Kolikrat startujete?

Od: Datum: 28.03.13 16:05 odpovědí: 27 změna: 10.04.13 16:37

kolikrat startujete škodu 120 nebo 105 než nastartuje,když déle nejede?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 28.03.13 16:18

Co je to déle nejede? Týden, měsíc, rok, století? Ale když jsem měl š120 tak studená pravidelně chytala na 2x, možná kdybych nebyl líný a napumpoval benzín ručně, tak by chytala naráz. No a před tím jsem měl Š100 a tu, když byla slabá baterka, jsem úspěšně startoval i klikou.

Od: thom*
Datum: 28.03.13 16:22

týden a dele

Datum: 28.03.13 18:45

Staré škodovky to dělají.Když déle než(zhruba)den stojíte,tak se benzín v hadičkách vypaří.Doporučuju vklidu napumpovat acepumpu,ja uvidíte v hadici benzín,dát sytič a na,maz podruhé je nastatrováno.Pozor na ten sytič,at zas motor nepřechlastáte.

Datum: 28.03.13 18:51

já pumpuju tak dlouho dokud to nejde jak kdyby naprázdno ta pumpa.. pak našlapat sytič a chyti na par převalení

Od: thom*
Datum: 30.03.13 09:23
rano jsem nastartoval na pošestý:) 105ku
Datum: 30.03.13 09:28
avatar

Tak to asi něco bude špatně. moji 105ku VŽDYCKY napoprvé, asi na 2-4 převalení startéru. V létě na drcnutí klíčku, v zimě (i v -20) tak na ty 4 převalení naprosto bez problému.

doplněno 30.03.13 09:53:

dovolím si i video, je to moje startování z prosince, při -10°C. A takhle chytá naprosto běžně, v létě líp :)

doplněno 30.03.13 09:54:


Od: thom*
Datum: 30.03.13 12:17

chytá perfektně kámo*palec*,oproti moji*smich*

Od: thom*
Datum: 30.03.13 14:52

nejlépe chytá tak na po třetí;),ale většinou musím dlouho točit,ráno to byl děs až na po šestý,ještě jsem spěchal jsem myslel že škůdku ani nenastartuju tyo*nevi*

Od: thom*
Datum: 30.03.13 16:37

ji máš v garáži né?

Datum: 30.03.13 18:30
avatar

nevím jak předchozí majitel, ale od doby co jí měl strýc a teď já tak v garáži nikdy nebyl :) parkuju venku na plácku u zahrady

doplněno 01.04.13 20:28:

Přechlastá? nikdy jsem nezažil svoji škodovku za studena přechlastanou. ikdyž jsem před startováním ten plyn prošlápl dvacetkrát, chytla nádherně. S tím je problém až za tepla, ale to startuju rovnou, bez sytiče a bez prošlapování, a vždycky naprosto v pohodě.

doplněno 01.04.13 21:04:

při zahřátém motoru v žádném případě nepoužívej sytič, potom je jasné že se přechlastá. jestli nechytá, bude problém někde jinde, určitě ne v nedostatku paliva (bohatosti směsi). Mně za tepla taky loni v létě špatně chytala, po výměně svíček to bylo hned o něčem jiném :)

Od: thom*
Datum: 01.04.13 14:08

a když se ti to uchlasta,tak ti startuje jak?

Od: thom*
Datum: 01.04.13 20:42

mě se přechlastává často docela

Od: thom*
Datum: 01.04.13 20:59

jasně,když je zahřátý motor tak bez sytiče,ale někdy mi nechytne tak musím dát hold sytič a je problém

Od: thom*
Datum: 01.04.13 21:12

dal jsem sytič našlapal,ale pak ho zas sundal a startoval*nevi*

Od: thom*
Datum: 01.04.13 21:46

když se to stane pak jedině startovat tak dlouho než se ten přebytečný benzín vypaří;)

Od: thom*
Datum: 30.03.13 16:20
nevím rano chytla na pošestý a ted ji nemůžu nastartovat vůbec:(
Datum: 30.03.13 18:28
avatar

jestli to nemas prechlastane, oddelej vzduchovy filtr a cvrnkni tam malicko benzinu nebo namoc hadr do benzinu a dej to k sani ;)

doplněno 30.03.13 22:44:

a zasrane svicky, vzdalenost elektrod, kably ke svickam? bud tam nejde benzin nebo se nezapali

Od: thom*
Datum: 30.03.13 18:56

přechlastaný? ale ráno jsem to nastartoval*nevi*

Od: thom*
Datum: 30.03.13 19:06

startér točí,ale né a né chytnout :(

Datum: 29.03.13 11:44
avatar

naslapat pedalem poradne, sytic a na druhy musi chytit, pokud velky problem, tak do vzduchu cvrnknout trochu benzinu, nebo etanolovy spray, pomuze i benzinem nacucany hadr u sani

Datum: 29.03.13 11:54
avatar

já když kdysy jezdil tátovo 120kou tak sem po delším stání vždy nacupoval benzín vytáhl sytič a startoval napoprvý

Datum: 29.03.13 12:38
avatar
škoda 105 rok 80, vždycky napoprvé, to i když stála měsíc
doplněno 29.03.13 12:38: přesně jak píše dabel :)
Datum: 29.03.13 18:46
avatar

Já nevím,ale mě stopětka se stovkovým motůrkem VŽDY chytala nejdéle na 4 protočení!

 

Od: fram
Datum: 02.04.13 16:02

NApoprvé chytí když je teplo, hodně studená napodruhé, napotřetí. Ale to proto, že pokud stojí má Š 105 (r.v. 1987) víc jak dva dny, vždy šup pod kapotku a "napumpuji" benzín. Dále ji nestavím hodně předkem "ze svahu", nevím proč, ale pak startuje divně (po 2 a více dnech). A jak zahlásí mrazy, letí do tepla baterka.*bezim*

Od: thom*
Datum: 09.04.13 18:39

a když je vlhko tak chytá vpoho?

Od: fram
Datum: 10.04.13 16:37

TAk ona chytila po zimním stání na ulici, mrazy, sněhy , deště...přes dobu pro povinnou zimní obuv. A ta moje kamarádka spolehlivka chytila (po dopumpování) napoprvé. Hasí si to jako za mlada, dostala investici do seřízení motoru a spotřeba je na dálnici kolem 7 litrů.

Datum: 09.04.13 19:44
avatar

U těchhle škodovek je palivové potrubí pod podlahou z několika částí, spojených gumovými hadičkami. Ty hadičky po čase zpuchří. Ne natolik, aby z nich benzín kapal, ale dost na to, aby se skrz ně odpařoval. Při delším stání se tak potrubí zavzdušní. Stačí před startem ručně napumpovat a chytá v pohodě. Po výměně těch spojovacích hadiček (i když vypadají v pořádku) by měla závada zmizet.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.