Letadla nedělají čáry

Od: Datum: 29.06.15 17:19 odpovědí: 12 změna: 30.06.15 01:15

Ahoj,

nevíte proč již třetí den po sobě nedělají letadla vůbec žádné čá¨ry na obloze. Výška je cca 10 km a najít je na obloze je dost problém.

Dík za odpověd.

M.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 29.06.15 17:23
avatar

Pokud letělo tak vysoko,muselo psát ,spíše jste špatně odhadnul výšku.

doplněno 29.06.15 18:51:

V tom případě platí to co v závorce písnul Jetro

doplněno 29.06.15 18:52:

Omluva -Jethro

Od: mcsatek
Datum: 29.06.15 17:26

Bohužel jak říkáte nepsalo ale výšku mohu potvrdit.

Letělo v 11,5 km výšce a nebylo jedno. Myslím si, že flightradar ukazuje přesně výšku a rychlost.

Nemusí tedy dělat čáry vždy a já se ptám proč. Spusta lidí se mě jako maniaka na dopravní letadla ptá a já nevím 100% odpověď.

M.

Datum: 29.06.15 17:33
avatar

Došly zásoby chemtrails?
(spíš je v daném místě zrovna taková kombinace teploty a vlhkosti, že letadla nepíšou)

Od: mcsatek
Datum: 29.06.15 17:37

Jo chemtrails je hned to první, co google vyplivne, když napíšu, že letadla nedělají žádné čáry. Není to, že by hned mizely, prostě je nedělají. Je to pak docela zábavné je podle flightradaru hledat po obloze. Chvíli to zabere.

No ještě snad začnu na chemtrails věřit..

Ta kombinace teploty a vlhkosti zní logicky, teď ještě aby to někdo potvrdil na 100%.¨a můžu rozhazovat moudra dále

Dík.

M.

Datum: 29.06.15 21:43
avatar

Někde jsem měl fotku z výšky 10 km kdy letadlo před náma dělalo kondenzační stopu ale ta vlivem popsaných výše jedním diskutujícím podmínek, prostě okamžitě mizela.

Datum: 29.06.15 21:13
avatar
Kolik těch letadel bez čar bylo?
Kdo by měl zájem a prostředky na provoz všech letadel pišících dennodenně nad Evropou ty chemtrails? Na co tolik chemie?
Je tam nahoře tepleji a vodní páry z procesu spalování se nesráží na viditelnejší led, ale jen na kapky. Teda možná.
doplněno 29.06.15 21:19: Až na to, že v 10km nad mořem je teplota okolo -50 stupňů. Moje teorie je kravina.
Od: mot
Datum: 29.06.15 21:14
Svetove zidovstvo prece. Popr manazeri nadnarodnich bank a korporaci. To je jasny,ne?
Datum: 29.06.15 21:52

Odpověď neznám, ale nedávno jsme pozorovali oblohu a přesně tohle mě zarazilo. Letadlo a za ním nic *ee*

Od: urogoo
Datum: 29.06.15 21:50

Tak třeba chemitrails má docela velký vliv na počasí a přírodní podmínky, sice nevím proč to takhle funguje, ale je to tak...

Datum: 29.06.15 22:04
avatar

Kde jsi to vyčetl, že chemtrails má velký vliv na počasí? Ono vůbec chemtrails je nebetyčná ptákovina a jeden by nevěřil, co lidí tomu věří.

Jinak moc hezkej článek o tom jak a proč vznikají kondenzační stopy za letadlem.

http://infomet.cz/index.php?id=read&idd=1351335406

Od: mcsatek
Datum: 29.06.15 22:20
Diky vsem za prispevky.
Porad ale nejak nemam 100% jasno, jak to vznika/nevznika.
Ten clanek z odkazu je prilis odborny a cely si ho precte snad jen fyzik nebo chemik.
Treba se nekdo najde, kdo to dokaze polopaticky vysvetlit.
Dik.
M.
Od: pepr®
Datum: 30.06.15 01:15
avatar

Článek není "příliš odborný" celý. Na konci je to vysvětleno myslím celkem srozumitelně i pro laika:

Jak vidno, pro vznik kondenzačních pruhů za letadly jsou rozhodující tyto faktory: složení paliva (produktem spalování je mj. voda), kvalita spalování (čím méně dokonalé, tím více sazí jako kondenzačních jader), spotřeba paliva (let vyššími rychlostmi představuje vyšší spotřebu paliva, výstup většího objemu vody z motoru a více sazí), teplota okolní atmosféry (čím nižší, tím je také nižší absolutní vlhkost nasyceného stavu a tím lépe nastane kondenzace při dodání kvanta vody), vlhkost okolní atmosféry (čím vyšší, tím snáze může nastat stav nasycení při dodání kvanta vody)

.
Posledně uvedenými faktory vysvětlíme, proč za některými letadly se contrails rozplývají rychle a za jinými zůstávají na obloze déle, ačkoliv letadla letí ve stejné hladině a jen několik okamžiků za sebou. Dopravní letadla různých společností používají paliva, která natankovala na různých letištích a která se mohou kvalitativně odlišovat, např. obsahovat různé protimrznoucí příměsi nebo mít odlišný obsah vody. Dále se může jednat o letadla s různými typy motorů s odlišnými spotřebami paliva; např. dvoumotorový velkokapacitní Boeing 777 a dvoumotorový Airbus 318 vypadají vysoko na obloze dosti podobně, jejich kondenzační pruhy jsou podobně tvarované, ale výkon motorů Boeingu 777 musí pohánět několikanásobně větší hmotu, než u menšího Airbusu 318, přitom obě letadla letí skoro či úplně stejnou rychlostí. Motory Boeingu proto vypouštějí podstatně více vody a kondenzačních jader, než motory Airbusu, do stejného atmosférického prostředí.

.
Letadla však létají v mnoha letových hladinách nad sebou. Podél vertikály se významně mění i obsah vlhkosti v atmosféře. Proto můžeme často vidět letadla v podobné výšce, jen o jednu nebo dvě hladiny nad sebou (rozstup mezi letovými hladinami je 300 m), a přitom jedno z letadel vytváří dlouhotrvající stopu, zatímco stopa za druhým letadlem se rychle rozpouští.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.