Kruhy v obilí, co si myslíte?

Od: Datum: 18.07.15 07:00 odpovědí: 30 změna: 01.08.15 19:07
avatar

Nesmírně mě fascinují kruhy v obilí. http://www.obrazky.cz/?q=kruhy+v+obil%C3%AD&sourceid=szn-HP

Několikrát byl i v naší zemi. Teď http://www.novinky.cz/domaci/…-tajemny-obrazec-v-obili.html

Co si o takových tajemných a fascinujících obrazech myslíte? Je vůbec v lidských silách, naprosto beze stop, takový složitý obrazec vytvořit lidmi?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: ben®
Datum: 18.07.15 07:37
avatar

Dobrý den, ano, je to záhada. Ovšem, jedno vysvětlení Vám předkládám. Zdravím!

Datum: 18.07.15 08:36
avatar

Dobrý den Babko. Mě ty kruhy v obilí akorát štvou. Tolik zničeného obilí, ze kterého nic nebude... Zbytečně vyrostlo...

Datum: 18.07.15 11:17
avatar

Na to ze je to jen mala cast jen jednoho pole z toho delate zivelnou pohromu.

Datum: 18.07.15 10:10
avatar
A kdo jinej než lidi ten obrazec tedy dělá?
Ufouni?
Od: trtr
Datum: 18.07.15 10:23

Zdravím, prý do jde ručně, návod dávat nebudu. Obilí je docela poddajné, takže při správném postupu se zlomit nemusí. Navíc spousta lidí vidělo nějaké záhadné osoby z batohy na zádech, které se v poli pohybovali (stopy lze také eliminovat).

Od: 777
Datum: 18.07.15 12:08

JJ. I u nás byli ufouni. :-D

Datum: 19.07.15 23:22
avatar

Treba lidi, lidi odjinud, nebo lidi z budoucnosti?

Od: petr02
Datum: 18.07.15 12:01

Kdysi jsem nad tím taky hodně debatoval, ale výsledku se moc nedoberete. Jestli jsme ve vesmíru sami, jestli maj mimozemšťani schopnost dělat nám kruhy do obilí, to nevíme, můžeme si jenom něco myslet. Některé, již legendární, obrazce jsou samozřejmě perfektní, že má člověk pocit, že to nemohlo být v lidských silách, ale kdo ví, lidé jsou velmi kreativní a šikovní, dokáží i nemožné. Taky existuje záznam, kde údajně nějaké létající koule vytváří podobný obrazec v poli. Jestli je to podvrch nebo ne, to se asi taky neví.

Datum: 18.07.15 15:47
avatar

Máte pravdu, Babko. Mnohé tyto obrazce působí dost tajemně, jako by skrývaly určité poselství. Naše země není vyjímkou, i u nás se tyto úkazy vyskytují. Zrovna nedávno jsem jeden takový s překvapením objevil, nedaleko Suché Lozi 48.9847461N, 17.7091978E , zdá se mi, že jeho poselství je velmi jasné, jako by symbolizoval, kam tato republika směřuje...

Od: pt®
Datum: 20.07.15 16:27
avatar

Ty, jóóó, že jsou ti mimozemšťani vyškolení...:-D

Datum: 18.07.15 17:11
avatar

Krásný žhavý podvečer všem. Kruhy v obilí mi příjdou jako veliká záhada. Mám záhady ráda. :-D

Datum: 19.07.15 23:10

Ano, stačí větší sekačka a hodně přání být zajímavým...

Datum: 19.07.15 23:21
avatar

spousta tech obrazcu ale sekacnou nikdo nedelal. Takze jak?

Datum: 19.07.15 23:25

Dobrý večer, taky mě to velmi fascinuje a zajímá. Už dlouho, dokonce jsem si vedla UFo deník (hihi). Já totiž věřím, že tyto kruhy v obilí jsou vyslány z mimozemské civilizace :) Jsem do toho hrozný fanatik :DDD

Datum: 20.07.15 06:39
avatar

Kuchařinko, já taky. Občas se najde nějaký chytrolín, který se snaží napodobit, ale ten udělá jeden dva obrázky. Tohle množství, precizně provedených sofistikovaných obrazců? To se mi nechce věřit, že se někdo počítá, kreslí a pak dokonale provede, aniž by pošlapal, zválel, poškodil rostliny okolo?! Jen tak? Pro srandu králíkům? *sok* Možná, snad, kdyby nebyla Nasca s obrovskými obrazci.

Datum: 20.07.15 12:25

Přesně :) Jsem úplně stejného názoru. :)

Například, pokud jste viděla ten s mimozemštanem držícím disk:) Byla na něm šifra, kterou vědci z Nasa rozluštilli a odpověděli na ni a opět jim přišla zpráva zpět. Jenom syčáci nechcou pustit na veřejnost co a jak ... Já si ale myslím, že mimozemská civilizace je o mnoho chytřejší než kdokoliv na této planetě. O naší Zemi už ví od dob Májů a nezaútočili na nás, proto si myslím, že nejsou tak zlí jako lidé - mají vyšší inteligenci.

Existencí mimozemské civilizace jsem si na sto procent jistá:)

Navíc jsem četl článek, kdyby nastala apokalypsa či něco podobného, mohli by nám pomoci. Možná znm jako blázen, ale já tomu všemu věřím:)

Datum: 20.07.15 16:05
avatar

Kuchařinko, možná, že jim dochází, co za pacholci lidi vlastně jsou. Že bude dlouho trvat, než lidi dozrají k tomu, aby přijali něco hodně neznámého. *sok* Je docela možné, že dav by je zlynčoval dříve, než by přešli silnici. Vždyť přece všichni ví, co mimozmšťani jsou zač, když to každý viděl v kině. Že?!

Datum: 20.07.15 22:27

Máte naprostou pravdu :)

No, třeba lidstvo za chvíli napadne pobíjet každého, kdo bude mít v ruce flašku s olejem - taky možná definice mimozemštana-vypadá jako člověk ale pije olej! ... z Četníka a mimozemšťanů ... :)

Datum: 20.07.15 12:15
avatar
Před lety se objevilo pár kruhů nedaleko od nás u Lomnice nad Popelkou. Byl jsem se tam několikrát podívat a myslím si, že to bylo lidský dílo.
Neříkám, že ufouni nejsou. V široširém jich asi bude více než dost. Jen mě přijde hodně přitažený za vlasy, aby sem letěla celá eskadra ufounů, tady namalovali pár kruhů do obilí a letěli zase někam dál.
Lidstvo taky neletělo na Měsíc aby tam nalajnovali pár čar a hurá domů.
Od: buss®
Datum: 19.07.15 23:34

Nééé, to nejde.

Datum: 19.07.15 23:38
avatar
Loni byl u nás v Boskovicích pěkný obrazec, letos je poblíž, u silnice Svitavy-Brno taky, ale ten už tak propracovaný není.
doplněno 19.07.15 23:42: To byl ten u nás, údajně i nějaká zašifrovaná zpráva uprostřed
Od: buss®
Datum: 20.07.15 00:11

A byla ta růžice aspoň podle stran? Morzeovka SOS..., TH, HT, 6? Bity?

Od: ben®
Datum: 20.07.15 12:29
avatar

Dobrý den, nechci nikomu přidávat nebo motat hlavu, ale proč hledat pouze ve vzduchu, resp.

snad až ve hvězdách? Co když je také něco pod zemí - ty pověsti o pekle nebo Blaníku mohl také někdo zveřejnit a měl s tím nějakou zkušenost. Možná není svět pouze na povrchu, ale i pod ním.

Zdravím!

Od: pt®
Datum: 20.07.15 16:28
avatar

Prostě to dělají lidé, jsou to šikulové a daří se jim bravůrně klamat okolí.

Datum: 20.07.15 17:39

Máte pravdu, jen se divím jak velké procento blbců mezi námi je...

Datum: 20.07.15 18:17
avatar

Bruno, dobrá, udělejme úkrok stranou a definujte slovo blbec. Kdo je blbec?

doplněno 20.07.15 18:34:

Chcete vidět, jak vypadá festival blbců?


 

Datum: 21.07.15 00:23

Na to žádná univezální definice není. V konkrétním případě kruhů v obilí jsou blbci ti, co věří v dílo ufounů.

Datum: 20.07.15 21:40

Tak kladu si otázku, kdo vlastně je větší blbec, ten co nezná, ale ptá se, nebo ten co nemá o věcí ani páru, ale šmahem má odpověď a ví, že všichni, co si myslí něco jiného jsou blbci. Tragédie je, že právě ten blbec pravděpodobně nikdy neprocitne a nedojde mu, že on je ten největší blbec. Ale k vlastnímu tématu, na našem území se objevila řada obrazců, žel se jednalo o podvrhy, zajimavostí snad bylo, že kolikero proutkařů v nich objevilo nějaké energie, což byl samozřejmě nesmysl. Pravé se od napodobenin dost podstatně liší, např., jejich tvar je dokonalý při pohledu z výšky, tzn., že nekopíruje tvar podkladu, vykreslování kružnic pomocí provázků a kolíků na nakloněné rovině by se při pohledu z výšky jevily jako elepsy, opak je pravdou. Do pravého úhlu ohnete nezralé obilniny a traviny, nikoliv zralé a tvrdé klasy, ty se buď zlomí, nebo vyvrátí z kořínku, tyto ovšem z půdy vyrůstají kolmo a pak se ohnou do pravého úhlu, v ohybu jsou naboptnalé, jakoby je nahřála mikrovlnka, taktéž tyto obrazce bývají plné pošlého hmyzu. Kdo, nebo co je za vznikem obrazců, máme aspoň nad čím přemýšlet :-D

Datum: 21.07.15 06:20
avatar

Drago, kdyby to byl někdo jiný než Bruno, taky bych se do něho pustila dost razantně. Ale Bruno má můj hluboký obdiv, tak mu jeho názor ponechám se vším všudy. O nic nejde. ;)

Datum: 01.08.15 19:07

Máte pravdu a uznávám, že člověk by neměl šmahem odsuzovat názory, které se liší od těch vlastních. Navíc nazvat nějakou množinu lidí jako blbce, to je jako píchnout do vosího hnízda. Někteří lidé se ihned naježí, protože mají pocit, že to bylo mířeno právě na něj. Co se týká "kruhů v obilí", nikdo nemůže být odborníkem, protože o podstatě tohoto fenoménu nemá páru vůbec nikdo, může se jen domýšlet a vymýšlet teorie. Můj názor, že jde o dílo vtipálků co se královsky baví nad tím, jaký vyvolali rozruch, vychází z pricipů Occamovy břitvy. Zjednodušeně řečeno: to nejjednušší vysvětlení bývá obvykle pravdivé. Jak prosté! *zed*

 

 

 

Poslední otázky Poradny volná diskuze
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.