Nejste přihlášen/a.
Ahoj,
nevíte proč již třetí den po sobě nedělají letadla vůbec žádné čá¨ry na obloze. Výška je cca 10 km a najít je na obloze je dost problém.
Dík za odpověd.
M.
Pokud letělo tak vysoko,muselo psát ,spíše jste špatně odhadnul výšku.
doplněno 29.06.15 18:51:V tom případě platí to co v závorce písnul Jetro
doplněno 29.06.15 18:52:Omluva -Jethro
Došly zásoby chemtrails?
(spíš je v daném místě zrovna taková kombinace teploty a vlhkosti, že letadla nepíšou)
Jo chemtrails je hned to první, co google vyplivne, když napíšu, že letadla nedělají žádné čáry. Není to, že by hned mizely, prostě je nedělají. Je to pak docela zábavné je podle flightradaru hledat po obloze. Chvíli to zabere.
No ještě snad začnu na chemtrails věřit..
Ta kombinace teploty a vlhkosti zní logicky, teď ještě aby to někdo potvrdil na 100%.¨a můžu rozhazovat moudra dále
Dík.
M.
Odpověď neznám, ale nedávno jsme pozorovali oblohu a přesně tohle mě zarazilo. Letadlo a za ním nic
Tak třeba chemitrails má docela velký vliv na počasí a přírodní podmínky, sice nevím proč to takhle funguje, ale je to tak...
Kde jsi to vyčetl, že chemtrails má velký vliv na počasí? Ono vůbec chemtrails je nebetyčná ptákovina a jeden by nevěřil, co lidí tomu věří.
Jinak moc hezkej článek o tom jak a proč vznikají kondenzační stopy za letadlem.
Článek není "příliš odborný" celý. Na konci je to vysvětleno myslím celkem srozumitelně i pro laika:
Jak vidno, pro vznik kondenzačních pruhů za letadly jsou rozhodující tyto faktory: složení paliva (produktem spalování je mj. voda), kvalita spalování (čím méně dokonalé, tím více sazí jako kondenzačních jader), spotřeba paliva (let vyššími rychlostmi představuje vyšší spotřebu paliva, výstup většího objemu vody z motoru a více sazí), teplota okolní atmosféry (čím nižší, tím je také nižší absolutní vlhkost nasyceného stavu a tím lépe nastane kondenzace při dodání kvanta vody), vlhkost okolní atmosféry (čím vyšší, tím snáze může nastat stav nasycení při dodání kvanta vody)
.
Posledně uvedenými faktory vysvětlíme, proč za některými letadly se contrails rozplývají rychle a za jinými zůstávají na obloze déle, ačkoliv letadla letí ve stejné hladině a jen několik okamžiků za sebou. Dopravní letadla různých společností používají paliva, která natankovala na různých letištích a která se mohou kvalitativně odlišovat, např. obsahovat různé protimrznoucí příměsi nebo mít odlišný obsah vody. Dále se může jednat o letadla s různými typy motorů s odlišnými spotřebami paliva; např. dvoumotorový velkokapacitní Boeing 777 a dvoumotorový Airbus 318 vypadají vysoko na obloze dosti podobně, jejich kondenzační pruhy jsou podobně tvarované, ale výkon motorů Boeingu 777 musí pohánět několikanásobně větší hmotu, než u menšího Airbusu 318, přitom obě letadla letí skoro či úplně stejnou rychlostí. Motory Boeingu proto vypouštějí podstatně více vody a kondenzačních jader, než motory Airbusu, do stejného atmosférického prostředí.
.
Letadla však létají v mnoha letových hladinách nad sebou. Podél vertikály se významně mění i obsah vlhkosti v atmosféře. Proto můžeme často vidět letadla v podobné výšce, jen o jednu nebo dvě hladiny nad sebou (rozstup mezi letovými hladinami je 300 m), a přitom jedno z letadel vytváří dlouhotrvající stopu, zatímco stopa za druhým letadlem se rychle rozpouští.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.