Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
může si prodávající nafarmit body a dobré recenze novýma účtama nebo to nelze? Jen bych to chtěl vědět, abych měl jistotu že ten a onen to nemá nafarmený, snad to mají zabezpečený.
doplněno 14.07.15 21:01:Prosím aby jste tento text přeskočili a přešli dolů na mojí novou otázku ohledně aukra, toto je už vyřešené.
Maximálně pár. Každý, kdo si zakládá účet na aukru, dostane poštou do schránky dopis s kodem, který mu ten účet teprve aktivuje. Dokázala bych sehnat pár známých, kteří účet na aukru možná ještě nemají a byli by ochotní, si ten účet založit, počkat nějaký ten týden na dopis s ověřovacím kodem a pak ode mě nakoupili a dali mi kladné hodnocení. Možná by mi to stálo i za tu provizi, kterou bych musela aukru zaplatit. Ale moc takových lidí, bych určitě nesehnala..
Jiný způsob mě nenapadá.
Takže se asi 1 000 kladných hodnocení nedá takhle nasbírat co?
Tak to jo, mě jen přišlo divný že má jeden týpek třeba 2 000 kladných hodnocení
Znám dva způsoby. Jeden případ, kdy prodejce vystavuje aukce po nízkých částkách a z druhých účtů je kupuje, ve druhém případě nejdřív prodává zboží pod cenou, aby nalákal, po pár kladných komentářích už neplní. V prvním případě komentářů asi nebude moc, v obou případech asi bude účet založen nedávno. Ale osobně jsem se s oběma případy setkal pouze jedenkrát.
Tak to se asi nemám čeho bát, prodejce dává všechny fotky komponent na bílý stůl takže nejsou někde stáhle z googlu,
a když jsem se koukal tak lidi od něj kupovali zdroje za 1 000kč a základní desky atp. no už se těším až mi příjde ten nový proceosr
No a dal jsem platbu dobírkou a u informací o procesoru je že to příjde za 2-3 dny, to nám jako pak zavolá kurýr na telefon co jsem uvedl a jde se pro to? Protože v e-mailu psali:
K dokončení transakce kontaktujte Prodejce telefonicky nebo e-mailem.
je to nutný?
To "k dokončení transakce, kontaktujte prodejce telefonicky nebo e-mailem", není třeba využívat, pokud k objednávce nemáte ještě najakou zvláštní prosbu atd. Já to dělám jen v případě, kdy prodejce upozorňuji, že jsem již za zboží zaplatila předem a může druhý den očekávat platbu...
Teď mi přišel e-mail od aukra
Dobrý den Client: ****
podle předchozí domluvy jsem Vám odeslal/a zboží:
****
Prosím zaplaťte **** Kč, jakmile obdržíte zboží.
No a u toho výrobku co si chci koupit je že mi to příjde za 2-3 dny, takže od teď jak mi byla poslán ten e-mail tak to startuje nebo jak?
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.