s KSČM nejdu! A co pravicové strany, ODS nebo TOPka? Babiš na to, ne v žádném případě! S nikým nechce do koalice, ale přitom skončil na druhém místě!

Od: mkalousek
Datum: 26.10.13 21:55

Ten váš známý patrně dohlédne dál, než za momentální výplatní pasku nebo důchodový výměr

Datum: 26.10.13 19:00
avatar

Máme PAT. Babiš skvělý kritik, ale politicky jouda. Jeho lidé každý pes - jiná ves.

Od: pt®
Datum: 26.10.13 19:42
avatar

A divíte se? Je to člověk, který tenkrát vystudoval, jen proto, že měl tu správnou knížečku. Schopní studovat nemohli a toto je výsledek. Jsem překvapena, že ho tolik lidí volilo. - pt

Datum: 26.10.13 20:06

pt - já se neopak zase divím, že jste pořád a neustále překvapena, čili furt, přesto máte docela dobrou trpělivost, furt do toho rýpat. To ti z z pravice , byli překvapeni také.. Měla by jste si už říci, volby skončili, už s tím 4 roky nic neudělám ... No, nechme se překvapit, co vymyslí... osobně si však také, moc neslibuji, protože jak by řekl strýc Galuška - co komín, to zloděj. A opokračoval - u nás je tolik lumpů a zlodějů, že se člověk bojí podívat do zrcadla.

Od: pt®
Datum: 26.10.13 20:15
avatar

To jsem se zase pobavila, řadíte se mezi ty, co mi říkají, co mám dělat, co si mám myslet, co mám psát... To je zvyk z minula, co? To víte, asi se takovým stýská po funkcích a po tom, aby mohli druhé řídit, přestože, na to nemají. Mějte se a pa. - pt

Od: zabu
Datum: 27.10.13 20:18

pt:Ten "člověk, který tenkrát vystudoval, jen proto, že měl tu správnou knížečku", to jsou Vaše slova, dnes zaměstnává a platí 40 tisíc lidí. Máte dojem, že by toho mohl dosáhnout někdo neschopný?

Od: pt®
Datum: 28.10.13 10:54
avatar

"zabu", ještě jednou a po lopatě. On sám říkal, že mu maminka radila, že chce pro něj to nejlepší, ať vstoupí do strany, tak jí poslechl. Proto to měl tenkrát jednodušší, že se na studia dostal. To jsou jeho slova pronesená na veřejnosti. Pak jsou zde i jiní, kteří bez vzdělání, jen svou schopností vydělali také miliardy, např. hudebník Horáček. A už mi nepište, přece Vám za to nestojím. My se neshodneme, tak už se mi nevnucujte, děkuji. - pt

Od: zabu
Datum: 28.10.13 17:05

Až na to, že p Babiš to nezapírá. Dělali to všichni-skoro. A liší se jen tím, jestli jsou schopni to otevřeně přiznat, jako p. Babiš, nebo jestli to zbaběle tají, nebo se vymlouvají na kdeco.

A pan Horáček nevydělal miliony jen svou vlastní schopností, ale také díky ochrannému svazu autorskému, který za něj dost nevybíravým způsobem vybírá poplatky. Vzpomeňte si např. na povinnost hoteliérů nebo holičů platit poplatky ochranným svazům za televize na pokojích nebo v oficínách. Tyto nevybíravě a bezcharakterně vybrané poplatky, jsou jeden z jeho příjmů. Tak jaká úžasná schopnost. banditi to jsou.

Od: bmbx®
Datum: 28.10.13 17:40

zabu:

a to nepočítáš poplatky na jakákoliv média a zařízení na která jde kopírovat, od listu kancelářského papíru, CD, flashku, tiskárnu atd...na všem je započítán poplatek v kupní ceně zlodějské organizaci OSA, bez ohledu k jakému účelu to slouží. Pokud si vypálím soukromé fotografie, data, vytisknu si, ze všeho ta OSA bere.

Od: zabu
Datum: 28.10.13 19:37

Máte samozřejmě pravdu, jen jsem si myslel, že to už sem nepatří. Nevztahuje se to k výše zmíněnému p. Horáčkovi.

Od: naoko
Datum: 29.10.13 18:30

Že to měl díky členství jednodušší se dostat na studia? To jsou nějaké vaše zcestné dedukce. .

Do KSČ vstoupil až 2 roky po ukončení VŠ, kterou absolvoval s červeným diplomem.

On se vyjádřil pouze ke svému rozhodnutí ke vstupu do KSČ a co mu k tomu řekla matka. S tím, že matky chtějí pro své matky vždy jen to nejlepší a on chtěl dělat kariéru. Ty studia jste si k tomu přidala vy. Přesně takhle vznikají drby a fámy..

A mimochodem abyste si doplnila znalosti , když už vás jeho osoba tak rozčiluje , resp. jeho schopnosti - tak jedna drobnost, co vám taky unikla: Jeho otec byl vyloučen z KSS a propuštěn z práce, asi tři roky pak rodinu živila matka. V Pražském jaru byl pak rehabilitován.

Datum: 28.10.13 10:57
avatar

Jen poznámka na okraj: i neschopný člověk může být všeho schopný a to je v některých případech ještě účinnější.

Tím nehodlám mířit na Babiše, na to o něm vím příliš málo. (Tedy "vím" o něm možná až moc, ale nevím, co z toho je pravda.)

Od: lujs®
Datum: 28.10.13 14:48
avatar

Myslím že kdyby lidi věděli co udělá hned po volbách Hašek a jeho kumpáni (i když se to dalo čekat) tak by nevolili ČSSD.

Datum: 29.10.13 17:36
avatar

Je mi z té naši politické scény blujno, volby nevyřešily vůbec nic jen stály hodně peněz. Je mi jedno jestli z leva nebo z prava ale už ať je "tam nahoře" konečně řád a pořádek.

doplněno 29.10.13 18:48:

Štírečku i já si říkám jak málo lidí k volbám šlo, nadávat to umí každý.

Datum: 29.10.13 18:46
avatar
Ono když polovině národa je jedno, jaká je situace, těžko pak od voleb očekávat nějakou změnu. Tam ti nahoře za výsledek voleb až tak nemůžou, my jsme ho ovlivnit mohli.

 

Od: pt®
Datum: 05.11.13 21:56
avatar

Co jsem našla: Šokující! Volební kampaň ČSSD zaplatili Svědkové Jehovovi! - http://eportal.parlamentnilis…atili-svedkove-jehovovi-.aspx

Od: k2
Datum: 05.11.13 23:18

Mozna bude lepsi pro dnesek jit spat, nez se tu takto ztrapnovat...

Datum: 05.11.13 23:30
avatar

Dobrý. (Rubrika: Humor)

 

 

 

Poslední otázky Poradny volná diskuze
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.