Která reklama vás přímo odrazuje od koupě

Od: Datum: 07.10.15 23:11 odpovědí: 104 změna: 25.11.15 19:11

Máte to také tak, že některá reklama vás tak otráví, zhnusí či znechutí, že se automaticky vyhýbáte propagovanému zboží či službě, byť by byly třeba i kvalitní? Že vlastně ta reklama způsobí pravý opak toho, kvůli čemu vznikla?

Věřím, že ano, tak se podělte ;)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 07.10.15 23:15
avatar
Přestaňte blbnout se svaly nebo s břicheeém...to to to je síla!
doplněno 08.10.15 05:42: Kdyby někdo nepoznal: jedna z mnoha příšerných reklam na old spice.
Od: ria®
Datum: 07.10.15 23:19
avatar

Vysloveně nemám ráda reklamu od Kofoli, s tím mluvícím ratlíkem.. Co se mi v poslední době líbí jsou reklamy na auta..Většinou pěkná hudba, krásné záběry krajiny.. mít pár miliónků a pořádnou garáž, nechala bych se zvyklat.. ;)

doplněno 07.10.15 23:49:

:) moc se Vám jako reklamní grafik omlouvám :)

Datum: 08.10.15 05:36

Tak zrovna ta na Kofolu mi připadá vtipná...:-D.

Datum: 07.10.15 23:20
avatar
Zeleny mimozemstan alza.cz
Datum: 10.10.15 08:32
avatar

Uřvaný mimozemšťan alza je nesnesitelný. Spolehlivě mě vždycky ta jeho agrese vyděsí a naštve.

Od: nnikdo
Datum: 07.10.15 23:28

Každá.

Od: buss®
Datum: 07.10.15 23:28

Jaká reklama, kde? Žádná, nesleduji, vypínám mozek, Nepůsobí opačně, uháněči slev, stádo ji sledují a pak zaplaví obchod. Zkuste se v ty dny tam postavit a sledovat! Jinak by přece nebyla, nevyplatila by se. Banány a pod. za komunistů nebyla životní potřeba a fronty se stály,

Datum: 07.10.15 23:42
avatar

Všechny reklamy stojí za starou backoru. Neposlouchám je...

Datum: 07.10.15 23:52
avatar

Na TV nekoukám a tak mě většina reklam míjí. Jinak je obvykle přehlížím, u věcí, které by mě eventuelně mohly zajímat, mě staví do střehu.

Od: wamp®
Datum: 08.10.15 12:49
avatar

Přesněéééé ! Jsou trapné a otravné ! Nesleduji je.Řídím se svým rozumem...Dříve také nebyly a lidé věděli,co mají nakupovat.

doplněno 08.10.15 15:34: Magdone,to je sice pravda...
Ale,domnívám se,že v prvé řadě je důležitá "řádně nabitá prkenice."
Bohužel,a to je to nejsmutnější,dnešní lidé neumějí šetřit.
Ovšem,bravurně zvládají otázku půjček..Smutné :(
Datum: 08.10.15 13:24
avatar

Wamp - "...lidé věděli,co mají nakupovat".

No on byl tenkrát celkem jednoduchý výběr. Například auto jste si mohla vybrat mezi Š 105, nebo Š120. Výjimečně Žiguli. Pivo jen z nejbliššího pivovaru, chleba z místní pekárny. Televize Orava byla (spíš nebyla) k mání hned ve dvou rozměrech. Na to fakt nebyla reklama potřeba. :-D

Tím rozhodně nechci říct, že mám reklamu rád.

Datum: 07.10.15 23:53
avatar

- já mám vtipné reklamy ráda a docela mne otráví reklama, která je nudná, nebo mne dráždí tím, že nepochopím, kde je "pointa" - např. reklama na rum Božkov, kde se říká - .. "vidíš Péťo, taky si tady neříkáš Petronius ... buď sám sebou " - nebo tak něco ... vždy, když ji vidím, přemýšlím, co mi asi tak uniklo ... jsem blbá já, anebo tvůrce? ...

jinak mne vyloženě neodpuzuje žádná, leda nějaká s nechutným podtextem, ale na žádnou si zrovna nevzpomínám, rozhodně bych ale vliv reklamy na podvědomí člověka nepodceňovala, můžu nad nimi stokrát "ohrnovat nos" - stejně mne ovlivní, proto je taky dobrá reklama "dobře" zaplacena.

-

doplněno 07.10.15 23:55:

- "mluvící" ratlík je náhodou někdy docela dobrej !

doplněno 08.10.15 14:38:

bruno -

"bóbika" - byla perfektní - a to i přesto, že mám psy (a nejen psy) moc ráda. Holt ... dobrá reklama, no ! - už taky ani nevím, na co byla.

doplněno 08.10.15 14:48:

jethro - aha ! - dík

Datum: 08.10.15 13:13
avatar

On je to ratlík? *sok* Já myslel, že je to prasátko! Podle rypáku a uší.

doplněno 08.10.15 13:31:

Ta srozumitelnost je kapitola sama pro sebe. Dlouho jsem například netušil, co je to "káva s bohatou krémou". A vůbec nejlepší jsou reklamy v cizím jazyce. U těch nemám nejmenší tušení, o co jde.

Datum: 08.10.15 14:41
avatar

"Bóbika" byla reklama na portál centrum.cz

Datum: 08.10.15 00:47

Ahoj. Až takhle drsně je neprožívám. Mě se naopak líbí takové ty vtipné. A některé by mohly končit hned po těch scénkách. Ty Vodafonový, FIOvý a tak. A když je v ní krásná žabka, tak taky může být na cokoliv. K nějakému tomu nákupu mě ale žádná nezláká. I na burzách, si někdy udělám jen drobnou radost.

Datum: 08.10.15 03:28

Ty reklamy s černochama na jednu značku kosmetiky, ač jsem měl tuto vůni hodně rád, tak po tom, co jsem viděl reklamu se slovy, chtěli by jste vonět jako on, tak jsem začal tuto značku nesnášet. Nechápu, proč si vedení té firmy zadá reklamní spoty s černochama. A co mě vysloveně pobouřilo a ač to nepotřebuji, tak byla reklama, jak si tam češi pořád něco půjčovali od slováků.

Datum: 07.10.15 23:22
avatar

Mě odradí úplně všechny reklamy. Nekupuju nic, na co jde reklama. Nechci žádné služby, na které upozorňuje TV.

Od: mot
Datum: 08.10.15 07:38
takze kdyz kupujete roky nejaky vyrobek, jste spokojeny a najednou na neho uvidite reklamu, tak ho prestanete kupovat?
auto nemate?
Datum: 08.10.15 14:17

Ano, přesně tak, nechci vonět jako černoch. A auto mám.

Od: mot
Datum: 08.10.15 21:16
to byl dotaz na junkerse
Datum: 07.10.15 23:33

Naprosto přesně napsáno, mám to taky tak. Na reklamy nereaguji, protože skutečně kvalitní výrobky reklamy nepotřebují. Proto taky vnímám reklamy negativně, každá se snaží prodat svůj šmejd co nejdráž. Kvůlu tomu reklama vznikla. Jestli mě nějaká zaujala, pak svým vtipem. Ale ne předmětem reklamy - viz bóbika.

Datum: 08.10.15 07:54
avatar

Souhlasím. Pokud je slogan vtipný, někdy mě zaujme. Ovšem málokdy postřehnu, na jaké zboží ta reklama vlastně je. Takže se ta reklama u mě stejně míjí účinkem.

No vidíte, zrovna bóbik se mi docela líbil. I když vlastně ani nevím, co nabízeli.

Datum: 08.10.15 07:19
avatar

Otravuje mě Alzák s tím jeho příšerným hlasem. Ale to neznamená, že kdybych kupoval nějaké elektro, že bych Alzu automaticky předem vyřadil :)

Od: ben®
Datum: 08.10.15 07:28
avatar

Dobrý den, ať si v té reklamě plácají cokoliv, ale hlavně, ať to nezpívají! Mám ze zpívané reklamy kopřivku již od dob: "Triolá, Triolá, Triolááá." Hudba nebo známá písnička nevadí, ale zpívaný reklamní slogan je neštěstí. Zdravím!

Datum: 08.10.15 07:47
avatar

Nemám rád, když mi někdo něco vnucuje. Reklamám se většinou vyhýbám, ale občas se stane, že mě nějaká dostihne. Většinou na mě pak působí přesně opačně, než byl autorův záměr. Nabízené zboží tak automaticky zavrhuji, i když třeba ve skutečnosti špatné není. Často pak v reklamě vidím úplně jiný smysl, než původně měla mít a který mě docela pobaví. Například před léty běžela v TV reklama na určité máslo.

Vozka s volským povozem vede spřežení a u vozu mu vrže kolo. Zastaví, vyndá z vozu kostku másla a kolo tím máslem namaže. Kolo přestane vrzat. První, co mě napadlo bylo, že ono máslo se výborně hodí pro mazání vrzajících kol volských povozů.

Podobných "antireklam" existuje spousta. Docela mě mrzí, že jsem je (doplněné vlastní komentářem) nezačal sbírat.

doplněno 08.10.15 13:15:

Taky je dobrá reklama na "Kostíky". Aneb když to budete jíst, budete vypadat jako oni. *smich*

Datum: 08.10.15 08:38

Myslím, že absolutní špičkou byla Penzička.

Patří jí náš věčný vděk za zásadní podíl na zabití druhého pilíře a celé důchodové reformy.

Od: vejcenatvrdo
Datum: 08.10.15 08:42

Jsou to reklamy, do nichž tvůrci angažovali nějakého herce nebo jiného mediálního prostituta. Doslova k nepříčetnosti mě přivádí Vyorálek na kole. Jinak se ovšem stejně jako 100% občanů domnívám, že jsem vůči reklamám zcela imunní a stejně jako 100% občanů jim nějakým způsobem podléhám. *blee*

Datum: 08.10.15 09:19
avatar

Old Spice s tou škaredou gorilou (to prostě není chlap, ale hnus), žvýkačky Airwaves, TicTac, konto G2 pro studenty (to jako vážně?*zed*), posilující borec s Májkou (by si urval šlachy během pěti minut) ... bude jich víc, ale namátkou tohle.

Datum: 09.10.15 19:49
avatar

martina a ukulele

- nebojte - za chvíli všechny tyto "hnusné gorily" nahradí fešáčtí Arabové ..

Datum: 08.10.15 12:27

Reklamy nesleduji, pouze je vnímám zpovzdálí. Ale začala jsem se dívat na jednu, to když čtyřletý synovec na otázku ,,dáš si čaj?" odpověděl,, Ne, fofolu". Tomu jsm se s chutí zasmála, jak využil reklamu k vtipné odpovědi.

Datum: 08.10.15 17:10

Prave ten zvuk je u reklam nejtoxictejsi ... Proto se nektere reklamy spousti tak hlasite, aby vas to vytrhlo z bdeni...

Datum: 08.10.15 12:42

Ne že by mě reklamy odrazovaly, spíš mě hodně baví. Třeba reklamy na různé vložky a tampony. Vždycky to prezentují tak, že menstruace je pro ženy vlastně super, a že tyto dny jsou nejlepší v měsíci. *smich* No když vidím přítelkyni jak trpí, nadává a kroutí se, tak mi to tak nepřipadá. A už vůbec nevysí hlavou dolů a nenosí bílé kalhoty. *ee* *smich*

Naopak se mi líbí reklama na Mazdu 6. Ta hudba je opravdu úžasná, škoda, že není plná verze. I ten klip je skvělý.


style="line-height: 1.6em;">

Datum: 08.10.15 14:57
avatar

teď jsem si vzpomněla na krásnou reklamu - na Matoni - se lvem a odlétajícím orlem

- kdybych si chtěla nějakou minerálku kupovat, tak bych si vybrala (alespoň pro začátek) Matonku už kvůli té krásné reklamě.

doplněno 08.10.15 18:02:

http://www.mattoni.cz/styl-mattoni/reklama

Datum: 08.10.15 15:09
avatar

Mě vadí hlavně reklamy na sladké tyčinky a hlavně ty detailní záběry, kdy z rozlomené tyčinky teče náplň. Tyhle záběry asi mají ukázat jak jsou tyčinky šťavnaté, ale já v tu chvíli vidím viskózní sopel nebo hlen nebo tuberácký chrchel.

Přeji dobrou chuť těm, kteří nějakou takovou tyčinku zrovna svačí.

Datum: 08.10.15 15:45
avatar

figurek -

- no fuj ! - naštěstí mám "ochutnávku" tyčinek Twix už za sebou ! - tenkrát mne zajímal rozdíl mezi pravým a levým Twixem - to mi takříkajíc "nedávalo klidně spát" !

Datum: 08.10.15 15:16

Z dnešní doby jednoznačně Old Spice - už od doby, co jezdil borec na koni obráceně, ale: "Můj syn je sexy chlap" asi jen tak někdo nepřekoná, jedině další díl toho samého seriálu.

Jinak mne k smrti vytáčela v předrevoluční době reklama na jablka:

Dohadují se dvě děti o jablko

1. dítě: Já chci tu větší půlku.

2. dítě: Ne, já ji chci...

Maminka: Nedohadujte se, jablek je dost. Bude dost větších půlek pro všechny... *zed*

Od: xy
Datum: 25.11.15 19:11

z předrevolučních reklam si vybavím jen jak se potkali dva poutníci na velbloudu

"Kam jdeš, poutníku, do Mekky nebo do Mediny? " " Do Veselí nad Moravou, kde bude příští slosování státní loterie "

 

Datum: 08.10.15 16:07

Otravné reklamy mě před pár lety zbavily TV přijímače a mám od nich a od placení koncese pokoj Žiju si klidně v blažené nevědomosti - informace, co potřebuji, najdu na internetu, v obchodě si kupuji věci co potřebuji a snažím se studovat jejich složení. Sice se občas nachytám, to když pod stejným obalem je výrobek s jiným složením od jiného výrobce, ale podruhé už stejný šmejd nekoupím...

Datum: 08.10.15 17:07

*palec* Krasne napsano .. *placni*

Datum: 08.10.15 16:32
avatar

- podle vašich odpovědí zde bych skoro skoro soudila, že každý výrobek, na který se objeví reklama je šmejd - a kdo si ho koupí je hlupák ! - nebo se mýlím? - vysvětlete, prosím !

doplněno 08.10.15 16:44:

jabraka -

máte pravdu, ale, co když o dobrém zboží nevíte, nebo se nemáte kde dozvědět? Kdybyste byl podnikatel, který se uvádí na trh, jak byste to udělal?

doplněno 08.10.15 17:16:

- doufám, že mne hned zase neobviníte z toho, že všude pletu politiku, ale ještě bych k tématu dodala - že kapitalismus je přece (taky) na reklamě založen (bych řekla) - a všichni si kapitalismus pochvalujete - tak kde to nechápu?

Datum: 10.10.15 10:31
avatar

Ne, máte pravdu...není to tak, že dobrý výrobek reklamu nepotřebuje, ale reklama je prostě nástrojem ke zvýšení povědomí o výrobku, značce...zvýšení zisků (ať už jsou jakkoliv vysoké). Ať už jde o začínajícího podnikatele (značku, výrobek...) nebo toho zavedeného. Neřekla bych kapitalismus, ale volný trh...

Datum: 08.10.15 16:40
avatar

Můj názor praví,že dobré zboží,nebo služba reklamu nepotřebuje.Také je tomu tak v praxi.Stačí sledovat televizní reklamy,tam se vesměs nevkusnou formou nabízí zboží,a služby,které nejdou na odbyt a je nutno přesvětčit zákazníka,že je na čase,aby si to od nich koupil.Samozřejmě je to na základě neskutečných vlastností výrobku a za cenu,která je zlomkem toho,za co byste si to pořídili před měsícem.Že se to opakuje každého čtvrt roku,když pokaždé zboží slevňují o 20%?Dnes by podle nich bylo úplně zadarmo.

JABRAKA

Datum: 08.10.15 17:05
Datum: 08.10.15 16:57
avatar

Reklama je navoněná zdechlina a z toho vycházím u každé reklamy ale nejvíc mě irituje reklama, že si mám vsadit euro sázenku, že ten miliardář už na mě čeká.

doplněno 08.10.15 17:08:

To není z mé hlavy, myslím, že to jsou slova Jiřiny Bohdalové.

Datum: 08.10.15 17:04

Krasne napsano Lidus: "Reklama je navoněná zdechlina"

*placni* *palec*

Od: pepr®
Datum: 08.10.15 20:28
avatar

@lidus: Jestli jste to slyšela od Bohdalky, tak ta to podle mě nemá ze své hlavy. Je to název knížky Oliviera Toscaniho.

Datum: 08.10.15 17:02

Vsechny reklamy mne odrazuji. Mne reklama rika, co vubec nekupovat a na co si dat pozor. Lzou a jsou manipulacni... Uznavam, tvurcum reklam se porad dari lidi velice efektivne oblbovat. A v tom je prave ta svizel moderniho cloveka, ze uz nepremysli vlastni hlavou, ale jde, jak reklama diktuje. ;)

Dobry vyrobek reklamu vubec nepotrebuje. Reklamy mne obtezuji, naucil jsem se je ignorovat, televizi a radio jsem prave kvuli temto agresivnim reklamam domu neporidil a nelituji. Moje linuxova distribuce umi potlacit reklamy tak, ze je temer tady nemam. Pokud nejaky server otravuje reklamama moc, nenavstevuji tyto weby .. :D

Reklamnim agentum rikam - "Vy nabizite, ja ale nenakupuju" a hotovo.

Od: osel59
Datum: 08.10.15 17:13

Každá.

Nějak pod jejich vlivem nakupuji stále měně - tedy kromě nezbytností. Skoro ve mě způsobují na daný výrobek averzi, ale koupit se to musí stejně. Reklamám se systematicky vyhýbám, ale utéct před nimi nejde. Podvědomí to vnímá i když opustím místnost, kde zrovna je zapnutý přijímač. Jedinou vyjímkou je reklama GE Money Bank, to naopak se jdu dívat. Ten kocourek je užasnej, ale to nic nemění na tom, že si u nich stejně nic nesjednám.

Datum: 08.10.15 18:45
avatar

osel59-

- copak kocourek Money - to je už zkušenej reklamní herec - mám všechny jeho reklamy nahrané !

Od: jogurtka
Datum: 08.10.15 17:21

Na mléčnou rýži od Mullera s tím mluvícím medvědem.

Datum: 08.10.15 17:30

Ahoj. Teď jsem viděl na Streamu reklamu na výrobky fi. Honda. Nej z roku 2013. Nebo hezká holčina na drogerii DM. Jde a přeměňuje se. Nebo reklama na Floru.Jak tam je dobře z animovaná tráva. A jak si na konci dají placáka. Ty trávy. Jen tam mohla být na konci hezčí ženská. Byla tam sice jen zlomek času, ale mohla být mladší a krásná. Taková, jaké je mám v reklamách rád. Ten vrhač telefonních žabek je taky dobrý. Hlavně ty puberťácký pohledy synka. Jak koulí očíčkama v sloup. A zase. Hezká mamina a i dcerka.

Datum: 09.10.15 07:19
avatar

Bez vyjímky všechny. Nemám rád, když se mi někdo snaží cokoliv vnutit ;)

Datum: 09.10.15 08:32
avatar

A co proboha jíte? Kde nakupujete? Vždyť snad nejde nakoupit, aniž bych brala něco, co má nebo mělo reklamu.

U mně to funguje u některých značek, kde ty výrobky jsou samy o sobě hnusné a je mi jasné, že jen platím šunt a reklamu. Activia, Danone namátkou. Nebo předražená pitiva a "zelené čaje". Ale třeba Orbitky si koupím, jiné žvýkačky jsou fuj. Milku já taky ráda.

Ale nemám televizi, takže reklam vídám o mnoho míň a tak asi kupuju i něco, co reklamu má *nevi*

Datum: 09.10.15 09:04
avatar
Teď mě ještě napadlo - v dotazu se píše o reklamě jako takové, ale většina (včetně mě) to automaticky vzala jako televizní reklamu. Co letáky, billboardy, telemarkating, product placement... reklamní předměty...?
Mě třeba jednou tak zhnusil billboard nějakých aktivistů proti kožešinám, že jsem si říkal, že natruc koupím manželce kožich.
Datum: 09.10.15 09:16
avatar

No sqjelé! Když jsem teď kliknul na "odpovědět" naskočila mi přes celou obrazovku jakási reklama *blee* (holt velký bratr má oči všude). Na co byla, to nevím. Ale než jsem jí shodil, stačil jsem si všimnout, že byla do modrá.

Ona ta TV reklama je asi nejagresívnější. Například letáky ze schránky (i když mám nálepku, že je nechci) jen protřepu, abych se přesvědčil, že mezi nimi není třeba složenka a bez prohlížení je házím do popelnice. Bilbordy míjím bez povšimnutí. Té TV reklamě se občas nedá vyhnout, pokud nechci přijít o pokračování sledovaného pořadu.

doplněno 09.10.15 09:28:

Co se týká reklamy rozhlasové, pokud sedím u pracovního stolu, mám rádio na dosah. Mám na něm předvolené 2 oblíbené a jednu použitelnou stanici, takže není problém jediným pohybem na začátku reklamního vstupu přeladit. Pokud se sejdou reklamy na všech 3 stanicích, je v záloze přehrávač CD.

Datum: 09.10.15 09:04
avatar

Dost alergický jsem na reklamy v TV, kde jistý Horst s neskutečně přiblblou asistentkou nabízí podřadné domácí spotřebiče, které se dají jinde běžně koupit za výrazně nišší cenu. Když pak onen výrobek vidíte na vlastní oči, většinou by Vás ani nenapadlo něco podobného koupit. Nedávno jsem si všiml, že Horst opouští vedoucí roli a začíná fungovat jako přiblblý asistent.

doplněno 09.10.15 09:35:

V rádiu jsem mimořádně alergický na reklamu jedné firmy, šmelící s energiemi a taky na prodejnu "sídlí v Praze - tatatata..." (mimochodem, onu prodejnu jsem kdysi (bez ohledu na reklamu) navštívil a po této zkušenosti jsem usoudil, že už nikdy více!) Pokud to v tu chvíli jde, okamžitě zacpávám uši a rádio vypínám, případně prchám z jeho dosahu.

Od: luha®
Datum: 09.10.15 09:06

V TV stačí vypnout zvuk a reklamy mohou *působit* jen trapnou hrou světelných záblesků. Ale tato reklama na nízkoemisní vozy je celkem podařená.


Od: jmlc®
Datum: 09.10.15 09:31
avatar
Štvou mne billboardy - často u silnic osvětlené v noci vyruší řidiče od soustředění a někdy až oslňují...
Nesnáším reklamy v TV, pokud jsou po 20ti minutách v dobrém filmu. Ono sledovat film, který je díky reklamám 2x delší, to je důvod vypnout TV a počkat si na DVD nebo si to stáhnout z netu...
Rádia jsem přestal poslouchat kvůli reklamám - mám naladěn radiožurnál, kde je reklam minimum...
Letáky mi nevadí - vedle domu mám kontejner na papír ...
Reklamní předměty jsou většinou k ničemu, ale sem tam se najde dobrý kousek. Tričko mám už snad 10 let a byť je "pracovní", stále je pevné. Žetonky u klíčků do nákupního vozíku jsou super věc. Otvírák na pivo otevře i Plzeň, byť je tam uvedeno KOZEL.
Reklama mne moc neovlivní..., ale pravda je, že jsem úplně přestal pít Fofolu.
doplněno 09.10.15 09:45: A tak jak jsem psal - proti reklamním předmětům jako jsou koně a trika nemám nic :)
Datum: 09.10.15 09:44
avatar

Hele, když už jsme u reklam na tričkách, proti téhle taky něco namítáte? *smich* (Važte dobře odpověď, admin naslouchá ;))

doplněno 09.10.15 11:26:

Culdo, dík, to už mi dlouho nikdo neřek *frajer*

Datum: 09.10.15 11:02
avatar

- magdon-

reklama taky na pěknýho mužskýho - dobrý !

doplněno 09.10.15 14:36:

magdon - stejně by mne zajímalo, jak kdo z nás vypadá, když už se tady virtuálně "přátelíme" .

doplněno 09.10.15 17:08:

ria -

- myslíte, že by nás Admin nesmázl?

Od: ria®
Datum: 09.10.15 16:55
avatar

Můžme vyrobit sekci - Jak kdo vypadáme.. taky jsem docela zvědavá..:)

doplněno 09.10.15 17:12:

:) tak to nevím.. ale bylo by to dobrovolné a můžeme to ještě vtipně pojmout prezentací poraďte - napsat, vytvořit, a vyfotit se s poraďte.cz.. :)

doplněno 10.10.15 09:23:

:) proto to nechám na posouzení a nic zakládat sama nebudu.. :) Je fakt, že se už se kdysi založil dotaz co kdo děláme a tam by se případné fotky mohly přidat :)..

Datum: 10.10.15 09:11
avatar

Nevím, jestli by to byl dobrý nápad. Poradna by tak částečně ztratila jednu svou přednost - anonymitu. A nic ve zlém, ale někdy je možná lepší mít o někom nějakou představu, než znát skutečnost :-D. Pokud toužím někoho poznat osobně, nic mi nebrání přes osobní poštu.

Pokud si vzpomínám, byla tady snaha o setkání místních "veteránů" ale nějak to nedopadlo.

doplněno 10.10.15 10:23:

Culdo, zdejší poštou asi fotky posílat nejdou, jde ale poslat mailová adresa pošty veřejné. Takže to následně může fungovat i jako seznamka ;). Ale už jsme trochu (trochu dost) mimo téma otázky.

Datum: 10.10.15 10:04
avatar

- magdon -

setkání nedopadlo proto, že jsme roztroušeni po celém Česku - a jezdit na Moravu (nebo kam) by se mi nechtělo - a za ty peníze mi to ani nestojí. Na rozhazování zrovna nemám, i když mám (navíc nemám auto). Do Prahy, Chebu, Varů, či Mariánek bych přijela, ovšem organizovat nic neumím a zřejmě je nás takových víc. Taky si setkání představuji jen jako "seznamku" tak na pár hodin a ne akci třeba na dva dny.

- ale jsem docela ráda, když vím, s kým mluvím (osobnost člověka dotváří i jeho vzhed) - i na úřadech dávám osobnímu jednání přednost před písemným.. no, ale záleží taky na tom, co sem píšete - za "sprosté" anebo jinak "vadné" příspěvky bych se asi taky "tvář nastavit " neoodhodlala, za svoje - klidně. Ostatně anonymitu přispěvatele lze posuzovat jinak, pokud zde začínám, nežli, když už jsem se zde nějakým způsobem prezentovala, takže mne lidi už vlastně znají, a poznají mne i pod jiným "nickem" - takže - jaká anonymita.

No, ale, jenom můj názor - dají se vnitřní poštou vlastně posílat fotky? - žádného "okýnka" , kam by se daly vložit, jsem si tam nevšimla. Tak zdravím.

Datum: 09.10.15 14:41
Přesně tak, naštěstí raději jezdím vlakem než autobusem a podle tratí ještě těch billboardů tolik není, ale mám strach, že se to může brzy změnit, v tom případě by měli alespoň reklamami "vyzdobit" ohyzdné protihlukové betonové stěny, které stejně znemožňují výhled z oken vlaku, než jimi hyzdit pěknou krajinu podle trati.
Z důvodu agresivních TV reklam jsem TV zrušil-resp. nezdigitalizoval, analogová TV odcestovala na chatu, kde se občas hodí na přehrávání starých VHS kazet, chata není moje, je psaná na otce, který si koncesi platí, takže tato TV, která ač již neumožňuje příjem TV signálu, stále podle ČT podléhá placení koncese, je v jeho majetku ( daroval jsem mu ji ).
Já v mé domácnosti nevlastním ani neužívám TV ani R přijímač ( telefon mám starý bez rádia ), takže neplatím ani koncesionářské poplatky, za ušetřené peníze si zajdu občas do kina ( nikoliv do multiplexu, ale do klasického kina, kde je jenom pár trailerů před začátkem filmu ).
Datum: 09.10.15 10:18
avatar

- pokud jde o reklamy papírové - štve mne takové nehorázné plýtvání papírem !

- pokud jde o reklamy televizní - ani je nevnímám, protože mám televizi zapnutou většinou jen jako zvukovou kulisu - "probudí" mne vždy až něco zajímavého -

- pokud jde o "Horsta" jak zde zmiňoval "magdon" - tak se mi líbil hlavně jako chlap - okouzloval mne i tou svou náušnicí - a jeho předvádění zboží bylo docela "šik" ... bylo i docela zajímavé na to chvíli koukat (když už nevařím)...

-pokud jde o ovlivňování reklamami - nic už nepotřebuju, takže nic nenakupuju, ani jíst už moc nemůžu, protože bych se pak "nevešla" do dveří - ale, když už něco potřebuju, tak beru reklamu za stejně dobrou informaci, jako internetový vyhledávač, informace od známých, nebo na prodejně. Na základě reklamy jsem si např. koupila zametač "Swivel Sweeper" - jsem spokojená - doufám, že to není reklama - ale už se zde na Poradně na to někdo ptal, tak snad ne.

- hlavně si myslím, že reklamy do dnešní společnosti neodmyslitelně patří (neokouzlovaly nás na "západu" tehdy i ony?) - a vytvořit v dnešní konkurenci dobrou a přitažlivou reklamu je docela kumšt - a dobrým tvůrcům fandím - např. úžasný jsou Kohákovy reklamy na Fio - taky je mám nahraný ! Tak zdravím.

Od: jmlc®
Datum: 09.10.15 10:28
avatar

takže v tv Vás asi "stotabletů týdně" uřvaného hajzlíka (pardon, ale ten mne vážně irituje) asi neprobudí... *smich*, to mne úplně vyleká...

Ještě bych doplnil, že je zvláštní nastavení zvuku u reklam - vše (rádio, TV) má nějak nastaveno zvukovou hladinu, ale reklamy jsou o 30% hlasitější...*cert*

Datum: 09.10.15 10:43
avatar

O té hlasitosti reklam už před časem jednal i parlament a snad na to dokonce vymysleli i nějaký zákon (nevšiml jsem si ale, že by ho někdo dodržoval). Tehdy se kdosi v TV bránil, že se s stím nedá nic dělat *sok*, že je to prostě dané technikou *bzum*. Já teda nevím *nevi*, kdysi jsem pár let pracoval jako asistent zvukaře v ČST a nikdy nebyl problém při nahrávání prostě lehce stáhnout příslušný potenciometr, ale dnešní moderní technika to zřejmě neumožňuje (nebo že by z nás dělali blbce? ;)). Naštěstí mám u televize možnost nastavit hlasitost tak, že se sama seřizuje přibližně na stejnou úroveň, takže to plně využívám.

Datum: 09.10.15 16:16

To ovšem máte dynamiku jako mobilní telefon.

Datum: 10.10.15 08:54
avatar

Vzhledem k dynamice, jakou mají miniaturní reproduktory zavřené v bakelitové škatuli placaté televize není prakticky žádný rozdíl.

Od: krasula
Datum: 09.10.15 17:07

Reklama na porcelánové nádobí v Bille. Jak rodina rozbíjí svoje dobré talíře a hrnky, aby si mohla koupit nové. Zvrhlost. Neúcta k výsledkům práce. Kazí to dětem hodnotový žebříček. Nebudou si věcí vážit . Pak vše, co je staré, tak pro ně bude automaticky hnusné a bezcenné.

Datum: 10.10.15 08:48
avatar

No, tahle je pro mě taky docela nesnesitelná. Uráží mě.

Od: nickys
Datum: 09.10.15 17:51

Já zcela určitě vím, že ty dva kretény z odtahovky 1224 nikdy nezavolám.

Jinak jak tu někdo nesnáší reklamy a má některý nahraný, to mi přijde taky ujetý. Teda dost ujetý.

Datum: 09.10.15 18:35
avatar

nickys -

- pokud vím, zmínila jsem se tady jenom já, že si reklamy nahrávám - a já říkám (už od počátku diskuze), že mám reklamy ráda - tedy reklamy vtipné - ne blbé a ne všechny - co je na tom ujetýho?

Kdybyste se tvorbou reklam živil, tak byste byl třeba rád, kdyby na Vaši reklamu nějaký "kretén" reagoval !

doplněno 10.10.15 13:07:

nikys -

- kdykoliv mne napadne a pokud se nudím (asi jako, když si někdo přehrává videa z dovolené) - asi jsem tedy ujetá, beru.

V dodatku jsem chtěla říct, že kdybyste se tvorbou reklam živil - tj. vymýšlel je a byl za ně placen - tak by se Váš pohled na ně taky jistě změnil ! Nic víc. Zdravím.

doplněno 10.10.15 13:29:

- např. teď bych zrovna byla ráda, kdyby mne napadlo, jak vložit na Poradnu svoje fotky ve stylu vtipné reklamy (jak zmiňuje "ria" ) - ale vtipného mne nenapadá nic. Takže - ono je snadné kritizovat - ale zkuste si to ! S tím "kreténem" to byla ironie.

Od: nikys
Datum: 10.10.15 12:55

Jste to nějak pomotala ne?

Muj příspěvek měl dvě části. Odděleno slovem "Jinak" na začátku věty.

1. O dvou kretenech z reklamy na odtahovou službu. Tedy odpověď tazateli.

2. Reakce na Vás. Vysvětlila jste zde, že si nahráváte reklamy pouze vtipné, i tak mi to přijde ujeté.

Vůbec ale nechápu Vaši poslední větu s kreténem v uvozovkách, zakončenou vykřičníkem. Nějak mi nikam nezapadá.

Kdy a proč si ty nahrané reklamy přehráváte? Pokud se Vás mohu ještě zeptat.

Od: pee*
Datum: 09.10.15 19:02

Nejvíce nesnáším toho čokla od Kofole *blee* koho taková stupidní reklama může napadnout?! Dále dalšího psa nebo co to je z reklamy na jogurt Monte jak stoupne na tu lupu a bouchne ho to, ten jeho de*ilní hlas au , asi aby rozesmál malé děcka a ty to pak chtějí kupovat :-D To je tak všechno. Vždy jak jednu z těchto reklam vidím na telce tak přepínám! *bum* . Například reklamy na Old spice jsou fakt srandovní :-D Vždy měla a mít bude nejelpší reklamy Coca-cola

doplněno 09.10.15 19:08:

Doplním k té Coca-coly, nejlepší a nejhezčí! *palec*

Datum: 09.10.15 19:31
avatar

I když je to stupidní reklama, tak přesto (nebo právě proto) jsi ji zaregistroval. A to je její smysl a účel.

Od: pee*
Datum: 09.10.15 20:29

Ano to mě napadlo, ale i přesto si Kofolu někdy koupím

Datum: 10.10.15 08:59
avatar

Tak zrovna Coca-colu fakt nemusim. Už proto, že jejich reklama vytvořila přiblblého starce, agresivně se vnucujícího do celého světa a systematicky likvidujícího Ježíška.

Od: bejbicka
Datum: 09.10.15 20:08

Myslím, že reklamy na léky by měly být zakázány. To je zvrhlost. Kýchneš? Kup si Panadol ! Bolí Tě hlava? Kup si BRUFEN! Kdyby řekli, pořádně se napij , vypni počítač , procvič si krční páteř a běž se projít na vzduch, večer jen lehké jídlo a vyvětranou ložnici a ráno ovoce...

Datum: 09.10.15 22:28
avatar

- no jo, ale, kdo to má vydržet !

Datum: 09.10.15 22:03

Jakmile mi skočí do sledovaného pořadu reklama, odcházím od TV, nebo tlumím zvuk. Nesleduji je. Vadí mi.

Od: senzisenza
Datum: 09.10.15 22:18

Od reklamy, kdy se Hyundai vytahuje na "souseda z Mladé Boleslavi" bych si toto auto nekoupila ani za nic. Jakýkoliv model od této značky, nejen ten, na který byla ta trapná nabubřelá reklama. A pak Old Spice s paní, která vyjede na bowlingovou dráhu... A iritovaly mně Aquababes s písničkou "Neříkej mi bejby" - přestala jsem kupovat vodu, na kterou byla reklama.

Od: crazyman
Datum: 09.10.15 22:24

Mě štvou všechny reklamy.Vždy se mi při sledování filmu stane tohle: nejnapínavější část a reklama.Ale ftefan se mi docela líbí.*smich*;)

Od: bmbx®
Datum: 09.10.15 22:28

Tak jako jsem nic na základě reklamy nekoupil, ttak mě žádná i sebehorší reklama nemuže odradit od koupi něčeho co mě vyhovuje / líbí se. Dobré a kvalitní cokoliv se nabízí samo a žádnou reklamu nepotřebuje. Reklama už je samostatné odvětví a už dávno neexistuje z důvodů pro které kdysi vznikla.

Datum: 09.10.15 22:34

Popravdě řečeno, na reklamy nemám čas. Nic nesleduji přímo, všechno nahraju a postříhám. Není s tím moc práce, ušetřím čas svůj i případně ostatních členů domácnosti.

Datum: 10.10.15 09:23
avatar

Nesnáším reklamu na Airwavesky, tu ženskou co troubí na tu trubku, uřvaného Alzáka a všechny ty husy co potřebují poradit v čem prát a čím drhnout kuchyň!

Naopak pěkné reklamy jsou na Tulamorku a taky na auta. Sedí mi i Fiobanka...

Datum: 10.10.15 09:41
avatar

"...ženskou co troubí na tu trubku"

Vždycky přemýšlím, proč při tom troubení dává pravou rukou, signál jeřábníkovi, že má zvedat břemeno. *sok*

Datum: 10.10.15 10:31
avatar

Náhodou ta se mi právě líbí. A žvýkačky kupuji kvůli chuti, ne kvůli reklamě. Je sice pravda že někdy vyzkouším to, na co je reklama a pak si udělám obrázek sám.

Od: takve
Datum: 12.10.15 23:12

Děkuji všem, těší mě, že se téma takto ujalo. I když ohromné množství lidí tradičně odpovídá zcela OT, i když se třeba budu tvářit, že věřím tomu, že třetina národa vůbec nemá televizi a další třetina statečně tvrdí, že se reklamou rozhodně nedá ovlivňovat, otázka takto nezněla. Ale naštěstí pořád se našlo dost těch, kteří skutečně konkrétně otázku zodpověděli. A máme tu tedy i konkrétní značky. Old Spice byl zmíněn několikrát, to nemůže být náhoda. Ať se nikdo nezlobí, ale v Čechách opravdu pohled na černochy asi většinu lidí od koupě spíš odradí, holt tady nejsme v Africe, to by si měli zadavatelé uvědomit, to není žádný rasismus. Mě při té příležitosti také napadá jedna reklama. Je na bonbóny Skittles, slogan zní tuším "nadoj duhu, ochutnej duhu" a opravdu odporný černoch tam dojí z žirafy do kýble ty bonbóny a pak se slabomyslně směje s tlamou přes celou obrazovku. To mi přijde fakt nechutné. A reklama tuším na AirBank! Ten neuvěřitelně nesympatický brejlička s vyhrnutými rukávy, jak nám vysvětluje, že i banku můžete mít rádi? Jé, jak já vždycky pošetile držím palce onomu "zlému bankéři," aby to jednou vyhrál... Úporná snaha asijské automobilky Hyundai tvářit se jako tradiční česká značka je také dost ubohá, dost to svědčí o tom, že své značce sami moc nevěří. Pobavil mě nedávno jakýsi rozhovor s jejich českým generálním ředitelem, kde se snažil jakýmisi zmatenými výpočty dokázat, že tu toho vlastně prodají víc než Škodovka. Podezřelé je i to, že sami ani nevědí, jak se jejich značka čte, před pár lety si to najednou pískli a místo Hjundaj začali říkat Hjundé. A pak ta nechutná reklama na nějakou zubní pastu, jak tam někdo vyplivává krvavé chrchlance do umývadla. A menstruace jako nejkrásnější část měsíce pro každou ženu, to je také kapitola sama pro sebe, v tu dobu je zpravidla ideální chodit v bílých obtažených kalhotách, denně plavat v bazénu a po večerech se muchlovat s přítelem, protože on nic necítí...

Datum: 12.10.15 23:21
avatar

- s tou "menstruací" - jste to trefil !

doplněno 13.10.15 14:47:

jentak -

pokud jsem Vás správně pochopila - tak souhlasím. Pokud je výrobek dobrý, a mám ho vyzkoušený - tak jenom "blázen" se nechá odradit hloupou reklamou. Navíc nevěřím, že by reklamu měly jenom výrobky špatné, zatímco ty dobré ji nemají.

Od: jentak
Datum: 13.10.15 14:33

Já používám Old Spice už snad dvacet let, a přestože se v poslední době zhoršili, teda u nás, original americká je furt stejná, a reklama s těma kuželkama je úděsná, tak mi ho nezprotiví. Na to žádná reklama nemá. Stejně jako si podle reklamy nic nepůjdu koupit.

Všechny ty kočičí konzervy co jdou reklamou, náš kocour zarytě odmítá. Asi je taky na reklamu alergickej. A ty konzervy co žere, reklamu nepotřebují. To také o něčem svědčí.

Z opačného konce se mi hrozně líbila jedna reklama na miliardáře. jak sedí a nahlas přemýšlí jestli být miliardářem není vlastně nuda. Pak se usměje a řekne "A víte že ne?". To se mi líbí, to má vtip.

doplněno 13.10.15 15:16:

čulda: pochopila dobře. Sám si vybírám a reklamu nepotřebuju pro své rozhodnutí koupit nebo nekoupit. Když už na ni koukám, občas jsem línej ji ztlumit, tak se na to dívám jak na divadlo. Dobré nebo špatné. Občas zatleskám, většinou mám chuť pískat.

doplněno 13.10.15 16:10:

takve: ta reklama na pastu s těma plivancema je opravdu nechutná.

Datum: 13.10.15 15:30

Nejlepší na reklamu je dálkový ovladač. Když už sleduji TV, tak máám ovladač v ruce a okamžitě přepínám. Ovšem v poslední době se ti všiváci v televizích domluvili, stalo se mě, že reklama běžela na všech kanálech.

Datum: 13.10.15 16:18

Dobré zboží se prodá samo, nepotřebuje reklamu. Proto mě reklama od nákupu spíše odpuzuje, nežli láká. Pokud mi skáče do právě sledovaného pořadu, začínám jí nenávidět. Pro mně je reklamou zkušenost moje, nebo mých známých. Nepotřebuji poradce.

Datum: 17.10.15 20:29
avatar

ten zelený pito.ec na Alza plus jeho hlásek..okamžitě to přepínám nebo jdu jinde ...

Datum: 17.10.15 20:42
avatar

od koupě neodrazuje, ale je fakt legrační : ".. chlapi nevyměknem ! ..." - reklama na Fernet Stock.


doplněno 25.10.15 11:33:

- teď se objevila dobrá reklama na půjčku od Č.spořitelny - nevím, jaká je půjčka od č.sp. - ale reklama (s koťátkem) je nápaditá !

Od: takve
Datum: 20.10.15 21:37

Tak ta je také libová. Nevím, jestli má víc verzí, ale vybavuji si jednu, jak chlapi nejdříve drsňácky zařvou "Nevyměknem!" a pak si ustrašeně ucucnou ze svých skleniček jako by měli za pět minut řídit...

Datum: 20.10.15 22:10

Ahoj. K věci bych přidal informaci. Když měla manželka otevřený malý stánek, největší poptávání bylo po věcech, které právě letěly reklamou. Tak to právě je. Na někoho se to chytne a děcka z toho nejsou vůbec vyjmutý.

Od: nikc®
Datum: 25.10.15 10:32

Mně jde na nervy už ta reklama na prace.cz. Je několik verzí. Ten herec mi jde na nervy, tak proto.

Od: ria®
Datum: 02.11.15 13:45
avatar

Tak teď jsem teda v šoku, vím, že za to ani Seznam ani ten hnusnej Alza nemůže, ale pustila jsem si video ze seznam.cz "Mohla to být bomba, připouštějí experti k pádu ruského letadla" vyskočil Alza zelenej hnusák a volal "bombaaaaaaa".. asi zase nějaká akce..možná by ty reklamy mohli trochu hlídat.. takhle nevhodně je umístit..:(

Od: nox®
Datum: 25.11.15 18:02

Taky mě to docela zarazilo, obzvlášť, když poté ten zelený prevít nabízel kvalitní kávovar, který byl vyrobený ve Francii, dokonce i s vlaječkou.

Od: jentak
Datum: 02.11.15 14:04

Vím, že je to tu o reklamě. A tak jen takové malé odbočení. Ne vždy je to reklama, která prudí. Snad mi prominete.

Rád poslouchám jedno rádio. Nebudu mu dělat reklamu. A často se stává, že si tak v noci klimbám u nějaké tiché klidné písničky, písnička dohraje, ozve se předtočený komentátor: "klidné rádio, do neklidné doby"(a někteří už víte o jaké radio se jedná), a do téhle pohody, zařve Matuška: " To všecko vodnéééés čas..." . A jsem vzhůru jak ve dne, a mám chuť zabíjet, . Nicméně to rádio mám rád, tak jim stejně zase odpustím a poslouchám dál.

Datum: 25.11.15 17:55
avatar

- jak je myšlena reklama č.spořitelny o prominutí 12 splátek půjčky?

Datum: 25.11.15 18:17
avatar

Reklamy většinou nevnímám, vypnu mozek. Ale v poslední době mne děsně, ale děsně irituje ta ženská pro Planeo, s tím "milánkové šup šup do planea". Vždycky mi proběhne hlavou:"Už tam letím ty kr.vo jedna protivná..." Omlouvám se, ale otázka byla položena a odpovídám podle pravdy.

Od: rd®
Datum: 25.11.15 19:07

Mě děsně irituje reklama na obchodní pasáž Arkády Pankrác. To je tak děsná reklama.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.