Proč jsou lidé v dnešní době tak zlý?

Od: Datum: 31.05.15 02:16 odpovědí: 39 změna: 05.06.15 10:25

Ahoj všem mám otázku proč jsou lidi v dnešní době tak zlý? proč jsou dneska ty lidi tak bezcitný? proč znich vyzařuje jen zlo? co se vtom světě tak špatnýho stalo že se lidi k sobě chovaj takhle hnusně?, proč třeba každej člověk nebere člověka jakej je uvnitř a nebere jen vzhled a další takový ty věci?, nemůžu si v dnešní době najít nějakýho dobrýho kamaráda nebo nějakou slušnou hodnou holku všichni jsou ta namyšlený tak povrchní vůbec se s nima nedá jednat normálně každej si pořád na něco hraje, já vim všichni stejný nejsou ale kolik je dobrých lidí dneska? moc jich nezůstalo :/, bojim se toho i že do konce života zůstanu sám když vidim kam ta doba spěje :/, děkujů za odpovědi.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 31.05.15 02:50
avatar

vetsinou casto zalezi v jake spolecnosti se clovek pohybuje a kolik mu je, a kdyz holt neni na vyber, porad to clovek muze udelat tak, ze z idiotskych kamaradu naspod spolecnosti, udela smahem behem let pouhe zavistive zname, tim, co v zivote dokaze, a najde si podobne uspesne lidi, a z nich se vykrystalizuji super inteligentni pratele, se kterymi se kdykoli rad vidi, ikdyz ne tak casto, muj pripad. Jakekoli "zlo" od nejake nuly uz je pak jen usmevny vykrik do tmy ;) ja jen, abych dodal trochy optimismu *frajer* Je treba trochu tu ryzi prebrat a oddelit zrno od plev :)

Od: rybana
Datum: 31.05.15 03:48

Protože je zlá doba, která přeje dravým, drzým, prolhaným, lidem bez čistého svědomí. S pravdou se daleko nedojde,

rodiny se rozpadají, dětem chybí laskavé zázemí, moudré příklady, v novodobé kultuře, filmech atd. mnoho, násílí

a sexu. Nedělám si iluze, že v dobách dávno minulých, byli lidé o mnoho lepší, i když co se týká vztahů např. na pracovištích ,

to bylo v té době naposled minulé, ano v době socialismu, určitě o poznání lepší.

Datum: 31.05.15 10:44
avatar

*palec*. Neřekl bych to líp. Tak ještě jednoho smajlíka: *palec*

Od: nikc®
Datum: 01.06.15 12:36

Taky souhlas. *palec*

Datum: 04.06.15 15:04

Přesně!

Datum: 31.05.15 06:55
avatar

Protože 2 Timoteovi 3:1

Datum: 31.05.15 08:28

Protože jsou nespokojení. Každý si napráská hromady půjček, pak žije od výplaty k výplatě, přitom vidí, že soused má vilu o prostorách černínského paláce, tři Audiny, zlatou kartu a dvě milenky. Navíc si myslím, že k tomu také hojně přispívá televize. Kdykoli ji odpoledne zapnu, vypadnou na mě dvě, tři mrtvoly, můžu se podívat na podrobné pitvy v přímém přenosu ( přitom kdyby se na obrazovce ukázala nahá žena, tak by provozovatel musel platit pokutu ), večerní zpravodajství přidá pár mrtvol navíc, chrstne na mě kýbl krve a popřeje mi hezký večer. Ve svém věku už si to tak neberu a prostě televizi vypnu, ale pokud je někdo citlivější a řeší to, tak mu to radosti ze života nepřidá.

Od: standa1122
Datum: 31.05.15 09:05

Protože lidi přitahuje hrůza ve zprávách. Je to vidět např. u dopravní nehody, kdy se všude vyrojí čumilové. To je dáno od přírody a nelze s tím nic dělat.

Od: standa1122
Datum: 31.05.15 09:06

A třeba si nikdo na nic nehraje a jen vy to tak chápete ! Řekl bych, že je problém ve vás.

A jinak, pravopis říká: zlí podle vzoru mladí...

Od: mustang
Datum: 31.05.15 10:48
Urcite to neni dobou.
Datum: 31.05.15 15:30
avatar

Lidi už jsou takoví. Jestli ti to vadí, něco s tím udělej.

Datum: 31.05.15 16:07
avatar

Kdo zažil cca roky 1985-1995, tak mi musí dát za pravdu, že ta doba byla super. A jestli tu někdo zažil 20 a 30 léta, tak ještě líp.

Datum: 31.05.15 17:08
avatar

Lidi jsou vselijaci a je treba opravdu cistit zrno od plevele a je to beh na dlouhou trat, ale jsou i ti normalni, slusni atp.Nicmene si taky v posledni dobe rikam to same co vy, ale snazim se brat vse optimisticky, protoze clovek by z toho zblaznil.Ano, blbu potkam denne 100, ale o to vetsi mam radost pokud potkam mileho, pratelskeho cloveka a treba jsem ten blb ja, nevim.Treba ted jsme s manzelem dokoncili rekonstrukci koupelny a clovek, ktery ridil ostatni se ukazal jako velmi prijemny clovek, ktery ma milou zenu, dite, vzdy dodrzi sve slovo a tak nejak jsme se s nim spratelili, takze z toho vypliva, ze nic neni cerne, nebo bile..

Datum: 31.05.15 18:55
avatar

Davide, lidi na sebe byli vždycky zlí. Vždycky! Vzpomeň si na knihy, vyprávění, dějepis. Kolik bylo týraných, kolik bylo sirotků, po kterých každý plivnul, kolik nemanželských dětí, parchantů, maminek, znásilněných, zneužitých děveček a služek, pro které nikdo neměl dobré slovo. Musely prodávat sebe, aby uživily sebe a své dítě. V každé dědině byl obecní blázen, bez přístřeší, o hladu, jen pohrdání, rána. Kolik bylo lidí v chudobincích i na ulicích, bez střechy nad hlavou. Kolik bylo lidí v dolech, s tuberou, namačkaných v jednom pokoji spolu s dětmi, které spávaly na zemi. Kruté hry dětí se zvířaty i mezi sebou. ;) To, co pokládáš za nedobré, co bývalo, to si ani představit neumíš. A řekni, v kolika lidech, za zevnějškem, ty vidíš dobré srdce, duši? Nebo se díváš jen na vzhled?

doplněno 01.06.15 07:14:

Viděl jste někdy film Zabít Sekala, Hlídač č.48? Četl jste Babičku? Všimněte si postav mimo babiččinu rodinu. Taky žádný med. Pohádky, které sice pohádkami jsou, ale jsou plné násilí, strachu, krve. Nikdo už nepovídá původní verzi. *hej* Dnešní doba je v pohodě, s Křemílkem a Vochomůrkou. Tedy u nás, ve střední Evropě. Bez válek, bez bojů, se střechou nad hlavou, tekoucí vodou a plnou ledničkou.. Važme si toho!

Od: jofa®
Datum: 01.06.15 08:07

babkazov: Filmy bych do toho moc nemíchal. Téměř každý hraný film je takto stavěn (musí) na zlých a dobrých lidech či zlu a dobru, lásce a neštěstí. Jinak by to byl špatný film.

Datum: 01.06.15 15:36
avatar

Jofa, teď nemám sebenší chuť, ale kdybych vám povyprávěla příběh člena naší rodiny, Sekala byste tam našel. Zcela určitě.

Datum: 31.05.15 20:14
avatar

všeobecně jsou lidi "zlí, a hrozní" ... ale když kouknu konkrétně na lidi kolem sebe, tak to vůbec tak strašný není, s každým se můžu normálně bavit, tak nevím - mám štěstí, anebo jen malé nároky? ..

A když jsem byla mladá, tak to bylo ještě lepší .. - jó to byly časy, sice jsem se pořád trápila kvůli nějakému klukovi, ale mohla jsem se dobře hýbat, kouřit, pít, tancovat - teď už nic z toho nemůžu. Ale kvůli klukům už se netrápím, mám ještě svoje zuby a můžu dokonce ještě i chodit ... - takže dokud mi nepřijdou islamisti useknout hlavu - furt to jde... - jo a když náhodou upadnu, vždycky mne někdo zvedne !

doplněno 31.05.15 20:27:

- jo, ty zuby raději "zaklepávám na dřevo" !

doplněno 01.06.15 15:18:

nikc - tak jsem to sice nemyslela - ale i tak lze ...

Od: nikc®
Datum: 01.06.15 13:13

culdo taky se umím dobře hýbat, ale chlap žádný se nechyt. Asi to nestačí. Pobavila jste mě svým příspěvkem.

Datum: 01.06.15 09:12
avatar

Davide, někteří lidé jsou zlí, převážně jsou ale hodní..záleží s kým se stýkáte.

Koukněte na charity, jak lidé pomáhají cizím. Naposledy v pátek večer, v Jičíně, po průtrži mračen a silným větru. V kempu ulítlo několik stanů, hned se našli milý lidé, kteří přispěchali na pomoc..

To, že nemůžete najít kamaráda může mít mnoho příčin. Od vysokých nároků na kamaráda, až po Vaší povahu, že se nesnesete a nikým.

A že jsou všechny holky namyšlené, to přeháníte...

Doba spěje správným směrem, jen lidi to nevidí, nevnímají, nebo nechtějí..

Od: qt
Datum: 01.06.15 09:33

Miluju tu frázi "v dnešní době", vždy to ukazuje na ohromnou neinformovanost a omezenost autora textu. Lidi takový byli vždy, v jakékoliv době v jakémkoliv místě. A svádět vlastní neschopnost si najít partnera s přátele na společnost je hloupé.

Od: nikc®
Datum: 01.06.15 12:34

A teď si vemte, že dříve se lidé rádi dívali na popravy. Aspoň jsem to ve filmech viděla. Televizi neměli, tak koukali na popravy. Tady žádné popravy nejsou, ale zavést by je na největší parchanty měli. Po pár letech je pustí na svobodu a potkáme je na ulici mezi slušnými lidmi, aniž bychom věděli, co provedli. A budou podvádět, krást a zabíjet dál. Z toho je mi blivno. Musíš být trpělivý a láska přijde, až bude čas. Nepřijde, jak chceš Ty.

Datum: 01.06.15 12:41

Nemyslím si, že by se něco změnilo. Lidé jsou pořád stejní...

Datum: 01.06.15 13:17
avatar

Taky si myslim, ze lide jsou porad stejni..Moje mamca mi vypravela ze sveho detstvi, ze jeji mamca, alias moje babicka ji vypravela ze v dobe valky v jejich vesnici casto chodilo gestapo do domu a chodilo najisto, protoze soused zrazoval souseda, takze si myslim, ze zlo bylo je a bude porad stejne..

Datum: 01.06.15 13:35
avatar

Lidé jsou stejní někteří lidé jsou zlí, někteří jsou ale hodní, záleží na tom, s kým se setkáte :)

Od: nikc®
Datum: 01.06.15 20:28

Někdo je hodný jen, když něco chce a po čase zjistíte, že to tak není. Že je to jen jeho maska. To už kluk možná poznal.

Datum: 01.06.15 14:43
avatar
Lidi jsou pořad stejný, akorát ostatní lidi to moc sleduji. A pokud se na něco zaměříme tak to budete vidět všude. Například koupíte si nové auto a budete sledovat reakce okolí. Bude se vám zdát ze všichni na vás koukají - protože chcete? Dále najednou budete vidět stejnou značku a model skoro na každém rohu.
Datum: 01.06.15 15:49

je těžká doba a lidem prostě hrabe to je moje stručná a všeobecná odpověd jinak by se o tomto tématu dalo určitě vášnivě diskutovat a to se mi fakt nechce nemá to ani cenu a bude ještě hůř

Od: uska®
Datum: 01.06.15 23:29

Teď je těžká doba? hmmm a ve válce byla lehká? Myslím si, že my momentálně nevíme, co je to těžká doba.

Datum: 02.06.15 08:52

Těžká doba? A to napíšete po tom, co jsme zažili v průběhu 20. století? Já bych skutečně přál mnoha jedincům, které akorát pálí dobré bydlo a neustále remcají, aby si takovou těžkou dobu zažili a přešly je roupy.

Od: buss®
Datum: 02.06.15 09:43

Nezobecňovat, podívat se na sebe.

Od: kikoman
Datum: 02.06.15 09:59

Ahoj, to je tezky. Lidi jsou potvory od prirody a v poslednich letech se to vystupnovalo. Je to smutny.
Kdyz jsem mela autonehodu, tak nikdo ani nezastavil se zeptat, jestli nejsem zranena apod.
Ale vsichni nejsou stejni.
Poradila bych ti, pohybovat se tam, kde je sance, ze se budou fajn lidi vyskytovat.
Prihlas se jako dobrovolnik do utulku pro zvirata. Uvidis, ze tam zadneho idiota nenajdes. Ja takhle pomaham uz 3 roky a nasla jsem tam fajn lidi. A zvirata ti daji spoustu lasky. Nebo zkus vodacky klub Tam taky moc nenarazis na "posh" a podobne. Vetsinou jsou to normalni lidi.

Od: kvetuse
Datum: 02.06.15 21:00

Lidé byli vždycky dobří a zlí. Ale ani tato doba ještě není tak hrozná, jak třeba za války, kdy nacisté způsobili takové zlo, že se to těžko dá odčinit. Jsem zvědavá, co byste mluvil, kdybyste žil v té době. Já jsem šťastná, že jsem se do té doby nemusela narodit a že žiji dnes. Zkuste trošku být optimističtější a pozitivnější, z Vašich slov sálá osobní zahořklost, kterou ještě více negativity přitahujete.

Od: marci*
Datum: 02.06.15 23:27

To přinesla tato doba. Dnes je jedno jestli máte práci, kde bydlet. Dnes se musí tvrdě pracovat, obstát v konkurenci. Ve školách je šikana, na pracovištích mobbing a bossing, v televizi samé thillery jejichž cílem je šokovat diváka a kde lidský život nemá cenu. Je prostě jiná doba, ve které to citliví a slušní a hodní lidé nemají lehké. A to už od školních let. V dnešní době se bez ostrých loktů, dravosti a někdy i bezohlednosti zpravidla daleko nedojde. Dobří lidé ještě jsou ale dá to větší práci je najít. A také je to o štěstí. Musí se hledat v těch správných místech a chce to trpělivost. Kdo hledá najde. Tak nezoufejte a hlavu vzhůru. Je plno dalších jiných pozitiv, které je třeba také vidět.

Datum: 03.06.15 02:05
avatar

v minule dobe pracoval kazdy blb, dnes musite ukazat i nejake schopnosti a obstat v konkurenci uchazecu, nekdo je holt lepsi nez vy a vyhraje konkurz, na to se clovek musi pripravit a podle me je to tak dobre, kazdy zamestnavatel chce schopne lidi :) v minulem rezimu bylo vsechno statni a vsechno bylo vsech a zaroven nici, takze bylo uplne jedno jestli zamestnanec pracuje nebo ne, byl placen ze statniho... nyni je placen z penez firmy ktera nekomu patri a ten clovek hledi na to, aby ta firma nezkrachovala, nemuze si dovolit lempla zamestnance... mozna tak v obrovske firme, kde se to ztrati

doplněno 03.06.15 02:23:

a vidite to i na dnesni dobe u poslancu a statnich zakazek, z ciziho krev holt netece ;)

Od: nikc®
Datum: 04.06.15 11:25

Dnešní doba přeje ale taky podvodným firmám, co slibuje dobré peníze a dá z toho jen polovičku. V inzerátech lže a pak se ještě diví, že to neberu, když mi na pohovoru řeknou něco jiného. Pokud mi někdo lže, nechci pro něj pracovat. Je to neseriózní. A takových firem je dost.

 

Od: nikc®
Datum: 04.06.15 11:05

K těm thrillerům a hororům. Myslíte, že před 30, 40, 50 lety lety nebyly horory a thrillery? Omyl, byly. Např. Pátek 13, Vymítač ďábla, Ptáci, Vertigo z roku 1958, Psycho, Nosferatu z roku 1922, Upír z Ferratu, Drákula ...Říká Vám něco jméno Hitchcock? Jinak s ostatním s Vámi souhlasím.

Datum: 04.06.15 11:57
avatar

zlí byli lidé odjakživa - vždycky staré zlo "vychcípalo" a narodilo se nové - s tím nic nenaděláte ! - Proto si važte dobrých lidí, které kolem sebe jistě najdete, budete-li chtít - tak jako v každé době. Na ty zlé se vykašlete !

doplněno 04.06.15 12:12:

- namísto, aby byli lidi trochu tolerantní, tak pořád řvou : "svoboda jednoho začíná tam, kde končí svoboda jiného !" - jakobychom vůbec mohli být, při dnešní hustotě lidí na zemi - svobodní ! Chce-li někdo "svobodu", tak je to VŽDY na úkor druhého !, protože ustoupit nechce nikdo ! Tak to je a bylo.

doplněno 05.06.15 13:17:

- babkazov - Japonce obdivuju a mám je ráda, ale, že by byli nějak zvlášť mírumilovný národ - nevím - ale děkuju za informaci, beru na vědomí. Zdravím.

Od: betunka
Datum: 05.06.15 08:02

zdravím, culdabulda1

Svatá pravda. Mluvíte mi z duše.

Datum: 05.06.15 10:25
avatar

Jak tedy mohou Japonci žít v míru a v pohodě? Není to tím, že kázeň, slušnost, ohleduplnost získali výchovou a příkladem rodičů? Dobře vědí, že svoboda je stav duše a ne osobního prostoru.

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.