Proč se říká, že to ženy mají těžší?

Od: Datum: 21.09.15 17:02 odpovědí: 18 změna: 21.09.15 23:32

Kdo umírá v prvních liniích ve všech válečných konfliktech? Koho lze právně donutit, aby živil cizí dítě a kdo koho může zničit vymyšleným obviněním ze znsilnění? Kdo musí mít při navazování vztahu iniciativu a musí splňovat milion šest protichůdných požadavků? Komu stačí občas umožnit partnerovi sex a usmívat se a nechat se balit?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 21.09.15 17:13

Všechny tyhle věci mohou ale platit i opačně. Co já jako žena vidím, co máme těžší...každý měsíc například menstruace, která někdy opravdu může mít peklo ať už načasováním nebo průběhem. Porod (řekla bych) je taky jedna nevýhoda, ale zrovna tohle ženy nepovažují za mínus, spíš za plus. Potom se starají o děti více než muži (většinou), současně o domácnost a současně o muže :D a musí to s ním vydržet. To samozřejmě je individuální a taky to může platit oboustraně, ovšem chlap odejde na pivo a má po starostech.

Od: ria®
Datum: 21.09.15 17:32
avatar

Já si nemyslím, že tady v ČR to máme těžší - možná kdysi a to se uchovalo v podvědomí.. Na východě to ženy mají určitě horší..

doplněno 21.09.15 23:28:

Docela by mě zajímalo, co tazatel prožil za zážitek, že takto "ztrpknul" :)

Datum: 21.09.15 17:52
avatar

zrovna s tím umíráním v "prvních liniích" to tak moc neplatí - ženy jsou zase všude po světě brutálně znásilňovány a vražděny jako nějaká verbež. A ten porod by si hodně chlapů taky odpustilo. Ostatně - chlapi se odjakživa perou rádi - války jsou ve světě stejně jenom v jejich "režii" !

doplněno 21.09.15 17:57:

http://zpravy.idnes.cz/v-darf…A150921_144726_zahranicni_kha

doplněno 21.09.15 18:49:

- a navíc jsou ženské jako staré - ošklivější a jsou chlapům jenom pro smích ! A ještě k té válce - vyhlašují snad války ženy?

doplněno 21.09.15 19:17:

hm -

- no tak ne, já jen říkám, co se mi na ženském "údělu" nelíbí. Já jsem měla zase "štěstí" na muže, kterými jsem jen tak "popostrkovat" nemohla (nebo neuměla? ). Ani bych si takového muže nemohla vážit. Ale ono je to jedno - každé pohlaví má své výhody a nevýhody a jsou stvořena tak, aby se doplňovala (nebo doplňovaly? ). Za nejnespravedlnější považuju ten porod !

Od: zenytomajilehc
Datum: 21.09.15 18:45
"Ostatně - chlapi se odjakživa perou rádi - války jsou ve světě stejně jenom v jejich "režii" !" A ženy zase mají rády když se můžou podřizovat muži, takže jim nevadí znásilňování. Stejná logika.
Datum: 21.09.15 20:28
avatar

Zakladateli, máte dost pošahaný pohled na svět a postavení mužů a žen.

Až strávíte rok v roli ženy, tak suďte. Rozumný člověk, i když si o tom občas myslí ledacos, takovouhle blbou otázku uzavře s tím, že občas to jsou ženy a občas muži, komu osud servíruje těžší chvilky.

A nejen to, že se vůbec nad takovou otázkou zamýšlíte a máte chuť vířit vášně - i Vaše argumenty proč to ženy mají lehčí jsou postavené na hlavu. (A to ani nemyslím ten choromyslný dojem ohledně znásilnění.)

Od: hm®
Datum: 21.09.15 19:01
avatar

> Ostatně - chlapi se odjakživa perou rádi

Tedy, culdo, dost často s Vámi souhlasím, ale v tomto rozhodně ne. Koneckonců jsou to přece ženy, kdo často "svého muže" popostrkuje, aby se pral. Nebo když ho přímo nepopostrkují, aspoň se jim to líbí.

Datum: 21.09.15 19:21
avatar

Ženy, nekamenujte mne. Doplním, že muži se musí každý den, nebo obden holit. Vážení, tohle jim opravdu nezávidím. Mluvím o hladké tváři, přece jenom jich potkáváme více. No nedej bože, aby vousatí, znak to své víry, převládli.

Od: ria®
Datum: 21.09.15 19:31
avatar

Dobrý den Pohanko :) - tohle je vyrovnané - většina žen se holí "všude" ale už i spousta mužů..;)

Datum: 21.09.15 20:06
avatar

No holení celého těla - u těch žen to je tak, že nemusí, je to jejich rozhodnutí a diktát módy. Kdežto ti muži tvář přece jenom musí, v tom vidím ten rozdíl, a po pravdě, čekala jsem takovou reakci.

Kromě toho mě se zarostlí muži líbí.

Datum: 21.09.15 20:24
avatar

- pohanka -

- podle mne - vousy jsou hezké hlavně u muže, který je ošklivý, nebo tlustý, anebo u mužů tuctových. Protože vousatí muži jsou všichni stejní. Pokud má muž hezkou tvář, neměl by ji zakrývat - a ať mi nikdo neříká, že je pohodlnější se neholit - protože myslím, že vousy se taky musí udržovat každý den, stejně jako hladká tvář. No, ale dneska jsou vousy moderní - nosí je každej, komu rostou, naštěstí už je mi to jedno. Ale přesto se na hezkého muže ještě pořád ráda podívám, takže nějaký názor mít můžu (dokud neumřu)

doplněno 21.09.15 21:16:

- pohanka -

- s tím nelze než souhlasit - vidím, že se svou "zálibou" v oholených tvářích dnes už neuspěju - no, brzy tady budeme mít vousáčů plnou republiku.

doplněno 21.09.15 21:35:

- joudic -

dík za upřesnění - já jsem si myslela, že vousy rostou každej den, takže mi přišlo jednodušší se oholit. No ale nejsem mužskej, takže jsem si to nikdy nezkusila. Asi to mají hoši fakt těžký.

Datum: 21.09.15 21:00
avatar

Culdo, hezký muž může být oholený, ale i s vousy, nebo s knírkem. Když mu to sluší, je pěkně oblečen, čistý a trošku voňavý, radost pohledět. Však jako pěkná děvčica, také se po ní každý s radostí ohlédne.

doplněno 21.09.15 21:48:

Trochu jsem vystreslá ze zpráv o IS, a abych řekla pravdu, tak když vidím mladšího muže - mladíka s vousem a trochu neudržovaném, mám problém, bojím se, mám blbé myšlenky. Samozřejmě je zaženu, ale něco je ve mě nahlodané. Protože zjišťuji, že těch voustých je moc, nedávají oni tajně najevo svoji příslušnost, svoji podporu islámskému státu. Nebo jsem si jich dřív tolik nevšímala? Nejraději bych vyhlásila akci, za republiku bez vousů.*bzum*.

Datum: 21.09.15 21:25
avatar

rad bych vas vyvedl z omylu :) od strniste do fousu na to nemusim sahnout cca 3 tydny, a pak to vemu strihacem na vlasy s minimalnim nastavcem.. za 2-3 minuty i s uklidem fousu z umyvadla mam opet strniste... kdyz to chci mit porad stejne, smiknu to cca co 2 tydny... to je veskera starost a udrzba :)

Datum: 21.09.15 19:37
avatar
Oni tvář a my nohy, podpaží i klín.. :) Každý měsíc menstruace, cpu do sebe hormonální antikoncepci, zatímco chlap je bez starostí. Rodit budu muset já, udržuji si postavu a těhotenství s tělem zacvičí, často už to nejde vrátit do původní podoby, žena pak vstává celé noci ke kojení, když se dítě nechce utišit, tak nemůže prásknout dveřmi a jít pryč a zatímco se žena během šestinedělí snaží zahojit, chlap už se zase nemůže dočkat, kdy už to bude..
Ráno si chlap prohrábne vlasy mokrou rukou a odchází upravený do práce, přes týden mu stačí jedno tričko - to je u ženy nemyslitelné - učesat, nalíčit a sladit oblečení. Chlap své přítelkyni řekne, že nové oblečení ani makeup nepotřebuje a pak se otočí za první kočičkou, která si na šatník evidentně potrpí.
A zatímco žena stárne, chlap zraje (prý) takže po dvaceti letech vztahu, ženu vymění za opět dvacet let mladší model..
A co třeba práce? Vidím to i u nás. Stejná pozice s chlap bere víc. Ženě kariéra končí s mateřskou dovolenou - částečné úvazky se u nás nenosí a ženy s neustále nemocnými dětmi, určitě nedostanu přednost před bezdětnými.
Jediné, co chlapům nezávidím já je, že po rozvodu nebo rozchodu, zpravidla dítě zůstává s matkou..
doplněno 22.09.15 05:55: Ano, ale žena často v tomto musí být chlap i žena 2v1 :)
Datum: 21.09.15 20:20
avatar

Coklit - odpovědnost muže za svojí rodinu, postarat se, uživit manželku v těhotenství, na mateřské, postarat se, aby měli kde složit hlavu, byly peníze na vše co je potřeba, uživit auto-a, a aby i zbylo na dovolenou, stoupat po karierním žebříčku výš, nebo si udržet kvalitní, dobře placenou práci po celé pracovní období, to je vypětí, strach ze selhání. Však také muži mají okolo 55ti let nejvyšší úmrtnost na kardio onemocnění. A to v dnešní době i muži pečují a pomáhají s dětmi.

A někdy za to všechno muži dostanou od nespokojené manželky dršťkovou, kterou vznešeně nazývají předmenstruační syndrom.

Já si myslím, že muži jsou slabší, než ženy. Ale každý má svoje slabosti, problémy, i povinnosti.

Nevím proč, ale jsem opravdu žena, tak si neumím vysvětlit, proč obhajuji muže.*nevi*

 

Datum: 21.09.15 22:18
avatar

pohanka -

dovolím si dodat - ano, chlapi jsou slabší nežli ženy, protože ženy musí hodně vydržet (nemluvím za sebe, já nejsem rodinný typ) - ale starostlivé a obětavé ženy znám - a hluboce se jim obdivuju ! - ženy nejsou jenom přítulné a hezké "samičky" a hračky pro potěšení, ale nositelky a udržovatelky rodu. A to je docela fuška. Ať si říká, kdo co chce - a to jsem si to já sama osobně ani neprožila !

doplněno 22.09.15 00:45:

možná, že si roli ženy tak glorifikuju právě proto, že jsem mateřství a roli hospodyně nikdy neprožila a při své nátuře to považuju za nudnou dřinu - a - "pb" - ano, měnila bych hned - jako muž bych chtěla dětí klidně i víc (pokud bych je uživila) - i tu dovolenou bych uměla zařídit a až bych zestárla, stejně bych byla pořád "pán v nejlepších letech" a ne stará baba.

Datum: 21.09.15 23:05

Chlapi mají svoje nálady, svoje rýmičky, svoje veledůležité sportovní zápasy, občas bych je zabila, ale přesto je miluju pro ten krásnej nadhled s kterým řeší moje průšvihy. A to nemluvím jen o manželovi, kterého občas nenápadně okukuji jestli náhodou nemá na hlavě svatozář, že se mnou vydržel 26 let, ale i o kolegách a kamarádech a nakonec i o úplně neznámých chlapech, kteří mi, coby řidičce náklaďáku, ( už to nedělám, ale jezdila jsem 18 let), vždycky ochotně pomohli. Chlapi jsou fajn...a nemusí ani jít o sex

Od: pb®
Datum: 21.09.15 23:18
No a měnil by z vás snad někdo? Já tedy ne.
Datum: 21.09.15 23:32

Rika se vsechno mozne, ale staci pouzit jen selsky rozum. Takze ano, mas pravdu. A co s tim? Nech zeny rikat co slyset chteji..my vime sve.

doplněno 22.09.15 00:52:

Jeste bych dodal, ze v drivejsich dobach to mozna platilo, ale v dnesni urcite ne. Kdo za to muze? Samozrejme muzi..ze to nechali dojit tak daleko. To uz ale nejsou muzi..

doplněno 22.09.15 02:12:

..aneb jak se zpiva..pomilujte, pospasujte, ale lasku jim neslibujte..jinak je to cesta do pekla.

PS: cekal jsem zde spise reakce muzu.)

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.