Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Zvorala jsem to

Od: eulalie* odpovědí: 53 změna:

Dobrý den rádcové. Tak si tu sedím jak hromádka neštěstí a marně přemýšlím, jak z toho všeho ven. Zvorala jsem to. Manžel dolétává do Kazachtstánu, vidíme se tak jednou za půl roku. Jsem doma a starám se o malé dítě v našem malém desetipokojovém domečku ve spolupráci s chůvou a pomocnicí v domácnosti, která dělá ostatní domácí práce. Mám všeho nad hlavu a nevím samou prací, co dříve. K tomu všemu jsem se zamilovala do fotografie tchána na náhrobním kameni na hřbitově. A navrch - nabrala jsem si půjčky za půl milionu, o kterých manžel samozřejmě neví a já nevím, jak mu to mám říci. Včera tady byli jacísi vymahači dluhů a moc hezky se tedy netvářili. K tomu všemu mám nezřízený sexuální apetit a už samýma roupama nevím, na koho bych tím bičíkem udeřila. A kamarádka z křesťanského sboru mi nerozumí a poradit mi taky neumí. Poradíte mi alespoň vy? Předem děkuji za případně odpovědi.

P.S. A admina prosím za shovívavost a pevně doufám, že mě nezabanuje.

53 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

0x

*haha*

Berte to prostě tak, že život je složitý..

Mohou se stát i horší věci...Váš oblíbený kanárek dostane vzteklinu...a sežere Vašeho neméně oblíbeného rotvajlera, ve Vašem bazénu s protiproudem se Vám utopí zlatá rybička.., a Vás bodyguard se přes noc změní z Kevina Costnera v tchýni..

hodnocení

0x

Zdravím. Milá Eulálie...Už i Vy?:-D...Umíte radit, tak to zde dělejte dál. Pěkný den!

pohanka*
hodnocení

0x

Tak už se probuďte! Byl to jen zlý sen.

doplněno 23.06.15 16:18:

Ale Ruze věřím, že je taková, jiná.

hodnocení

0x

Jóóó ! Jste nejlepším klientem naší poradny ! S ničím si nelamte hlavu, vše tu za vás vyřešíme ! *placni*

hodnocení

0x

Nejhorší, z těch vyjmenovaných průšvihů, mi příjde ten Kazachstan. To je veliký trabl! To ostatní, když zatnete zuby, určitě ustojíte. Ale ten Kazachstan, no, nevím nevím. Držte se! *hej*

doplněno 23.06.15 16:36: