Nejste přihlášen/a.
Rád bych znal názor občanů města Liberce na lékaře v centru+ Moje orginace+,do které jsem se před třemi roky nechal nalákat,vzhledem k tomu,že jsem k původnímu praktickému lékaři měl daleko ze svého domova a tato orginace je v centru města,takže blíže,bohužel však jsem udělal chybu,protože s personálem této orginace nejsem spokojen.Lékaři jsou bud opilý,když vypisují léky pro pacienty,nebo jsou to děti,kteří si na lékaře hrají a vůbec nerespektují skutečné potřeby podle lékařských karet,které mají ne jen v počítačích.Už třikrát za sebou se mě stalo,že mě lékař napsal nesprávné léky na vysoký tlak s tím,že prý jsou levnější náhradou,což ale pravda néní,dále já mám potřebu vždy na tři měsíce,což se nedodržuje.Některých léků mám až moc a jiných zase málo,stejně tak,se přehlíží moje písemné požadavky na léky,které mám předepsané již řadu let a které měnit nepotřebuji.Když si přijdu do recepce s tím,že potřebuji napsat léky,tak mě recepční odkáže na příští den s tím,že pan doktor nemá čas a že je napíše až ten čas bude mít,tedy večer a když tedy přijdu druhý den,tak mám napsané leky úplně jiné, než které potřebuje a kdyby to člověk nekontroloval po něm,tak by asi dříve umřel a o to asi nyní jde,snížit počet důchodců.Takové je moje poznání této nové lékařské společnosti v centru Liberce po 3 letech která se jmenuje MOJE ORGINACE. Jaký názor máte vy?
Sestra tam chodí, zeptám se. Mně je ten systém, co tam panuje, docela proti mysli, takže jsem to nezkoušela. Už ta reklama, střídání doktorů, napovídá to o tom, že na tom někdo vydělává (chce vydělávat), ale ti doktoři to nebudou, ti jsou jen zaměstnanci.