Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,dám příklad,nejsem moc typ co se umí vyjadřovat.
Mám šéfa kterej si mě zavolal když skončily dva mi kolegové,šli dělat do zahraničí.Bylo mi nahozeno že dostanu přidáno cca 5 000 kč aby si mě firma udržela.Mám ještě jednoho kolegu ale ten nic nedela takže si umíte představit jak by to po pár dnech vypadalo.Je starší a programovat nic neumí...Ubehlo cca 15 dní a nic a tak jsem se připomenul...nakonec mi bylo zdeleno že dokonce dostanu 10 000,jsem elektrikář a všeobecný udrzbar a programátor strojů který jsou potřeba k výrobě a furt se serou.Našel jsem si po odchodu kolegu jinou práci,o 3000 líp placenou a tak jsem to řekl sefovy a ten mi řekl že příští týden to budu podepisovat a proplati se mi to zpětně...jenže jsem nic pořád nepodepsal a ubehl skoro měsíc...Říkal jsem že pokud nebudu mít přidáno že se budu poohlizet po jiné práci a že nerucim že tam zůstanu.V pondělí mám schůzku s ředitelem a šéf má dovolenou.Jak reditelovi ve slušnosti říct že nejsem spokojený s financi,že mi něco bylo slíbeno a naznačit že mi nejspíš lze?Že jsem odřekljinou práci a firma se ke mě chová tak že jsem nic nepodepsal?Ředitel umí držet tajemství...to mám ověřené.Mám mu na fera říct že si hledám jinou práci?Podotýkám že když odejdu tak se to člověk dřív jak za půl roku nenauci...máme haly spojene o velikosti 45 000 metrů čtverečných...Musí se vést evidence tabulek...vody,topení,nákupu,náhradních dílů,teplot,přehledy,jsme pořád na telefonu..pohotovost pořád držím j protože je kolega na nic...Me se ve firmě líbí ale jak mu to jen hezky říct aby to nevypadalo že chci za každou cenu přidat,že vydiram a pomlouvamkolegu?Kolegu bych z toho vynechal...je to starší člověk a takovou placenou práci by už nikde nesehnal.
Díky za rady
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.