Řetězový kontejner

Od: Datum: 24.06.15 14:46 odpovědí: 8 změna: 25.06.15 09:29

Zdravím,

dokáže mi někdo vysvětlit proč se v dnešní době preferují kontejnery nakládané na auto hákem, oproti klasickým řetězovým?

Včem je jejich taková výhoda že dnes prakticky není vidět řetězový kontejner?




Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 24.06.15 15:00

No nevím, nemám s tím tedy zkušenosti, ale prostým selským rozumem, mi to prostě příjde jednodužší a nejspíše i rychlejší... Šofér nemusí ani vylézt z auta...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.06.15 19:19

Tak hlavně praktičnost.Třeba převoz toho bagru-do toho vanového by asi nenajel:) ale hlavně třeba s kolečkem(stavebním) do otevřeného najede a vysypete(sám) do vany musíte zvedat(min.dvá)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.06.15 21:43

Ahoj. Asi to bude tak, jak to kde někdo chce. U nás na obci, na TS mají těch konasů několik druhů. Jeden i jeřábem-rukou.

doplněno 24.06.15 22:27:

Ahoj. Sloníku, ono se to nakládadlo normálně nepřevrátí. Za zadníma kolama to má takové dvě šporny a ty to vzepřou. Nakládání je dobré provozovat na pevné rovině. Aby se to celé nezvrátilo do boku. Má to docela vysoko těžiště.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.06.15 21:58

ten řetězový mi přijde právě lepší, že se nechá přesně položit kam potřebuju, nezničí při vykládce/nakládce podkladní dlažbu/beton/asfalt, dělají se i s otvíracím čelem.

jedinou nevýhodu vidím v tom že obsluha musí vylézt z auta.

Od: slon
Datum: 24.06.15 22:15

Když se nad tím zamyslím, tak bych řekl, že hlavní roli bude hrát objem a váha materiálu v kontíku. Zhruba - ty velké konty si nejdřív na sebe natáhne a váha se rozloží. Ten řetězový kontík by asi auto převážil.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ctenar*
Datum: 25.06.15 09:29

I ty natahovaky se dokazou prevazit.



Delaji se ruzne vysuvne nohy proti prevraceni, jako maji autojeraby.


Ohodnoceno: 0x
 
Od: ctenar*
Datum: 25.06.15 08:19

nezničí při vykládce/nakládce podkladní dlažbu/beton/asfalt
Coze? Ridici v Cechach nepodkladaji ty ocelove valecky prknama, aby nenicili pri manipulaci s kontejnerem plochu? *sok*

doplněno 25.06.15 08:47:

Koukam na videa na youtube a skoro nikdo to v americe nepodklada *sok* To jsem tedy musel zazit nejake specialni pripady *ee*

doplněno 25.06.15 09:11:

Koukam jeste na Nemce na youtube a ti to take nepodkladaji. *bum*

Dalsi vyhoda paky - zkus udelat tohle s retezem :-P


Ohodnoceno: 0x
 
Od: ctenar*
Datum: 25.06.15 08:15

Premyslel jsem o tom pred nejakou dobou. Vyhoda haku (nebo lanoveho navijaku) je v tom, ze cely lozny prostor nakladaku je dostupny pro kontejner a vyska kontejneru neni omezena.

Pro danou velikost nakladaku tak bude hakovy kontejner vzdy vetsi. Zkusenost s prepravovanym nakladem asi ukazuje, ze neni problem s nosnosti nakladaku (tj. jen male % kontejneru skonci plne nalozene rozlamanym betonem nebo hlinou). Na to zakaznik objedna klasickou sklapecku.

Je to jako se ptat, proc je lepsi kabina typu Tatra 815 nez Tatra 148.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright Š 2004-2017 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.