Fotograf - fb stránka

Od: Datum: 05.08.15 13:47 odpovědí: 8 změna: 06.08.15 08:06

Zdravím, vím že se jedná o poradnu, ale tak snad mě nesežerete, je tu víc rubrik a když fak se to smaže.

Jsem začínající fotograf a své fotky mám v plánu publikovat na svoji fb stránku. Budu rád když se mrknete, zanecháte případně "To se mi líbí" nebo ji budete sdílet.

https://www.facebook.com/dominikthenikola?fref=ts

Seznam odpovědí:

moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

Odpovědi na otázku:
Datum: 05.08.15 14:08

Poradit nechcete..spíše se zviditelnit.

Ale zajímalo by mne jak dlouho že to fotografii studujete?

A co na tyto fotografie říká Váš učitel?

Osobně bych na Vašem místě raději ještě nějaký čas (delší čas) studoval, než bych fotky zveřejnil..

Od: dominiknikola
Datum: 05.08.15 14:16

Jsem začátečník a dělám to jako svůj koníček a rekreačně. Studovat budu od září.

Datum: 05.08.15 14:24

Tak několik rad zdarma:

- nejlepším přítelem fotografa je odpadkový koš

- nevystavujte vše co vyfotíte, ale jen ty opravdu nejlepší fotografie (což nyní zcela evidentně nečiníte)

- nastudujte si něco o kompozici, expozici, osvětlení

- zlatý řez..., rušivé prvky v obraze..doteky pozadí s popředím, okrajem fotografie..

Aneb "Budete mít štěstí, když vyfotografujete jednu, možná dvě dobré fotografie za rok". (Thomas Hoepker)

Od: dominiknikola
Datum: 05.08.15 14:33

Na svoji obranu hnedka u prvního bodu musím říct že jsem se slečnou včera nafotil nějakých 450 fotek, a jen těchto 88 jsem vybral.

Datum: 05.08.15 14:40

...No vidíte...a správně byste měl vybrat reálně tak 4 z těch 450...a i to by bylo možná moc

Bránit se nemusíte..já na Vás neútočím.

Ale k dobrým fotkám máte ještě dlouhou cestu..a k vynikajícím ještě delší.