Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Dárek učitelce - ano/ne?

Od: lilly19* odpovědí: 15 změna:

Je tu někdo kdo by mi dokázal poradit? chci dát učitelce na vánoce dárek..
namalovala jsem jí portrét, jenom ho zarámuji a dám jí to jako obraz..ale chci jí dát ještě stříbrný řetízek s diamantovým srdíčkem(modrý), koupila jsem ho před dvěma měsíci za 450kč, ale nevím jestli to není blbý, nechci aby si to nějak špatně vyložila. Asi s tím nikdo nemáte zkušenosti, že?

Dárek učitelce - ano/ne?

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

1x

Ano, je to blbý

Obrázek ano, řetízek ne.

hodnocení

0x

Ano, je to blbý

Já bych to nepřeháněl, určitě jí udělá radost, že jsi jí něco vyrobila vlastníma rukama (namaloval), ale koupený řetízek, navíc za takové peníze bych si nechal na jinou příležitost nebo pro sebe... Myslím že i paní učitelka by se dost divila, proč kvůli ní utrácíš peníze ;)

lilly19*
hodnocení

Zapomněla jsem to napsat, já jsem do učitelky zamilovaná a ona to ví, proto nechci aby to bylo blbý, vím že nemůže být něco víc a že s ní nemůžu být, ale chci jí dát něco od srdce. Proto se na to ptám, nechci aby si to nějak špatně vyložila.

hodnocení

0x

Ano, je to blbý

Souhlas, ten portrét úplně stačí, je to krásný dárek, a paní učitelka bude mít určitě radost. Ten řetízek je spíš dárek pro nějakou kamarádku, sestru, sestřenici atd.

hodnocení

0x

Lilly, darovat zarámovaný portrét je moc fajn nápad. A originální. Určitě hodně potěší a jako dárek úplně stačí. Ten šperk bych už k tomu nedávala. Myslíš to určitě dobře, ale zdá se mi to již přehnaně moc. Šperk už se mi zdá být hodně osobní dárek...

krkovicka*
hodnocení

0x
Kdybyste srdíčko dávali za třídu pak tedy ano.Jinak je to hooodně osobní.Jestliže sympatie jsou oboustranný pak tedy navrhuji šperk jí předat v soukromí,ne před třídou.
doplněno 16.12.12 17:52: Každopádně jste jí ho koupila již před dvěma měsíci.Je pro ní.Takže nic jiného Vám nezbývá než jí ho darovat.