Řetězový kontejner

Od: Datum: 24.06.15 14:46 odpovědí: 8 změna: 25.06.15 09:29

Zdravím,

dokáže mi někdo vysvětlit proč se v dnešní době preferují kontejnery nakládané na auto hákem, oproti klasickým řetězovým?

Včem je jejich taková výhoda že dnes prakticky není vidět řetězový kontejner?




Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 24.06.15 15:00

No nevím, nemám s tím tedy zkušenosti, ale prostým selským rozumem, mi to prostě příjde jednodužší a nejspíše i rychlejší... Šofér nemusí ani vylézt z auta...

Datum: 24.06.15 19:19

Tak hlavně praktičnost.Třeba převoz toho bagru-do toho vanového by asi nenajel:) ale hlavně třeba s kolečkem(stavebním) do otevřeného najede a vysypete(sám) do vany musíte zvedat(min.dvá)

Datum: 24.06.15 21:43

Ahoj. Asi to bude tak, jak to kde někdo chce. U nás na obci, na TS mají těch konasů několik druhů. Jeden i jeřábem-rukou.

doplněno 24.06.15 22:27:

Ahoj. Sloníku, ono se to nakládadlo normálně nepřevrátí. Za zadníma kolama to má takové dvě šporny a ty to vzepřou. Nakládání je dobré provozovat na pevné rovině. Aby se to celé nezvrátilo do boku. Má to docela vysoko těžiště.

Datum: 24.06.15 21:58

ten řetězový mi přijde právě lepší, že se nechá přesně položit kam potřebuju, nezničí při vykládce/nakládce podkladní dlažbu/beton/asfalt, dělají se i s otvíracím čelem.

jedinou nevýhodu vidím v tom že obsluha musí vylézt z auta.

Od: slon
Datum: 24.06.15 22:15

Když se nad tím zamyslím, tak bych řekl, že hlavní roli bude hrát objem a váha materiálu v kontíku. Zhruba - ty velké konty si nejdřív na sebe natáhne a váha se rozloží. Ten řetězový kontík by asi auto převážil.

Od: ctenar
Datum: 25.06.15 09:29

I ty natahovaky se dokazou prevazit.



Delaji se ruzne vysuvne nohy proti prevraceni, jako maji autojeraby.


Od: ctenar
Datum: 25.06.15 08:19

nezničí při vykládce/nakládce podkladní dlažbu/beton/asfalt
Coze? Ridici v Cechach nepodkladaji ty ocelove valecky prknama, aby nenicili pri manipulaci s kontejnerem plochu? *sok*

doplněno 25.06.15 08:47:

Koukam na videa na youtube a skoro nikdo to v americe nepodklada *sok* To jsem tedy musel zazit nejake specialni pripady *ee*

doplněno 25.06.15 09:11:

Koukam jeste na Nemce na youtube a ti to take nepodkladaji. *bum*

Dalsi vyhoda paky - zkus udelat tohle s retezem :-P


Od: ctenar
Datum: 25.06.15 08:15

Premyslel jsem o tom pred nejakou dobou. Vyhoda haku (nebo lanoveho navijaku) je v tom, ze cely lozny prostor nakladaku je dostupny pro kontejner a vyska kontejneru neni omezena.

Pro danou velikost nakladaku tak bude hakovy kontejner vzdy vetsi. Zkusenost s prepravovanym nakladem asi ukazuje, ze neni problem s nosnosti nakladaku (tj. jen male % kontejneru skonci plne nalozene rozlamanym betonem nebo hlinou). Na to zakaznik objedna klasickou sklapecku.

Je to jako se ptat, proc je lepsi kabina typu Tatra 815 nez Tatra 148.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright Š 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.