Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, na této stránce : celostnimedicina.cz/... píšou že nás stát chce otrávit rakovinou , co si o tom myslíte?
Nejsem lékař ani odborník, ale podle mého názoru je zajímavé, že Min. zdravotnictví zakázalo např. podvazování nádorů, kterým se zabýval v Plzni lékař, který už sice zemřel, ale na jeho metodě je prý zakázáno pokračovat ve výzkumu a praktikování.Myslím, že lobby firem na léky v tom hrají obrovskou roli.Nám prosťáčkům jsou určitě zatajovány určité skutečnosti.Ve všem hledejte zisky a peníze, svět je jedna velká špína, za kterou můžou lidi, kteří tenhle svět ovládají...
Už jsem se tímhle těžkým blábolem setkala a pořád nevím, jestli se mám zasmát nebo se najedovat nebo věřit, že se takovým lidem nikdy nedostanu do rukou. A víte, co je na takových blábolech a doporučeních a zaručených pravdách zajímavého? Nikdy tito lidé tuto nemoc neprodělali a nikde neuveřejňují statistiky a podklady doložené skutečným výzkumem. Fakta a čísla, to je to, co by mělo mluvit.
Moje stařenka říkávala: Nikdo poctivou prací nezbihatnul. Zbohatnout se dá jen na blbosti lidí. (A to měla na mysli vykuky, kteří na poutích prodávali vodičky na růst vlasů a na všecko)
Ono se říká, "na každém šprochu, pravdy trochu". Pokud se nemocí týká, jistě má každá svou příčinu a tu je třeba odstranit. U nádoru je to jeho odstranění u jiné nemoci je to zase jiný zákrok. Ale většinou tělo vždy avizuje dopředu, že se něco děje. Zkuste se podívat na stránky http://empatia.cz/ a něco si vybrat, co budete moci přijmout. - pt
Přesně jak píše pt, na každém šprouchu...je mnoho věcí ve kterých nemají lékaři zcela jasno a je mnoho věcí které se neřeší nebo řeší zcela jinak z důvodu výdělků farmaceutických firem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.