Porušení obalu v obchodě

Od: Datum: 26.06.15 22:23 odpovědí: 14 změna: 27.06.15 23:45

Viděl jsem že v supermarketu měli maso ve slevě a jeden zákazník do obalu udělal malou dirku a řekl, že maso ve slevě smrdí a vrátil jej zpět do regálu. zadržela ho však ochranka, s tím, že porušil obal a že si to maso musí koupit za plnou cenu přestože bylo poslední den v záruce a byla na něm sleva. Je tento postup od ochranky možný, prý to viděli na kamerách?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 26.06.15 22:33
avatar

Pokud zákazním způsobí škodu je povinen ji uhradit, pokud se to povede prokázat.

Od: trtr
Datum: 26.06.15 22:42

Zdravím, je to možné, ale že chtěli plnou cenu, místo slevy je divné (asi trest). Z toho plyne, nekupujte ty hnusy v krabičkách a vybírejte kvalitní maso v prodejně u řezníka. U nás se chodí většinou v úterý či čtvrtek, v pátek je akce. Když se Vám maso na pultě nelíbí, tak stačí otevřít pusu a nechat si donést jiný kus ze skladu. Pokud nebudou ochotní, je to známka nekvalitního masa. Je to umění pro život, tak se učte.

Datum: 26.06.15 23:01
avatar

Značně nepravděpodobné. Zákazník si většinou může dovolit úplně všechno. To, že se chce přesvědčit o kvalitě toho, co kupuje, nelze brát jako úmyslné poškozování. Měl by se přesvědčit až po zaplacení, ale takhle je to přece jednodušší. A ochranka je tam především kvůli zlodějům.

doplněno 27.06.15 21:24:

Joe, zákazník by si neměl dovolit ... Ale zákazník si dovolí ... A většinou je tolerováno, protože pokud ne, tak následuje stížnost na zákaznickou linku, zdůvodňování atd. Na prodejnách se odepisuje a vyhazuje tak obrovské množství prošlého a poškozeného zboží, že takovéhle úmyslné poškození se v tom ztratí jako nic. Už jsi viděl, že zákazník přinesl reklamovat ohlodané kosti z grilovaného kuřete s tím, že jim doma nechutnalo? Já jo.

Datum: 27.06.15 11:56
avatar

Cože? Snad to není myšleno opravdově. Zákazník si nemůže dovolit poškozovat zboží ani obal dříve, než to zaplatí. Jak by to vypadalo kdyby to tak dělal každý?

Datum: 27.06.15 03:07
Mozne to je, jelikoz obchod plati puvodni plnou cenu, sleva na zbozi dava obchod ze sveho alespon tak to vysvětlují.
Od: jvcucuz
Datum: 27.06.15 10:07

Rozhodně má povinnost uhradit škodu, kterou způsobil. Ale logicky by měl zaplatit aktuální cenu, tedy tu zlevněnou.

Datum: 27.06.15 10:59

Je to správný postup. Já bych to taky tak řešil.

Datum: 27.06.15 11:46
avatar

Já taky.

Od: vklus
Datum: 27.06.15 11:53

A já se mu zase nedivím za to co dokáží hypermarkety a supermarkety prodávat

Datum: 27.06.15 11:58
avatar

Co by. Nabídku zboží určuje zájem. Na vakuově baleném mase, v případě správného uskladnění není nic špatného. Že je maso v akci kvůli docházející době spotřeby nelze tak jednoduše ovlivnit.

Datum: 27.06.15 12:45
avatar

Lidi jsou(s prominutím)prasata.Kolega měl po otevření plastového víčka margarínu v tom ochraném alobalu díru od prstu.Když kupuju vejce,tak se dívám dovnitř i na barvy na vlasy...ale otvírat margarín,Lučinu apod.mě nikdy nenapadlo.Nechápu co k tomu lidi vede?Taky na zboží zbytečně sahají a zkoumají a stejně si jej koupit nechtějí...*nevi*

Stejně tak je divná moda,jak lidé jedí už na prodejně a učí to i děti,že je to normální.Kde jsou potom nějaké zásady slušného chování,to přece nejde něco jíst bez zaplacení-zvláštní druh výchovy*nevi*

Od: nnikdo
Datum: 27.06.15 20:51

Všechno závisí na tom, jestli to maso opravdu smrdělo. Pokud ano, tak bych se divil, že by to chtěl jakýkoliv obchoďák rozmazávat.

Datum: 27.06.15 22:16

Ahoj. Než mě soused poučil, jak očuchat chlazená kuřata a dvakrát mě se smradlavýma poslala sousedka zpátky reklamovat, to dělám stejně.Šlo o PENNY. Datum nedatum. Ještě bych doporučil ty chlazený věci zpracovat ještě ten den. Aspoň pozapéct. Nemusí vydržet do dalšího dne, i když budou do dne spotřeby 2 dny. S reklamacemi nebyla potíž, ale ty zbytečné cesty mě medily. Ochrance by se smradlavé maso na hlavě určitě nelíbylo. A ten vyrvál už vůbec ne.

Datum: 27.06.15 23:45
avatar

Jestli je pravda,co píše tazatel,čemuž moc nevěřím a maso opravdu smrdělo,měl zaplatit požadovanou cenu a potom hned maso reklamovat,že je zkažené a žádat vrácení kupní ceny,popřípadě pohrozit ČOIkou.

doplněno 27.06.15 23:48:

Podle mého mínění se případ nestal a tazatel si ho vymyslel.

 

 

 

Poslední otázky Poradny volná diskuze
Nejnavštěvovanější otázky v rubrice

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.